-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Kαλημέρα άσχετα απο το αποτέλεσμα της κόντρας που είδαμε στο βίντεο αυτή η παρουσίαση που έκαναν οι 4 τροχοί κατα τη γνώμη μου είναι το λιγότερο για τα πανηγήρια το εργοστάσιο αναφέρει για τη gtv 0-100 8.5 h twin spark και 8.4 η jts και τελικές 216 και 220κμη αντίστοιχα, τώρα πως κατάφερααν να κάνουν χρόνο ίδιο για τη gtv σχεδόν όσο yaris 1.33 είναι απορίας άξιο ΕΛΕΟΣ που έχουμε αναγάγει το κάθε δημοσιογράφο οτι κατέχει το νεκρονομικον της γνωσης αμαν με τους φωτεινους παντογνώστες
Το αυτό και ως μελετητής των 4Τ και Drive Γρηγόρη θα πρεπε να έχεις υπόψη σου τις αναρίθμητες μαλακίες που έχουν δημοσιευτεί οι οποίες συνοδεύονται (όχι πάντα) με υποσημειώσεις τύπου: το 0-100 ήταν μισός αιώνας γιατί ήταν τελειωμένος ο συμπλέκτης, ο χρόνος στην πίστα ήταν 3 τέρμηνα γιατί δεν μπορέσαμε να απενεργοποιήσουμε το ESP (!!!!) και κόβαμε πιο νωρίς για να μην ενεργοποιηθεί (!!!!χ4).
Μια τέτοια περίπτωση ήταν και το 0-100 της GTV JTS που και το Drive το είχε μετρήσει γύρω στα 10' (δηλαδή όσο μια 1600άρα 147 ).
Άσχετα με αυτά το βίντεο αναφέρει TS και όχι JTS...
...εδω ειναι που βιαζεστε να βγαλετε συμπερασματα...και εξηγουμαι:
@b777
Οι μετρησεις επιδοσεων που πραγματοποιουν τα εργοστασια, στην πλειοψηφια των περιπτωσεων, γινονται ΜΟΝΟ με οδηγο, οργανα μετρησης, και περιπου 1/2 ή σχεδον γεματο ρεζερβουαρ.
Αντιθετως, οι μετρησεις επιδοσεων που προκυπτουν απο τα περιοδικα 4τροχοι/Drive, αλλα και τα περισσοτερα ειτε ξενα, ειτε Ελληνικα, γινονται ΚΑΙ με συνοδηγο, οργανα μετρησης και μισο η ολοκληρο ρεζερβουαρ.
Οποτε και για αυτο η σχετικες διαφοροποιησεις που σχεδον παντα, οι τιμες επιδοσεων που αναφερουν τα εργοστασια ειναι και εμφανως καλυτερες, απο αυτες που πραγματοποιουνται στα περιοδικα.
Ακομα και εαν ομως λαβουμε υποψιν αυτο που λες, δηλαδη οτι -συμφωνα με εργοστασιακες τιμες- η JTS κανει πχ 8,4sec, η αντιστοιχη τιμη που δινει το εργοστασιο για την Mito155 ειναι κατω απο 8sec, γυρω στα 7,5sec αν θυμαμαι καλα, οποτε και το αναμενομενο αποτελεσμα δεν θα επρεπε να απεχει απο αυτο που ειπα και πριν, οτι δηλαδη η Mito 155 γενικοτερα, θα ειναι μπροστα απο μια GTV JTS 165, με την αντιστοιχα καλυτερη δυνατη εκκινηση απο τους δυο οδηγους.@ΕDDIE_147
Φυσικα και εχουν παρουσιαστει πολλα σκηνικα σαν και αυτα που λες, και ειδικα στα Ελληνικα περιοδικα, αλλα τουλαχιστον στους 4τροχους και Drive, συμβαινουν σε μικροτερη συχνοτητα απο αυτη που επικρατει γενικοτερα στον χωρο του αυτοκινητου.
Ξαναλεω παντως οτι -κατα την δικη μου εκτιμηση- το video δεν ειναι καθολου ενδεικτικο των πραγματικων δυνατοτητων των δυο αυτοκινητων, συγκριτικα, -στην αρχη τουλαχιστον- απο τον τροπο που ξεκινησαν. Το τελικο αποτελεσμα βεβαια σαφως και ειναι αναμενομενο, μετα απο μια προσεκτικη ματια στις τιμες επιδοσεων, ειτε προερχονται απο τον κατασκευαστη, ειτε απο ενα περιοδικο.
Για αυτο και απλως ανεφερα ενδεικτικα τις επιδοσεις τους, απο τις μετρησεις του περιοδικο. Ακομα ομως και εαν λαβουμε υποψιν τις επισημες μετρησεις του κατασκευαστη, και παλι η Mito155 ειναι μπροστα απο την JTS, τουλαχιστον σε επιδοσεις απο σταση... -
Θες να πεις ότι το Drive και οι 4Τ είναι από τα ελάχιστα περιοδικά που όντως μετράνε. Οι άλλοι βάζουν τα νούμερα των κατασκευαστών.
Το Drive πάντως πάρα πολλές φορές έχει δημοσιεύσει νούμερα ότι να ναι με dedicated flame σχόλιο (το Χ μοντέλο έκανε αρχίδια χρόνο γιατί λίγο πριν το γύρο του κατούρησε ένα σκυλί στη στροφή...).
Καλά για χρόνους σε πίστα μιλάμε για ιστορίες απ' την κρύπτη.
Στο 0-100 αν γούσταραν να γράψουν κάποια αιτιολόγηση την έγραφαν (πχ Mercedes SL 350 το 2006 που ήταν εντελώς άστρωτη), αλλιώς πέταγαν το μαγικό αριθμό του τζόκερ έτσι και τρέχα γύρευε.Σιχαμάρες του παρελθόντος που έσταζαν κάποιες εταιρείες πακέτα.
-
-
Bλέπεις την 147 και απορείς πως μπόρεσαν να βγάλουν την παραφουσκωμένη giulietta.
Μαλάκες.
-
Σε καμία μιτο δεν βγαίνει οφ το ασρ... ------> κάκιστη εκκίνηση ...
Την gtv βέβαια την εχει για πρωινό
-
Δε ξερω για πρωινά μεσημεριανά κ.α. Αδιαφορα με το αποτέλεσμα της χ κόντρας που μπορεί να είναι οτιδήποτε Εμένα με ενδιαφέρει η ανοησία να γράφουν στον δήθεν ειδικό τύπο ότι το 0-100 στην gtv είναι όσο της 147 1,6 ειναι μέγιστη μ........, και επειδή το έγραψε κάποιος αναγάγεται σε επιστήμη πράγμα που καταντά εκνευριστικό, δεν ήξερα μήπως το 0-100 να το μετράνε οι εταιρίες με γεμάτο ρεζερβουάρ, μέσα όλη την οικογένεια και σε ανηφόρα???? Μου θυμίζει τις εκφράσεις κάποιων 'ειδικών'
το σασί το καταλαβαίνω κουρασμένο, 'δεν έχει την στρεπτική ακαμψια' μήπως εννοούν το στρεπτόκοκκό ή στην αγγλία το νούμερο της γνωστής τηλεοπτικής εκπομπής 'racing pedigree' σοβαρά πάνω που πήγαινα να πάρω κυνηγόσκυλο -
Ο χρήστης b777 έγραψε:
Δε ξερω για πρωινά μεσημεριανά κ.α. Αδιαφορα με το αποτέλεσμα της χ κόντρας που μπορεί να είναι οτιδήποτε Εμένα με ενδιαφέρει η ανοησία να γράφουν στον δήθεν ειδικό τύπο ότι το 0-100 στην gtv είναι όσο της 147 1,6 ειναι μέγιστη μ........, και επειδή το έγραψε κάποιος αναγάγεται σε επιστήμη πράγμα που καταντά εκνευριστικό, δεν ήξερα μήπως το 0-100 να το μετράνε οι εταιρίες με γεμάτο ρεζερβουάρ, μέσα όλη την οικογένεια και σε ανηφόρα???? Μου θυμίζει τις εκφράσεις κάποιων 'ειδικών'
το σασί το καταλαβαίνω κουρασμένο, 'δεν έχει την στρεπτική ακαμψια' μήπως εννοούν το στρεπτόκοκκό ή στην αγγλία το νούμερο της γνωστής τηλεοπτικής εκπομπής 'racing pedigree' σοβαρά πάνω που πήγαινα να πάρω κυνηγόσκυλοΝαι γιατι ολοκληρο απο μισο ρεζερβουαρ + ενας επιβατης = 1.3 sec
-
Ετσι θα είναι και πιο ανικειμενικά ακόμα προτείνω και την δοκιμή σε πίστα με μπαγκαζιέρα ή με συρόμενο για να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα της σχεδίασης
Υ.Γ. Μην το πεις πουθενά αλλα απο πληροφορίες που έχω το γκολφάκι 1.4mpi ΠΟΥ και καλά δηλώνουν 75ps έχει πάνω απο 100 στο τροχό και ίσως και 150 στροφαλλό και αν μπορέσει ο χειρηστής του και εκκινήσει σωστά το κορυφαίο πλαίσιο της κορύφαίας εταιρίας με την κορυφαία οδική συμπεριφορά το τέλειο εσωτερικό με την άψογη συναρμογή και διαχειριστεί όλο αυτο το 'pedigree' εκει να δεις κηδείες που θα κάνει στη σαπιο gtv και στο παλιο mito απλά θέλει προσοχή λόγω φαινομένων (torque steering) -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Bλέπεις την 147 και απορείς πως μπόρεσαν να βγάλουν την παραφουσκωμένη giulietta.Μαλάκες.
Αν εξαιρέσεις (λίγο) το ύψος, μια χαρά είναι η Giulietta.
-
Απ όσο γνωρίζω τα περιοδικά στην Ελλάδα απ οταν έκλεισε το αεροδρόμιο, παίρνουν ειδική άδεια και κάνουν τις μετρήσεις τους εκεί και μάλιστα στο ανηφορικό τμήμα (ευθεία βασικά φαίνεται) με κατεύθυνση τη Γλυφάδα. Τώρα αν σε αυτό το δεδομένο προσθέσουμε την άψογη ποιότητα της ασφάλτου που πιστέψτε με δυσκολεύει πολυ την εκκίνηση συν το παραπάνω άτομο συν τα οργανα μέτρησης εύλογα προκύπτει το διαφορετικό αποτέλεσμα. Και πραγματικά μια μέρα εγώ ο ίδιος σαν επισκέπτης μιας έκθεσης που γινόταν στο χώρο του παλιού αεροδρομίου πήγα με το αμάξι που είχα τότε, γνωρίζοντας τα νούμερα που έκανε σε άλλους δρόμους πάνω κάτω. Σας πληροφορώ οτι απογοητεύτηκα. Το άνοιξα μέχρι τα 150 χλμ και έγραψε 2-3 δευτερόλεπτα πάνω.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αν εξαιρέσεις (λίγο) το ύψος, μια χαρά είναι η Giulietta.Για να καταλάβεις το θέμα μου με τον όγκο/φούσκωμα δες τις φώτο απο το nsx. (δεν έχω κάτι αντίστοιχο σε 147/G)




Είναι πολύ πιο κομψό αμάξι η 147.
-
Το ίδιο κούκλες είναι και οι 2.
-
Βασικα εγω θα ήθελα να είχα μια προ F/l 156...
-
Εγώ πάντως που οδήγησα το ΣΚ μία Alfa Romeo Giulietta Diesel με τον JTD, οφείλω να πω ότι έμεινα πολύ περισσότερο εντυπωσιασμένος απ' ότι περίμενα: http://www.pestaola.gr/alfa-romeo-giuli ... test-drive
Diesel:
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Εγώ πάντως που οδήγησα το ΣΚ μία Alfa Romeo Giulietta Diesel με τον JTD, οφείλω να πω ότι έμεινα πολύ περισσότερο εντυπωσιασμένος απ' ότι περίμενα: http://www.pestaola.gr/alfa-romeo-giuli ... test-driveDiesel:
εισαι ζωντανος εσυ? πρεπει να εχεις να ποσταρεις απο τα 80's
-
Κι αυτή παίζει να ναι και με διαφορά η χειρότερη έκδοση της Giulietta.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Εγώ πάντως που οδήγησα το ΣΚ μία Alfa Romeo Giulietta Diesel με τον JTD, οφείλω να πω ότι έμεινα πολύ περισσότερο εντυπωσιασμένος απ' ότι περίμενα: http://www.pestaola.gr/alfa-romeo-giuli ... test-driveDiesel:
Την είχα μια εβδομάδα σε Γαλλία/Ιταλία, αλλά αυτή με τα 175 άλογα, diesel.
Όντως φοβερό αυτοκίνητο!
-
http://www.chiptronic.gr/alfa_giulietta ... tiair.html
Με μειωση καταναλωσης??
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
http://www.chiptronic.gr/alfa_giulietta_14tb_multiair.htmlΜε μειωση καταναλωσης??
Θεωρητικά προκύπτει από την αύξηση ροπής.
Δεν κατέχω απ' αυτά αλλά τα νούμερα είναι εξωπραγματικά για 450 ευρώ.
-
Οτι δηλαδη η καταναλωση της Giulietta ειναι 5,2 πραγματικη και θα πεσει στο 4,9.
ALFA ROMEO FORUM