Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 486
    • Best 0
    • Groups 0

    pakos-m

    @pakos-m

    Τοπογράφος Μηχανικός

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    486
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.photoreal.tk Location Νέα Σμύρνη

    pakos-m Unfollow Follow

    Latest posts made by pakos-m

    • RE: Πεζοδρομήσεις μονοδρομήσεις κλπ Αθηνών

      Κι όμως οι ίδιοι οι μελετητές του δαχτυλιδιού παραδέχτηκαν οτι ήταν λάθος και το είδαν βέβαια μετά.
      5+6. Χρήστο η λογική δεν είναι αντίθετη αλλά ακόλουθη, πάρκιν μόνο στους τελικούς σταθμούς π.χ. Δουκισ. Πλακεντ. και όχι στους υπόλοιπους και όχι φυσικά στο κέντρο. Εφαρμόζεται χρόνια στην Αγγλία, στην Μελβούρνη και στο Τορόντο. Χαρακτηριστικό ελληνικό παράδειγμα ο σταθμός του Χολαργού ή και η πλατεία της Νέας Σμύρνης, ξοδεύονται πολλά λεφτά ώστε ο κόσμος να πάρει το ΙΧ να καταναλώσει βενζίνη, να χάσει χρόνο και να εκνευριστεί. Εναλλακτικά ο κάτοικος Χολαργού τον οποίο εξυπηρετεί ο σταθμός θα έπρεπε να πηγαίνει με τα πόδια, με το ποδήλατο, με το ebike, με το mp3, άντε και με Λεωφορείο όχι όμως με το ΙΧ για μια απόσταση λίγων μέτρων. τις προάλλες είδα τον Θεοδωράκη τον δημοσιογράφο με το ποδήλατό του στον Σταθμό του Χολαργού. εύγε! Στους σταθμούς μετεπιβίβασης στα όρια των πόλεων λέμε φυσικά ναι.

      Αυτά έχουν ξεκινήσει και εφαρμόζονται στις πόλεις του εξωτερικού όχι μόνο αλλάζουν χρήσεις σε πιλοτές και τις απαγορεύουν πλέον στο κέντρο, αλλά μέχρι και ποτάμια ανοίγουν, π.χ. κηφισός. Καταλαβαίνω οτι στην Αθήνα δεν έχουμε ούτε εναλλακτικές ούτε λεφτά για πέταμα όμως συζητάμε και για νέες προεκτάσεις δρόμων, κατασκευές χώρων στάθμευσης, λεφτά για την ενίσχυση κίνησης με ΙΧπου συνεπάγεται περεταίρω κατανάλωση, ρύπανση κλπ αντί να έχουμε πρώτο στόχο την επέκταση των μέσων σταθερής τροχιάς. Στην Νέα Υόρκη εταιρείες δίνουν έξτρα μπόνους στους υπαλλήλους τους που χρησιμοποιούν ποδήλατο, πόδια, ή που δουλεύουν από το σπίτι.

      Μια φίλη μου γκρεμίζει το ισόγειο του σπιτιού της για να το κάνει κλειστό παρκινγκ για το ΙΧ της. Η πλάκα είναι οτι θα ανέβει να μείνει στον 1ο με τους γονείς της γιατί δεν έχει δικό της σπίτι. Στον 2ο μένει ο αδερφός της. Λεπτομέρεια: η περιοχή που μένει έχει χαμηλές κατοικίες και δεν έχει πρόβλημα στάθμευσης, Λεπτομέρεια 2 έχει ένα Polo 1.4 2002 μοντέλο.

      Το παραπάνω δείχνει την ελληνική νοοτροπία για το πως ξοδεύουμε για το αυτοκίνητο και τη χρήση του κάνουμε. Καλύτερα και από κατοικίδιο!

      Λατρεύω τα ΙΧ και την οδήγηση, πάω που και που στην πίστα που λέγεται διόνυσος αλλά καταλαβαίνω οτι τα ΙΧ τρώνε την πόλη μας με την χρήση που τους κάνουμε και τελικά και εμάς.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pakos-m
    • RE: Πεζοδρομήσεις μονοδρομήσεις κλπ Αθηνών

      και για να σας κουράσω λίγο ακόμη στην Αθήνα έχουμε λεωφορειολωρίδες που δεν τηρούνται, μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ χαμένα μέσω καυσίμων λεωφορείων, ρύπανσης, συντήρησης οχημάτων, εργατοωρών, αλλά ούτε κουβέντα για επέκτασή τους π.χ. στην Συγγρού στην άνοδο, (γουστάρουμε να βλέπουμε τα λεωφορεία και τον κοσμάκη μέσα μποτιλιαρισμένο μαζί μας) έχουμε απούλητα χιλιάδες διαμερίσματα και θέλουμε να χτίσουμε και το Ελληνικό, έχουμε ολυμπιακά ακίνητα παρατημένα και θέλουμε νέα στάδια, έχουμε τα μέγαρα κλειστά και θέλουμε πίστα Φ1, έχουμε εμπορικά κέντρα που δεν πατάει ψυχή και θέλουμε να χτίσουμε κι άλλα. Να παράξουμε κάτι βέβαια ούτε λόγος, υπηρεσίες και ξερό ψωμί. παρόλα αυτά πολλοί βλέπουν σαν ανάπτυξη τον Βοτανικό, το κτίσιμο του Ελληνικού, την επέκταση των αυτοκινητόδρομων (επέκταση Καρέα) κλπ.

      Ξέρετε τι θα γίνει τελικά; θα έχουμε πολύ τσιμέντο, πολύ άσφαλτο, πολλά suv και καθόλου ψωμί.

      Λύση; Γνωστή, πολύ Πράσινο και Δίκυκλα.

      Τι; είναι φόρουμ αυτοκινήτου;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pakos-m
    • RE: Πεζοδρομήσεις μονοδρομήσεις κλπ Αθηνών

      Tayre ερχεσαι στα λόγια μου, χαίρομαι που κάποιος αναγνωρίζει την υπερδιαστασιολόγηση. Οι 10 λωρίδες δεν χρειάζονται. Επίσης είναι αλήθεια οτι με το ποδήλατο δεν σταματάω στα φανάρια και κινούμε και ανάποδα σε μονόδρομους, πάντως δεν ρυπαίνω. Το προσωπικό μου κέρδος είναι μια ανθρώπινη πόλη και όχι αυτό το έκτρωμα που έχουμε δημιουργήσει.

      τις προηγούμενες δεκαετίες, και αεροπλάνα αγοράζαμε, και σκάνδαλα είχαμε, και στα μπουζούκια πηγαίναμε κλπ. τι άλλαξε στον τρόπο ζωής μας και φτάσαμε στην χρεοκοπία; Άπλά μπήκε το Ι.Χ. στην ζωή μας, για μένα αυτός είναι ο υπεύθυνος. Στο όνομα του χτίσαμε γέφυρες, θάψαμε ποτάμια, διαλύσαμε βουνά όλα στο όνομα της ανάπτυξης. Τα τελευταία χρόνια αγοράσαμε 300 δις αυτοκίνητα, τα οποία ήταν με δανεικά, συνυπολογίστε τώρα το κόστος των έργων, της συντήρησης, των δυιλιστηρίων, των ατυχημάτων, των κλοπών, της ρύπανσης, των αναταλλακτικών, των καυσίμων κλπ και εύκολα καταλαβαίνει κανείς γιατί σε λίγο δεν θα έχουμε να φάμε. Όλα αυτά στο όνομα της ανάπτυξης. Όσο για το κλασσική ατάκα να γυρίσουμε στα άλογα, αν έχεις πάει αγγλία θα ξέρεις οτι εκεί το έχουν ήδη κάνει. Φυσικά στην Ελλάδα νομίζουμε οτι το SUV είναι πολιτισμός και εξέλιξη. Το πρωί πήγα στην πλατεία νέας σμύρνης, είχε πάνω από 5.000 οικογένειες, μια μικρή όαση.

      Παρόλο λοιπόν που έχουμε κατστρέψει το λεκανοπέδιο στο όνομα της ανάπτυξης, παρόλο που έχουν γίνει πολλά λάθη στην σχεδίαση των δρόμων όπως: το δαχτυλίδι της Κηφισίας, ένα άχρηστο έργο που δεν χρησιμοποιείται, η τμηματική διαπλάτυνση του Καρέα σε 3 λωρίδες από 2 που ήταν, που δημιουργει περισσότερη κίνηση λόγω της διακύμανσης, η υπερδιαστασιολογημένη Συγγρού που δεν έχει καν μια νησίδα πρασίνου κλπ. εμείς επιμένουμε οτι όλα είναι εντάξει.

      Όταν έρχονται λοιπόν κάποιοι καθήγητες, αρχιτέκτονες-πολεοδόμοι-συγκοινωνιολόγοι, έλληνες και ξένοι και μας λένε τι πρέπει να γίνει για να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής μας, εμείς που φυσικά τα ξέρουμε όλα λέμε οτι δεν ξέρουν από ελλάδα και οτι δεν πρέπει να γίνει αυτό που λένε, είμαστε ξερόλες και το χειρότερο είναι οτι η παιδεία και η μόρφωση που έχουμε είναι ακριβώς αντίθετη με τη σωστή. Δείτε κάποιες απίθανες! κινήσεις που εφαρμόζονται στο εξωτερικό:

      1. Αν δεν έχεις ιδιόκτητο παρκιν δεν αγοράζεις ΙΧ.
      2. Το ΙΧ έχει υποχρεωτικά GPS και σε κατευθύνει κεντρική μονάδα ελέγχου.
      3. Απαγορεύονται οι πιλοτές στην νέες πολυκατοικίες.
      4. Αν έχεις πιλοτή πρέπει να της αλλάξεις χρήση.
      5. Απαγορεύεται η κατασκευή παρκιν στα κέντρα των πόλεων.
      6. Απαγορεύεται η κατασκευή πάρκιν κοντά σε σταθμούς Μετρό!
      7. Αραιώνουμε τις στάσεις των λεωφορείων.
      8. Μειώνουμε τις λωρίδες κίνησης των Ι.Χ.

      Όλες αυτές οι δράσεις (πόσο ανάποδες δείχνουν για τα ελληνικά δεδομένα και το ελληνικό τρόπο σκέψης!) που εφαρμόζονται σε διάφορες πόλεις του κόσμου όπως Τοκυο, Καλιφόρνια, Τορόντο, Αμβούργο, Μελβούρνη έχουν σαν στόχο την βελτίωση της ζωής στην πόλη και το πετυχαίνουν.

      Όμως ο έλληνας δεν αφήνει ουτε μια νησίδα πρασίνου να γίνει στην αθήνα, θεωρώντας οτι χάνει τον ζωτικό του χώρο, την ελευθερία να πάρει το αυτοκίνητό του να τρέξει για λίγο στην Συγγρού και μετά να μποτιλιαριστεί, θεωρεί οτι οι ξένοι θέλουν το κακό του...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pakos-m
    • RE: Πεζοδρομήσεις μονοδρομήσεις κλπ Αθηνών

      Νομίζω οτι η συγγρού χωράει και Τραμ και ποδηλάτες και πεζούς χωρίς να χάσει την χρηστικότητά της στην κίνηση των Ι.Χ. απορώ γιατί δεν βλέπει κανείς οτι είναι υπερδιαστασιολογημένη, και οτι οι υπερβολικές και πολλές φορές θανατηφόρες ταχύτητες που αναπτύσσονται δεν είναι απαραίτητες.

      Θλίβομαι για την παιδεία και την νοοτροπία των Ελλήνων που βάζουν πάνω απόλα το ΙΧ και τις ταχύτητες που θα αναπτύξουν με αυτό, και ενώ έχουμε κάνει μια πόλη ένα μεγάλο μπορντέλο συνεχίζουμε να γουστάρουμε αυτή την κατάσταση.

      ένα άλλο μεγάλο σφάλμα είναι η τσιμεντοποίηση του κηφισού, αλλά τι να το κάνεις η άνάπτυξη αλα Ι.Χ. που μας έχει επιβληθεί εδώ και χρόνια και μας έχει φτάσει στο χείλος της χρεοκοπίας έχει ποτίσει τα μυαλά όλων των Ελλήνων που βλέπουν πλέον το πράσινο και την ενναλακτική μετακίνηση ως αριστεροαναρχικές κοτσάνες. Τελικά αυτή η πόλη μας αξίζει.
      suv FTW!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pakos-m
    • RE: Πεζοδρομήσεις μονοδρομήσεις κλπ Αθηνών

      Γεια σου ρε Ταύρε, μου θύμισες έναν φίλο μου που κατέβηκε και δημοτικός σύμβουλος! και λέει μπουρδέλο η πλατεία, δεν βρίσκω πουθενά να παρκάρω. Εγώ ρε παιδιά εδώ και 30 χρόνια που μένω Ν Σμύρνη πάω παντού σε 3 λεπτά με το ποδήλατό μου...

      Η πλατεία έχει και παρκιν αλλά σιγά μην παρκάρω εκεί αφού μπορώ να το παρατήσω πάνω στο πεζοδρόμιο είτε να τριπλοπαρκάρω στην Ομήρου και δημιουργήσω μποτιλιάρισμα. Αυτό που δεν έχει καταλάβει ο Έλληνας γιατί δεν έχει την αντίστοιχη παιδεία είναι οτι τα έργα γίνονται ώστε να δυσκολέψουν το ΙΧ και όχι να το διευκολύνουν. Το ΙΧ είναι μάστιγα για τις πόλεις.

      Ταυρε κατέβα δήμαρχος και πρότεινε κοπή των δένδρων του άλσους για να γίνει υπαίθριο πάρκιν, και κατασκευή πολυόροφου πάρκιν στην πλατεία για την εξυπηρέτηση του Ι.Χ. Τέτοια πόλη μας αξίζει τελικά, μποτιλιάρισμα, τσιμέντο, άσφαλτος, καυσαέριο, χρέος, ποιότητα μηδέν.

      Υ.Γ. Μου τι δίνει όταν προεκλογικά ασφαλτοστρώνουν την ντριφτοπλατεία άνοιξης

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pakos-m
    • RE: Πεζοδρομήσεις μονοδρομήσεις κλπ Αθηνών

      Σωστά όλα pk, αλλά μην μας πιάνει πανικός, δεν μιλάνε για κατάργηση της Συγγρού, για βελτιστοποίηση μιλάνε. Δεν χρειάζονται 10 λωρίδες, προβλήματα δημιουργούν παρά λύνουν. Θα συνεχίσει να έχει ανισόπεδες διαβάσεις και το ισόπεδο κομμάτι θα διαμορφωθεί ώστε όλα να λειτουργούν καλύτερα.

      Σήμερα ο δρόμος έχει: 7+ Λεωφορεία που μπλέκονται στην κίνηση, μηδενικό χώρο για πεζούς - ποδήλατα, λωρίδες επιτάχυνσης με παρατημένα φορτηγά, παράνομη στάθμευση, μάντρες που διακινούν ότι θες, πιάτσες ταξί, νυχτερινά κέντρα, στριπτιτζάδικα, τα γραφεία της ΝΔ! , μηδέν πράσινο.

      μια ανακαινισούλα την θέλει...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pakos-m
    • RE: Πεζοδρομήσεις μονοδρομήσεις κλπ Αθηνών

      Οι υπερδιαστασιολογημένοι δρόμοι όπως η Συγγρού πρέπει να αλλάξουν, φύτευση, πεζοδρόμηση, ποδηλατόδρομοι, μέσα σταθερής τροχιάς, συνδυασμοί τους, και μπορεί η Αθήνα από την απίστευτη χαβούζα που είναι σήμερα που ο καθένας ξοδεύει δύο ώρες την ημέρα μποτιλιαρισμένος στο ΙΧ του να γίνει πραγματική Ευρωπαϊκή πόλη. Αν αφήσουν βέβαια οι έξυπνοι 'Ελληνες τους χαζούς ξένους, καθηγητές, συγκοινωνιολόγους, πολεοδόμους να εφαρμόσουν αυτά που πρέπει.

      Πεζοδρόμηση πλατείας Νέας Σμύρνης: Μαμάδες, παιδάκια, καφετέριες, μαγαζιά, βόλτες, κόσμος, ησυχία, ευχάριστο περιβάλλον.
      Πεζοδρόμηση Διονυσίου Αρεοπαγίτου: Τουρισμός, Μουσεία, Καφετέριες, ποδήλατα, πράσινο, αρχιτεκτονική, Θέα ακρόπολη.
      Πεζοδρόμηση Ερμού: Καφετέριες, Μαγαζιά, Καλλιτέχνες.

      Συγγρού-Μεσογείων-Αλίμου-κλπ: Μάντρες, Στριπτιτζάδικα, Νυχτερινά μαγαζιά, Πιάτσες, κλπ

      Διαλέξτε την πόλη που θέλετε...

      Υ.Γ. Από τον Πειραιά μπορείς να πάρεις ένα ηλεκτρικό ποδήλατο και να ανεβαίνεις κέντρο ή να το συνδυάσεις με ΗΣΑΠ, τελευταίο Βαγόνι.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pakos-m
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Το θέμα είναι το κάθε κράτος να οδηγήσει τους πολίτες του σε μείωση της κατανάλωσης μέσω της φορολογίας και όχι απλά να βγάλει ότι μπορεί όπως μπορεί.

      Αν ψάχνουν για λεφτά μπορούν: Να αυξήσουν τον φόρο στην βενζίνη, να φορολογήσουν τα υπερπολυτελή, ενεργοβόρα ΙΧ κατά την αγορά τους, να αρχίζουν να κόβουν κλήσεις στα παράνομα σταθμευμένα, τα βάλουν διόδια στο κέντρο κλπ.

      Το μέτρο ο δίλιτρος ή ο δυομισάλιτρος να δώσει €500 το μόνο που πετυχαίνει είναι να πουλάει η Merc περισσότερα 1.8-1.6 K.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pakos-m
    • RE: ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ

      Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί αγοράζει ο κόσμος από τους μαντράδες! Δουλειά τους είναι να πάρουν τα σαράβαλα που δεν μπορούν να τα πουλήσουν οι ιδιώτες, να τα σουλουπώσουν, να τους γυρίσουν τα χλμ σε διψήφιο νούμερο και να σου πλασάρουν το μουλάρι, νοικιάρικο, τρακαρισμένο, τουμπαρισμένο, χιλιοσκισμένο ως μεγάλη ευκαιρία!!!!!

      Έχει και καλύτερη τιμή από τα αντίστοιχα που πουλάνε οι ιδιώτες...γιατί άραγε;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pakos-m
    • RE: Nissan Leaf

      Τα plugin τα βγάζουν από την πρίζα και τα μετράνε. Στο second run είναι ένα δευτερόλεπτο πιο αργά, στο τρίτο άστο...
      πολύ βάρος οι μπαταρίες τους 1700kg to volt, 1500 το leaf, κάνουν το auris hsd να δείχνει πούπουλο!

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      P
      pakos-m
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr