-
Υπάρχει ένα Tesla στο Λαύριο αλλά το πουλάει (υπάρχει στο car.gr)
-
Το 3ο τριμηνο του 2016 ταξινομηθηκαν 3 Tesla στην Ελλαδα.
Αληθεια αυτοι απο συνεργειο/σερβις τι κανουν??
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/9465375/ -
Πρωτοποροι οι Νορβηγοι, αν και πετρελαιοπαραγωγος χωρα
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... ka-ohimata -
Χειραγώγηση της αγοράς λέγεται αυτό. Αλλάζεις τα φώτα στους φόρους τα συμβατικά αυτοκίνητα, δίνεις ένα σκασμό κίνητρα στα ηλεκτρικά και στα υδρογόνα, και ξαφνικά το να πάρεις ένα Τέζλα ή ένα Ληφ φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Χειραγώγηση της αγοράς λέγεται αυτό. Αλλάζεις τα φώτα στους φόρους τα συμβατικά αυτοκίνητα, δίνεις ένα σκασμό κίνητρα στα ηλεκτρικά και στα υδρογόνα, και ξαφνικά το να πάρεις ένα Τέζλα ή ένα Ληφ φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό.Σε κάθε ανεπτυγμένο κράτος η φορολογία είναι μέσο για την αποθάρυνση κοινωνικά επιζήμιων συμπεριφορών. Φόρος σε αλκοόλ, τσιγάρα αλλά και στα καύσιμα.
Το σίγουρο είναι πως η Νορβηγία βγάζει πολλά λεφτά από το πετρέλαιο και δεν έχει δικιά της εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Μια άλλη ενδιαφέρουσα είδηση είναι πως στην Ιαπωνία πλέον οι σταθμοί φόρτισης είναι περισσότεροι από τα βενζινάδικα!
Οκ μάλλον δεν είναι απόλυτα σωστή σύγκριση... υποθέτω το κάθε βενζινάδικο έχει πάνω από μια αντλία και χρειάζεται 2-3 λεπτά για το γέμισμα αντί για ώρα ή ώρες.
Πάω στοίχημα όμως ότι σε κάποιες μεγάλες πόλεις πλέον πιο εύκολα βρίσκεις σημείο φόρτισης παρά βενζινάδικο.
Επίσης δείχνει πόσο πιο εύκολη είναι η εγκατάσταση ενός σημείου φόρτισης συγκρικά με ένα βενζινάδικο. -
Η Νορβηγία έχει και 95% παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος από υδροηλεκτρικά...
Ίσως εξηγεί κάποια πράματα. -
Όλες οι φυσιολογικές χώρες κατευθύνουν τη κατανάλωση προς πηγες που διαθέτουν και με πρόγραμμα και οργάνωση. Εδώ δυστυχώς οι κατευθύνσεις μας είναι αναλόγως τι θα μας επιβάλουν οι ξένοι και αναλόγως τον κάλο που έχει στο εγκεφαλο ο εκάστοτε υπουργός, δηλαδή ουτε καν η εκάστοτε κυβέρνηση. Όχι μακροπρόθεσμη πολιτικη δεν μπορούμε να χαραξουμε αλλά ουτε καν βραχυπρόθεσμη. Εδώ ο άλλος 'ο πρασινη αναπτυξη' ήθελε να γεμίσει τον τοπο φωτοβολταικα αλλά σχεδιασμός να δημιουργηθει καμια μονάδα κατασκευής φωτοβολταϊκών να μη φεύγει το συνάλλαγμα έξω και να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας και να υπαρξη αναπτυξη δεν τους πέρασε καν απο το μυαλό. Κατα την άποψη μου η ηλεκτροκίνηση δεν οφέλη στην υπάρχουσα κατασταση της Ελλάδος καθώς ηδη δεν έχει επάρκεια σε ηλεκτρική ενέργεια οποτε ειτε θα εισάγει ρεύμα ή πρεπει να φταιξει νέες μονάδες με καύσιμο λιγνίτη ή πετρέλαιο να γεμίσει ο τόπος καλο καρκίνο. Για να υπάρχει επιτυχία και όφελος απο μια τέτοια ενέργεια πρωτα θα πρεπει να διευθετήσει την εύρεση των απαραίτητων καθαρων πηγών ενεργειας και μετα όλα τα αλλά. Αλλά δυστυχώς εδώ πρωτα χτίζουμε το ρετιρέ και μετα προχωράμε στους παρακατω ορόφους και τέλος στα θεμελια
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δηλαδή τώρα που τα αυτοκίνητα καίνε εισαγώμενο πετρέλαιο, και το κάνουν μέσα στην μούρη μας στις πόλεις, όλα είναι καλύτερα...
-
Καλά ωραία αυτά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά ακόμη το κόστος τους είναι μεγάλο και οι αυτονομίες τους είναι μικρές και όχι ιδιαίτερα πρακτικές. Δηλαδή άντε να πεις να πάρεις το LEAF και να στάξεις καμιά 30χιλ για ένα αμάξι που δεν κάνει ούτε 200χλμ όπως και να το οδηγήσεις; Έπειτα αν πάρουν όλοι δεν νομίζω να φτάνει το ρεύμα για να τα φορτίζουν γιατί οι μπαταρίες του πρέπει να είναι μεγάλες. Γιατί δεν πάμε σε κάτι πιο απλό και πρακτικό;
Πάμε σε ηλεκτρικά ποδήλατα. Το σκεπτικό είναι ότι για να μετακινήσεις ένα άτομο μέσα στην πόλη δεν χρειάζεται να σέρνεις και 1.5τόνο σαβούρα μάζι. Βέβαια υπάρχει το πρόβλημα με την ηλιθιότητα της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας που για κάποιο λόγο που μόνο αυτοί οι ανόητοι ξέρουν δεν επιτρέπει να είναι πάνω από 250watt, που είναι γελοία ισχύς για κάποιον που γνωρίζει έστω και τα ελάχιστα.Ευτυχώς στην μπανανία που ζούμε και με το έγκλημα να ανεβαίνει τόσο δεν υπάρχει κίνδυνος να σε μπανίσει αστυνόμος και να προσέξει ότι το μοτέρ που έβαλες είναι πολύ παραπάνω από 250Watt....ή και να το δει δεν τον ενδιαφέρει.
Έτσι λοιπόν έφτιαξα ένα σπαστό 20άρι με μοτέρ 2000w περίπου 2.6άλογα και μπαταρίες λιθίου στα 60Volt και 17,5Ah που μπορεί άνετα να πάει όσο γρήγορα χρειάζεται (τελική 80km/h) αποφεύγοντας με ασφάλεια ένα αυτοκίνητο που μπορεί να έρχεται κατά πάνω σου. Δεν είναι φτιαγμένο, βέβαια, για τέτοιες ταχύτητες αλλά όταν έρχεται ο άλλος πάνω σου καλό είναι να μπορείς να τον αποφύγεις. Εννοείται ότι δεν υπάρχει ανηφόρα που να μην την ξεφτυλίζει. Η αυτονομία σαν μόνο ηλεκτρικό (χωρίς πεταλ) έχει ξεπεράσει τα 65χλμ πράγμα που σημαίνει ότι πας άνετα όπου θες και με αστείο κόστος 1,5kwh για τα 100χλμ.
Σε σχέση με ένα σκουτεροποδήλατο που είναι μεν πιο φτηνό καθώς εκείνα βγαίνουν κοντά στα 700ευρώ και το μόνο πρόβλημα που έχουν είναι η μικρή τελική. Αλλά αφού δεν υπάρχει ασφάλιση σε περίπτωση ατυχήματος ας είναι λίγο αργό, δεν πειράζει.
Το τελευταίο σκαλί στο όλο πρότζεκτ είναι κάποια στιγμή να μπορέσω να φτιάξω με 'σκεπή' με φωτοβολταϊκά για να μπορεί να γίνει ΤΕΛΕΙΩΣ αυτόνομο.
Για μικρές αποστάσεις έχω και το ηλεκτρικό μονόκυκλο (XIMA LHOTZ) που μπορεί να το πάρει μαζί του κάποιος και να τον πάει μέχρι 15-20χλμ αν δεν μουδιάσουν τα πόδια του αλλά θέλει υπομονή για να το μάθεις ενώ οι πόλεις στην μπανανία μας δεν έχουν υποδομή να πάς άνετα με αυτό. -
-
Καλησπέρα σε όλους θα ήθελα να κάνω κάποιες γενικές ερωτήσεις για αγορά ηλεκτρικού σκούτερ , σχετικά κοντα στα χρήματα που διαθέτω
έχω δει το Piaggio 1 2.899€ και το Lipo (Wheelwater) 2,249.00€Αρχικά δεν είχα ποτέ δικάβαλο πλην ηλεκτρικού ποδήλατου με χειρόγκαζο , ωστόσο οδηγάω ΙΧ κανονικά οπότε έχω μια σχετική εμπειρία.
Ο λόγος που θέλω να κανω την κίνηση ειναι ξεκάθαρα για να μετακινούμαι στη δουλεια μου ( απόσταση απο το σπίτι μου μόλις 4 χλμ ) και κυρίως
μέσα στην πόλη, οπότε αν συγκρίνει κανείς τη βενζίνη που καταναλώνει ένα ΙΧ 1400cc με την ηλεκτρική ενέργεια του e scooter τότε συζητάμε νομίζω
ξεκάθαρα για οικονομική υπεροχή του scooter.... πίσω όμως απο την οικονομική υπεροχη τι μπορεί να κρύβεται το οποίο θα έπεπρε να ξέρω ώστε να
μην την πατήσω στο μελλον και βρεθώ προ οικονομικών προεκπλήξεων?Θα ήθελα τα φώτα λοιπόν κάποιων πιο έμπειρων για να μου πουν ποια είναι τα πράγματα που πρέπει να προσέξω σε σχέση με τη συντήρη
του e σκούτερ όσο και τη συντήρηση της μπαταρίας.Επιπλέον θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής :
Εκτός του οτι απλά πρεπει να φορτίζω τη μπαταρία κάθε περίπου 50-60 χλμ ,
υπάρχει κάποιο προβλεπόμενο service που θα έπρεπε να κάνω μια φόρά το χρόνο στο υπόλοιπο κομμάτι?
Ποια άλλα είναι τα πάγια έξοδα ανα χρόνο του σκούτερ εκτός από την ασφάλεια?
Ποιες ενέργειες πρέπει να αποφεύγω να κάνω για να μην κάνω μεγάλη ζημιά στην μπαταρία ?Υπάρχει κάποιο ο οποίος το έχει ήδη στην κατοχή του και εχει εμφανιστεί πρόβλημα?
Η μπαταρία σε περίπτωση αναγόμωσης πόσο περίπου κοστίζει?Επιπλέον επειδή θα χρειαστώ και πινακίδες και λογικά θα δηλωθεί και στην εφορία , επιβαρύνομαι φορολογικά καθόλου?
Θεωρείται δλδ σαν επιπλέον τεκμήριο όπως το ΙΧ που έχω ήδη?Στην πιάτσα γενικά τα κλέβουν αυτά? ή δεν τα κυνηγάνε τόσο? σκέφτομαι οτι πρέπει οπωσδήποτε να βάλω συναγερμό για αρχή.
Τι άλλα πρέπει να κάνω για να το προστατέψω απο τυχόν προσπάθεια κλοπής?Ευχαριστώ και σορρυ για το σεντόνι .
-
@kostasathenian said in Περί Ηλεκτροκίνησης:
Καλησπέρα σε όλους θα ήθελα να κάνω κάποιες γενικές ερωτήσεις για αγορά ηλεκτρικού σκούτερ , σχετικά κοντα στα χρήματα που διαθέτω
έχω δει το Piaggio 1 2.899€ και το Lipo (Wheelwater) 2,249.00€Αρχικά δεν είχα ποτέ δικάβαλο πλην ηλεκτρικού ποδήλατου με χειρόγκαζο , ωστόσο οδηγάω ΙΧ κανονικά οπότε έχω μια σχετική εμπειρία.
Ο λόγος που θέλω να κανω την κίνηση ειναι ξεκάθαρα για να μετακινούμαι στη δουλεια μου ( απόσταση απο το σπίτι μου μόλις 4 χλμ ) και κυρίως
μέσα στην πόλη, οπότε αν συγκρίνει κανείς τη βενζίνη που καταναλώνει ένα ΙΧ 1400cc με την ηλεκτρική ενέργεια του e scooter τότε συζητάμε νομίζω
ξεκάθαρα για οικονομική υπεροχή του scooter.... πίσω όμως απο την οικονομική υπεροχη τι μπορεί να κρύβεται το οποίο θα έπεπρε να ξέρω ώστε να
μην την πατήσω στο μελλον και βρεθώ προ οικονομικών προεκπλήξεων?Θα ήθελα τα φώτα λοιπόν κάποιων πιο έμπειρων για να μου πουν ποια είναι τα πράγματα που πρέπει να προσέξω σε σχέση με τη συντήρη
του e σκούτερ όσο και τη συντήρηση της μπαταρίας.Επιπλέον θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής :
Εκτός του οτι απλά πρεπει να φορτίζω τη μπαταρία κάθε περίπου 50-60 χλμ ,
υπάρχει κάποιο προβλεπόμενο service που θα έπρεπε να κάνω μια φόρά το χρόνο στο υπόλοιπο κομμάτι?
Ποια άλλα είναι τα πάγια έξοδα ανα χρόνο του σκούτερ εκτός από την ασφάλεια?
Ποιες ενέργειες πρέπει να αποφεύγω να κάνω για να μην κάνω μεγάλη ζημιά στην μπαταρία ?Υπάρχει κάποιο ο οποίος το έχει ήδη στην κατοχή του και εχει εμφανιστεί πρόβλημα?
Η μπαταρία σε περίπτωση αναγόμωσης πόσο περίπου κοστίζει?Επιπλέον επειδή θα χρειαστώ και πινακίδες και λογικά θα δηλωθεί και στην εφορία , επιβαρύνομαι φορολογικά καθόλου?
Θεωρείται δλδ σαν επιπλέον τεκμήριο όπως το ΙΧ που έχω ήδη?Στην πιάτσα γενικά τα κλέβουν αυτά? ή δεν τα κυνηγάνε τόσο? σκέφτομαι οτι πρέπει οπωσδήποτε να βάλω συναγερμό για αρχή.
Τι άλλα πρέπει να κάνω για να το προστατέψω απο τυχόν προσπάθεια κλοπής?Ευχαριστώ και σορρυ για το σεντόνι .
ρωτα και στο fb group "ηλεκτροκινηση στην ελλαδα"
-
@kostasathenian said in Περί Ηλεκτροκίνησης:
Καλησπέρα σε όλους θα ήθελα να κάνω κάποιες γενικές ερωτήσεις για αγορά ηλεκτρικού σκούτερ , σχετικά κοντα στα χρήματα που διαθέτω
έχω δει το Piaggio 1 2.899€ και το Lipo (Wheelwater) 2,249.00€Αρχικά δεν είχα ποτέ δικάβαλο πλην ηλεκτρικού ποδήλατου με χειρόγκαζο , ωστόσο οδηγάω ΙΧ κανονικά οπότε έχω μια σχετική εμπειρία.
Ο λόγος που θέλω να κανω την κίνηση ειναι ξεκάθαρα για να μετακινούμαι στη δουλεια μου ( απόσταση απο το σπίτι μου μόλις 4 χλμ ) και κυρίως
μέσα στην πόλη, οπότε αν συγκρίνει κανείς τη βενζίνη που καταναλώνει ένα ΙΧ 1400cc με την ηλεκτρική ενέργεια του e scooter τότε συζητάμε νομίζω
ξεκάθαρα για οικονομική υπεροχή του scooter.... πίσω όμως απο την οικονομική υπεροχη τι μπορεί να κρύβεται το οποίο θα έπεπρε να ξέρω ώστε να
μην την πατήσω στο μελλον και βρεθώ προ οικονομικών προεκπλήξεων?Θα ήθελα τα φώτα λοιπόν κάποιων πιο έμπειρων για να μου πουν ποια είναι τα πράγματα που πρέπει να προσέξω σε σχέση με τη συντήρη
του e σκούτερ όσο και τη συντήρηση της μπαταρίας.Επιπλέον θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής :
Εκτός του οτι απλά πρεπει να φορτίζω τη μπαταρία κάθε περίπου 50-60 χλμ ,
υπάρχει κάποιο προβλεπόμενο service που θα έπρεπε να κάνω μια φόρά το χρόνο στο υπόλοιπο κομμάτι?
Ποια άλλα είναι τα πάγια έξοδα ανα χρόνο του σκούτερ εκτός από την ασφάλεια?
Ποιες ενέργειες πρέπει να αποφεύγω να κάνω για να μην κάνω μεγάλη ζημιά στην μπαταρία ?Υπάρχει κάποιο ο οποίος το έχει ήδη στην κατοχή του και εχει εμφανιστεί πρόβλημα?
Η μπαταρία σε περίπτωση αναγόμωσης πόσο περίπου κοστίζει?Επιπλέον επειδή θα χρειαστώ και πινακίδες και λογικά θα δηλωθεί και στην εφορία , επιβαρύνομαι φορολογικά καθόλου?
Θεωρείται δλδ σαν επιπλέον τεκμήριο όπως το ΙΧ που έχω ήδη?Στην πιάτσα γενικά τα κλέβουν αυτά? ή δεν τα κυνηγάνε τόσο? σκέφτομαι οτι πρέπει οπωσδήποτε να βάλω συναγερμό για αρχή.
Τι άλλα πρέπει να κάνω για να το προστατέψω απο τυχόν προσπάθεια κλοπής?Ευχαριστώ και σορρυ για το σεντόνι .
Τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι πολύ λίγα, οπότε και ένα βενζινοκίνητο 125αρι να πάρεις, με 5€ βενζίνη θα βγάζεις μήνα και η συντήρηση θα είναι πολύ πιο αραιή από κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα.
Μην πάρεις τίποτα που δεν έχει ABS απάνω, και
αν δεν έχεις δίπλωμα και σκοπεύεις να οδηγήσεις μικρό που δε χρειάζεται δίπλωμα κάνε κάνα μάθημα σε ένα δάσκαλο για μηχανές. Εν συνεχεία πήγαινε κάνε τεστ ντραιβ το μηχανάκι που θέλεις. -
Που είναι όλοι αυτοί, που άνοιγαν θέματα ή έκαναν ερωτήσεις, με τίτλους τύπου «Ποιοί εμποδίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα» τώρα;
Πρέπει να υπήρχε τέτοιο θέμα, νομίζω, και εδώ. -
Οι Κινέζοι (π.χ. byd ) και η Ford με το lightning δίνουν ήδη bidirectional charging, δηλαδή δυνατότητα να τροφοδοτήσεις με ρεύμα το σπίτι σου από το αμάξι, χρησιμοποιώντας τη μπαταρία του αυτοκινήτου σαν παροχη του σπιτιού. Είτε για έκτακτη ανάγκη, είτε σαν μπαταρία φωτοβολταϊκού.
Ο Mr Tesla λέει το 2025...
https://www.whichcar.com.au/news/tesla-confirms-bidirectional-charging-coming-by-2025-but-musk-says-its-inconvenient -
-
@johnny-0 said in Περί Ηλεκτροκίνησης:
https://www.electrive.com/2023/07/04/nio-has-started-integrating-150-kwh-semi-solid-state-batteries/
Μια μπαταρία που οι κινέζοι την λένε ημι - στερεάς κατάστασης ... λες και μας νοιάζει , τους καταναλωτές ενα τους νοιάζει χρόνος φόρτισης , εμβέλεια και μείωση χωρητικότητας σε συνάρτηση με την χρήση -χρόνο.
Σε δυο τρια χρόνια θα ξέρουμε ... αν υπάρχει ΝΙΟ ακόμα. -
“Έμεινε” ηλεκτροκίνητο στην Περιφερειακή – Κυκλοφοριακό χάος (ΒΙΝΤΕΟ – ΦΩΤΟ)
-
@ektoras said in Περί Ηλεκτροκίνησης:
“Έμεινε” ηλεκτροκίνητο στην Περιφερειακή – Κυκλοφοριακό χάος (ΒΙΝΤΕΟ – ΦΩΤΟ)
Ένα κουστούμι για παρακώλυση συγκοινωνιών στον κύριο...
-
Θα του βάλανε νοθευμένο καύσιμο... εδώ είναι Βαλκάνια πείτε στον κύριο
Περί Ηλεκτροκίνησης