Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 14226
    • Best 7
    • Groups 0

    kid

    @kid

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    14226
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kid Unfollow Follow

    Best posts made by kid

    • RE: Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      Το κορυφαιο το ειδα σε ενα PICANTO μιας κοπελας.Εχει βαλει πετσετε πλατοκαθισματα και απεξω τα εχει καλυψει με το πλαστικο που ειχαν τα καθισματα απο το εργοστασιο

      Γυναίκες..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kid
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ - αντηλιακές μεμβράνες

      Νομίζω ότι είναι νόμιμο να έχουν μόνο τα πίσω τζάμια φιμέ, τα μπροστά απαγορεύεται..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kid
    • RE: Audi S6

      Nice..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kid
    • RE: Audi S6

      Άντε μπιμπ πλέον με τις ζάντες του RS4, ακόμα και αυτές σε group buy τις αγοράζουν?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kid
    • RE: Περί Station, Estate, Combi (Kombi), Wagon, Break, Avant, Touring, Variant, Tourer

      Κατέβασα την παρουσίαση του top gear για το RS4 (το παλιό) και πραγματικά έμεινα μ@λ@κ@ς από αυτά που μπορεί να κάνει ένα Station.. Ειδικά όταν είναι Audi.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kid
    • RE: Περί Station, Estate, Combi (Kombi), Wagon, Break, Avant, Touring, Variant, Tourer

      Pai Mei ξέχασες να αναφέρεις ότι θα στροφάρεις και στις 7χιλιάδες στροφές (τουλάχιστον)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kid
    • RE: Περί Station, Estate, Combi (Kombi), Wagon, Break, Avant, Touring, Variant, Tourer

      Το ακριβό όΜως έχει και το Μαγικό γράΜΜα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kid

    Latest posts made by kid

    • RE: ALFA ROMEO FORUM

      Εγώ πάντως που οδήγησα το ΣΚ μία Alfa Romeo Giulietta Diesel με τον JTD, οφείλω να πω ότι έμεινα πολύ περισσότερο εντυπωσιασμένος απ' ότι περίμενα: http://www.pestaola.gr/alfa-romeo-giuli ... test-drive

      Diesel:

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kid
    • RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#16] 🔐

      Ο χρήστης chrooooo έγραψε:

      Πφφφ, είμαι απλά ηλίθιος. Δεν την είχα προσέξει την PCI Express έξοδο, είδα μόνο τις απλές PCI. Thanks & sorry για την βλακεία που με δέρνει.

      EDIT: http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.516348 Κάνει αυτή?

      http://forum.ncixus.com/forums/?mode=sh ... &subpage=1

      κοιτα την απαντηση κατω-κατω μαλλον θα χρειαστεις και dvi-vga και hdmi-vga

      πωωωωω, το λάδι θα μου βγει μέχρι να βρω ποια κάρτα να πάρω..

      posted in Αντίλογος
      K
      kid
    • RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#16] 🔐

      Πφφφ, είμαι απλά ηλίθιος. Δεν την είχα προσέξει την PCI Express έξοδο, είδα μόνο τις απλές PCI. Thanks & sorry για την βλακεία που με δέρνει.

      EDIT: http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.516348 Κάνει αυτή?

      posted in Αντίλογος
      K
      kid
    • RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#16] 🔐

      Ο χρήστης chrooooo έγραψε:

      Οκ. Πραγματικά τελευταία ερώτηση:

      Τι κάρτα θέλω για αυτή την υποδοχή?

      http://drop.io/suxohpr

      ειναι pci η pci express,δεν μας λες μοντελο motherboard?γιατι αν ειναι pci δεν ξερω αν υπαρχουν καρτες γραφικων πλεον..

      gigabyte 81945gmf Μάλλον PCI είναι και πήρα ΜΠΑΛΕΣ.

      posted in Αντίλογος
      K
      kid
    • RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#16] 🔐

      Οκ. Πραγματικά τελευταία ερώτηση:

      Τι κάρτα θέλω για αυτή την υποδοχή?

      http://drop.io/suxohpr

      posted in Αντίλογος
      K
      kid
    • RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#16] 🔐

      Ο χρήστης chrooooo έγραψε:

      Οπότε θέλω ακόμα μία κάρτα γραφικών.. Η πιο φθηνή πόσο κάνει? Και τι πρέπει να έχει για να μπορεί να δουλέψει ως πηγή για την 2η?

      2 εξοδους

      Αν η νέα κάρτα γραφικών έχει 1 έξοδο (για την νέα οθόνη) και συνεχίσω να έχω συνδεδεμένη την παλιά οθόνη στην έξοδο της motherboard για την οθόνη? Θα δουλέψει αυτό ή μπάλες?

      εκανα edit,με 30-35 ευρω θα βρεις καρτα με 2 εξοδους,δεν ξερω αν μπορουν να δουλεψουν ταυτοχρονα η onboard και η καινουρια

      Ωραία, μία ακόμα απορία (ελπίζω και τελευταία).

      Αγοράζω μία κάρτα με εξόδους DVI & VGA. Αγοράζω και ένα DVI to VGA adapter. Συνδέω τις 2 οθόνες (που έχουν VGA καλώδια και οι 2) και voila? That's all?

      posted in Αντίλογος
      K
      kid
    • RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#16] 🔐

      Ο χρήστης chrooooo έγραψε:

      Οπότε θέλω ακόμα μία κάρτα γραφικών.. Η πιο φθηνή πόσο κάνει? Και τι πρέπει να έχει για να μπορεί να δουλέψει ως πηγή για την 2η?

      2 εξοδους

      Αν η νέα κάρτα γραφικών έχει 1 έξοδο (για την νέα οθόνη) και συνεχίσω να έχω συνδεδεμένη την παλιά οθόνη στην έξοδο της motherboard για την οθόνη? Θα δουλέψει αυτό ή μπάλες?

      posted in Αντίλογος
      K
      kid
    • RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#16] 🔐

      Οπότε θέλω ακόμα μία κάρτα γραφικών.. Η πιο φθηνή πόσο κάνει? Και τι πρέπει να έχει για να μπορεί να δουλέψει ως πηγή για την 2η?

      posted in Αντίλογος
      K
      kid
    • RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#16] 🔐

      Για desktop μιλάω. Τώρα με το VGA Splitter έχω κλώνο ενώ θέλω να το έχω απλωμένο. Από το display properties -> settings δεν μου βλέπει την δεύτερη οθόνη.

      posted in Αντίλογος
      K
      kid
    • RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#16] 🔐

      Έχω 2 οθόνες και 1 υπολογιστή. Πώς μπορώ να τις κάνω να φαίνονται σαν ένα ενιαίο desktop?

      Πήρα VGA Splitter αλλά μου εμφανίζει την ίδια εικόνα και στις 2 οθόνες ενώ τα XP δεν αναγνωρίζουν την δεύτερη στα Settings για να κάνω extend..

      Any ideas pls?

      posted in Αντίλογος
      K
      kid
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr