-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αντε τα ηλεκτρικά παράθυρα να το καταπιώ αλλά ηχομόνωση;;;;Na katapieis ta hlektrika?
Giati ti mporei na ta thes se ena amaxi san tin Elise?
To parathyro me 2 gyres katebenei.
Ase pou aploneis to xeri kai pianeis tis alli pleuras.
Oso gia tis ilektrikes den xathike kai o kosmos na bazeis to kleidi stin kleidaria gia na anoiksei.Mono ta xalakia einai aparetita gia na min kinigas ta petradakia pano sto alouminio meta apo kathe strofi , kai kobei ton thorybo kylisis
Telos panton den katakrino tin Lotus pou ebale ola auta ta extra kai ton toyota, giati etsi auksithikan oi poliseis tis pagosmios.
Outos h allos h elisa parameni to mono PRAGMATIKA sport autokinito tis katigorias.Nikos
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Na katapieis ta hlektrika?
Giati ti mporei na ta thes se ena amaxi san tin Elise?
To parathyro me 2 gyres katebenei.Εμένα μου την σπάει που καμία φορά ο συνοδηγός βγαίνει και αφήνει το παράθυρο ανοιχτό! Ειδικά στην Αγγλία.
Κλείσε μωρή το παράθυρο!! Ανοιχτό το βρήκες!!!Σωστό με το χαλάκι, άσε που τα πετραδάκια κάνουν και γρατζουνιές στο αλουμίνιο...
Αλλά χαλάκι με χαλάει πολύ!Πάλι καλά που δεν τα έχουν standar!....
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Na katapieis ta hlektrika?
Giati ti mporei na ta thes se ena amaxi san tin Elise?
To parathyro me 2 gyres katebenei.Εμένα μου την σπάει που καμία φορά ο συνοδηγός βγαίνει και αφήνει το παράθυρο ανοιχτό! Ειδικά στην Αγγλία.
Κλείσε μωρή το παράθυρο!! Ανοιχτό το βρήκες!!!Σωστό με το χαλάκι, άσε που τα πετραδάκια κάνουν και γρατζουνιές στο αλουμίνιο...
Αλλά χαλάκι με χαλάει πολύ!Πάλι καλά που δεν τα έχουν standar!....
Afou tha exeis tin orofi anoixti...giati na anoiksoun to parathyro?
Telika kataferes na xwreseis stin Elise?
An telika boleuteis kai paragilis, bale ta xalakia giati tha sou spasoun ta neura allios.Nikos
-
Λοιπον, για να αφησουμε τα χαλακια και τα ηλεκτρικα στην ακρη...αντε.
Ντρεπομαι να λεω οτι στα 86 κιλα εγω, ζυγιζω παραπανω απο το σασι της Ελιζ!!!! Το οποιο ειναι γυρω στα 70-80 κιλα.
και με 130 κιλα τον κινητηρα (τον ελαφρυτερο της κατηγοριας με διαφορα, αν και οχι απο τους τοπ) και το σασμαν μαζι, εχουμε γυρω στα 200 κιλα, τα κυρίως μηχανικα μερη.
αλλά τα λεφτα που ζητανε στην Ελλαδα, ειναι παρα πολλα και η προταση sports car χανεται, οταν καποιος με τα ιδια λεφτα παιρνει αυτοκινητο με ΠΟΛΛΑ αλλα εξτρα, οπως χωροι κλπ.
Εαν λοιπον δεν εισαι 'αρρωστος' οπως εγω και διαφοροι αλλοι, δεν συνιστω το Ελιζ. Εαν δεν κοιμασαι και ξυπνας, με μια μονο σκεψη, πως θα στριψεις με πιο πολλα την Eau Rouge στο Spa, τοτε, you can look away now!!!!
Θέλει λοιπον καποιος να πηγαινει βολτες και ταξιδια, και που και που πιστα, ΑΣ μην το παρει τοτε γιατι ειναι πανακριβο, θες να πηγαινεις κομματια σε πιστες, τοτε ΝΑΙ παρτο ειναι σχεδον τσαμπα.
Για αυτο πεταμε ολα τα κουτακια Κοκα Κολα στους καδους ανακυκλωσεις, η Λοτους τα θελει!!!
-
Aχ ρε γμτ τι μας κανατε τωρα...
Προτεινω να ανοιξετε ενα τοπικ για το συγκρκριμενο αυτοκινητο με ολα τα τεχνικα χαρακτηριστικα και φωτογραφιες...ετσι για να πωροθουμε λιγο -
Παιδιά με πιάσατε τελείως ανημέρωτο για την SLK 280! Πάντως στα προσπέκτους το ελληνικό και το γερμανικό που έχω δεν την αναφέρουν και δεν νομίζω να διατίθεται στην Ελλάδα... πάντως σιγουρα όχι μέχρι τον νοέμβριο που την είχα παραγγείλει εγώ... μετά απο τον νοέμβρη δεν είμαι σίγουρος!
Όσο για το κιτ για να το κάνω 192 άλογα δεν πολυενδιαφέρομαι ακόμα.. μπόρει σε 2-3 χρονάκια! Πάντως ρώτησα για την αναβάθμιση στην αντιπροσωπεία και όχι στη ΒRABUS και μου είπαν ότι χανω την εγγύηση...!
Και να σας πω και την αλήθεια φοβάμαι να της βάλω από τωρα χέρι!!!
-
δεν είναι μηχανικό κιτ [πχ νέος κομπρέσσορας] αλλά επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου... πουλάνε [εργοστασιακό ε!!] αέρα 2000Ε
τις αλλαγές στους κινητήρες δεν τις διαφημίζουν οι πωλητές είτε επειδή δεν γνωρίζουν, είτε επειδή θέλουν να ξεφορτωθούν το στόκ.
-
Ολοι μια Elise θα θελαμε... Ακομα και η japan Elise δεν με χαλαγε καθολου και ας μην ειναι το pure...αχ, τι μας κανετε τωρα, παλι ονειρα θα βλεπω το βραδυ...
-
Ο χρήστης VW16v έγραψε:
Ολοι μια Elise θα θελαμε... Ακομα και η japan Elise δεν με χαλαγε καθολου και ας μην ειναι το pure...αχ, τι μας κανετε τωρα, παλι ονειρα θα βλεπω το βραδυ...όχι όλοι
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Λοιπον, για να αφησουμε τα χαλακια και τα ηλεκτρικα στην ακρη...αντε.Ντρεπομαι να λεω οτι στα 86 κιλα εγω, ζυγιζω παραπανω απο το σασι της Ελιζ!!!! Το οποιο ειναι γυρω στα 70-80 κιλα.
και με 130 κιλα τον κινητηρα (τον ελαφρυτερο της κατηγοριας με διαφορα, αν και οχι απο τους τοπ) και το σασμαν μαζι, εχουμε γυρω στα 200 κιλα, τα κυρίως μηχανικα μερη.
Εσύ ντρέπεσε που ζυγίζεις σαν το σασί, εγώ τι να πώ που ζυγίζω σαν την μηχανή;;;
lotusnick: Λόγω φόρτου εργασίας δεν έχω κλείσει ραντεβού αλλά σίγουρα μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα πάω!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Λοιπον, για να αφησουμε τα χαλακια και τα ηλεκτρικα στην ακρη...αντε.
Ντρεπομαι να λεω οτι στα 86 κιλα εγω, ζυγιζω παραπανω απο το σασι της Ελιζ!!!! Το οποιο ειναι γυρω στα 70-80 κιλα.
και με 130 κιλα τον κινητηρα (τον ελαφρυτερο της κατηγοριας με διαφορα, αν και οχι απο τους τοπ) και το σασμαν μαζι, εχουμε γυρω στα 200 κιλα, τα κυρίως μηχανικα μερη.
Εσύ ντρέπεσε που ζυγίζεις σαν το σασί, εγώ τι να πώ που ζυγίζω σαν την μηχανή;;;
lotusnick: Λόγω φόρτου εργασίας δεν έχω κλείσει ραντεβού αλλά σίγουρα μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα πάω!
Asxeto (ligo) alla molis vrethika se tunnel tis AO dipla se ena mayro Z roadster - stin proti 'gazia' oloi oi epivenontes noiosame mia anatrixila - kati pou prokaloun mono 3500 cc . Kali i Elise (correction: para poly kali) alla kai ta kivika (kai to varos) exoun 'to kati allo' kamoia fora !
*PS Mporei na mou pei kaneis giati to PC mou arnhtai na grapsei Ellinika, asxeta me oti kolpa na kano sta settings? *
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Λοιπον, για να αφησουμε τα χαλακια και τα ηλεκτρικα στην ακρη...αντε.
Ντρεπομαι να λεω οτι στα 86 κιλα εγω, ζυγιζω παραπανω απο το σασι της Ελιζ!!!! Το οποιο ειναι γυρω στα 70-80 κιλα.
και με 130 κιλα τον κινητηρα (τον ελαφρυτερο της κατηγοριας με διαφορα, αν και οχι απο τους τοπ) και το σασμαν μαζι, εχουμε γυρω στα 200 κιλα, τα κυρίως μηχανικα μερη.
Εσύ ντρέπεσε που ζυγίζεις σαν το σασί, εγώ τι να πώ που ζυγίζω σαν την μηχανή;;;
lotusnick: Λόγω φόρτου εργασίας δεν έχω κλείσει ραντεβού αλλά σίγουρα μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα πάω!
Asxeto (ligo) alla molis vrethika se tunnel tis AO dipla se ena mayro Z roadster - stin proti 'gazia' oloi oi epivenontes noiosame mia anatrixila - kati pou prokaloun mono 3500 cc . Kali i Elise (correction: para poly kali) alla kai ta kivika (kai to varos) exoun 'to kati allo' kamoia fora !
*PS Mporei na mou pei kaneis giati to PC mou arnhtai na grapsei Ellinika, asxeta me oti kolpa na kano sta settings? *
Ta kybika einai aparetita gia to PERITO baros tou 350Z.
To mono pleonektima pou sou dinei to baros einai oti isopedonei tis anomalies kai se perptosi trakas, mallon kai ta alla autokinita.
H elise den exei problima apo auta dioti 1on exei pragmatika poly kali anesi gia amaxi tetoion ikanotitwn(filos mou me Elise S1 kai Xsara leei oti h S2 mou me ta Ohlins plisiazei se anesi to Xsara ) kai 2on to sasi tis einai apisteuta stibaro kai asfales se traka (opos mas exoun apodixi merikoi aglares edw).
Oso gia ton Hxo, bazeis mia exatmisi kai ena ena filtro kai allazei se oti oktaba thes Alloste to 350Z den einai kai TVR ston HXOParola auta to 350Z to protimo apo ola ta alla tis listas. Alla edw stin aglia ola ta parapano exoun sxedon tin idia timi
Ola wraia autokinita, aplos einai ti zitaei o kathenas...Nikos
-
Φιλε Μαxmara, μιας και ανεφερες το Ζ, θα πω το εξης.
Η Elise δεν αντικαθιστα ολα τα αυτοκινητα. Αλλα σε συνθηκες πιστας και κλειστβν διαδρομων, το εχει για πρωινο το Ζ, και αυτο ειναι μια πραγματικοτητα.
Οχι μονο γιατι εχει καλυτερη αναλογια κιλων ανα ιππο, αλλα και γιατι σε πολυ λιγους γυρους, το ομορφο Ζ, θα καψει τα λαστιχα του, τα φρενα του θα παραδωσουν πνευμα, και σε καμια περιπτωση δεν θα στριψει σε ρυθμους Lotus.
Απο την αλλη, εαν θες να ζησεις με ενα μονο αυτοκινητο τοτε μεταξυ των 2, οι 9/10 (ΟΧΙ ΕΓΩ παντως) θα προτιμησουν το Ζ.
Τα κυβικα, κυβικα, και ποιος δεν θα τα ηθελε, αλλα θα προτιμουσα το TVR Griffith, me 1000-1100 κιλα, παρα τα 1590 το Ζ. Εφτασε να ζυγιζει οσο μια late Diablo!!!
Οσο για τις ρεπριζ, και τα κεφαλια που κουνιονται, ακομα και εκει χανει το Ζ. Μονο στην τελικη κερδιζει λογω υποδυναμης, αλλα καθε ποτε παμε με 240+.
Επισης η Elise εχει πολυ προσεγμενη αεροδυναμικη για αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας. Ειναι απο τα ΕΛΑΧΙΣΤΑ που δημιουργουν μια ελαχιστη ιδεα downforce, οταν τα 9.5/10, χανουν αρκετα κιλα, μην ξεχναμε και το ΤΤ οπου σκορπουσανε στα πολλα.
Επισης, με τοσο χαμηλο κεντρο βαρους, η μεταφορα βαρους, ειναι πολυ μικροτερη απο οτι σε σχεση με ενα κανονικο αυτοκινητο, οποτε και λιγοτερα βυθισματα.
Παραταυτα, μια καλη προσπαθεια απο την Νισσαν, οπου συνεχιζει αυτα που αφησε η Αλφα με το SZ.
-
H SLK είναι μακράν το ομορφότερο (πάντα μέσα στην υποκειμενικότητα του όρου) και το πιο classy αυτοκίνητο. Στο θέμα των επιδόσεων κάνεις αναγκαστικά μία υποχώρηση
-
...παρολο που η εμφανιση ειναι υποκειμενικη, εμενα προσωπικα εαν μου εδινες την Μερσεντες, θα ενοιωθα οπως μικρος που εκλεινα την μυτη για να καταπιω το φαγητο που δεν μου αρεσε.
Περι ορεξεως, ουδεις λογος βεβαια
-
Ο χρήστης Pani74 έγραψε:
H SLK είναι μακράν το ομορφότερο (πάντα μέσα στην υποκειμενικότητα του όρου) και το πιο classy αυτοκίνητο. Στο θέμα των επιδόσεων κάνεις αναγκαστικά μία υποχώρησηMia kai einai ypokimeniki h emfanisi den mporeis na kaneis diloseis.
Na sou po omos gia emena.
H SLK mou fenete san fortigo TIR me simataki Mercede dipla stis monadikes kampyles tis Elise (des photo pio pano).
Oso gia tis epidoseis asto... Tromeros symbibasmos gia ypotithemeno sports car.Bebaia ola ta parapano einai sxetika giati mono osoi EXOUN ta lefta na agorasoun ta skeftontai auta.
Polloi lene tha eithelan mia Elise.
Giati den tin pernoun tote?
Opos eipe kai o filos Andreas(Hunter), ' Afou re file o ellinas pairnei amaxi gia na pigenei mpouzoukia kai na to paizei mouri ston parkadoro'Nikos
-
Ξεχάσατε το βασικό. Ο (νέο)Έλληνας παίρνει αυτοκίνητο και για να γ@μήσει δυστυχώς.
-
Εγω παιρνω προφυλακτικα και μόνο. Δεν περισσευουν για πολλα άλλα...α και ασπιρινες για την μουρμουρα....
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Polloi lene tha eithelan mia Elise.
Giati den tin pernoun tote?
Opos eipe kai o filos Andreas(Hunter), ' Afou re file o ellinas pairnei amaxi gia na pigenei mpouzoukia kai na to paizei mouri ston parkadoro'Nikos
ΙΜΗΟ, υπερβάλλεις. Πολύ απλά, ο μέσος Ελληνας δεν μπορεί να συντηρεί 2 αυτοκίνητα και μία Elise, αν και έχει λογική τιμή, είναι ανεπαρκής σαν μοναδικό αυτοκίνητο (λόγω χώρων κυρίως αλλά και για άλλους λόγους) για το 90% των ανθρώπων που θα ήθελαν μία. Τι ποσοστό των ιδιοκτητών Elise έχουν και άλλο αυτοκίνητο ? Φανταστικό αυτοκίνητο, δε λέω, αλλά με περιορισμένο εύρος χρήσης, που οδηγεί σε παραχωρήσεις...
Και κάτι άλλο, για τους συνειδητοποιημένους υποψήφιους αγοραστές: εκτός των παραχωρήσεων, ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να λάβει υπόψη του και δύο ακόμα στοιχεία: (α) η Elise, όπως και κάθε καθαρόαιμο κεντρομήχανο, είναι 'μεταπτυχιακό' σε ό,τι αφορά τις οδηγικές ικανότητες, πρέπει πρώτα να 'ξεφτιλίζεις' πχ. ένα καλό GTi ή ένα MX-5 για να μπορέσεις να πας αξιοπρεπώς μια Elise (β) πρέπει να είσαι αποφασισμένος να περνάς πολλές ώρες στην πίστα (= χρόνος και κόστος) για να αξιοποιήσεις βέλτιστα αυτό που αγόρασες.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ξεχάσατε το βασικό. Ο (νέο)Έλληνας παίρνει αυτοκίνητο και για να γ@μήσει δυστυχώς.Wrea ta les alla den prepei na yparxei anthropos ston kosmo pou na blepei mia SLK me perisotero kyros apo mia LOTUS.
Akoma kai stin Aglia to amaxi to koitane me deos kai sebasmo.
Edw ta alla roadsters ta apokaloun hairdressers cars(dialdi amaxia gia tis komotries).
Oso gia tis gynaikes...pistepse me pio poly goustaroun andra me Elise para me ola ta alla. (mexri na mpoun mesa kai na sou poun pou einai to koumpi gia ta parathyra )
Den katigoro osous den pairnoun Elise(enw exoun tin oikonomiki dynatotita panta).
Kathe allo, ftanei na pairnoun kati gia tis anages tous.
Ola ta parapano einai poly wraia olokliromena autokinita...ALLA OXI GIA EMENA.
H Elise einai gia apofasismenous anthropous pou AGAPANE tin odigisi stin pragmatikotita kai oxi sta logia. Etsi kanoun praxi tin agapi tous kai apolambanoun ena apo ta kalytera odigika autokinita OLON ton epoxon kai tautoxrona kanoun kai kapious (mikrous gia emena) symbibasmous.Nikos
Ποιο ρουντστερ θα θελατε μεχρι 50,000ευρω?