Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4192
    • Best 0
    • Groups 0

    pai-mei

    @pai-mei

    0
    Reputation
    8
    Profile views
    4192
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    pai-mei Unfollow Follow

    Latest posts made by pai-mei

    • RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό

      Δεν γνωρίζω τα εσωτερικά των 4Τ και ούτε με απασχολούν.

      Όμως οι εμπορικές σχέσεις είναι πάντα καθοριστικές στο πώς θα παρουσιαστεί το αυτοκίνητο δημ/φικά, το αν θα νικήσει σε συγκριτικό ή ποιά θέση θα πάρει, ακόμα και το αν θα μπει εξώφυλλο (πολλά εξώφυλλα πωλούνται κανονικά).
      Αν π.χ. το συγκριτικό που θα γράψει ο συντάκτης δεν ευνοεί το αυτοκίνητο της εταιρείας με την οποία το περιοδικό έχει μια καλή, συμφέρουσα σχέση, την οποία θέλει να διατηρήσει, το κομμάτι πιθανότατα θα επιστραφεί με υποσημείωση να αλλάξει η τελική αξιολόγηση ή κατάταξη. Αν ο συντάκτης αρνηθεί, το κομμάτι θα λογοκριθεί από τον αρχισυντάκτη ή τον δ/ντη σύνταξης και ο συντάκτης ή θα απολυθεί ή θα περιθωριοποιηθεί.

      Συναντώ τελευταία κάποια άρθρα στο διαδίκτυο από διάφορους τιμητές, υποτιθέμενους μαχητές της δημ/φιας που υπεραμύνονται του τρόπου με τον οποίο δούλευαν, αναφέροντας ότι εκείνοι, τότε, κάποτε, είχαν το θάρρος της γνώμης τους, και ότι μάλιστα δεν δίστασαν να 'θάψουν' αυτοκίνητα, πράξη τους μάλιστα για την οποία το περιοδικό τιμωρήθηκε με διακοπή διαφήμισης. Στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν πρόκειται παρά για ένα μεγαλειώδες ψέμα. Συνήθως, το θάψιμο επιλέγεται ως μέθοδος είτε για να τιμωρηθεί μία εταιρεία, είτε για να εκβιαστεί (δώσε διαφήμιση, γιατί κοίτα τι μπορώ να σου κάνω), είτε για να δοθεί εμμέσως εύνοια σε κάποια ανταγωνίστριά της. Συνήθως συμβαίνει το πρώτο. Δηλαδή η εταιρεία κόβει τη διαφήμιση και το περιοδικό αρχίζει κατόπιν τα εχθρικά άρθρα εναντίον των αυτοκινήτων που αυτή αντιπροσωπεύει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pai-mei
    • RE: BMW FORUM

      Tα 14λτ/100 είναι εξωπραγματική μέση για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Μόνο με σκίσιμο κατά το 70-80% της χρήσης του μπορεί να βγει αυτό το νούμερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pai-mei
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
      Ολα ρε συ Νικο, νομιζεις οτι περιστρεφονται γυρω σου και οτι εγω, μπαινω με αποκλειστικο σκοπο να σου την πω.
      Απλα ανεφερες μια δικη σου μεση καταναλωση, σου παρεθεσα μια ενδεικτικη του πλεον εγκυρου και αναγνωρισμενου περιοδικου στην Ελλαδα (ξερω, ξερω, εσυ το εχεις για φτυσιμο, αυτοι δεν ξερουν, εκαναν το πολυ 100χλμ με την si και
      ειναι 'χθεσινοι', δεν αισθανονται, ουτε κανουν αξιοπιστες μετρησεις. 40 χρονια παιζουν την κολοκυθια
      ... ), και εσυ αμεσως μπηκες παλι στο τρυπακι να μας ξαναθυμισεις την καθολικη υπεροχη σου σε επιπεδο γνωσεων-εντυπωσεων γυρω απο το αυτοκινητο σου, και οτι οι μετρησεις που καταγραφεις ειναι πιο αξιοπιστες και σωστες απο ενα περιοδικο που πραγματοποιει μετρησεις απο τοτε που εμεις ημασταν αγενητοι...

      Ο άνθρωπος ανέφερε κάποιες τιμές κατανάλωσης από το αυτοκίνητό του, με το οποίο έχει γράψει κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα, με τη δική του οδήγηση και τη δική του μέθοδο μέτρησης.

      Μπορείς απλώς να σεβαστείς την αναφορά του, ως ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, χωρίς ανούσιες ιστορίες για αγρίους.

      Άλλωστε, και στα φόρα με τις καταναλώσεις, δίδεται ένα εύρος τιμών, ανάλογα με τον ιδιοκτήτη κ.λπ. μεταβλητές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pai-mei
    • RE: Να παντρευτείς, να συζείς ή να είσαι εργένης?

      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
      Και μην ακούσω πολιτικά ορθές απόψεις αν το μπάζο αφορά και άλλα πράγματα πλην της εμφάνισης, γιατί ΟΧΙ, δεν αφορά. Μιλάμε για την εμφάνιση.

      Eγώ δεν θα σου πω ότι δεν αφορά μόνο την εμφάνιση, αλλά υπάρχουν ρε Γρεγκ και μπάζα (εντάξει όχι αναγκαστικά μπάζα -=ΝΟΤ-, αλλά ας πούμε μέτριες), που είναι τόσο καβλέ σε συμπεριφορά/βλέμμα/γλώσσα σώματος, που αρχίζεις και τις βλέπεις αλλιώς μετά από λίγο...

      Όπως φυσικά υπάρχει και το ανάποδο, καλλονές εξ όψεως, που είναι τόσο ξενέρωτες ή τόσο ζώα που σε απωθούν σε dt.

      Προφανώς και δεν λέω κάτι καινοφανές, αλλά θέλω να σταθώ στο ότι ακόμα και μία μη-όμορφη (με τα κριτήρια του καθενός πάντα), μπορεί να αποδειχθεί απίστευτα ελκυστική αν έχει το υπόλοιπο πακέτο.

      posted in Αντίλογος
      P
      pai-mei
    • RE: Να παντρευτείς, να συζείς ή να είσαι εργένης?

      Yπάρχει και η περίπτωση -διόλου απίθανη- απλώς να μην βρεις τη γυναίκα την οποία θα έκρινες ως κατάλληλη για να ζήσεις όλη την υπόλοιπη ζωή σου μαζί της.

      Παρά την σκληρότητα της μοναξιάς, ειδικά όσο περνούν τα χρόνια, μάλλον θα την προτιμούσα από το να ζήσω πνιγμένος σε 4 τοίχους με κάποια που μου σπάει το buzzo ή στην καλύτερη μου είναι απλώς αδιάφορη.

      posted in Αντίλογος
      P
      pai-mei
    • RE: Περί κινητών τηλεφώνων [#5]

      Μήπως θυμάται κανείς πώς βγαίνει η επιλογή myview από την κεντρική οθόνη σε Samsung b2710 (είναι by default στην άκρη, δεξιά);

      Το είχα κάνει κάπως στην προηγούμενη συσκευή και τώρα που πήρα καινούργια (την ίδια) δεν μπορώ να βρω από που αλλάζει. Θέλω να βάλω εκεί τον τηλ. κατάλογο.

      posted in Αντίλογος
      P
      pai-mei
    • RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)

      Λευκαδάρα FTW.

      Στο προσωπικό μου top2 μετά την Εύβοια, ομολογώ για συναισθηματικούς λόγους περισσότερο.

      Από παραλίες, μακράν ο Γυαλός που για κάποιον απροσδιόριστο λόγο δεν είναι είναι τόσο γνωστός όσο τα κλασικά καθίσματα, πορτοκατσίκια κ.λπ.
      Αλλά και από την ανατολική πλευρά, τα νερά στον κόλπο του βλυχού και ιδίως ανάμεσα στα πριγκηπονήσια είναι παράδεισος επί γης.

      Σε τουριστικές υποδομές, αισθητική κ.λπ. είναι βέβαια λίγο για το μπούτσο κάποια μέρη, αλλά είναι κι αυτά μέρος της ιδιαίτερης ομορφιάς του νησιού.

      ΠΡΟΣΟΧΗ, μην φάτε πίτσα (και γενικώς οτιδήποτε), από το βρωμερότατο εστιατόριο στο Κάθισμα.

      posted in Αντίλογος
      P
      pai-mei
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#8]

      Ο χρήστης cavallino έγραψε:

      Βρήκα κι εγώ στο φέισμπου μερικές απομονωμένες φρασούλες. Τις διαβάζουμε έχοντας στο μυαλό μας ότι μπορεί και κάτι άλλο να εννοούσαν οι καλοί αυτοί άνθρωποι και πατριώτες δημοσιογράφοι.

      Ήταν προφανές από την αρχή ότι επρόκειτο για ένα σαρκαστικό meme, μία γελοιογραφία χωρίς εικόνα.

      Και όσο περισσότερο παραμορφώνει και μεγεθύνει ένα αληθές, αρχικό στοιχείο μια γελοιογραφία, τόσο πιο πετυχημένη είναι.
      Φυσικά και ΕΤΣΟΥΞΕ τους εν λόγω δημοσιοκάφρους που βγήκαν απελπισμένα τις διαψεύσουν, γιατί η αλήθεια έστω και μέσα από τον παραμορφωτικό φακό μιας εσκεμμένης τρολιάς, πονάει.

      Είναι μια ανθρώπινη αντίδραση.

      Αυτούς που έσπευσαν να υπερασπιστούν τους συγκεκριμένους δημοσιοκάφρους, 'αυτά τα αθώα θύματα μιας τρομακτικής σκευωρίας', και που συνήθως επρόκειτο για αμοιβάδες από διάφορα μπλογκ, δεν ξέρω πού να τους κατατάξω. Αυτοί είναι οι πιο θλιβεροί.

      posted in Αντίλογος
      P
      pai-mei
    • RE: Τι Κατοικίδιο Συντηρούμε? [#2]

      Ο χρήστης koutsan έγραψε:

      Δεν ήταν απαραίτητο να χαλάσεις με τη μάπα σου το video με τα υπέροχα σκυλιά σου

      Ερέτρια βλέπω

      Τρεις σκυλομούρηδες παρέα.

      posted in Αντίλογος
      P
      pai-mei
    • RE: Τι Κατοικίδιο Συντηρούμε? [#2]

      Kαι τα δικά μου παιδάκια.

      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      P
      pai-mei
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr