Εγώ είμαι μεταξύ κάμπριο και σκάφους αλλά μου φαίνεται να καταταλήγω σε ελικόπτερο
Just kidding
καλοτάξιδο
Latest posts made by pani74
-
RE: ΜΑΖDA RX-8 CHALLENGE VS HONDA S2000
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Καθαρό και απλά σκονισμένο αμάξι; Μια βόλτα στην εθνική, 2-3 γκαζιές γεμάτες και έφυγε η σκόνηΣωστός. Επειδή είμαι λίγο μακριά από εθνική, το κάνω στη Συγγρού αυτό που λες (όχι στον παράδρομο...
-
RE: Ποιο ρουντστερ θα θελατε μεχρι 50,000ευρω?
H SLK είναι μακράν το ομορφότερο (πάντα μέσα στην υποκειμενικότητα του όρου) και το πιο classy αυτοκίνητο. Στο θέμα των επιδόσεων κάνεις αναγκαστικά μία υποχώρηση
-
RE: Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!
Τι τραβάτε και εσείς με τους μ@λ@κες τους Άγγλους. Και τι μου θύμησες... Έχω δουλέψει νυχτερινός ρεσεψιόν σε ξενοδοχείο στη Σταλίδα. Οι Αγγλιδούλες φεύγανε για βραδυνή έξοδο μέσ' το άρωμα και το ταγεράκι και γύρω στις 7 το πρωί, τις φέρνανε ντόπιοι με 4Χ4 και κυριολεκτικά τις ΞΕΦΟΡΤΩΝΑΝΕ τύφλα στο μεθύσι. Απίστευτα πράγματα
-
RE: Δικαστήριο για ταχυτητα
Ο χρήστης kacey έγραψε:
οταν σου ειπαν να δηλωσεις ποιος οδηγουσε, δηλωσες?
Δεν θυμάμαι αν με ρώτησε. Θυμάμαι όμως ότι είπα πως εγώ οδηγούσα (όπως πράγματι συνέβη)
-
RE: Δικαστήριο για ταχυτητα
Nα ρωτήσω και εγώ; Η σταθερή κάμερα με φωτογράφισε Δεκέμβριο του 2002 στη μεγάλη ευθεία απο Κατερίνη προς Θεσσαλονίκη. Την κλήση την παρέδωσε στο εδώ αστυνομικό τμήμα, η τροχαία Κατερίνης. 179χαω με όριο τα 120.
1 Θα πρέπει να πάω στην Κατερίνη να δικαστώ; Είμαι κάτοικος Αθηνών
2. Πόσο περίπου καιρό θα περιμένω ακόμα να με καλέσουν;
3. Τα αμάξι που οδηγούσα το έχω πουλήσει. Παίζει κανένα ρόλο αυτό;
4. Με τόσο μεγάλη παραβίαση κινδυνεύω να μου πάρουν δίπλωμα/ άδεια/ πινακίδες/ σκαλπ/; -
RE: ΜΑΖDA RX-8 CHALLENGE VS HONDA S2000
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
αν βρεθει κανεις σε απομωνομενα μερα της ελλαδας, μπορει να βαλει απλα σχετικα σε προδιαγραφες λαδια απο κοινο βενζιναδικο, ή πρεπει να εχει μαζι του αποθεμα?Παιδιά ψυχραιμία. Πόσα απομονωμένα μέρη έχει η Ελλάδα στα οποία μπορείς να κάνεις περισσότερα από 1500χλμ χωρίς να περάσεις... και από το σπίτι σου; Εν πάσει περιπτώσει δεν είναι τόσο τραγικό να έχεις ένα λίτρο στο πορτμπαγκάζ και ΜΟΝΟ αν κάνεις πια τόσα πολλά χιλιόμετρα
Η Μazda προτείνει ημισυνθετικό λιπαντικό προδιαγραφών 5-30W. Αρκετά δημοφιλές είναι το Divinol 5-30W semisynthetic
-
RE: Γιατί οι 4Τ "θάβουν" το RX-8 Challenge;
Ρε φιλαράκι Random, γιατί τόση επιθετικότητα; Άμα δεν σου αρέσει ή έχεις αηδιάσει ή ανεβάζεις πίεση ή οτιδήποτε τέλος πάντων με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορείς να πας σε άλλο thread και να συζητήσεις ότι σου αρέσει. Και στο κάτω κάτω δεν σε κρατάει κανείς με το ζόρι στη συζήτηση.
Όσον αφορά του τούρμπισμα, ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΩ να τουρμπίσω το δικό μου. Τουλάχιστον όχι ακόμα. Ο κάτοχος που έχει τουρμπίσει το δικό του δεν είναι από το Άργος όπως είπε ο Random. Και δεν μιλάμε για τούρμπισμα «φτιάχτο μόνος σου» στο συνεργείο «Ο Μήτσος». Μιλάμε για εργοστασιακό τούμρπο κιτ από την Greddy μία από τις πιο αξιόπιστες και σοβαρές εταιρείες βελτιώσεων στον κόσμο. Που δεν θα διακινδύνευε το όνομά της για ένα πρόχειρο σύστημα υπερτροφοδότησης. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι το πακέτο περιέχει δικό του intercooler και e-manage!!
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το σαιτ της Greddy. EΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ότι και εγώ ως κάτοχος που πληρώνει ακόμα τις δόσεις του αυτοκινήτου, είμαι αρκετά επιφυλακτικός και θα περιμένω αρκετά χιλιόμετρα από αυτούς που θα το φορέσουν για να δώ τι θά κάνω. Ο Wankel δεν είναι για πειράματα στην τύχη. Πάντως έγινε μία αρχή -
RE: Γιατί οι 4Τ "θάβουν" το RX-8 Challenge;
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
αν και τουρμπάτος και λάτρης της βίαιας επιτάχυνσηςΦίλε το πρώτο turbo kit Greddy για τον RENESIS έχει ήδη φορεθεί σε RX-8 Cosmo σε πόλη της Πελλοπονήσου. Είναι συν 60 άλογα (δηλ. συνολικά 291 ονομαστικοί ίπποι για Cosmo και 252 για Challenge). Μιλάμε για δουλειά εκπληκτικά μελετημένη. Δεν ξηλώνεις τίποτα! Μέχρι και το τελευταίο σωληνάκι έχει προβλεφθεί σε πια θέση θα μπει, τα πάντα κουμπώνουν τέλεια. Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για ροπή dieseloκίνητου Tuareg και επιταχύνση που σε κολλάει στο κάθισμα. Ασφαλώς είναι πολύ νωρίς για εκτιμήσεις αλλά το πολύ σε δύο χρόνια πιστεύω ότι το τούρμπισμα του οχταριού με 3,500 ευρώ θα είναι ρουτίνα και ασφαλής υπόθεση
-
RE: Γιατί οι 4Τ "θάβουν" το RX-8 Challenge;
Καλησπέρα, είναι το πρώτο μου post στο Forum. Ως κάτοχος ενός κόκκινου RX-Challenge με δέρμα και ηχοσύστημα Bose, το thread αυτό μου τράβηξε την προσοχή.
Είναι ιδιαίτερα δυσάρεστο το συναίσθημα που νιώθεις όταν διαβάζεις διάφορες ανακρίβειες σε δημόσιες συζητήσεις αλλά και υποκεμενικά σχόλια του στιλ «το Challenge δεν είναι πραγματικά σπορ αυτοκίνητο» στον ειδικό τύπο και συγκεκριμένα στους ιστορικούς 4Τ. Πόσο μάλλον όταν έχεις συμπληρώσει 2 περίπου μήνες και σχεδόν 3.000 χλμ. με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Δεν θα μπω σε τεχνικά ζητήματα - αυτά τα αφήνω στους δεκάδες λιγότερο ή περισσότερο «ειδικούς» που ενδημούν σε κάθε forum και μιλούν συνήθως έξω από τον χορό.
Αυτό που έχω να πω είναι ότι το μικρό RX που είναι και αυτοκίνητό μου, είναι ένα απόλυτα χρηστικό, γρήγορο και μοναδικό από πλευράς κινητήρα και όχι μόνο, αυτοκίνητο. Επιπλέον ΓΙΑ ΜΕΝΑ είναι πανέμορφο μέσα/έξω, και απόλυτα σπορ. Και λέω «για μένα» διότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να ορίσει αξιωματικά τι είναι σπορ και τι όχι!
Δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα (έστω και αν είναι ακόμα πολύ νωρίς) αλλά και δεκάδες κάτοχοι με πολύ περισσότερα χιλόμετρα είναι απόλυτα ευχαριστημένοι (βλ. ελληνικό club).
Στα μείον του θα συμπεριελάμβανα μόνο τη -σχετικά- υψηλή κατανάλωση αλλά αυτό είναι κάτι με το οποίο είχα εξαρχής συμβιβαστεί. Ό,τι πάει καίει!!!
Νιώθω ερωτευμένος με το αυτοκίνητο και τυχερός που άκουσα την καρδιά μου και όχι τους κάθε λογής «ειδικούς» που το θεωρούν μή σπορ (!!!) και στην θέση του θα διάλεγαν κάποιο άλλο, με κριτήριο το μυαλό και όχι τις αισθήσεις.Φιλικά και συγνώμη για το μεγάλο post