ενημέρωση:
Σήμερα πέρασα από Renault στο Ηράκλειο Κρήτης για κάτι άσχετο: είχε βγεί απ τη 'φωλιά της' η βίδα που συγκρατεί το πλαστικό στα τοιχώματα καμπίνας, χαμηλά, δίπλα στο γκάζι. Το πλαστικό τοίχωμα έχασκε 3-4 πόντους έξω κι ήταν ψιλοεπικίνδυνο γιατί με χοντρά παπούτσια μαγκώνει και μπορεί να βρεθείς με πόδι καρφωμένο στο γκάζι και να μη βγαίνει..! (σε 2-3' μου το επισκεύασαν).
Σε ερώτησή μου για το θέμα του Start/Stop, η απάντηση του αρχιμηχανικού ήταν πως έχουν μαζευτεί αρκετά αιτήματα από Ελλάδα (πολύ πάνω από 10-15), όλα στις παρτίδες μετά τον Ιούνη (εκεί κάπου που ανακοινώθηκε και η προσφορά δηλαδή) κι η μαμά-Renault υπομονετικά τα συλλέγει και ..συσκέπτεται, χωρίς να υπάρχει ακόμη κάποιο κεντρικό response. Η προσωπική του γνώμη ήταν πως είναι θέμα software, παρά κάποιο hardware (πχ. παρτίδα μπαταριών, κλπ.). Οπότε αναμονή ακόμη...
Σε ερώτησή μου για την ανατριχιαστική 'οδοντωτή' συμπεριφορά του τιμονιού σε επιτόπιες στροφές, το πήρε, έκανε 5-6 δοκιμές μπροστά μου (σημειωτέον πως το δάπεδο στο συνεργείο ήταν πολύ γυαλιστερό) και βγήκε με καθησυχαστικό μειδίαμα: 'όλά έτσι κάνουν! είναι η συμπεριφορά του ηλεκτρο-υδραυλικού τιμονιού αυτή! don't worry!' Εγώ λίγο παραδίπλα παρατηρούσα τους μπροστινούς τροχούς: 'έτρεμαν' αρκετά όταν του το'κανε -φαινόταν ξεκάθαρα και εξωτερικά.. Μιά ιδέα που μου πέρασε μετά ήταν πως επιδεινώνουν πολύ αυτή τη συμπεριφορά ΚΑΙ τα **ολόφρεσκα *λάστιχα που 'βεντουζάρουν' σε γυαλιστερό δάπεδο υπερβολικά (τα δικά μου είναι παραγωγής τελευταίας βδομάδας του Ιούλη 2017 ! -το duster το παρέλαβα 25 Αυγούστου.. wow !! δεν είχα ξαναδεί ποτέ τοοόσο φρέσκο λάστιχο! ).
Σε σχέση με τους πειραματισμούς που έκανα πριν 2-3 βδομάδες για τη χρήση GoPro πίσω σαν πρόχειρη πατέντα ελλείψει κάμερας οπισθοπορείας, δεν έδωσα άμεσα τα αποτελέσματα εδώ γιατί αν και δουλεύει η ιδέα, μια μικρή λεπτομέρεια την καταστρέφει: το app στο κινητό που ελέγχει την εικόνα που έρχεται απο την πίσω κάμερα (wifi), ναι μεν μια χαρά δείχνει τί συμβαίνει πίσω μου, αλλά με mirror view τη δεξιά μεριά στην αριστερή !! ..κι ενώ έχει ρύθμιση για mirroring up&down ΔΕΝ υπάρχει αντίστοιχη left-right !!! Βλέπω το χείλος του γκρεμού πίσω μου δηλαδή, αλλά σαν από καθρέφτη και θέλει πολυυυύ προσοχή αν τον προσεγγίζεις υπο γωνία κι όχι παράλληλα με τον προφυλακτήρα ! + του ό,τι υπάρχει κι ένα μικρό lag στην κίνηση του βίντεο (δεν δοκίμασα με μικρότερες αναλύσεις που πιθανά να το λύσουν το πρόβλημα -ήμουν στη default 1080p@60fps γιατί το mirroring το θεώρησα ήδη 'major' πρόβλημα για ν ασχοληθώ και με το lag)
τέλος, έκανα πολλές δοκιμές σε π ο λ ύ άσχημους χωματόδρομους -οριακούς για οποιοδήποτε όχημα: τ έ λ ε ι ο το duster παιδιά! Η αίσθηση που μου άφησε είναι πως όπου πάει οποιοδήποτε αγροτικό 4x4 (ακόμη και οριακά), πάω και με το duster + τα ωφέλη της επιβατικής/άνετης καμπίνας και χώρων ! Και βρίσκομαι περίπου στα 2.700 km και με τα μαμά λάστιχα και ελάχιστα χρησιμοποίησα lock, μόνο Auto (μόνο σε μια κατάβαση **πολύ **απότομης κατηφόρας, με 'πούδρα' χώμα, που βουλιάζουν τα πόδια αν το περπατήσεις χρειάστηκε απλά να είμαι σημειωτόν και με πρώτη)
Αυτά
(στο θέμα των πατεντών για επικίνδυνες οπισθοπορείες κι αναστροφές σε γκρεμούς, αναμένω και καμια εποικοδομητική δική σας ιδέα)
*ένας χρήσιμος πίνακας για όσους βαριούνται να υπολογίσουν εβδομάδες παραγωγής ελαστικών, είναι εδώ: https://www.epochconverter.com/weeks/2017