Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Duster II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Duster II
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 56
    • 57
    • 3 / 57
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    1135
    16896
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fsword last edited by

      @jon4: Συμφωνώ ως προς τις διαφορές, αμελητέες... Σίγουρα δεν είναι παράγοντας αποτροπής αγοράς του σε σχέση με το προηγούμενο.

      @Fanis75: Νομίζω όμως το αυτόματο θα είναι μόνο στη δικίνητη έκδοση και διπλού συμπλέκτη (για μένα όχι τόσο θετικό όσον αφορά την εκτός δρόμου κίνηση). Βέβαια πάντα καλό είναι να υπάρχουν επιλογές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        infidel last edited by

        Το νέο μοντέλο θα έχει και hill descent control. Σημαντικό ίσως για κάποιους που το θέλουν για offroad.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • J
          jon4 last edited by

          Και καποια ακομα εξτρα ειναι τα παρακατω...

          Κάμερα οπισθοπορείας
          4 Καμερες για το εδαφος μπρος πισω αριστερα δεξια (για να βλεπεις την ποιοτητα του εδαφους και που πατανε οι τροχοι σε off roading)
          Ενημερωση για το ποσες μοιρες κλιση εχει παρει το αμαξι (για off roading)
          Σύστημα προειδοποίησης οχήματος στη νεκρή γωνία
          Αερόσακοι τύπου κουρτίνας
          Αυτόματος κλιματισμός
          Αυτόματα φώτα
          «Εξυπνο» κλειδί
          Συρταρακι κατω απο την θεση του οδηγου (δεν εχω καταλαβει αν εχει και του συνοδηγου)
          Ποιοτικοτερα καθισματα με καλυτερη πλευρικη στηριξη

          @TimDeLAY, με τοσα εξτραδακια και με τοσες ομορφιες μεσα εξω, δυσκολα να με πειραξουν οι 2 μοιρες στην διαφυγη.. Και ναι, για off road το θελω, οχι για οικογενιακο! Μενει να μαθουμε και την τιμη.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
            @Fanis75: Νομίζω όμως το αυτόματο θα είναι μόνο στη δικίνητη έκδοση και διπλού συμπλέκτη (για μένα όχι τόσο θετικό όσον αφορά την εκτός δρόμου κίνηση). Βέβαια πάντα καλό είναι να υπάρχουν επιλογές.

            Δεν ξέρω σε ποια έκδοση θα είναι διαθέσιμο, δεν κατάφερα να βρω πληροφορίες.

            Για του διπλού συμπλέκτη και το off road συμφωνώ 100%!!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fsword last edited by

              @jon4: Απ' το link που έβαλες κρατάω (μεταξύ άλλων) το εξής:

              'And is still shockingly affordable.'

              Αν μιλάμε για αντίστοιχες τιμές με τις τωρινές (εννοώ τις μειωμένες) τότε νομίζω το καινούριο είναι η πιο λογική επιλογή (καλά τη διαφορά στη γωνία διαφυγής δεν τη σχολιάζω καν). Όπως έγραφα και στο θέμα του (τωρινού) Duster γενικά είμαι υπέρ των απερχόμενων και δοκιμασμένων μοντέλων. Αλλά εδώ έχουμε ίδιους κινητήρες, ίδιο πάτωμα... Δε μιλάμε δηλαδή για φόβο παιδικών ασθενειών. Βέβαια έχει καινούρια συστήματα που δεν έχουν δοκιμαστεί στο Duster αλλά δεν είναι και τίποτα τόσο καινοτόμο που να εφαρμόζεται για πρώτη φορά.

              Edit: τώρα που ξαναβλέπω το link για το χώρο αποσκευών λέει κάτι περίεργο: 'The All-new Duster has the same boot capacity as its predecessor: 445 dm3 for the 2WD version and 376 dm3 for the 4WD version.'

              Ωστόσο το τωρινό 2κίνητο μοντέλο έχει 475 λίτρα χωρητικότητα ενώ το 4κίνητο 408. Εικάζω ότι πρόκειται για διαφορετικό τρόπο μέτρησης γιατί, εκτός απ' τα νούμερα, αναφέρει και ότι η χωρητικότητα δεν έχει αλλάξει. Καλό είναι να το επιβεβαιώσουμε πάντως γιατί μιλάμε για καμιά 30ριά λίτρα διαφορά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                riverael1 last edited by

                Προσωπικά μια μικρή απογοητευση, γιατί αυτό που διαβάζω δεν είναι νέα γενιά αλλά facelift. Ίδιο πάτωμα, ίδιες διαστάσεις, ίδιος χώρος αποσκευών, ίδιοι κινητηρες. Γράφει απλα για ενισχυμένο πλαισιο, οτι έχει δλδ καλύτερη ασφάλεια. Θα φανεί στο crash test, που είναι πολύ πιο αυστηρό απο το 2011. Ελπίζω να μη με απογοητευσει και εκεί..

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  samatistas last edited by

                  Σχεδόν έχει κλείσει η συμφωνία για να διεξαχθεί η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Dacia Duster στην Ελλάδα!

                  Από zougla.gr

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    samatistas last edited by

                    Σε συνέχεια του προηγούμενου:

                    Έκλεισε το deal και 500 δημοσιογράφοι από όλη την Ευρώπη έρχονται στην Ελλάδα για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Dacia Duster που ξεκινά από τις 20 Νοεμβρίου.

                    Πηγή: zougla.gr

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • X
                      xplicit last edited by

                      Παρουσίαση νέου Dacia Duster

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • D
                        darkster last edited by

                        https://media.group.renault.com/global/ ... enault.com

                        Φαίνεται πως ανακοινώθηκε η τιμολόγηση στη Γαλλία για το καινούργιο duster ! Στο παραπάνω site φαίνονται οι συνδυασμοί κινητήρων και τα μοντέλλα που θα κυκλοφορήσουν..
                        Ξεκινάμε με 11.990 € (τιμή στη Γαλλία πάντα) και φθάνει στα 20.650 € για το PRESTIGE 4x4 diesel!

                        Με full extra, αυτή εδώ η σελίδα στο FB υπολογίζει την τελική τιμή του PRESTIGE στα 23.480 €

                        https://www.facebook.com/daciattitude/p ... 5228459856

                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                        • P
                          panormus772 last edited by

                          http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... stin-elada

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • R
                            riverael1 last edited by

                            Ο χρήστης darkster έγραψε:
                            https://media.group.renault.com/global/en-gb/dacia/media/pressreleases/21198914/nouveau-dacia-duster-un-prix-toujours-aussi-imbattable?utm_campaign=rss_press releases and press kits&utm_medium=rss&utm_source=media.renault.com

                            Φαίνεται πως ανακοινώθηκε η τιμολόγηση στη Γαλλία για το καινούργιο duster ! Στο παραπάνω site φαίνονται οι συνδυασμοί κινητήρων και τα μοντέλλα που θα κυκλοφορήσουν..
                            Ξεκινάμε με 11.990 € (τιμή στη Γαλλία πάντα) και φθάνει στα 20.650 € για το PRESTIGE 4x4 diesel!

                            Με full extra, αυτή εδώ η σελίδα στο FB υπολογίζει την τελική τιμή του PRESTIGE στα 23.480 €

                            https://www.facebook.com/daciattitude/p ... 5228459856

                            Το άρθρο γράφει 23480 με όλα τα έξτρα του καταλόγου.. Οποτε με 19.5 για τη προτελευταια εκδοση, που είναι σαν την τωρινή full 4*4 diesel είναι πολύ καλη τιμή

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • V
                              vagkirk last edited by

                              Άντε μετά ένας πραγματικά λογικά σκεπτόμενος καταναλωτής να επιλέξει στα 18.500-21.000 ένα πλήρως εξοπλισμένο c3 aircross ή το captur , ή το arona ή τα Kona και stonic που δεν παίζουν στην ίδια κατηγορία ή αντίστοιχα ένα basic karoq ή QQ κλπ. αντί για αυτή την αυτοκινητάραρα με τετρακίνηση και πλούσιο εξοπλισμό.

                              Δεν ξέρω πως θα τα πάει στα σχετικά τεστ ασφάλειας αλλά θεωρώ πως δεν θα έχει θέμα , εκτός από κάποιες ελλείψεις σε ηλεκτρονικά συστήματα που δεν είναι deal breaker.

                              Επίσης και από σχεδίαση εσωτερικά ομόρφυνε παρά πολύ σε σχέση με το προηγούμενο, έχει κάποια στοιχεία , γραμμές και επίπεδα πολύ έξυπνα σχεδιασμένα που του δίνουν άλλο αέρα.
                              Και μην πει κανένας για πλαστικά στο εσωτερικό...έλεος!
                              Το θέμα είναι η συναρμογή και η αντοχή.
                              Δείτε πως έβγαλαν το t-roc για να γλιτώσουν χρήματα και καλά έκαναν.

                              (Και τώρα που είπα t-roc , σκόπιμα δεν το έβαλα στην πρώτη παράγραφο λόγω εξωτερικής εμφάνισης και ικανοποιητικού εξοπλισμού στην basic έκδοση , καθώς επίσης και το Sportage 1.7d uptown για τους ίδιους ακριβώς λόγους)

                              Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mrclouzo last edited by

                                Ελπίζω να το βελτίωσαν αρκετά μέσα γιατί μπήκα στο τωρινό στην έκθεση αυτοκινήτου και ένιωσα ότι είμαι σε υπερυψωμένο clio των 90's. Εξωτερικά μου αρέσει και το παλιό και το νέο. Είναι εργαλείο για αυτούς που θέλουν ένα πολύ ικανό 4χ4 αλλά για τους περισσότερους που κινούνται κυρίως στην άσφαλτο υπάρχουν σαφώς πιο ολοκληρωμένες προτάσεις σε παραπλήσιο κόστος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Η PSA-OPEL με το grip έχει δημιουργήσει μια ενδιάμεση κατηγορία , οπότε μπορεί άνετα να χτυπήσει ότι υπάρχει στα σουβ εκτός από τα κοντά κιβώτια .

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    axel12p last edited by

                                    Αμφιβάλλω αν ένα Peugeot με grip control μπορεί να πάει πιο μακρυά από ένα δικίνητο Duster.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      riverael1 last edited by

                                      Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
                                      Ελπίζω να το βελτίωσαν αρκετά μέσα γιατί μπήκα στο τωρινό στην έκθεση αυτοκινήτου και ένιωσα ότι είμαι σε υπερυψωμένο clio των 90's. Εξωτερικά μου αρέσει και το παλιό και το νέο. Είναι εργαλείο για αυτούς που θέλουν ένα πολύ ικανό 4χ4 αλλά για τους περισσότερους που κινούνται κυρίως στην άσφαλτο υπάρχουν σαφώς πιο ολοκληρωμένες προτάσεις σε παραπλήσιο κόστος.

                                      Να υπενθυμισω οτι το δικινητο diesel full extra βγαίνει στα 16000 και 17350 το 4x4 οποτε δεν ισχυει το παραπλήσιο κοστος για την κατηγορία του και όχι μονο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        k-papakonstantinoy last edited by

                                        +1

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                          Η PSA-OPEL με το grip έχει δημιουργήσει μια ενδιάμεση κατηγορία , οπότε μπορεί άνετα να χτυπήσει ότι υπάρχει στα σουβ εκτός από τα κοντά κιβώτια .

                                          Καμια σχεση ομως πραγματικα! Εκει που θα κολλήσει ενα 2κινητο με grip control, θα συνεχισει ανετα ενα suv με καλη 4κίνηση.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Δεν είπα ότι έχουν σχέση . Προφανώς όμως θα πάει μακρύτερα από το δικίνητο αφού έχουν και ύψος και ανάλογα λάστιχα και το γκρίπ .

                                            Αλλωστε σε τέστ του οτοτρίτι το κάκτους χωρίς γκρίπ , με το ύψος και το χαμηλό βάρος πήγε μακρυά . Πόσο μάλλον με γκρίπ και το αιρκρός που έχει 19 εκ απόσταση από το έδαφος . Γι αυτό είπα ενδιάμεσο αφού γλυτώνεις τα αρνητικά της 4κίνησης

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 3 / 57
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr