-
Να ρωτήσω κάτι, απλά 1ο 2ο στάδιο βελτίωση δεν γίνεται στη lotus;
Ένα κέρδος 20-25 ίππων σε αυτό το αυτοκίνητο θα έχει φοβερό αποτέλεσμα σε επιδόσεις! Ακόμα και ένα ΦΠΕ με 15 ίππους κέρδος θα δώσει άλλο αέρα και φυσικά άλλη ακουστική που χρειάζεται το αυτοκίνητο! -
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι, απλά 1ο 2ο στάδιο βελτίωση δεν γίνεται στη lotus;
Ένα κέρδος 20-25 ίππων σε αυτό το αυτοκίνητο θα έχει φοβερό αποτέλεσμα σε επιδόσεις! Ακόμα και ένα ΦΠΕ με 15 ίππους κέρδος θα δώσει άλλο αέρα και φυσικά άλλη ακουστική που χρειάζεται το αυτοκίνητο!αγγελε πιστεψε με δεν το χρειαζεται.......
-
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι, απλά 1ο 2ο στάδιο βελτίωση δεν γίνεται στη lotus;
Ένα κέρδος 20-25 ίππων σε αυτό το αυτοκίνητο θα έχει φοβερό αποτέλεσμα σε επιδόσεις! Ακόμα και ένα ΦΠΕ με 15 ίππους κέρδος θα δώσει άλλο αέρα και φυσικά άλλη ακουστική που χρειάζεται το αυτοκίνητο!Η Εlise δεν εχει σταδια Αγγελε. Οπως βγαινει ειναι απιστευτη. Με 160 ιππους, πεταει το αυτοκινητο.
Επιπλεον 15-20 αλογα δεν κανουν διαφορα τρομερη για το κοστος που θα χρειαστει. Μπορεις βεβαια να πας στο 111R με τα 190, αλλα αυτο δεν ειναι που θα σε κανει να νοιωσεις πολυ διαφορετικα παροτι ειναι ταχυτερο στα πολλα χιλιομετρα.
Για να πας ομως στα 190 αλογα με τον Κ series με αξιοπιστια, θελεις 13+ χιλιαδες Ευρω, οποτε δεν συμφερει.
Συνεπως οι μονες ουσιαστικες επεμβασεις ειναι να παει κανεις για κατι διαστημικο, οπως αυτα που αναφεραμε παραπανω.
Η Lotus εβγαλε προσφατα 50 κομματια (εννοειται δεν ειμεινε ουτε για δειγμα!!!) της Εxige με supercharger kai 250 ιππους, που σιγουρα δινουν αυτο το κατι παραπανω.
Εχει οπως ειναι αξιολογοτατες επιδοσεις, ξερεις πολλα αυτοκινητα με 160 ιππους να εχουν 5' για τα 100 και 14' για τα 160?
Και βεβαια, σε ανοιχτη διαδρομη, ΟΧΙ ευθειες τρελλες βεβαια εκει σε περνανε ευκολα πολλα αυτοκινητα, αλλα οταν πλακωσει η πρωτη στροφη, κλειστη ή ανοιχτη, ο αλλος φρεναρει, ενω εσυ, αφηνεις λιγο γκαζι ή και καθολου, και συνεχιζεις, οποτε κρατας πολυ υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες.
Ο ρυθμος που στριβεις ειναι τετοιος που σε πιανουν τα γελια πολλες φορες γιατι εαν ξερεις 5 πραγματα, ενω εσυ στριβεις ο αλλος υποχρεωτικα φρεναρει.
Παραδειγμα, με κυνηγησε Volvo τουρμπο 850 me 200+ aloga στην Αττικη οδο στον Υμμητο, περσυ το καλοκαιρι που ημουν Ελλαδα, και ενω φτασαμε μαζι στο πρωτο τουνελ που παει δεξια για αεροδρομιο/Ραφηνα, μετα με ξαναειδε ενα χιλιομετρο μετα που μπηκα στο κυριως κομματι της Αττικης οδου,και αυτο περσυ με το αυτοκινητο στα 122+ αλογα.
Εγω χρησιμοποιησα και τα 122, παντου, ενω αυτος μαλλον δεν ξεπερασε τα 80 απο τα 200+ σε πολλα σημεια.
Οταν με επιασε στην ευθεια της Αττικης εκει με περασε με 200+, εγω ειχα τελειωσει στα 200-205.
-
Και 'γω πιστεύω ότι σε ανοικτές καμπές (πολύ γρήγορες στροφές) το πλεονέκτημα του μικρού βάρους δεν θα φαίνεται και ως εκ τούτου ένα καλό 'road cruiser' (π.χ. το προαναφερθέν Volvo) θα μπορεί να περάσει μπροστά.
Αλλά όσο πιο κλειστές είναι οι στροφές, τόσο καλύτερα για την Elise!
-
Άργησα κανα δυο σελίδες αλλά σας πέτυχα!
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Η επιλογή της 111R δεν βασίζεται τόσο στην μεγαλύτερη ιπποδύναμη που βγάζει (η οποία φαίνεται μετά τα 100χαω) αλλά στην πιο ποιοτική κατασκευή της...Μπορείς να της βγάλεις κάποια άλογα περισσότερα αλλά όπως κάθε ατμοσφαιρικό η αναλογία €/ίππο είναι μεγάαλη... Το'χω κάνει ήδη σ'ενα βαθμό, όπου είμαι ευχαριστημένος... (προσωρινά όμως! )
Οι λύση των Audi/Honda είναι αυτές που φοριούνται τελευταία στην Αγγλία χωρίς να υπολείπεται και η λύση των Duratec κινητήρων.
Οι συγκεκριμένες λύσεις έχουν το καλό ότι υποστηρίζονται από την Emerald ECU που φοράνε τα 111/111S αλλά όχι τα 111R που φοράνε EFi T4Έτσι λοιπόν αυτές οι λύσεις απευθύνονται αποκλειστικά στα παλιά μοντέλα της Λότους, μιας και το 90% της τρέχουσας παραγωγής είναι 111R πλέον...
Όσο για τους 'Yoda κινητήρες αυτό που μένει είναι:
-
Εγκατάσταση turbo με την λύση της Forcedfed.com (Α' Στάδιο 275hp, B' Στάδιο με υπερκυβισμό στα 2.1L: 400hp!!! . Για το πρώτο υπάρχει ήδη test drive από Αμερικάνικο περιοδικό. Όσο για το 400άρι τον ερχόμενο μήνα το Αμερικάνικο Car & Driver θα έχει ένα exotic shoot-out με πολλά βρωμόγκαζα, συμπεριλαμβανομένης και της Ελίζ!)
-
Εγκατάσταση Supercharget kit. Το καλό σ'αυτήν την υπόθεση είναι ότι και η ίδια η Τογιότα έχει βγάλει στην Ιαπωνία έκδοση του κινητήρα με κομπρέσορα. Τώρα η Λότους έβγαλε, όπως ανέφερε και ο 037, την 240R, δείγμα της οποίας κατεβαίνει αυτήν την ώρα που μιλάμε, υπό την μορφή Exige Cup, και στην Ελλάδα .
Δυστυχώς το εργοστασιακό αυτό κιτ εκμεταλλεύεται τον χώρο που διαθέτει η Exige πάνω από τον κινητήρα για να βάλει εκεί το intercooler, και έτσι αυτό δεν μπορεί να τοποθετηθεί στις Elise 111R Όχι όμως ότι δεν υπάρχει λύση! Όλα κι όλα!!! Ο Ελβετός Bemani (http://www.bemani.ch) έβγαλε ήδη ένα SC kit κι αυτός για τις Exige/Elise και έχοντας +20 άλογα από το εργοστασιακό κιτ (Exige 240R=247HP+23kg.m, Bemani=267HP+25.5kg.m), αναμένεται το ίδιο καυτό με της 240R, για να μην πω και λίγο πιο καυτό ακόμα! -
Ως ύστατη αλλά και πιο απόλυτη λύση είναι αυτή που δοκιμάζει ο andy Walsh για τον Sinclaires στην Αγγλία. (http://www.rst-v8.co.uk)
Ο RST-V8, με βάρος 74 μόνο κιλά έρχεται να ταράξει τα όνειρα κάθε τρελλαμένου ατμοσφαιρικού κατόχου Elise.
Βασισμένος σε δυο καπάκια Yamaha FZR 1000 έρχεται σε δυο εκδόσεις: 2.0L & 2.4L. Το έχουν ήδη τοποθετήσει σε Elise και κάνουν τις σχετικές δοκιμές όπως και έχουν ήδη ολοκληρώσει τα τεστ αξιοπιστίας για περισσότερα από 40.000 μίλια πάνω σε ένα Caterham. Το κακόμοιρο τράβαγε ΜΟΝΟ 3.5G και στο τέλος 'άρπαξε! το σασί του!
Ιδιάζουσα κατασκευή, αλλά ό,τι πιο τρελλό υπάρχει για να κυριεύσει καθενός μας τα όνειρα (αλλά και το χώρο πίσω από τη πλάτη μας )....
Οψόμεθα για τη λύση που θα ακολουθήσουμε από του χρόνου, μιας και δεν είναι μόνο θέμα κινητήρα αλλά και όλων των άλλων περιφερειακών που απαιτούνται σε τέτοιες κατασκευές/μετατροπές...
-
-
H sygekrimeni metatropi kai o metatropeas den peithei oute emena.
H Elise einai ena apisteuta balanced autokinito pou den tou teriazei enas kinitiras turbo(estw kai me elaxisto lag).
Bebaia otan apofasiso na peraso apo ta 160 aloga(me 800 kila) stis epidoseis supercar tha to dokimaso.
Pantos h amasotita kai o hxos tou Honda me supercharger kanoun, to poly kalo gia grigoro oikogeniako, moter tis VAG na miazei anorgasmiko(popolare sou dino to OK na tin xreisimopieis tin ekfrasi mias kai sou arese toso )Otan anebo tha kanoniso bolta me to Honda supercharger pou molis ebale gnostos
Apo tin alli opos legame me ton Niko(037) tha protimousame na paroume me auta ta lefta ena metaxirismeno agonistiko Caterham san 2o autokinito.
Lete tou xronou katebo kai na sas pao bolta me Caterham? -
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Άργησα κανα δυο σελίδες αλλά σας πέτυχα!
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Η επιλογή της 111R δεν βασίζεται τόσο στην μεγαλύτερη ιπποδύναμη που βγάζει (η οποία φαίνεται μετά τα 100χαω) αλλά στην πιο ποιοτική κατασκευή της...Μπορείς να της βγάλεις κάποια άλογα περισσότερα αλλά όπως κάθε ατμοσφαιρικό η αναλογία €/ίππο είναι μεγάαλη... Το'χω κάνει ήδη σ'ενα βαθμό, όπου είμαι ευχαριστημένος... (προσωρινά όμως! )
Οι λύση των Audi/Honda είναι αυτές που φοριούνται τελευταία στην Αγγλία χωρίς να υπολείπεται και η λύση των Duratec κινητήρων.
Οι συγκεκριμένες λύσεις έχουν το καλό ότι υποστηρίζονται από την Emerald ECU που φοράνε τα 111/111S αλλά όχι τα 111R που φοράνε EFi T4Έτσι λοιπόν αυτές οι λύσεις απευθύνονται αποκλειστικά στα παλιά μοντέλα της Λότους, μιας και το 90% της τρέχουσας παραγωγής είναι 111R πλέον...
Όσο για τους 'Yoda κινητήρες αυτό που μένει είναι:
-
Εγκατάσταση turbo με την λύση της Forcedfed.com (Α' Στάδιο 275hp, B' Στάδιο με υπερκυβισμό στα 2.1L: 400hp!!! . Για το πρώτο υπάρχει ήδη test drive από Αμερικάνικο περιοδικό. Όσο για το 400άρι τον ερχόμενο μήνα το Αμερικάνικο Car & Driver θα έχει ένα exotic shoot-out με πολλά βρωμόγκαζα, συμπεριλαμβανομένης και της Ελίζ!)
-
Εγκατάσταση Supercharget kit. Το καλό σ'αυτήν την υπόθεση είναι ότι και η ίδια η Τογιότα έχει βγάλει στην Ιαπωνία έκδοση του κινητήρα με κομπρέσορα. Τώρα η Λότους έβγαλε, όπως ανέφερε και ο 037, την 240R, δείγμα της οποίας κατεβαίνει αυτήν την ώρα που μιλάμε, υπό την μορφή Exige Cup, και στην Ελλάδα .
Δυστυχώς το εργοστασιακό αυτό κιτ εκμεταλλεύεται τον χώρο που διαθέτει η Exige πάνω από τον κινητήρα για να βάλει εκεί το intercooler, και έτσι αυτό δεν μπορεί να τοποθετηθεί στις Elise 111R Όχι όμως ότι δεν υπάρχει λύση! Όλα κι όλα!!! Ο Ελβετός Bemani (http://www.bemani.ch) έβγαλε ήδη ένα SC kit κι αυτός για τις Exige/Elise και έχοντας +20 άλογα από το εργοστασιακό κιτ (Exige 240R=247HP+23kg.m, Bemani=267HP+25.5kg.m), αναμένεται το ίδιο καυτό με της 240R, για να μην πω και λίγο πιο καυτό ακόμα! -
Ως ύστατη αλλά και πιο απόλυτη λύση είναι αυτή που δοκιμάζει ο andy Walsh για τον Sinclaires στην Αγγλία. (http://www.rst-v8.co.uk)
Ο RST-V8, με βάρος 74 μόνο κιλά έρχεται να ταράξει τα όνειρα κάθε τρελλαμένου ατμοσφαιρικού κατόχου Elise.
Βασισμένος σε δυο καπάκια Yamaha FZR 1000 έρχεται σε δυο εκδόσεις: 2.0L & 2.4L. Το έχουν ήδη τοποθετήσει σε Elise και κάνουν τις σχετικές δοκιμές όπως και έχουν ήδη ολοκληρώσει τα τεστ αξιοπιστίας για περισσότερα από 40.000 μίλια πάνω σε ένα Caterham. Το κακόμοιρο τράβαγε ΜΟΝΟ 3.5G και στο τέλος 'άρπαξε! το σασί του!
Ιδιάζουσα κατασκευή, αλλά ό,τι πιο τρελλό υπάρχει για να κυριεύσει καθενός μας τα όνειρα (αλλά και το χώρο πίσω από τη πλάτη μας )....
Οψόμεθα για τη λύση που θα ακολουθήσουμε από του χρόνου, μιας και δεν είναι μόνο θέμα κινητήρα αλλά και όλων των άλλων περιφερειακών που απαιτούνται σε τέτοιες κατασκευές/μετατροπές...
Ena poulaki(H pit bull eitan?) mou eipe oti san proedros tha skaseis miti me V8 sto mellon....
-
-
Sas afino na pao bolta me EVO8 stis orees strofes tou protou podiou
Apo to balance stin ilektronika.....NOT BAD pou lene kai oi aggloi
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Sas afino na pao bolta me EVO8 stis orees strofes tou protou podiouApo to balance stin ilektronika.....NOT BAD pou lene kai oi aggloi
ναι, καταλαβαινουμε ολοι τη στεναχωρια σου!
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
ναι, δεν ειπα εγω κατι...
ο ιδιος ο βελτιωτης τα λεει στο σαιτ του..
προφανως τα κανει κι ολας..εμενα μου φαινεται οπως ειπα τρομερη μετατροπη.
αν ειχα ελιζ ετσι θα την εκανα.
οι επιδοσεις απο σταση και ρεπριζ ειναι πραγματικα εξωπραγματικες..
βεβαια περι ορεξεως ουδεις λογος..Αυτό που λες ότι ο βελτιωτής τα λέει στο site του ξέρεις πολύ καλά πως σηκώνει μεγάλη κουβέντα...καθώς το να αγοράζεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες είναι φαινόμενο που παρατηρείται όχι αποκλειστικά στην Ελλάδα.
Ο συγκεκριμένος βέβαια είναι καλός βελτιωτής που έχει δώσει σαφή δείγματα της καλής δουλειάς του.
Ο 037 αναφέρεται στις λεπτομέρειες που κάνουν εν τέλει μια μετατροπή να μην χολαίνει στην διάρκεια του χρόνου...
Το αξίωμα ότι πρέπει να ψαχτείς πολύ καλά προτού ακουμπήσεις τα λεφτά σου σε κάποιον για μια μετατροπή στο αυτοκίνητό σου προφανώς ισχύει και για τις Elise παρά του ότι ο μικρός αριθμός τους απωθεί τα λαμόγια απο λύσης του ποδαριού....
Πάντως και εμένα μου άρεσε πολύ η λύση του VAG-Elise μιας και έχει δείξει ότι είναι εξαιρετικά bullet proof κινητήρας...
Ο συγκεκριμένος βελτιωτής μάλιστα την έχει φτιάξει έτσι ώστε να μην χαλάει η δυναμική συμπεριφορά της Elise με υπερβολικό turbo lag ή απότομη παροχή ισχύος....
Αλλά όπως σας είπα και πιο πάνω, ο τύπος με απέκλεισε από το δυνητικό πελατολόγιό του απευθείας, καθώς δεν υπάρχει συνεργασία εγκεφάλου-μοτέρ!
-
παντως εχω διαβασει και μαρτυριες ιδιοκτητων vagelise και δεν ελεγαν καθολου οτι χαλασε καπου το αμαξι τους...
ισα-ισα
και περιγραφες καποιων αλλων που το πηρανε μεταχειρισμενο ετσι , και τους εφυγε η ουγιατεσπα, παιχνιδια ειναι ολα αυτα. απο τα πιο ωραια , αλλα παιχνιδια. και μαλλον εσεις τα ξερετε και καλυτερα.
να'στε καλα να τα χαιρεστε παιδες!!!
κι αμα κατσει και παρω κι εγω καμια elise, θα την κανω vagelise και θα με βλεπετε μονο σταματημενο! -
εμενα το Αριελ Ατομ με το μοτερ απο το type-R +com/sor δε θα με χαλαγε καθολου!
εχει κανεις εμπειρια απο δαυτο?
-
..πιο καλο παιχνιδι η elise..το atom ειναι σαν πατινι με καθισμα..
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εμενα το Αριελ Ατομ με το μοτερ απο το type-R +com/sor δε θα με χαλαγε καθολου!εχει κανεις εμπειρια απο δαυτο?
Η ιδια μετατροπη ειναι. Αν εξαιρεσεις το ασχημο design κατ'εμε παντα, εχει 0-160 σε 6.86', που θα ελεγα οτι ειναι διαβολικα γρηγορο.
Οσο για τον Petran, με ΤΟΣΑ ΑΝ που εβαλε, θα μπορουσε ο καθενας να βαλει ΑΝ και ΑΝ, και τοτε, μπορει η πολυ γρηγορη VAGelise, να μην ηταν τοσο γρηγορη σε σχεση με τα δικα μου ΑΝ, οποτε μπορει να με εβλεπε και πλάι του εκτος απο σταματημενο.
Θεμα ληξαν μαλλον.
Οσο για τα R, Theo111R, εαν ειναι να εχω Ιαπωνικο μοτερ, θα πηγαινα για Honda, για να μου θυμιζει και τον νικηφορο συνδυασμο στην F1 me Lotus-Honda.
Παινευουμε το σπιτι μας, για να μην πεσει να μας πλακωσει... -
AN φερεις στη ελλαδα το παιχνιδι σου, ευχαριστως να σε κερασω καννα τσαι με τη μαουνα μου
και ΑΝ γινει αυτο, ισως να εκτιμησεις τον VAGelis μετα..αν-αν-PetRaN
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
AN φερεις στη ελλαδα το παιχνιδι σου, ευχαριστως να σε κερασω καννα τσαι με τη μαουνα μου
και ΑΝ γινει αυτο, ισως να εκτιμησεις τον VAGelis μετα..αν-αν-PetRaN
Εχεις μεγαλο προβλημα αντιληψης, και να το κοιταξεις γιατι θα σου κανει κακο.
Εγω εχω οδηγησει αρκετα 1.8VW Turbo αυτοκινητα και δεν εχω κανενα προβλημα με το μοτερ αυτο. Απλουστατα δεν το θελω στην Elise μου. Εαν ηθελα, που θελω, το κατι παραπανω ειπα τι θα εκανα. Αλλα φαινεται το δικο σου κολλημα με το συναφι της Σκοντα σε εχει θολωσει.
Τωρα οσο αναφορα το τσαϊ απο την μαουνα σου οπως λες, και το παιχνιδακι μου, θα το σχολιασω ως εξης.
Παντως καλη ιδεα, προτεινε την στο θεμα που υπαρχει για ιδεες στους 4Τ. Elise εναντιων Σουπερμπ, στις Σερρες.Θα γελασει και ο καθε πικραμενος
Τα υπολοιπα δεν τα λεω, για να διαβασει και κανεις και το περιοδικο. Θα ειναι κρυμμενο καπου το αρθρο γιατι θα μοιαζει με τσοντα. Κρατα στο μεγαλο πορτμπαγκαζ των 1600 κιλων αμορφης μαζας και 2-3 σετ ελαστικα και 2-3 σετ φρενα, για να τερματισεις δευτερος τουλαχιστον μεταξυ 2.
Να δω τοτε τι θα κανεις την 3σελιδη λιστα με τον δωρεαν εξοπλισμο, γιατι φιλε Πετραν, για να κανει αυτα που κανει η Λοτους, τα πα?αρια μου οταν βγαινω βρωμανε αλουμινιο και οχι φρεον και δερματιλα απο τις πολυθρονες του Σκοντα με φουλ κλιματισμο. Δεν μπορει να υπηρετει κανεις 2 αφεντες, και στριβω και 1600 κιλα και 18-20 χιλιαρικα. Ειναι ενεργειακως αδυνατο
Λοιπον οταν φτασεις και εσυ να εχεις τα ?απαρια να μην συμβιβαστεις και να σκασεις το ιδιο ποσο για 2 θεσεις γυνμες, αντι για 5αρι διαμερισμα με το μονο εξτρα να λειπει καφετιερα για τα μακρινα ταξιδια, τοτε να μιλησουμε για αυτοκινητα και οχι το Skoda Superb να παραδιδει μαθηματα σπορ αυτοκινησης με σημα το ιπταμενο παγωνι.
Γιατι, εκανε η μυγα κολο και εχεσε το κοσμο ολο που λεει ο λαος.
Ή επισης, σηκωθηκαν τα ποδια να βαρεσουν το κεφαλι, για το καταπληκτικο Superb kai την επισης καταπληκτικη Ελιζ.Τωρα εαν κανείς παρει το Σκοντα για να πηγαινοφερνει αξιοπρεπως το κορμι του, τοτε πολυ καλη επιλογη και value for money αχτυπητο.
Ακομα και κοινωνικα, ή μαλλον οικολογικα ρυπαινει λιγοτερο και ανακυκλωνεται ευκολοτερα, και ειναι ισως το οικολογικοτερο πισωκινητο παιχνιδι.
Ειμαι σιγουρος οτι αλλη μια φορα θα παρεξηγησεις αυτα που λεω και αλλη μια φορα θα με στολισεις. Δεν προκειται να σου απαντησω ομως.
Θα λειπω για testing σε καποιο σημειο μακρυνο να τεσταρω sports cars και σιγουρα θα μπω σε Superb ταξι απο το αεροδρομιο προς το ξενοδοχειο.
Για τους ανυποψιαστους, το υφος εχει καθαρα Βρετανικο χιουμορ με μπολικη ειρωνεια, και σε καμια περιπτωση δεν θελει να προσβαλει κανενα ιδιοκτητη Σκοντα. Ο υπογραφων προερχεται απο μεσοαστικη οικογενεια και του βγηκε ο πατος για να παρει το 'παιχνιδι' του.
Τα παραπανω δεν περιειχαν κανενα προσωπικο χαρακτηρισμο και αντι του ονοματος Πετραν μπορει να μπει και το 037.
037
-
Κύρίοι πότε θα σταματήσετε να κάνετε σαν παιδάκια;;;; λέω εγώ...
Πάντως αυτό με τα παπ@ρια με μυρωδιά από αλουμίνιο έγραψε!
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Κύρίοι πότε θα σταματήσετε να κάνετε σαν παιδάκια;;;; λέω εγώ...Πάντως αυτό με τα παπ@ρια με μυρωδιά από αλουμίνιο έγραψε!
Εγω εχω 'παιχνιδακι' αρα ειμαι παιδακι
-
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
AN φερεις στη ελλαδα το παιχνιδι σου, ευχαριστως να σε κερασω καννα τσαι με τη μαουνα μου
και ΑΝ γινει αυτο, ισως να εκτιμησεις τον VAGelis μετα..αν-αν-PetRaN
Εχεις μεγαλο προβλημα αντιληψης, και να το κοιταξεις γιατι θα σου κανει κακο.
Εγω εχω οδηγησει αρκετα 1.8VW Turbo αυτοκινητα και δεν εχω κανενα προβλημα με το μοτερ αυτο. Απλουστατα δεν το θελω στην Elise μου. Εαν ηθελα, που θελω, το κατι παραπανω ειπα τι θα εκανα. Αλλα φαινεται το δικο σου κολλημα με το συναφι της Σκοντα σε εχει θολωσει.
Τωρα οσο αναφορα το τσαϊ απο την μαουνα σου οπως λες, και το παιχνιδακι μου, θα το σχολιασω ως εξης.
Παντως καλη ιδεα, προτεινε την στο θεμα που υπαρχει για ιδεες στους 4Τ. **Elise εναντιων Σουπερμπ, στις Σερρες. **Θα γελασει και ο καθε πικραμενος
Τα υπολοιπα δεν τα λεω, για να διαβασει και κανεις και το περιοδικο. Θα ειναι κρυμμενο καπου το αρθρο γιατι θα μοιαζει με τσοντα. Κρατα στο μεγαλο πορτμπαγκαζ των 1600 κιλων αμορφης μαζας και 2-3 σετ ελαστικα και 2-3 σετ φρενα, για να τερματισεις δευτερος τουλαχιστον μεταξυ 2.
Να δω τοτε τι θα κανεις την 3σελιδη λιστα με τον δωρεαν εξοπλισμο, γιατι φιλε Πετραν, για να κανει αυτα που κανει η Λοτους, τα πα?αρια μου οταν βγαινω βρωμανε αλουμινιο και οχι φρεον και δερματιλα απο τις πολυθρονες του Σκοντα με φουλ κλιματισμο. Δεν μπορει να υπηρετει κανεις 2 αφεντες, και στριβω και 1600 κιλα και 18-20 χιλιαρικα. Ειναι ενεργειακως αδυνατο
Λοιπον οταν φτασεις και εσυ να εχεις τα ?απαρια να μην συμβιβαστεις και να σκασεις το ιδιο ποσο για 2 θεσεις γυνμες, αντι για 5αρι διαμερισμα με το μονο εξτρα να λειπει καφετιερα για τα μακρινα ταξιδια, τοτε να μιλησουμε για αυτοκινητα και οχι το Skoda Superb να παραδιδει μαθηματα σπορ αυτοκινησης με σημα το ιπταμενο παγωνι.
Γιατι, εκανε η μυγα κολο και εχεσε το κοσμο ολο που λεει ο λαος.
Ή επισης, σηκωθηκαν τα ποδια να βαρεσουν το κεφαλι, για το καταπληκτικο Superb kai την επισης καταπληκτικη Ελιζ.Τωρα εαν κανείς παρει το Σκοντα για να πηγαινοφερνει αξιοπρεπως το κορμι του, τοτε πολυ καλη επιλογη και value for money αχτυπητο.
Ακομα και κοινωνικα, ή μαλλον οικολογικα ρυπαινει λιγοτερο και ανακυκλωνεται ευκολοτερα, και ειναι ισως το οικολογικοτερο πισωκινητο παιχνιδι.
Ειμαι σιγουρος οτι αλλη μια φορα θα παρεξηγησεις αυτα που λεω και αλλη μια φορα θα με στολισεις. Δεν προκειται να σου απαντησω ομως.
Θα λειπω για testing σε καποιο σημειο μακρυνο να τεσταρω sports cars και σιγουρα θα μπω σε Superb ταξι απο το αεροδρομιο προς το ξενοδοχειο.
Για τους ανυποψιαστους, το υφος εχει καθαρα Βρετανικο χιουμορ με μπολικη ειρωνεια, και σε καμια περιπτωση δεν θελει να προσβαλει κανενα ιδιοκτητη Σκοντα. Ο υπογραφων προερχεται απο μεσοαστικη οικογενεια και του βγηκε ο πατος για να παρει το 'παιχνιδι' του.
Τα παραπανω δεν περιειχαν κανενα προσωπικο χαρακτηρισμο και αντι του ονοματος Πετραν μπορει να μπει και το 037.
037
Γελάω ίσα με 10 λεπτά...άπαιχτος ο 037 αυτό ειδικά με το Ιπτάμενο παγώνι ήταν όλα τα λεφτά
...απο elise ...VAGelis