edit [Krusenstern]
Latest posts made by petran
-
RE: Australia Uber Alles!!!!! [#4]
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
ευχαριστω και χαιρετω ολους τους φιλους που εχουμε καιρο να τα πουμε..
για τον λόγο της επιστροφής
συγνωμη γιατρε μου αλλα στην προκειμενη περιπτωση το παει στα μουτρα σας!
-
RE: Australia Uber Alles!!!!! [#4]
1ον.Εγραψα γνωστός – άγνωστος γιατί τον κύριο φασικά τον ξέρω και παρόλο που με έχει δει στο δρόμο με το αμάξι μου δεν είχε το θάρρος να με σταματήσει να μου πει όλα αυτά που γράφει εκ του ασφαλούς πίσω από το πληκτρολόγιο του υπολογιστή του ή να με ρωτήσει 5 πράγματα για το αυτοκίνητο που του κανανε εντύπωση όπως έγραψε ΚΑΙ να πάρει την άδεια να ποστάρει το αμάξι ΜΟΥ στο νετ.
ελα ρε αντωνη?!!
τονε ξερεις, και τοσο καιρο δεν μιλας??
παρε με ενα τηλεφωνο please!ΗF ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ
περα απο αυτο, εριξα μια ματια στους κανονισμους του φορουμ:
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ 4Τ-FORUM
- Είναι υποχρεωτική η χρήση Ελληνικής γραμματοσειράς στα μηνύματα. Η μη χρήση Ελληνικής γραμματοσειράς δικαιολογείται μόνο στην περίπτωση σχετικών τεχνικών προβλημάτων ή αλλοδαπού χρήστη.
- 1.Είναι υποχρεωτική η χρήση της Ελληνικής γλώσσας στα μηνύματα, ασχέτως της γραμματοσειράς, που χρησιμοποιείται. Η μη χρήση Ελληνικής γλώσσας δικαιολογείται στις περιπτώσεις:
* Αλλοδαπού μέλους
* Αυτούσιας παράθεσης αμετάφραστου κειμένου γραμμένου σε άλλη γλώσσα (πχ. απόκομμα τύπου, ανακοινώσεις, περιεχόμενο ιστοσελίδων), προς ενημέρωση των υπόλοιπων μελών - 1.Πριν το άνοιγμα κάποιου νέου θέματος, ο χρήστης πρέπει να διερευνά μήπως ήδη υπάρχει κάποιο πρόσφατο συναφές θέμα, και αν υπάρχει, να εντάσσει το μήνυμά του εκεί
- Κάθε θέμα πρέπει να εντάσσεται στην αντίστοιχη θεματική ενότητα
- Σε περίπτωση φωτογραφιών, συστήνεται αυτές να έχουν σχετικά μικρό μέγεθος, πχ. μέχρι 240 (ύψος) x 360 (πλάτος) pixels, και να μην δημοσιεύονται πολλές φωτογραφίες, διότι επιβαρύνουν τεχνικά το σύστημα. Η δημοσίευση άλλου οπτικακουστικού υλικού (πχ. video, ήχοι) δεν είναι εφικτή. Εναλλακτικά, συστήνεται η χρήση συνδέσμων προς ιστοσελίδες εκτός του 4T-Forum, όπου όποιος επιθυμεί μπορεί να βρει το υλικό, χωρίς να επιβαρύνονται οι ιστοσελίδες του 4τ-Forum.
- Συστήνεται η αποφυγή πολλαπλών αλληλένθετων παραθέσεων, διότι επιβαρύνουν τεχνικά το σύστημα
- Σε περιπτώσεις όπου χρειάζεται η επικοινωνία μεταξύ δύο μελών και το αντικείμενο δεν ενδιαφέρει τα υπόλοιπα μέλη, συστήνεται η χρήση της δυνατότητας προσωπικών μηνυμάτων, την οποία παρέχει το 4T-Forum
** 8. Σε περίπτωση που οποιοσδήποτε θεωρεί πως υλικό στο 4T-Forum είναι προσβλητικό ή υβριστικό ή εν γένει αντιτίθεται σε νόμους της Ελλάδας ή τον κανονισμό χρήσης, πρέπει αμέσως να ειδοποιήσει (με προσωπικό μήνυμα ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) τους επόπτες
** 9. Κάθε μέλος μπορεί να αλλάξει τα στοιχεία που το αφορούν (εκτός του ψευδωνύμου και του email τα οποία δεν μπορούν να αλλάξουν) τροποποιώντας το 'profile' του - Υπενθυμίζεται πως το 4T-Forum είναι δημόσιο βήμα ανταλλαγής απόψεων, και άρα κάθε μέλος πρέπει να φροντίζει για την αποφυγή διαρροής προσωπικών του δεδομένων.
συμφωνα με τον νο8, και αφου ειναι εμφανες οτι μια δημοσιευση ειναι προσβλητικη, ζητω απο τη διαχειριση να διαγραφει ΑΜΕΣΑ
ευχαριστω και χαιρετω ολους τους φιλους που εχουμε καιρο να τα πουμε..
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Το DSG δεν μπορει να αντεξει ροπη πανω απο 38 κιλα (αν δεν κανω λαθος).Οποτε αν θες να κανεις εκτεταμενες μετατροπες (δε σχολιαζω αν συμφωνω ή διαφωνω), ειναι τροχοπεδη.
δεν θα χαρακτηριζα 'εκτεταμενη μετατροπη' ενα προγραμμα..
ο διλιτρος fsi turbo 'παταει' στα 40+ κιλα ροπη με καλο επαναπρογραμματισμο.
βεβαια απο μερικες εταιρειες δινονται ξεχωριστα προγραμματα για dsg, τα οποια φροντιζουν να διατηρουν τη ροπη σε χαμηλοτερα επιπεδα ωστε να μην υπαρχει προβλημα. -
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
Το DSG μπορεί μόνο του να σου καλύψει τη διαφορά από τα άλογα του πουσαρισμένου...
τι αλλο θα ακουσουμε
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
το DSG αποτελει τροχοπεδη για την αυξηση ισχυος.
δεν θα επεκταθω παραπανω γιατι δεν αξιζει τον κοπο.
'χαροι' κυκλοφορανε στους δρομους και χωρις καμια βελτιωση. (πλεοψηφια βαση στατιστικης)
ειτε λογω ανικανοτητας, ειτε λογω κακοσυντηρημενων αυτοκινητων, ειτε λογω καλου στον εγκεφαλο γενικοτερα.ζησε στο μικροκοσμο σου και αυτη ειναι και η τελευταια φορα που απανταω σε εσενα.
εκανες υπερ-καταχρηση της καλης μου θελησης. -
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
νομιζω οτι και παλι, για νιοστη φορα ξεπερνας τα ορια και πρεπει καποιος να σε βαλει στη θεση σου.
Γιατί το ξεπερνώ; Επειδή κάνω ...δυσφήμιση; Για να κάνω εγώ δυσφήμιση, κάποιος εδώ κάνει διαφήμιση...
Αν δεν κάνει κάποιος το τελευταίο, δεν κάνει κανείς το πρώτο...
Επομένως, δεν υπάρχει και πρόβλημα...δεν ξερω αν νομιζεις οτι κανεις δυσφημιση. (που? σε εμενα προσωπικα? στο superb? στα skoda γενικα? στα προγραμματα? στις βελτιωσεις? στην αγορα γενικα? )
δυσφημιση να γινει απο καποιον τοσο ασχετο οσο εισαι εσυ, το βλεπω λιγο δυσκολο.
εγω ξερω οτι απλα λες συνεχεια ΒΛΑΚΙΕΣ και εμποδιζεις οποιαδηποτε συζητηση απο το να γινει σοβαρη.περα απο αυτο, ο τροπος που συνεχεια και σε καθε ευκαιρια (ποστ) προσπαθεις να προσβαλλεις εμενα, ειλικρινα με αφηνει παγερα αδιαφορο.
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το DSG μπορεί μόνο του να σου καλύψει τη διαφορά από τα άλογα του πουσαρισμένου...
τι αλλο θα ακουσουμε
Για παράδειγμα...
αμα θες 260ps τροχο περιμενε να βγαλουν αλλοι προγραμμα για να βαλεις.
γιατι
εμεις παιζουμε απο 284 αλογα στη ροδα, και πανω.Προγράααααμμαααατααααα....τσιπάαααακιααααα έχω! Διαλέχτεεεεε! Τι να το κάνεις το DSG κυρία μου; Πάρε εδώ αλογάκια φρέσκα!
Το θέμα τελικά είναι αν αγοράζεις άλογα ή φίδια όταν πληρώνεις για βελτίωση...νομιζω οτι και παλι, για νιοστη φορα ξεπερνας τα ορια και πρεπει καποιος να σε βαλει στη θεση σου.