Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 614
    • Best 0
    • Groups 0

    gmak

    @gmak

    το προφανές και snowboard

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    614
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Σταμάτα

    gmak Unfollow Follow

    Latest posts made by gmak

    • RE: Autolok 2000 ,Disklok

      Βρήκα αυτό το άρθρο που ελπίζω να σε διαφωτίσει όσων αφορά τις συγκρίσεις.
      http://www.chroniclelive.co.uk/news/nor ... ed-1651866

      Το disklok το χρησιμοποιω λιγο, τις μερες που θα παρκαρω σε δρομο. Δεν το λες ευκολο στο βαλε βγάλε. Είναι δυο λεπτα υποθεση να μπει και να το αποθηκευσεις και ενα λεπτο να βγει.

      Παρ ολα αμα στο πάρουν αναθεωρεις. Καλυτερα ταλαιπωρημμενος παρα κλαμμενος.

      Σα κατασκευή είναι στιβαρο και βαρυ. Καλυπτει ολο το τιμονι. Η κλειδαρια υποτιθεται οτι κραταει, δεν ξερω και ουτε θελω να μαθω.

      Ριξε μια ματια και στα reviews του amazon. Παντως σε Αγγλια θεωρειται το καλυτερο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gmak
    • RE: Alfa Romeo Stelvio

      Τα SUV είναι sport utility vehicles.
      Έχουν να προσφέρουν λίγο απ όλα (ένα αμάξι για πολλές χρήσεις) και με τα σύγχρονα μοτέρ συμφέρουν, αφού είτε με παραδοσιακή τετρακίνηση, είτε με haldex έχουν και καλή καταναλώση καυσίμου.

      Το θέμα είναι να δούμε τι έφτιαξε η Alfa, που όλο λέει αλλά έχω αλλάξει δύο αυτοκίνητα από τότε που συζητάγαμε για την kamal... Και αν αξίζει, εδώ είμαστε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmak
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Golf3 cabrio το πρωϊ στην εθνική. Λεπτομέρεια: αλλαγμένη κουκούλα. Τι ξέχασε; Να της βάλει πίσω παρμπρίζ!!! Ηταν όλη ύφασμα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gmak
    • RE: Autolok 2000 ,Disklok

      Το autolok μου φαινεται τρομερα απαρχαιωμένο, σίγουρα θα βολεύει;

      Πρόσφατα, μετά την κλοπή και ευτυχώς εύρεση του αυτοκινήτου από την αστυνομία αγόρασα το disklok. Είναι το πιο ακριβό και σίγουρα όχι το πιο πρακτικό λόγω όγκου. Παρ ολα αυτά στην αγγλία τα προτιμούν σαν τα καλύτερα και προσωπικά το βρίσκω πολύ στιβαρό. 170 με μεταφορικά απ το αγγλικό site (προσοχή μη πάρετρ δεξιοτίμονο).

      Σαν πιο value for money στην Αγγλία βάζουν τα stoplock. Υπάρχουν και στο amazon, τα φερνουν και 1-2 μαγαζιά του skroutz.

      Αυτά τα δύο έχουν αγγλική πιστοποίηση thatchcam, δηλ αναγνωρίζονται ως καλής ποιοτητας απο τις ασφαληστικες και η αγορά τους σου εξασφαλίζει μικρή εκπτωση στα ασφαλιστρα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gmak
    • Lotus Elite / Elan

      Προ 2μήνου ήμουν Παρίσι και πρόλαβα μια βόλτα από το σαλόνι αυτοκινήτου. Tο πιο εντυπωσιακό περίπτερο ήταν της bmw... το πιο πολυσύχναστο της lamborghini με αυτό το κόσμημα που βάφτισαν αυτοκίνητο... αλλά το πιο ενδιαφέρον και αυτό που έφαγα την περισσότερη ώρα σίγουρα της lotus. Η νέα elite είναι απλά εκπληκτική και η elan θυμίζει πιο πολύ lotus από όλα τα νέα μοντέλα, πλην της evora. Και τα δύο θα φορούν V8 5λίτρων υπερτροφοδοτούμενα με την ελιτ να έχει και υβριδική εκδοχή.

      H elite δεν θυμίζει σε τίποτα coupe/cabrio

      Προσέξτε πως όλα τα νέα μοντέλα της lotus δεν έχουν εξωτερικού καθρέπτες αλλά μίνι κάμερες στο πλάι που καταλήγουν στην κεντρική οθόνη (!) Από την εταιρία μου είπαν πως πιθανότατα θα έχουν κανονικούς καθρεύτες στα μοντέλα παραγωγής... για το καλό τους, αφού τίθεται θέμα ασφάλειας με τις κάμερες που εξέχουν σαν μαχαίρια απ τις πόρτες.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      G
      gmak
    • RE: Lotus Elite / Elan

      Προ 2μήνου ήμουν Παρίσι και πρόλαβα μια βόλτα από το σαλόνι αυτοκινήτου. Tο πιο εντυπωσιακό περίπτερο ήταν της bmw... το πιο πολυσύχναστο της lamborghini με αυτό το κόσμημα που βάφτισαν αυτοκίνητο... αλλά το πιο ενδιαφέρον και αυτό που έφαγα την περισσότερη ώρα σίγουρα της lotus. Η νέα elite είναι απλά εκπληκτική και η elan θυμίζει πιο πολύ lotus από όλα τα νέα μοντέλα, πλην της evora. Και τα δύο θα φορούν V8 5λίτρων υπερτροφοδοτούμενα με την ελιτ να έχει και υβριδική εκδοχή.

      H elite δεν θυμίζει σε τίποτα coupe/cabrio

      Προσέξτε πως όλα τα νέα μοντέλα της lotus δεν έχουν εξωτερικού καθρέπτες αλλά μίνι κάμερες στο πλάι που καταλήγουν στην κεντρική οθόνη (!) Από την εταιρία μου είπαν πως πιθανότατα θα έχουν κανονικούς καθρεύτες στα μοντέλα παραγωγής... για το καλό τους, αφού τίθεται θέμα ασφάλειας με τις κάμερες που εξέχουν σαν μαχαίρια απ τις πόρτες.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      G
      gmak
    • RE: Lotus Esprit

      Εμφανησιακά δεν με τρέλλανε αν και τη χάζεψα ώρα. Η Elan είναι αρκετά πιο εντυπωσιακή όπως και η elite. Μια φωτό από Παρίσι:

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      G
      gmak
    • RE: Lotus Elise (2015)

      Την είδα από κοντά τον περασμένο μήνα στο Παρίσι. Εκκεντρική και ξεχωριστή την λες, lotus όμως δύσκολα...

      Και μια φώτο που έχω

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      G
      gmak
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
      Αν θες εξήγησε τί εννοείς γιατί νομίζω ότι κάνεις λάθος.
      Τα σέρβις έχουν ένα επαναλαμβανόμενο pattern.

      Χωρίζονται πχ στα 10, 20, 40, 100.000 χλμ και μετά απλά επαναλαμβάνονται.

      Η αντιπροσωπεία σου λέει τί πρέπει να κάνεις πχ μέχρι τα 100.000 (που είναι και το σημείο που ανακυκλώνεται ο αλγόριθμος στα περισσότερα) κι εσύ απο κει και πέρα τσεκάρεις για άλλες φθορές που δεν εμπίπτουν στα πλαίσια της συντήρησης.
      Πχ δεν θα σου πουν πότε θα αλλάξεις τρόμπα νερού, θα σου πουν όμως στα 100.000 άλλαξε ιμάντα

      ωραίιιια. Μια τέτοια εξήγηση μου κάνει
      θα κάνω ένα τσεκ τη λίστα που πήρα πριν κάθε σέρβις. Merci!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmak
    • RE: TOYOTA FORUM

      εμ, όχι. Είμαι αρκετά εξοικειωμένος με τα διαδικαστικά.
      ο BEAMS μου έβαλε ένα pdf στο προηγούμενό του πόστ που καλύπτει τις εργασίες των σέρβις σε πίνακες μέχρι 90000χλμ. Οι αντιπροσωπείες έχουν online database ανά μοντέλο τις λίστες από τις εργασίες των προγραμματισμένων σέρβις που πρέπει να κάνουν σε κάθε σέρβις... ο στόχος είναι να έχω μια λίστα με τις εργασίες ακριβώς από τα επόμενα 2-3 μεγάλα σέρβις για να έχω τις πληροφορίες να κατευθύνω το συνεργείο που θα μου επισκευάσει το αυτοκίνητο.

      να σου δείξω ακριβώς με τι μοιάζει αφού το είχα πάρει φωτογραφία:

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmak
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr