Βρήκα μετά από σκάλισμα το http://www.japanparts.gr ένα forum με δωρεάν αγγελίες για ιαπωνικά αυτοκίνητα και ανταλλακτικά τους...
δεν ξερω αν είναι σωστή αυτή η ενότητα που το δημοσιεύω, ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη!
Συντάκτης - PCs, cars, chicks
Βρήκα μετά από σκάλισμα το http://www.japanparts.gr ένα forum με δωρεάν αγγελίες για ιαπωνικά αυτοκίνητα και ανταλλακτικά τους...
δεν ξερω αν είναι σωστή αυτή η ενότητα που το δημοσιεύω, ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη!
Βρήκα μετά από σκάλισμα το http://www.japanparts.gr ένα forum με δωρεάν αγγελίες για ιαπωνικά αυτοκίνητα και ανταλλακτικά τους...
δεν ξερω αν είναι σωστή αυτή η ενότητα που το δημοσιεύω, ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη!
Μακαρι να δουμε μια τετοια προσπαθεια να ευδοκιμεί.
H SLK δείγμα κύρους; Η SLK που κυκλοφορεί σωρηδόν στο δρόμο; Με τα τσουβάλια; Με κάτι ξανθούλες και κάτι λουλιδες μέσα; Είναι σύμβολο κύρους;
Συγγνώμη Random, αλλά θα προτιμήσω το RX7 μου που είναι α-κυρο. Και να βλέπω τα ξυνισμένα μούτρα των SLKδων όταν δροσίζονται παντού και πάντα...
Νομίζω ότι δεν έχουν καμια σχέση τα δύο αυτοκίνητα. Καν ούτε απο πλευράς χρημάτων, μιας και το ένα θα είναι δεύτερο χέρι και το άλλο καινούργιο. Νομίζω ότι απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Απ εκει και πέρα, μερικές σκέψεις μου στο 'τι δεν έχουν κοινο' τα δύο αμάξια:
Το ένα έχει χώρους, το άλλο δεν έχει.
Το ένα έχει άλογα, το άλλο δεν έχει.
Το ένα έχει οροφή το άλλο... δεν έχει.
Το ένα είναι διθέσιο το άλλο τετραθέσιο.
Το ένα είναι πιστόνι, το άλλο wankel.
Το ένα είναι πιο φρέσκο, το άλλο όχι.
Το ένα έχει εξάρι σασμάν, το άλλο δεν έχει.
Το ένα έχει ηλεκτρονικά gadget ελέγχου, το άλλο δεν έχει.
Το ένα κάνει θόρυβο και ζεσταίνει την καμπίνα, το άλλο όχι.
Το ένα κοστίζει σε τέλη, ασφάλιστρα, ανταλλακτικά, το άλλο όχι.
Το ένα έχει υψηλή αξία μεταπώλησης το άλλο όχι.
Το ένα έχει ενα κινητήρα μύθο, το άλλο όχι.
Το ένα έχει ένα πλαίσιο μύθο, το άλλο όχι.
Το ένα έχει τέσσερις πόρτες, το άλλο όχι.
Αντε και μερικά κοινα!
Και τα δύο καίνε μπόλικη βενζίνη.
Και τα δύο θέλουν υψηλό βαθμό συγκέντρωσης στο όριο.
Και τα δύο μπορούν να προσφέρουν συγκινήσεις.
Και τα δύο γυρνάνε κεφάλια.
Και τα δύο πετάνε κ_λο.
Και τα δύο φοράνε torsen.
Και τα δύο κινούν τον σωστό άξονα.
Και τα δύο είναι τεχνολογικά διαμάντια.
Και τα δύο δεν έχουν ροπή.
Και τα δύο δεν πέρνουν άλογα εύκολα.
Και τα δύο είναι sport κατασκευές.
Δεν συγκρίνονται δυστυχώς... είναι αλλο πράγμα το ένα, άλλο το άλλο. Να μου έλεγε κανείς ότι συγκρίνουμε Opel Astra 2.0 turbo με Challenge ή κάτι παρόμοιο, να το σκεφτώ...
Αν σου αρέσει η πολεμική ατμόσφαιρα: S2000.
Αν προτιμάς την κυριλάτη και ροπατη βόλτα: Z4.
Για μενα, S2000.
Z4 231bhp και δεν εχει μπλοκε πισω; Που ξανακούστηκε αυτο; Ντροπη για την BMW...
Η τουρμπίνα δεν είναι εύκολο πράγμα, ειδικά στον wankel... Οχι ότι είναι δα και κάτι το απίθανο.
Υπομονη, το καινούργιο RX7 (και όχι ρου χου...) είναι στο δρόμο...
Φίλε μου Koyrtis,
Εχω RX7 δεύτερης γενιάς και είναι άριστο! Αλλα θελει προσοχή στην συντήρηση και στις απαιτήσεις του. Επίσης είναι πολύ πιο βενζινοβόρο απο την GTV. Τις συγκινήσεις όμως που θα σου χαρίσει, δεν πρόκειται να βρεις σε κανενα προσθιοκίνητο ή τετρακίνητο.
Επισης δεν αναφέρεις αν ενδιαφέρεσαι για RX7 δεύτερης γενιάς ή τρίτης (batman). Αν ενδιαφέρεσαι για τρίτης γενιάς, τοτε συγνώμη, αλλα τα δύο αμαξια που συγκρίνεις δεν εχουν ΚΑΜΙΑ σχέση. Το ενα είναι αυτοκίνητο (GTV) και το άλλο ΟΠΛΟ (RX7).
Αν θες λεπτομέρειες και αναλυτικα πραγματα για RX7, στείλε μου PM.
Δυστυχως δεν γνωρίζω πολλά πραγματα επι του θεματος. Γνωρίζω όμως ατομο (συνεργείο) που ξερει αρκετα!
Αν θες βοήθεια, κανε μου PM.
Καλη τυχη στην αναζήτηση αλογων!
Φίλε AlgoryThm
Αν επιθυμεις παντως, μπορεις να επαναφέρεις το αμαξι σε αριστη κατάσταση (συλλεκτική) με κανένα 3000e.
Απ την αλλη, κατι τουβλα που διαβασα για οτι καιει περισσοτερο λαδι απο βενζινη και λοιπα φαιδρα, απλα ενημερωνω οτι ο wankel ΚΑΕΙ λαδι στον ΚΑΝΟΝΙΚΟ κυκλο λειτουργιας του.
Στο λεει αυτο ενας κατοχος RX7.
Αν ενδιαφερεσαι για το τι και πως και ποσο, στειλε μου PM.