Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Κύρίοι πότε θα σταματήσετε να κάνετε σαν παιδάκια;;;; λέω εγώ...Πάντως αυτό με τα παπ@ρια με μυρωδιά από αλουμίνιο έγραψε!
Εγω εχω 'παιχνιδακι' αρα ειμαι παιδακι
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Κύρίοι πότε θα σταματήσετε να κάνετε σαν παιδάκια;;;; λέω εγώ...Πάντως αυτό με τα παπ@ρια με μυρωδιά από αλουμίνιο έγραψε!
Εγω εχω 'παιχνιδακι' αρα ειμαι παιδακι
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
AN φερεις στη ελλαδα το παιχνιδι σου, ευχαριστως να σε κερασω καννα τσαι με τη μαουνα μου
και ΑΝ γινει αυτο, ισως να εκτιμησεις τον VAGelis μετα..αν-αν-PetRaN
Εχεις μεγαλο προβλημα αντιληψης, και να το κοιταξεις γιατι θα σου κανει κακο.
Εγω εχω οδηγησει αρκετα 1.8VW Turbo αυτοκινητα και δεν εχω κανενα προβλημα με το μοτερ αυτο. Απλουστατα δεν το θελω στην Elise μου. Εαν ηθελα, που θελω, το κατι παραπανω ειπα τι θα εκανα. Αλλα φαινεται το δικο σου κολλημα με το συναφι της Σκοντα σε εχει θολωσει.
Τωρα οσο αναφορα το τσαϊ απο την μαουνα σου οπως λες, και το παιχνιδακι μου, θα το σχολιασω ως εξης.
Παντως καλη ιδεα, προτεινε την στο θεμα που υπαρχει για ιδεες στους 4Τ. Elise εναντιων Σουπερμπ, στις Σερρες.
Θα γελασει και ο καθε πικραμενος
Τα υπολοιπα δεν τα λεω, για να διαβασει και κανεις και το περιοδικο. Θα ειναι κρυμμενο καπου το αρθρο γιατι θα μοιαζει με τσοντα. Κρατα στο μεγαλο πορτμπαγκαζ των 1600 κιλων αμορφης μαζας και 2-3 σετ ελαστικα και 2-3 σετ φρενα, για να τερματισεις δευτερος τουλαχιστον μεταξυ 2.
Να δω τοτε τι θα κανεις την 3σελιδη λιστα με τον δωρεαν εξοπλισμο, γιατι φιλε Πετραν, για να κανει αυτα που κανει η Λοτους, τα πα?αρια μου οταν βγαινω βρωμανε αλουμινιο και οχι φρεον και δερματιλα απο τις πολυθρονες του Σκοντα με φουλ κλιματισμο. Δεν μπορει να υπηρετει κανεις 2 αφεντες, και στριβω και 1600 κιλα και 18-20 χιλιαρικα. Ειναι ενεργειακως αδυνατο
Λοιπον οταν φτασεις και εσυ να εχεις τα ?απαρια να μην συμβιβαστεις και να σκασεις το ιδιο ποσο για 2 θεσεις γυνμες, αντι για 5αρι διαμερισμα με το μονο εξτρα να λειπει καφετιερα για τα μακρινα ταξιδια, τοτε να μιλησουμε για αυτοκινητα και οχι το Skoda Superb να παραδιδει μαθηματα σπορ αυτοκινησης με σημα το ιπταμενο παγωνι.
Γιατι, εκανε η μυγα κολο και εχεσε το κοσμο ολο που λεει ο λαος.
Ή επισης, σηκωθηκαν τα ποδια να βαρεσουν το κεφαλι, για το καταπληκτικο Superb kai την επισης καταπληκτικη Ελιζ.
Τωρα εαν κανείς παρει το Σκοντα για να πηγαινοφερνει αξιοπρεπως το κορμι του, τοτε πολυ καλη επιλογη και value for money αχτυπητο.
Ακομα και κοινωνικα, ή μαλλον οικολογικα ρυπαινει λιγοτερο και ανακυκλωνεται ευκολοτερα, και ειναι ισως το οικολογικοτερο πισωκινητο παιχνιδι.
Ειμαι σιγουρος οτι αλλη μια φορα θα παρεξηγησεις αυτα που λεω και αλλη μια φορα θα με στολισεις. Δεν προκειται να σου απαντησω ομως.
Θα λειπω για testing σε καποιο σημειο μακρυνο να τεσταρω sports cars και σιγουρα θα μπω σε Superb ταξι απο το αεροδρομιο προς το ξενοδοχειο.
Για τους ανυποψιαστους, το υφος εχει καθαρα Βρετανικο χιουμορ με μπολικη ειρωνεια, και σε καμια περιπτωση δεν θελει να προσβαλει κανενα ιδιοκτητη Σκοντα. Ο υπογραφων προερχεται απο μεσοαστικη οικογενεια και του βγηκε ο πατος για να παρει το 'παιχνιδι' του.
Τα παραπανω δεν περιειχαν κανενα προσωπικο χαρακτηρισμο και αντι του ονοματος Πετραν μπορει να μπει και το 037.
037
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εμενα το Αριελ Ατομ με το μοτερ απο το type-R +com/sor δε θα με χαλαγε καθολου!εχει κανεις εμπειρια απο δαυτο?
Η ιδια μετατροπη ειναι. Αν εξαιρεσεις το ασχημο design κατ'εμε παντα, εχει 0-160 σε 6.86', που θα ελεγα οτι ειναι διαβολικα γρηγορο.
Οσο για τον Petran, με ΤΟΣΑ ΑΝ που εβαλε, θα μπορουσε ο καθενας να βαλει ΑΝ και ΑΝ, και τοτε, μπορει η πολυ γρηγορη VAGelise, να μην ηταν τοσο γρηγορη σε σχεση με τα δικα μου ΑΝ, οποτε μπορει να με εβλεπε και πλάι του εκτος απο σταματημενο.
Θεμα ληξαν μαλλον.
Οσο για τα R, Theo111R, εαν ειναι να εχω Ιαπωνικο μοτερ, θα πηγαινα για Honda, για να μου θυμιζει και τον νικηφορο συνδυασμο στην F1 me Lotus-Honda.
Παινευουμε το σπιτι μας, για να μην πεσει να μας πλακωσει...
Αφου ακομα και μετα απο τοσο καιρο ΠΑΛΙ δεν εισαι βεβαιως, κατσε εκει που εισαι.
Οι πολλες εξισωσεις οταν μιλαμε για sports cars καταληγουν σε κακα αποτελεσματα. Ή θολωνεις και το παιρνεις, ή ασ'το καλυτερα.
Εχεις σχεδον 206 ενδοιασμους , ασ'το να παει στο καλό.
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
z4 3.0 ειναι πιο γρηγορη στο δρομο απο s2000.
τσεκαρισμενο.
και τα δυο ειναι σουπερ, το καθενα στα δικα του διαφορετικα σημεια.
Με μπλοκε η Z4 η χωρις?
Me ασφαλτο GR ή ΕU?
Σε λιγο θα θελουμε και αλυσιδες στο στεγνο, γιατι καποια κομματια εχουν περπατηθει συνεχομενα απο τον Χρυσουν Αιωνα του Περικλεους
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι, απλά 1ο 2ο στάδιο βελτίωση δεν γίνεται στη lotus;
Ένα κέρδος 20-25 ίππων σε αυτό το αυτοκίνητο θα έχει φοβερό αποτέλεσμα σε επιδόσεις! Ακόμα και ένα ΦΠΕ με 15 ίππους κέρδος θα δώσει άλλο αέρα και φυσικά άλλη ακουστική που χρειάζεται το αυτοκίνητο!
Η Εlise δεν εχει σταδια Αγγελε. Οπως βγαινει ειναι απιστευτη. Με 160 ιππους, πεταει το αυτοκινητο.
Επιπλεον 15-20 αλογα δεν κανουν διαφορα τρομερη για το κοστος που θα χρειαστει. Μπορεις βεβαια να πας στο 111R με τα 190, αλλα αυτο δεν ειναι που θα σε κανει να νοιωσεις πολυ διαφορετικα παροτι ειναι ταχυτερο στα πολλα χιλιομετρα.
Για να πας ομως στα 190 αλογα με τον Κ series με αξιοπιστια, θελεις 13+ χιλιαδες Ευρω, οποτε δεν συμφερει.
Συνεπως οι μονες ουσιαστικες επεμβασεις ειναι να παει κανεις για κατι διαστημικο, οπως αυτα που αναφεραμε παραπανω.
Η Lotus εβγαλε προσφατα 50 κομματια (εννοειται δεν ειμεινε ουτε για δειγμα!!!) της Εxige με supercharger kai 250 ιππους, που σιγουρα δινουν αυτο το κατι παραπανω.
Εχει οπως ειναι αξιολογοτατες επιδοσεις, ξερεις πολλα αυτοκινητα με 160 ιππους να εχουν 5' για τα 100 και 14' για τα 160?
Και βεβαια, σε ανοιχτη διαδρομη, ΟΧΙ ευθειες τρελλες βεβαια εκει σε περνανε ευκολα πολλα αυτοκινητα, αλλα οταν πλακωσει η πρωτη στροφη, κλειστη ή ανοιχτη, ο αλλος φρεναρει, ενω εσυ, αφηνεις λιγο γκαζι ή και καθολου, και συνεχιζεις, οποτε κρατας πολυ υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες.
Ο ρυθμος που στριβεις ειναι τετοιος που σε πιανουν τα γελια πολλες φορες γιατι εαν ξερεις 5 πραγματα, ενω εσυ στριβεις ο αλλος υποχρεωτικα φρεναρει.
Παραδειγμα, με κυνηγησε Volvo τουρμπο 850 me 200+ aloga στην Αττικη οδο στον Υμμητο, περσυ το καλοκαιρι που ημουν Ελλαδα, και ενω φτασαμε μαζι στο πρωτο τουνελ που παει δεξια για αεροδρομιο/Ραφηνα, μετα με ξαναειδε ενα χιλιομετρο μετα που μπηκα στο κυριως κομματι της Αττικης οδου,και αυτο περσυ με το αυτοκινητο στα 122+ αλογα.
Εγω χρησιμοποιησα και τα 122, παντου, ενω αυτος μαλλον δεν ξεπερασε τα 80 απο τα 200+ σε πολλα σημεια.
Οταν με επιασε στην ευθεια της Αττικης εκει με περασε με 200+, εγω ειχα τελειωσει στα 200-205.
Σπανια πια οδηγω τοσο μικρα αυτοκινητα, αλλά παρα τις φιλοΙταλικες μου ριζες, απο οσα μικρα οδηγησα, το Clio ηταν καλυτερο απο ολα στον τομεα αυτο.
Τωρα, για τα υπολοιπα, χωρους κλπ, δεν σχολιαζω. Νομιζω οτι βγαινει καινουριο ομως πολυ πολυ συντομα.
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Είναι τόσο δύσκολο άραγε να οδηγούν με 60 χλμ για κανένα τέταρτο;
Αφού πριν και μετά το πέταλο τα όρια είναι 80-120, ας το πατήσουν λίγο εκεί. Αλλά έχουμε μάθει να κάνουμε σαν άτακτα παιδάκια που κάνουν την αταξία τους και κοιτάζουν αριστερά-δεξιά μην τους πάρει χαμπάρι η μαμά τους.
Ακριβως αυτο γινεται. Αφηνουν τους οδηγους να μιλουν για ορια και χιλιομετρα λες και ειναι κουκια και ρεβυθια. Ο καθενας μας με το μακρυ του και το κοντο του.
Και με 60 μπορεις να σκοτωθεις. Κανε αποτομη αλλαγη πορειας σε καλο δρομο με καποια τριβη οδηγωντας SUV και τα λεμε μετα. Ξερεις ποσα Range rover και οχι μονον, εχω πετυχει τουμπα σε motorways. Η ασφαλεια παει περιπατο με το κεντρο βαρους στο διαστημα.
Δεν ειναι τυχαιο οτι ολα τα καλα SUV, χαμηλωνουν αυτοματα στα πολλα χιλιομετρα. Προσπαθουν να μειωσουν τις πιθανοτητες. Στην Ελλαδα, ειμαστα πιο ασφαλης, γιατι απλα δεν γατζωνει ο δρομος κατω.
Οση ωρα λοιπον θα μιλαμε για Μαλιακο και τριχες, οι φιλοι μας οι καρεκλοκενταυροι, θα σχεδιαζουν την επομενη μασα....
Καλη ορεξη, και καλο καλοκαιρι.
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
ναι, δεν ειπα εγω κατι...
ο ιδιος ο βελτιωτης τα λεει στο σαιτ του..
προφανως τα κανει κι ολας..εμενα μου φαινεται οπως ειπα τρομερη μετατροπη.
αν ειχα ελιζ ετσι θα την εκανα.
οι επιδοσεις απο σταση και ρεπριζ ειναι πραγματικα εξωπραγματικες..
βεβαια περι ορεξεως ουδεις λογος..
Οσα πιο πολλα ξερει κανεις, τοσa ligotera πιστευει αυτα που λεει ο καθε ειδους 'μετατροπεας'
Εμενα δεν με πειθει ο συγκεκριμενος, ΑΝ ΚΑΙ, ΝΑΙ θα πηγαινει 'κομματια' το αυτοκινητο, αλλά με τι τελικο κοστος? Πολυ μεγαλο για τα δικα μου ορια.
Τελος παντων, αυτα απο εμενα. Ενα σετ, ετσι για παραδειγμα, βελτιωμενων ελατηριων και αμορτισερ για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, κοστιζουν γυρω στα 3000 Ευρω, ενα ποσό καθολου μικρο, οποτε πολλα θελουμε να κανουμε αλλά το κοστους μιας τετοιας μετατροπης, ειναι μεγαλυτερο απο την αγορα ενος καινουριου αυτοκινητου.
Δυστυχως,
Στην Ελλαδα, κανενας δεν ασχοληθηκε με τα τροχαια σοβαρα. Τουλαχιστον η πολιτεια. Και ουτε προκειται. Στην Ελλαδα εαν δεν χει 'μάσα' η υποθεση δεν αξιζει να ασχοληθει κανεις.
Οι εργολαβοι πηραν τα λεφτα τους απο την ΕΕ φτιαχνοντας υποτιθεται δρομους ποιοτητος, και τωρα τρεχουμε να πληρωνουμε προστιμα σαν κρατος για κακοτεχνιες ιδιωτων!!!!!!!!!!!!
ΜΟΝΟ στην Ελλαδα γινονται αυτα. Δηλαδη εσεις να πληρωνεται το δικο μου προστιμο!!!!!!!!!!! Μου αρεσουν αυτου του ειδους οι ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ πολιτικες.
Εν τω μεταξυ, οι εργολαβοι κυκλοφορουν με 10 σκαφη.
Οι τροχονομοι απο την αλλη, ΠΑΙΖΟΥΝ με πιστολακια ρανταρ για να τους φυγει η %αυλα, αφου με το αλλο πιστολι δεν τα πανε καλά, και νομιζουν πολιτεια και τροχαια οτι κανουν εργο.
ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ. Αυτη ειναι η χωρα μας. Κοστιζει στο κρατος παρα πολυ ολη αυτη η ιστορια, και βεβαια κοστιζει και σε ψυχικες οδυνες των συγγενων, αλλά επειδη βαλαμε μια ταμπελα που λεει 110, ειμαστε ικανοποιημενοι.
Τα τροχαια, θα συνεχιζουν να γινονται, αλλά γαμω το κερατο μου, 2 δρομακια εχει η Ελλαδα, Αθηνα-Θεσσαλονικη και Αθηνα -Πατρα, αντε και Πατρα-Ιωαννινα.
Πιο γρηγορα διορθωνεις εναν δρομο παρα περιμενοντας να γινουν ολοι οι οδηγοι, σωστοι οδηγοι. Μετα ερχονται τα καναλια, με ρεπορταζ απο κακοπληρωμενους,, αμορφωτους και απαιδευτους ρεπορτερς που απετυχαν στο Χολυγουντ και εχουν την απαιτηση να παρουσιασουν τα γεγονοτα σαν τον πολεμο του Ιρακ, με Σοκ και Δεος!!!
Κριμα, αλλα για την κατασταση φταιμε ΟΛΟΙ. Και γιατι δεν πειθαρχουμε αλλα και γιατι εκλεγουμε εδω και πολλα χρονια τους ιδιους ντενεκεδες.
12 χρονια τωρα, ταξιδευω σε αυτοκινητοδρομους με μεγαλες ταχυτητες, ΠΟΤΕ η ταχυτητα δεν ηταν πρωτος παραγων για οσα ατυχηματα εχω πετυχει ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ.
Οποιος δεν μπορει να κουμανταρει το αυτοκινητο του και το μυαλο του ΥΠΑΡΧΟΥΝ και τα τρενα, τα λεωφορεια και τα αεροπλανα. Δεν ειναι υποχρεωτικο το αυτοκινητο.