Αν η Mercedes βγάλει το Α class με αυτό το σχέδιο τότε σίγουρα θα μοσχοπουλήσει!!! Πανέμορφο!!!
Καλώς ήλθε ο ηγέτης της κατηγορίας!
Καζανόβας - Γυναίκες, άγριο sex, Η διαδρομή Π.Φάληρο-Σούνιο, Silverstone
Αν η Mercedes βγάλει το Α class με αυτό το σχέδιο τότε σίγουρα θα μοσχοπουλήσει!!! Πανέμορφο!!!
Καλώς ήλθε ο ηγέτης της κατηγορίας!
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Πω! Πω! Τι είδαν ταν μάτια μου....
Θα έχει κανείς άραγε την ίδια έκφραση στα μάτια του σε 30 χρόνια βλέποντας τα σημερινά για μας αυτοκίνητα......;
Άλλες εποχές ρε γμτ...
Αν σκεφτείς πως θα είναι τα αυτοκίνητα σε 30 χρόνια μάλλον τα ίδια θα λέμε...
Γεια σου ρε Νάσο παιδεραστή!
Εχεις μαζέψει όλα τα πιτσιρίκια και τους κάνεις πλάκα!
Από δω και μπρος θα σε φωνάζω Σουσέλ!
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Ferrari
link
Πω! Πω! Τι είδαν ταν μάτια μου....
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Τι να κάνουμε, μου αρέσει πολύ η Ούμα.
Θα τα πω όλα στην Μαρία!
Τς τς τς... Ρομεάκηδες, καρφιά!
( )
Έχω ΜΙΑ Alfa Romeo αλλά και ΔΥΟ Saab!
Και παλιότερα στην Νορβηγία είχα SAAB 93 Viggen 369hp
Εμαθα να οδηγώ σε Fiat 131 Super Mirafiori...
Ιταλοσουηδός...
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το Ε30 είναι καταπληκτικό αμάξι. Από τα τελευταία καλά BMW.
Στους δρόμους της Αγγλίας είναι πολύ καλό!
Μόνο που θέλει καλύτερα φρένα και άλλο ντεπόζιτο βενζίνης γιατί αυτό που έχει δεν κάνει για στροφές.Τα άλλα δύο είναι ανάξια καν σχολιασμού....
Δεν θέλει μόνο άλλο τεπόζιτο αλλά και άλλο κάρτερ γιατί σε παρατεταμένες τύπου parabolica κολλάει το λάδι στην άκρη η τρόμπα τραβάει αέρα και το πέρνεις το μοτέρ στο χέρι.
Για το λάδι δεν ξέρω δεν μας είχε τύχει αλλά για την βενζίνη μας είχε.
Ο χρήστης DumDiDum έγραψε:
...τα περιοδικα κ οχι οτι μας λενε να το χαφτουμε σαν λουκουμι.
Αν έχεις περιοδικό τι θα σε νοιάξει;
Πιο αμάξι είναι καλύτερο ή πιο έχει τον μεγαλύτερο διαφημιστικό προϋπολογισμό;Αν έπρεπε υποχρεωτικά να διαλέξω ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα θα πήγαινα για την AR χωρίς να υποτιμώ το VW. Απλώς μου αρέσει περισσότερο.
Είναι όμως αρκετά παιδιάστικη η συμπεριφορά να θεωρείς πουλημένο το περιοδικό επειδή αυτά που έγραψε σε ένα συγκριτικό δεν σου αρέσουν. Να υποθέσω ότι δε το διαβάζεις πλέον καθόλου;
Δεν έχω καμιά πρόθεση να σε προσβάλλω ή να ξεκινήσω περισσότερες διαμάχες, γιαυτό και μέχρι τώρα διαβάζοντας το thread δεν έγραψα τίποτε, αλλά τελικά δεν άντεξα.
Μπορεί τα τελευταία χρόνια να μας λείπει η παλιά ξεκαθαρή γλώσσα των 4Τ, αλλά δε πιστεύω ότι έχουν ξεπουληθεί όπως το εννοείς.
Να σου πω, τους 4Τ τους διάβαζα από το 1984 έως το 1993. Δεν είχα χάσει ποτέ τεύχος. Τότε έλεγαν τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη. Σήμερα όχι.
Δεν τους κατηγορώ όμως τότε δεν υπήρχε αντίπαλος και υπήρχε η άνεση να γράψουν καθαρά την γνώμη τους. Τώρα λόγω και του μεγάλου ανταγωνισμού αλλά και ότι τα οικονομικά παντού έχουν στενέψει αυτή η άνεση έχει χαθεί. Θα μου πεις ότι έχει χάσει εμένα και μερικούς άλλους από αναγνώστες, αυτή όμως είναι αμελητέα απώλεια σε σύγκριση με το οικονομικό όφελος που έχει από τις διαφημίσεις των εταιρειών και δεν συγκρίνεται.
Το Ε30 είναι καταπληκτικό αμάξι. Από τα τελευταία καλά BMW.
Στους δρόμους της Αγγλίας είναι πολύ καλό!
Μόνο που θέλει καλύτερα φρένα και άλλο ντεπόζιτο βενζίνης γιατί αυτό που έχει δεν κάνει για στροφές.
Τα άλλα δύο είναι ανάξια καν σχολιασμού....
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
...τα περιοδικα κ οχι οτι μας λενε να το χαφτουμε σαν λουκουμι.
Αν έχεις περιοδικό τι θα σε νοιάξει;
Πιο αμάξι είναι καλύτερο ή πιο έχει τον μεγαλύτερο διαφημιστικό προϋπολογισμό;