Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    darkster

    @darkster

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    darkster Unfollow Follow

    Latest posts made by darkster

    • RE: Dacia Duster

      από Αγγελος Παναγοπουλος » 30 Νοέμ 2017 18:33
      Καλησπέρα,γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει τρόπος να δεις θερμοκρασία 'νερού' στο duster?

      το μοντέλο 2014- ΔΕΝ έχει !! εγώ σχεδόν αποκλειστικά γιαυτό το λόγο πήρα ένα OBD

      δες συζήτηση κι εδώ: http://hellasduster.freeforums.net/thread/55/obds

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      darkster
    • RE: Dacia Duster

      αν και η θέση της είδησης για την (σημερινή) τιμολόγηση του καινούργιου duster στη Γαλλία, είναι στη σελίδα των μελλοντικών μοντέλλων, φαντάζομαι πως θα ενδιαφέρει πολλούς εδώ

      https://media.group.renault.com/global/ ... enault.com

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      darkster
    • RE: Dacia Duster II

      https://media.group.renault.com/global/ ... enault.com

      Φαίνεται πως ανακοινώθηκε η τιμολόγηση στη Γαλλία για το καινούργιο duster ! Στο παραπάνω site φαίνονται οι συνδυασμοί κινητήρων και τα μοντέλλα που θα κυκλοφορήσουν..
      Ξεκινάμε με 11.990 € (τιμή στη Γαλλία πάντα) και φθάνει στα 20.650 € για το PRESTIGE 4x4 diesel!

      Με full extra, αυτή εδώ η σελίδα στο FB υπολογίζει την τελική τιμή του PRESTIGE στα 23.480 €

      https://www.facebook.com/daciattitude/p ... 5228459856

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      darkster
    • RE: Dacia Duster

      παιδιά κάτι μου λέει πως το S&S πρόβλημά μας, είναι μόνο software, όχι hardware -κι εννοώ κάποιο bug στο firmware, τίποτε άλλο. Αν ήταν η μπαταρία [ή κάποιος σένζορας, ή διακόπτης, ή ..] δεν θάπρεπε λογικά να ακυρώνεται ολόκληρη η διαδικασία start ΚΑΙ stop ? ...το start όμως όχι μόνο δουλεύει, αλλά ΑΥΤΟ είναι που θέλει και το έξτρα ρεύμα!! Στην περίπτωση βλαμένου hardware λογικά δε θάπρεπε ο 'εγκέφαλος' ν' απενεργοποιεί προσωρινά ΟΛΗ την S&S λειτουργία ? ..κι όχι ν' αφήνει να δουλέψει **ειδικά **το ενεργοβόρο start (για το οποίο και δημιουργήθηκε όλο αυτό το σύστημα)
      Επίσης είμαι πραγματικά περίεργος, αν διαφανεί τελικά πως είναι software και μόνο, θα υπακούσει κανείς μας σε ανάκληση για επαναπρογραμματισμό ?

      αα ..και συμπαραστέκομαι στις δηλώσεις 'έρωτα' 2-3 φίλων παραπάνω ! θέλω κι εγώ να εκμυστηρευτώ πως κάποιες νύχτες παίρνω το νταστεράκι και κόβω κάτι 10-15 χιλιομετράκια βόλτες στην εθνική, στα κρυφά... είναι βαριά η περίπτωσή μου ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      darkster
    • RE: Dacia Duster

      Tο τιμόνι του Duster είναι σίγουρα ηλεκτροϋδραυλικό!
      Ιδού η αντλία (είναι το Νο1):
      http://renault.epcdata.ru/duster/18106/ ... 1041142/1/

      Και στην αγορά:
      https://www.buycarparts.co.uk/spidan/7694606

      https://www.eurofrance.pl/Power-Steerin ... cia-Duster

      ..καλά θυμόμουνα λοιπόν !! thanx για την επισήμανση Dusterman
      το πρώτο λινκ με το σκίτσο είχα ξαναδεί -στο service manual- κι είχε κρατηθεί κάπως στη μνήμη

      όλα καλά λοιπόν

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      darkster
    • RE: Dacia Duster

      Φίλε darkster αν ο αρχιμηχανικός (!!!) σού είπε ότι το τιμόνι είναι ηλεκτροϋδραυλικό να αλλάξεις συνεργείο. Είναι υδραυλικό. Σκέτο. Επίσης βλέπω πολύ ανησυχία για το τρέμουλο του τιμονιού όταν στρίβει. Δεν είναι πρόβλημα, απλά έτσι λειτουργεί. Κι εγώ όταν πήρα το αμάξι παραξενεύτηκα στην αρχή, αλλά οκ, συνήθισα και τέλος.

      έχεις δίκιο **Snowpeak **! για κάποιο λόγο κι εγώ νόμιζα πως είναι ηλεκτροϋδραυλικό και δεν μου'κανε εντύπωση.. προσπαθώντας να βρω γιατί είχα αυτή την εντύπωση, πέφτω σε καναδυό άρθρα ειδικών εκδόσεων duster, όπου όντως μιλάνε για ηλεκτροϋδραυλικά τιμόνια !! πχ. στο dakar edition: https://www.rushlane.com/new-renault-duster-dakar-edition-12171180.html (!) ενώ εδώ: https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/dacia-uses-social-media-help-develop-new-duster που μιλάει για το νέο duster του 2018, αναφέρεται σε '..improved the electric power steering system for more precision..' σαν να ήταν ήδη τέτοιο, και το βελτιώσανε
      τεσπα.. thanx για το σχόλιο πάντως -έπαψα ν ανησυχώ (βασικά είχε ξεκινήσει πολύ παλιότερα μια ανησυχία γιαυτή τη συμπεριφορά από κάποιους εδώ, χωρίς να ειπωθεί στην πορεία του forum πως 'όλα καλά, νορμαλ είναι' και μούμεινε η απορία)

      Γνωρίζει κανείς από τη στιγμή που ανάψει ρεζέρβα πόσα χλμ περίπου μπορούμε να κάνουμε? (από φόβο χθες έβαλα στο πρατήριο της αττικής οδού κι όχι από κει που βάζω συνήθως)

      **petros3110 **στο manual μιλάει ξεκάθαρα για 50 χιλιόμετρα (στη σελ. 1.42, όπου κι αναφέρεται στις ενδείξεις ρεζέρβας στο καντράν). Υποθέτω είναι καλός μπούσουλας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      darkster
    • RE: Dacia Duster

      ενημέρωση:
      Σήμερα πέρασα από Renault στο Ηράκλειο Κρήτης για κάτι άσχετο: είχε βγεί απ τη 'φωλιά της' η βίδα που συγκρατεί το πλαστικό στα τοιχώματα καμπίνας, χαμηλά, δίπλα στο γκάζι. Το πλαστικό τοίχωμα έχασκε 3-4 πόντους έξω κι ήταν ψιλοεπικίνδυνο γιατί με χοντρά παπούτσια μαγκώνει και μπορεί να βρεθείς με πόδι καρφωμένο στο γκάζι και να μη βγαίνει..! (σε 2-3' μου το επισκεύασαν).
      Σε ερώτησή μου για το θέμα του Start/Stop, η απάντηση του αρχιμηχανικού ήταν πως έχουν μαζευτεί αρκετά αιτήματα από Ελλάδα (πολύ πάνω από 10-15), όλα στις παρτίδες μετά τον Ιούνη (εκεί κάπου που ανακοινώθηκε και η προσφορά δηλαδή) κι η μαμά-Renault υπομονετικά τα συλλέγει και ..συσκέπτεται, χωρίς να υπάρχει ακόμη κάποιο κεντρικό response. Η προσωπική του γνώμη ήταν πως είναι θέμα software, παρά κάποιο hardware (πχ. παρτίδα μπαταριών, κλπ.). Οπότε αναμονή ακόμη...
      Σε ερώτησή μου για την ανατριχιαστική 'οδοντωτή' συμπεριφορά του τιμονιού σε επιτόπιες στροφές, το πήρε, έκανε 5-6 δοκιμές μπροστά μου (σημειωτέον πως το δάπεδο στο συνεργείο ήταν πολύ γυαλιστερό) και βγήκε με καθησυχαστικό μειδίαμα: 'όλά έτσι κάνουν! είναι η συμπεριφορά του ηλεκτρο-υδραυλικού τιμονιού αυτή! don't worry!' Εγώ λίγο παραδίπλα παρατηρούσα τους μπροστινούς τροχούς: 'έτρεμαν' αρκετά όταν του το'κανε -φαινόταν ξεκάθαρα και εξωτερικά.. Μιά ιδέα που μου πέρασε μετά ήταν πως επιδεινώνουν πολύ αυτή τη συμπεριφορά ΚΑΙ τα **ολόφρεσκα *λάστιχα που 'βεντουζάρουν' σε γυαλιστερό δάπεδο υπερβολικά (τα δικά μου είναι παραγωγής τελευταίας βδομάδας του Ιούλη 2017 ! -το duster το παρέλαβα 25 Αυγούστου.. wow !! δεν είχα ξαναδεί ποτέ τοοόσο φρέσκο λάστιχο! ).

      Σε σχέση με τους πειραματισμούς που έκανα πριν 2-3 βδομάδες για τη χρήση GoPro πίσω σαν πρόχειρη πατέντα ελλείψει κάμερας οπισθοπορείας, δεν έδωσα άμεσα τα αποτελέσματα εδώ γιατί αν και δουλεύει η ιδέα, μια μικρή λεπτομέρεια την καταστρέφει: το app στο κινητό που ελέγχει την εικόνα που έρχεται απο την πίσω κάμερα (wifi), ναι μεν μια χαρά δείχνει τί συμβαίνει πίσω μου, αλλά με mirror view τη δεξιά μεριά στην αριστερή !! ..κι ενώ έχει ρύθμιση για mirroring up&down ΔΕΝ υπάρχει αντίστοιχη left-right !!! Βλέπω το χείλος του γκρεμού πίσω μου δηλαδή, αλλά σαν από καθρέφτη και θέλει πολυυυύ προσοχή αν τον προσεγγίζεις υπο γωνία κι όχι παράλληλα με τον προφυλακτήρα ! + του ό,τι υπάρχει κι ένα μικρό lag στην κίνηση του βίντεο (δεν δοκίμασα με μικρότερες αναλύσεις που πιθανά να το λύσουν το πρόβλημα -ήμουν στη default 1080p@60fps γιατί το mirroring το θεώρησα ήδη 'major' πρόβλημα για ν ασχοληθώ και με το lag)

      τέλος, έκανα πολλές δοκιμές σε π ο λ ύ άσχημους χωματόδρομους -οριακούς για οποιοδήποτε όχημα: τ έ λ ε ι ο το duster παιδιά! Η αίσθηση που μου άφησε είναι πως όπου πάει οποιοδήποτε αγροτικό 4x4 (ακόμη και οριακά), πάω και με το duster + τα ωφέλη της επιβατικής/άνετης καμπίνας και χώρων ! Και βρίσκομαι περίπου στα 2.700 km και με τα μαμά λάστιχα και ελάχιστα χρησιμοποίησα lock, μόνο Auto (μόνο σε μια κατάβαση **πολύ **απότομης κατηφόρας, με 'πούδρα' χώμα, που βουλιάζουν τα πόδια αν το περπατήσεις χρειάστηκε απλά να είμαι σημειωτόν και με πρώτη)

      Αυτά

      (στο θέμα των πατεντών για επικίνδυνες οπισθοπορείες κι αναστροφές σε γκρεμούς, αναμένω και καμια εποικοδομητική δική σας ιδέα)

      *ένας χρήσιμος πίνακας για όσους βαριούνται να υπολογίσουν εβδομάδες παραγωγής ελαστικών, είναι εδώ: https://www.epochconverter.com/weeks/2017

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      darkster
    • RE: Dacia Duster

      καλησπέρα κι από μένα
      ευτυχής κάτοχος της καλοκαιρινής προσφοράς ενός 4x4 dci sportive, γκρι-κομετ απ την προηγούμενη βδομάδα, και περίπου 1.000 χιλ σήμερα.
      Αν συνεχίσει αυτή τη συμπεριφορά το αμάξι για τα επόμενα 5-10 χρόνια (χωρίς κουλές/φτηνιάρικες φθορές -που φοβόμουνα ειν' αλήθεια πριν αποφασίσω..), δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένος με την αγορά!
      Χρειαζόμουν ακριβώς κάτι τέτοιο (μεγάλοι χώροι-καλή δυνατότητα τετρακίνησης-απλότητα-ταξιδιάρικο/adventure χαρακτήρα) και ακριβώς αυτό μου προσφέρθηκε. Κατανάλωσα πολλούς μήνες ανάλυσης και ψαξίματος μικρολεπτομερειών σε ελληνικά και ξένα fora, όλων των παρεμφερών μοντέλων crossover κλπ., τέτοιο 'πακέτο' χαρακτηριστικών που ήθελα, δεν συνάντησα αλλού ή ξέφευγα ιλιγγιωδώς στο budget..!
      αα ! και μην ξεχάσω πως το παρόν forum με βοήθησε απίστευτα στην τελική επιλογή.. ευχαριστώ όλους τους συμμετέχοντες στις 376 σελίδες (που διάβασα προσεκτικά ΔΥΟ και περισσότερες φορές !!). Εννοείται πως θα μεταφέρω από δω και πέρα όσες εντυπώσεις/προβλήματα/υπέρ/κατά -πέφτουν στην αντίληψή μου.
      Για την ιστορία, προέρχομαι από 15ετή συμβίωση με Yaris και φανατικός εντουράς στο χώρο της μοτοσυκλέτας (ΧΤ 600 & Tenere 660 τα τελευταία 25+ χρόνια), εξ ου και η εμμονή μου σε μακρινά ταξίδια που περιλαμβάνουν και πολύ χώμα..
      Για να μη μακρυγορήσω όμως άλλο, καταθέτω περιληπτικά ορισμένες πρώτες εντυπώσεις

      -μερικά απ τα τα plus που μ' εντυπωσίασαν:

      1. Ποιότητα κύλησης -->super!!
      2. Ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης --> καλύτερη των προσδοκιών μου (δεν ακούω κάτι παράλογο απο κινητήρα ή αμάξωμα, και έκανα και 5-10 χιλιομετράκια σε χωμάτινες ανηφοριές προχτές !)
      3. Έχοντας ελάχιστη εμπειρία από ντίζελ (μόνο σε νοικιασμένα), ομολογώ πως λάτρεψα τον ήχο του
      4. Ροπή - ροπή - ροπή !!! (μόνιμα 5η σε στροφερό επαρχιακό δίκτυο)
      5. Κιβώτιο --> το συνήθισα σε 2-3 μέρες και πραγματικά respect για την κοντή πρώτη, κλπ..

      -μερικά minus μέχρι σήμερα:

      1. η εργονομία σηκώνει βελτίωση (ακόμη ψάχνω που να βάλω τις κούπες και τα τασάκια μου -κάθε πρόταση ανάλογων πατεντών από ιδιοκτήτες, ευπρόσδεκτη!)
      2. θα το'θελα 3-4 πόντους ψηλότερο

      -και δύο παρατηρήσεις που χιλιοειπώθηκαν εδω μέσα:

      1. μέχρι σήμερα έχω την συμπεριφορά στο start/stop όπως ακριβώς ειπώθηκε κι από άλλους: ΜΟΝΟ start, ΟΧΙ stop !!! δεν με χαλάει καθόλου βέβαια, αρκεί να μην δείχνει σε κάποιο πρόβλημα.. θα περιμένω εξελίξεις κι απ τα μέλη που το σκαλίζουν με την αντιπροσωπεία τους
      2. έχω την ίδια συμπεριφορά σε επιτόπιες στροφές όπως ακριβώς ειπώθηκε κι από άλλους παλιά: περίεργη 'οδοντωτή' συμπεριφορά στρέψης στο τιμόνι -έχουμε κάποιες απαντήσεις εδώ απ' τα παλιότερα μέλη ?

      -και μια ερώτηση προς όποιον γνωρίζει κάτι: χρειάζομαι οπωσδήποτε κάμερα οπισθοπορείας (όχι για την καθημερινότητα, αλλά κυρίως για τους ..γκρεμούς σε αναστροφές/νύχτα/στις ερημιές των βουνών )
      Αμφιβάλλω πως θα μου την περάσει η εδώ αντιπροσωπεία (Κρήτη βρίσκομαι). Έβαλε κανείς εκ των υστέρων, στην Αθήνα ? και πού ? (εννοώ εργοστασιακή με συνεργασία της όπισθεν).
      Μέχρι στιγμής τεστάρω πατέντα με GoPro πίσω και wifi video-feed στο κινητό μπροστά μου, θα δώσω feedback κι εδώ εν καιρώ εφόσον δουλέψει ικανοποιητικά η ιδέα..

      τέλος: @Sotos694

      Καλησπέρα ! Είμαι υποψήφιος αγοραστής του Duster 4x4 1.5 dci . Η τιμή τώρα είναι πολύ καλή γι αυτα που προσφερει στα 17.300 . Μου προτείνετε να περιμένω να κυκλοφορήσει το καινούριο η θα είναι αρκετά ακριβότερο και θα ξεφύγω απ το Budget μου. ?? Μηχανικά νομίζω το ίδιο με το τωρινό θα είναι

      είχα το ίδιο δίλημμα μέχρι το καλοκαίρι που το παρήγγειλα!
      το έλυσα ως εξής:

      1. το καινούργιο θα ήταν στα χέρια μου καλό τέλος Άνοιξης του 2018 να υποθέσω (και αν..) ΔΕΝ υπήρχε περίπτωση τόσης υπομονής ..άσε που κανείς δεν θα σου υποσχεθεί σύντομα, πότε ακριβώς θα είναι στα χέρια σου
      2. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να βγαίνει κάτω από 20 χιλιάρικα (22-23+ το κόβω στην τούμπανο έκδοση που έψαχνα). Τα ~18.000 που έδωσα τώρα (με ταξινόμηση, τέλη κλπ) ήταν μια πραγματικά απίστευτη τιμή.
      3. το καινούργιο δείχνει να υποκύπτει κάπως στη 'νέα τάση' crossover: ακόμη λιγότερο χώμα μάλλον (πχ. ελαστικά χαμηλότερου προφίλ). Εγώ ήθελα περισσότερο, οπότε εύκολα 'ξεκόλησα' απ τις κακές σκέψεις
        Είναι όμως ομορφότερο απ το σημερινό, αυτό να λέγεται.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      darkster
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr