Σαν τεχνικός, όσα έχουν έρθει είχαν κάψει βαλβίδες με την έννοια ότι το διάκενο των βαλβίδων μειώθηκε και είναι πολύ 'μανίκι' να ρυθμίσεις βαλβίδες σε αυτό. Σε ένα που τις είχαμε 'φέρει' σωστά είχε κάψει έδρα και πήγαινε για κυλινδροκεφαλή. Η αντιπροσωπεία θα σου πει να βγει καθρέπτης και να βγουν οι εκκεντροφόροι για να αλλάξεις τα ποτηράκια και να το ρυθμίσεις αλλά όπως είπα μπορεί και να μην γίνει και να πληρώσεις πολύ χαβαλέ. Γενικά οι βαλβίδες του είναι μάπα για αέριο.
Υπολόγισε να μπει πολλή βενζίνη σε φορτία ή μια ελπίδα είναι το TAP μπας και το σώσει λίγο.
Αλλιώς βάζε στην άκρη για κυλινδροκεφαλή και κράτα το κέρδος.
puntofato
@puntofato
Μηχανικός αυτοκινήτων - Ατέλειωτα χλμ. Ηλεκτρικά οχήματα.
Latest posts made by puntofato
-
RE: SUZUKI SX4 (2008) ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ LPG
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Το φυσικό αέριο έχει 130οκτάνια. Το να το βάζεις σε μια μηχανή με συμπίεση 9 ή 10 προς ένα είναι χαζό. Είναι σαν να βάζεις βενζίνη αγωνιστική σε ένα χρέπι δηλαδή πηγαίνει χαμένο.
Η λύση είναι να μετατρέψεις μια πετρελαιομηχανή βγάζοντας τα μπεκ και εγκαθιστώντας μπουζί για να κάψεις το φυσικό αέριο.
Ορίστε αυτός που το κάνει και καταφέρνει να έχει τη μισή κατανάλωση σε σχέση με ένα απλό βενζινοκινητήρα που υπέστη μετατροπή.
https://www.youtube.com/watch?v=W2bAKAXjyew
Όλα τα άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε... -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Λοιπόν τελευταίο post σχετικά με το πετρέλαιο υγραέριο.
Η κατανάλωση έχει έρθει στο τελευταίο γέμισμα στο 2,39 με πετρέλαιο και 2,28αέριο από 3,8 με 4 σκέτο πετρέλαιο που έχω στο χειμωνιάτικο καιρό. Χρειάστηκε να αυξήσω λίγο τις δόσεις του αερίου στο χάρτη (για να έρθει η οικονομία) αλλά και μια κρυφή ρύθμιση που ο Πολωνός υπεύθυνος μου είπε να το έχω στο πολύ αργό. Βλακωδέστατα βέβαια, αφού για καιρό δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί το αυτοκίνητο ήταν νωχελικό στην επιτάχυνση και πείραζα συνέχεια το χάρτη για να το διορθώσω. Το βρήκα τυχαία και τελικά το έβαλα στο ΑΜΕΣΟ και το αμάξι είναι σωστό χωρίς πειράκια, με χαμηλές θερμοκρασίες καυσαερίων και τελικά άμεσο τράβηγμα. Εγώ νόμισα ότι είχε σχέση με την αυτορύθμιση του και δεν το είχα δει ποτέ. Τελικά όμως ΟΥΤΕ αυτοί που το έφτιαξαν το ξέρουν το σύστημα και χρειάζεται ΣΥΝΕΧΕΙΑ ψάξιμο.Το πρόβλημα, δε, που είχε το Firmware τους το επισήμανα και κάναν αλλαγές στο πρόγραμμα αφού το είδαν και αυτοί. Στην αρχή ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΑΝ και νόμιζαν ότι έγραφα βλακείες. ΤΕΣΠΑ τελος καλό όλα καλά.
Αυτοί επίσης λένε ότι οι τρύπες μπορούν να γίνουν μετά το intercooler ή πριν το turbo. Αλλά αν υπάρχει και μια μικρή διαρροή αέρα θα χάνεται και αέριο. Νομίζω ότι το παραδοσιακό στυλ που ακολουθούμε στα βενζινοκίνητα είναι πιο άμεσο και ακριβές στον ψεκασμό. Άλλωστε για τους Πολωνούς που το αέριο είναι μισή τιμή με το πετρέλαιο έχουν περιθώριο σπατάλης που δεν έχουμε εδώ.
Άλλο σημαντικό είναι ότι ο καπνός εξαφανίστηκε και πιστεύω ότι δεν θα ξαναδώ πρόβλημα στην άχρηστη βαλβίδα (λέγε με EGR).
Όποιος θέλει να επιχειρήσει κάτι παρόμοιο μπορώ να τον βοηθήσω.
Αυτά. -
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Χαιρετώ,
Έκανα μια μετατροπούλα στην Julie μου και άρχισαν τα καλά αποτελέσματα. Όχι στο κόστος αλλά στην αυτονομία.Τελευταίο γέμισμα 1253χλμ με κάτι λιγότερο από 30λίτρα απλό diesel και 26,5λίτρα υγραέριο. Δηλαδή 2,38λίτρα diesel στα 100km. Πριν σκέτο ήμουν κοντά στο 3,8 λίτρα στα 100km για χειμώνα.
Το προηγούμενο αέριο που έβαλα δεν ήταν καλό μιας και πρώτη φορά το πυρόμετρο έπιασε κορυφή στους 380βαθμούς που είχα το όριό του και με πετούσε από αέριο ενώ τελείωσε πριν τα 1000χλμ. Μάλλον είχε παραπάνω προπάνιο...
Ευελπιστώ ότι αυτό που έβαλα τώρα (Coral) θα πάει παραπάνω.
Στην δοκιμή στον υπολογιστή το πυρόμετρο δεν έδειξε παραπάνω από 270-280 βαθμούς ενώ το Λ το κράτησα σχετικά κοντά με το σκέτο πετρέλαιο. Τώρα το 3ήμερο θα το σκίσω στα χλμ και θα δούμε τι θα κάνει.Στα βενζινάδικα πάντως τους φεύγει το κεφάλι όσους προσέχουν την πλήρωση αερίου και εγώ τους λέω να βάλουν πετρέλαιο...
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Μία από τις επιλογές του και μόνο σε common Rail σύστημα είναι και το Diesel Reduction. Μπορείς να το ενεργοποιήσεις και να το ρυθμίσεις όσο θέλεις. Μετά αυτό θα προσπαθήσει να το φτάσει στο σημείο που του όρισες. Αν για κάποιο λόγο δει κάποιο σφάλμα θα διακόψει και θα γυρίσει σε πετρέλαιο. Αυτός είναι και ο λόγος που έχει το πυρόμετρο.
Το πρόγραμμα πρώτα βλέπει πώς δουλεύει η μηχανή με πετρέλαιο. Μετά βλέπει σε ποιες περιοχές μπορεί να κάνει την μίξη. Μετά το γυρνάς με το χέρι σε αέριο και αρχίζει σιγά σιγά ή άμεσα να γεμίζει τις περιοχές. Μετά αρχίζει να κόβει τα πετρέλαια στις περιοχές που έχει διαλέξει και έχει ήδη γεμίσει με αέριο. Βέβαια στην αυτόματη κατάσταση δεν μπορεί να κάνει την μείωση παντού. Μετά θέλει χέρι. Δηλαδή ενεργοποιείς το παράθυρο που σου δείχνει το σήμα του Λ, την μείωση του πετρελαίου και τα δυο λαμπάκια που είναι η μέγιστη μείωση και τα πυράκια. Αλλάζεις τις τιμές είτε σε αέριο είτε σε μείωση πετρελαίου και βλέπεις την βελόνα του μίγματος να είναι στην μέση και να μη χτυπάει πυράκια. Αργά ή γρήγορα θα το πετύχεις.
Το θέμα είναι πως με τις τιμές που έχουμε στην Ελλάδα δεν μπορείς να πετύχεις ικανοποιητικά αποτελέσματα. Δηλαδή με αέριο 0,85 και πετρέλαιο 1,25 χμμμ. Για αυτοκίνητο δύσκολο το κόβω να αποσβέσει το κόστος της εγκατάστασης. ΤΕΣΠΑ. Το Σ/Κ θα το βγάλω πάλι και θα ξαναδώ τον χάρτη του αναλυτικότερα. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Χαιρετώ ξανά,
Το κάναμε 550χλμ σήμερα και το σκαλίζαμε λιγάκι πού και πού. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι περίπου τα Τρίκαλα που πεταχτήκαμε είχαμε περί τα 90χλμ πλεόνασμα, δηλαδή χοντρικά στην πρώτη γραμμή μετά το F που είχα 220χλμ στην καλύτερη με πετρέλαιο, τώρα είχα 310χλμ αν θυμάμαι καλά. Μετά περάσαμε την Καλαμπάκα και στρίψαμε για Γρεβενά με σκοπό πιο πολύ να το δούμε στις ανηφόρες που έχει εκεί. Εκεί έκαψε δυσανάλογα περισσότερο σε σχέση με την ευθεία. Μετά μπήκαμε Εγνατία και γυρίσαμε πίσω.
Θέλει λίγο δουλειά ακόμη παρότι έχει αυτόματες ρυθμίσεις η μηχανούλα μου είναι μικροσκοπική για τα δεδομένα του συστήματος και δεν μπορεί να τα φέρει βόλτα αυτόματα. Θέλει χέρι δηλαδή στις ρυθμίσεις του. Είναι ένα σύστημα άλλωστε που μπαίνει σε φορτηγά και γενικά πιο μεγάλες μηχανές. Η πλάκα είναι ότι οι οδηγίες που βρήκα να έχει, καλύπτουν τις προηγούμενες εκδόσεις του προγράμματός του και όχι την τωρινή αναβάθμιση.
Το σημαντικό είναι ότι δεν χτυπάει πυράκια στις επιταχύνσεις. Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε στην πορεία.
Για την ιστορία 2,94λίτρα στα 100 πετρέλαιο και 1,49 στα 100 αέριο με ρύθμιση στο 60%. Με λίγο προσπάθεια ακόμη θα το κατεβάσω στο 50% αλλά πρέπει να το οδηγάει κάποιος άλλος μιας και δεν μπορώ να κάνω και τα δυο μαζί ενώ η γυναίκα δεν γνωρίζει αρκετά για να βοηθήσει όσο χρειάζεται.
Αν κατέβει στα 2,2 Π με 2,2 Α είναι καλά.
Το άλλο Σ/Κ ξανά. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Χαιρετώ τα πλήθη,
Το τελείωσα επιτέλους και το προηγούμενο Σ/Κ προσπάθησα να το καλιμπράρω. Δεν τα κατάφερα διοτί παρότι έχει δικλείδες ασφαλείας το σύστημα, με 4 μπεκ στο 1.5mm ρίχνει πολύ. Έτσι σήμερα που είχα λίγο χρόνο στο μαγαζί μείωσα το μέγεθος σε 0,7 και το έβγαλα βόλτα. Έγραψε χάρτη πρώτα μόνο με πετρέλαιο και μετά αφού συμπλήρωσε τις περιοχές που το ενδιέφεραν το γύρισα σε LPG. Πήγε πολύ καλύτερα από την προηγούμενη φορά και αφού φτιάξαμε λίγο το χάρτη για να μην βαράει πυράκια στις επιταχύνσεις άρχισε αυτό που περιμέναμε. ΜΕΙΩΣΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ! Ανάλογα με την περιοχή βλέπαμε στο ειδικό παράθυρο το Reduction να φτάνει μέχρι το 60% του κανονικού.
Αύριο θα το γεμίσουμε πάλι και θα το κάνουμε βόλτα με κανονική οδήγηση (όπως πριν την μετατροπή) και θα βγουν τα πρώτα αποτελέσματα.
Θα δούμε.... -
RE: ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 2 VITO TOY 2010
Στο ένα link που έβαλες μιλούσε για τα ταξί άρα και επιβατικά αφορά η βλάβη που εμφανίζεται. Γεμίζουν γρήγορα με χλμ και αυτά.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Θέλει άλλο μειωτή πίεσης (πνεύμονα) , άλλη δεξαμενή και άλλη πλήρωση. Συνήθως το πρόγραμμα έχει επιλογή LPG ή CNG να επιλέξεις. Μόνο για δεξαμενή βάλε κανα 500 να είσαι μέσα και υπολόγισε και μεγάλο βάρος. Αν δεν είναι εργοστασιακό λίγο δύσκολη μετατροπή. Εκτός και αν έχεις κανα φορτηγάκι και μπορεί να κρυφτεί καμιά φιάλη πιο εύκολα.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Έγραψα κατά 60λεπτά του ευρώ. Δηλαδή 3,9ευρώ τα 100χλμ. Είναι σημαντική λέξη για να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις.