Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ALFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ALFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 662
    • 663
    • 664
    • 665
    • 666
    • 771
    • 772
    • 664 / 772
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    15431
    142858
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

      Kαλημέρα άσχετα απο το αποτέλεσμα της κόντρας που είδαμε στο βίντεο αυτή η παρουσίαση που έκαναν οι 4 τροχοί κατα τη γνώμη μου είναι το λιγότερο για τα πανηγήρια το εργοστάσιο αναφέρει για τη gtv 0-100 8.5 h twin spark και 8.4 η jts και τελικές 216 και 220κμη αντίστοιχα, τώρα πως κατάφερααν να κάνουν χρόνο ίδιο για τη gtv σχεδόν όσο yaris 1.33 είναι απορίας άξιο ΕΛΕΟΣ που έχουμε αναγάγει το κάθε δημοσιογράφο οτι κατέχει το νεκρονομικον της γνωσης αμαν με τους φωτεινους παντογνώστες

      Το αυτό και ως μελετητής των 4Τ και Drive Γρηγόρη θα πρεπε να έχεις υπόψη σου τις αναρίθμητες μαλακίες που έχουν δημοσιευτεί οι οποίες συνοδεύονται (όχι πάντα) με υποσημειώσεις τύπου: το 0-100 ήταν μισός αιώνας γιατί ήταν τελειωμένος ο συμπλέκτης, ο χρόνος στην πίστα ήταν 3 τέρμηνα γιατί δεν μπορέσαμε να απενεργοποιήσουμε το ESP (!!!!) και κόβαμε πιο νωρίς για να μην ενεργοποιηθεί (!!!!χ4).

      Μια τέτοια περίπτωση ήταν και το 0-100 της GTV JTS που και το Drive το είχε μετρήσει γύρω στα 10' (δηλαδή όσο μια 1600άρα 147 ).

      Άσχετα με αυτά το βίντεο αναφέρει TS και όχι JTS...

      ...εδω ειναι που βιαζεστε να βγαλετε συμπερασματα...και εξηγουμαι:

      @b777
      Οι μετρησεις επιδοσεων που πραγματοποιουν τα εργοστασια, στην πλειοψηφια των περιπτωσεων, γινονται ΜΟΝΟ με οδηγο, οργανα μετρησης, και περιπου 1/2 ή σχεδον γεματο ρεζερβουαρ.
      Αντιθετως, οι μετρησεις επιδοσεων που προκυπτουν απο τα περιοδικα 4τροχοι/Drive, αλλα και τα περισσοτερα ειτε ξενα, ειτε Ελληνικα, γινονται ΚΑΙ με συνοδηγο, οργανα μετρησης και μισο η ολοκληρο ρεζερβουαρ.
      Οποτε και για αυτο η σχετικες διαφοροποιησεις που σχεδον παντα, οι τιμες επιδοσεων που αναφερουν τα εργοστασια ειναι και εμφανως καλυτερες, απο αυτες που πραγματοποιουνται στα περιοδικα.
      Ακομα και εαν ομως λαβουμε υποψιν αυτο που λες, δηλαδη οτι -συμφωνα με εργοστασιακες τιμες- η JTS κανει πχ 8,4sec, η αντιστοιχη τιμη που δινει το εργοστασιο για την Mito155 ειναι κατω απο 8sec, γυρω στα 7,5sec αν θυμαμαι καλα, οποτε και το αναμενομενο αποτελεσμα δεν θα επρεπε να απεχει απο αυτο που ειπα και πριν, οτι δηλαδη η Mito 155 γενικοτερα, θα ειναι μπροστα απο μια GTV JTS 165, με την αντιστοιχα καλυτερη δυνατη εκκινηση απο τους δυο οδηγους.

      @ΕDDIE_147
      Φυσικα και εχουν παρουσιαστει πολλα σκηνικα σαν και αυτα που λες, και ειδικα στα Ελληνικα περιοδικα, αλλα τουλαχιστον στους 4τροχους και Drive, συμβαινουν σε μικροτερη συχνοτητα απο αυτη που επικρατει γενικοτερα στον χωρο του αυτοκινητου.
      Ξαναλεω παντως οτι -κατα την δικη μου εκτιμηση- το video δεν ειναι καθολου ενδεικτικο των πραγματικων δυνατοτητων των δυο αυτοκινητων, συγκριτικα, -στην αρχη τουλαχιστον- απο τον τροπο που ξεκινησαν. Το τελικο αποτελεσμα βεβαια σαφως και ειναι αναμενομενο, μετα απο μια προσεκτικη ματια στις τιμες επιδοσεων, ειτε προερχονται απο τον κατασκευαστη, ειτε απο ενα περιοδικο.
      Για αυτο και απλως ανεφερα ενδεικτικα τις επιδοσεις τους, απο τις μετρησεις του περιοδικο. Ακομα ομως και εαν λαβουμε υποψιν τις επισημες μετρησεις του κατασκευαστη, και παλι η Mito155 ειναι μπροστα απο την JTS, τουλαχιστον σε επιδοσεις απο σταση...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • eddie_147
        eddie_147 last edited by

        Θες να πεις ότι το Drive και οι 4Τ είναι από τα ελάχιστα περιοδικά που όντως μετράνε. Οι άλλοι βάζουν τα νούμερα των κατασκευαστών.

        Το Drive πάντως πάρα πολλές φορές έχει δημοσιεύσει νούμερα ότι να ναι με dedicated flame σχόλιο (το Χ μοντέλο έκανε αρχίδια χρόνο γιατί λίγο πριν το γύρο του κατούρησε ένα σκυλί στη στροφή...).

        Καλά για χρόνους σε πίστα μιλάμε για ιστορίες απ' την κρύπτη.
        Στο 0-100 αν γούσταραν να γράψουν κάποια αιτιολόγηση την έγραφαν (πχ Mercedes SL 350 το 2006 που ήταν εντελώς άστρωτη), αλλιώς πέταγαν το μαγικό αριθμό του τζόκερ έτσι και τρέχα γύρευε.

        Σιχαμάρες του παρελθόντος που έσταζαν κάποιες εταιρείες πακέτα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • eddie_147
          eddie_147 last edited by

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            j-marr last edited by

            Bλέπεις την 147 και απορείς πως μπόρεσαν να βγάλουν την παραφουσκωμένη giulietta.

            Μαλάκες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Σε καμία μιτο δεν βγαίνει οφ το ασρ... ------> κάκιστη εκκίνηση ...

              Την gtv βέβαια την εχει για πρωινό

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                b777 last edited by

                Δε ξερω για πρωινά μεσημεριανά κ.α. Αδιαφορα με το αποτέλεσμα της χ κόντρας που μπορεί να είναι οτιδήποτε Εμένα με ενδιαφέρει η ανοησία να γράφουν στον δήθεν ειδικό τύπο ότι το 0-100 στην gtv είναι όσο της 147 1,6 ειναι μέγιστη μ........, και επειδή το έγραψε κάποιος αναγάγεται σε επιστήμη πράγμα που καταντά εκνευριστικό, δεν ήξερα μήπως το 0-100 να το μετράνε οι εταιρίες με γεμάτο ρεζερβουάρ, μέσα όλη την οικογένεια και σε ανηφόρα???? Μου θυμίζει τις εκφράσεις κάποιων 'ειδικών'
                το σασί το καταλαβαίνω κουρασμένο, 'δεν έχει την στρεπτική ακαμψια' μήπως εννοούν το στρεπτόκοκκό ή στην αγγλία το νούμερο της γνωστής τηλεοπτικής εκπομπής 'racing pedigree' σοβαρά πάνω που πήγαινα να πάρω κυνηγόσκυλο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  volvozeus last edited by

                  Ο χρήστης b777 έγραψε:
                  Δε ξερω για πρωινά μεσημεριανά κ.α. Αδιαφορα με το αποτέλεσμα της χ κόντρας που μπορεί να είναι οτιδήποτε Εμένα με ενδιαφέρει η ανοησία να γράφουν στον δήθεν ειδικό τύπο ότι το 0-100 στην gtv είναι όσο της 147 1,6 ειναι μέγιστη μ........, και επειδή το έγραψε κάποιος αναγάγεται σε επιστήμη πράγμα που καταντά εκνευριστικό, δεν ήξερα μήπως το 0-100 να το μετράνε οι εταιρίες με γεμάτο ρεζερβουάρ, μέσα όλη την οικογένεια και σε ανηφόρα???? Μου θυμίζει τις εκφράσεις κάποιων 'ειδικών'
                  το σασί το καταλαβαίνω κουρασμένο, 'δεν έχει την στρεπτική ακαμψια' μήπως εννοούν το στρεπτόκοκκό ή στην αγγλία το νούμερο της γνωστής τηλεοπτικής εκπομπής 'racing pedigree' σοβαρά πάνω που πήγαινα να πάρω κυνηγόσκυλο

                  Ναι γιατι ολοκληρο απο μισο ρεζερβουαρ + ενας επιβατης = 1.3 sec

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    b777 last edited by

                    Ετσι θα είναι και πιο ανικειμενικά ακόμα προτείνω και την δοκιμή σε πίστα με μπαγκαζιέρα ή με συρόμενο για να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα της σχεδίασης
                    Υ.Γ. Μην το πεις πουθενά αλλα απο πληροφορίες που έχω το γκολφάκι 1.4mpi ΠΟΥ και καλά δηλώνουν 75ps έχει πάνω απο 100 στο τροχό και ίσως και 150 στροφαλλό και αν μπορέσει ο χειρηστής του και εκκινήσει σωστά το κορυφαίο πλαίσιο της κορύφαίας εταιρίας με την κορυφαία οδική συμπεριφορά το τέλειο εσωτερικό με την άψογη συναρμογή και διαχειριστεί όλο αυτο το 'pedigree' εκει να δεις κηδείες που θα κάνει στη σαπιο gtv και στο παλιο mito απλά θέλει προσοχή λόγω φαινομένων (torque steering)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • eddie_147
                      eddie_147 last edited by

                      Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                      Bλέπεις την 147 και απορείς πως μπόρεσαν να βγάλουν την παραφουσκωμένη giulietta.

                      Μαλάκες.

                      Αν εξαιρέσεις (λίγο) το ύψος, μια χαρά είναι η Giulietta.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tifo45 last edited by

                        Απ όσο γνωρίζω τα περιοδικά στην Ελλάδα απ οταν έκλεισε το αεροδρόμιο, παίρνουν ειδική άδεια και κάνουν τις μετρήσεις τους εκεί και μάλιστα στο ανηφορικό τμήμα (ευθεία βασικά φαίνεται) με κατεύθυνση τη Γλυφάδα. Τώρα αν σε αυτό το δεδομένο προσθέσουμε την άψογη ποιότητα της ασφάλτου που πιστέψτε με δυσκολεύει πολυ την εκκίνηση συν το παραπάνω άτομο συν τα οργανα μέτρησης εύλογα προκύπτει το διαφορετικό αποτέλεσμα. Και πραγματικά μια μέρα εγώ ο ίδιος σαν επισκέπτης μιας έκθεσης που γινόταν στο χώρο του παλιού αεροδρομίου πήγα με το αμάξι που είχα τότε, γνωρίζοντας τα νούμερα που έκανε σε άλλους δρόμους πάνω κάτω. Σας πληροφορώ οτι απογοητεύτηκα. Το άνοιξα μέχρι τα 150 χλμ και έγραψε 2-3 δευτερόλεπτα πάνω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          j-marr last edited by

                          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                          Αν εξαιρέσεις (λίγο) το ύψος, μια χαρά είναι η Giulietta.

                          Για να καταλάβεις το θέμα μου με τον όγκο/φούσκωμα δες τις φώτο απο το nsx. (δεν έχω κάτι αντίστοιχο σε 147/G)

                          Είναι πολύ πιο κομψό αμάξι η 147.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Το ίδιο κούκλες είναι και οι 2.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Βασικα εγω θα ήθελα να είχα μια προ F/l 156...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kid last edited by

                                Εγώ πάντως που οδήγησα το ΣΚ μία Alfa Romeo Giulietta Diesel με τον JTD, οφείλω να πω ότι έμεινα πολύ περισσότερο εντυπωσιασμένος απ' ότι περίμενα: http://www.pestaola.gr/alfa-romeo-giuli ... test-drive

                                Diesel:

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  roulis21 last edited by

                                  Ο χρήστης Kid έγραψε:
                                  Εγώ πάντως που οδήγησα το ΣΚ μία Alfa Romeo Giulietta Diesel με τον JTD, οφείλω να πω ότι έμεινα πολύ περισσότερο εντυπωσιασμένος απ' ότι περίμενα: http://www.pestaola.gr/alfa-romeo-giuli ... test-drive

                                  Diesel:

                                  εισαι ζωντανος εσυ? πρεπει να εχεις να ποσταρεις απο τα 80's

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Κι αυτή παίζει να ναι και με διαφορά η χειρότερη έκδοση της Giulietta.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Ο χρήστης Kid έγραψε:
                                      Εγώ πάντως που οδήγησα το ΣΚ μία Alfa Romeo Giulietta Diesel με τον JTD, οφείλω να πω ότι έμεινα πολύ περισσότερο εντυπωσιασμένος απ' ότι περίμενα: http://www.pestaola.gr/alfa-romeo-giuli ... test-drive

                                      Diesel:

                                      Την είχα μια εβδομάδα σε Γαλλία/Ιταλία, αλλά αυτή με τα 175 άλογα, diesel.

                                      Όντως φοβερό αυτοκίνητο!

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kovathe last edited by

                                        http://www.chiptronic.gr/alfa_giulietta ... tiair.html

                                        Με μειωση καταναλωσης??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • eddie_147
                                          eddie_147 last edited by

                                          Ο χρήστης kovathe έγραψε:
                                          http://www.chiptronic.gr/alfa_giulietta_14tb_multiair.html

                                          Με μειωση καταναλωσης??

                                          Θεωρητικά προκύπτει από την αύξηση ροπής.

                                          Δεν κατέχω απ' αυτά αλλά τα νούμερα είναι εξωπραγματικά για 450 ευρώ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            focusman91 last edited by

                                            Οτι δηλαδη η καταναλωση της Giulietta ειναι 5,2 πραγματικη και θα πεσει στο 4,9.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 662
                                            • 663
                                            • 664
                                            • 665
                                            • 666
                                            • 771
                                            • 772
                                            • 664 / 772
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr