Σαν τεχνικός, όσα έχουν έρθει είχαν κάψει βαλβίδες με την έννοια ότι το διάκενο των βαλβίδων μειώθηκε και είναι πολύ 'μανίκι' να ρυθμίσεις βαλβίδες σε αυτό. Σε ένα που τις είχαμε 'φέρει' σωστά είχε κάψει έδρα και πήγαινε για κυλινδροκεφαλή. Η αντιπροσωπεία θα σου πει να βγει καθρέπτης και να βγουν οι εκκεντροφόροι για να αλλάξεις τα ποτηράκια και να το ρυθμίσεις αλλά όπως είπα μπορεί και να μην γίνει και να πληρώσεις πολύ χαβαλέ. Γενικά οι βαλβίδες του είναι μάπα για αέριο.
Υπολόγισε να μπει πολλή βενζίνη σε φορτία ή μια ελπίδα είναι το TAP μπας και το σώσει λίγο.
Αλλιώς βάζε στην άκρη για κυλινδροκεφαλή και κράτα το κέρδος.
-
Καλημέρα στην ομάδα,
είναι η πρώτη φορά που γράφω ελπίζω να μην έχω κάνει καμιά πατάτα στα θέματα.Απόκτησα πρόσφατα ένα Suzuki SX4 του 2008 και σκέφτομαι να το κάνω μετατροπή σε υγραέριο.
Κάνω το μήνα 1000 Km στην πόλη και το αυτοκίνητο έχει 138000 Κm. H κατανάλωση που δείχνει το αυτοκίνητο είναι 8.2 Lt/100Km και η κατάσταση του κινητήρα είναι άριστη.Ψάχνοντας στο διαδίκτυο δεν έχω βρει κάποια σχετική συζήτηση για SX4 με LPG. Γίνεται μετατροπή; Το έχει κάνει κάποιος:
Υπάρχει κάποια επιβάρυνση στον κινητήρα ή κάποια σημαντική φθορά; (οι επιφυλάξεις μου είναι τεχνικές και όχι εμπορικές)Ευχαριστώ πολύ.
-
Καλημέρα στην ομάδα,
είναι η πρώτη φορά που γράφω ελπίζω να μην έχω κάνει καμιά πατάτα στα θέματα.Απόκτησα πρόσφατα ένα Suzuki SX4 του 2008 και σκέφτομαι να το κάνω μετατροπή σε υγραέριο.
Κάνω το μήνα 1000 Km στην πόλη και το αυτοκίνητο έχει 138000 Κm. H κατανάλωση που δείχνει το αυτοκίνητο είναι 8.2 Lt/100Km και η κατάσταση του κινητήρα είναι άριστη.Ψάχνοντας στο διαδίκτυο δεν έχω βρει κάποια σχετική συζήτηση για SX4 με LPG. Γίνεται μετατροπή; Το έχει κάνει κάποιος:
Υπάρχει κάποια επιβάρυνση στον κινητήρα ή κάποια σημαντική φθορά; (οι επιφυλάξεις μου είναι τεχνικές και όχι εμπορικές)Ευχαριστώ πολύ.
-
Καλημέρα στην ομάδα,
είναι η πρώτη φορά που γράφω ελπίζω να μην έχω κάνει καμιά πατάτα στα θέματα.Απόκτησα πρόσφατα ένα Suzuki SX4 του 2008 και σκέφτομαι να το κάνω μετατροπή σε υγραέριο.
Κάνω το μήνα 1000 Km στην πόλη και το αυτοκίνητο έχει 138000 Κm. H κατανάλωση που δείχνει το αυτοκίνητο είναι 8.2 Lt/100Km και η κατάσταση του κινητήρα είναι άριστη.Ψάχνοντας στο διαδίκτυο δεν έχω βρει κάποια σχετική συζήτηση για SX4 με LPG. Γίνεται μετατροπή; Το έχει κάνει κάποιος:
Υπάρχει κάποια επιβάρυνση στον κινητήρα ή κάποια σημαντική φθορά; (οι επιφυλάξεις μου είναι τεχνικές και όχι εμπορικές)Ευχαριστώ πολύ.
-
Το έχει κάνει φίλος μου.Έχει διανύσει 180000 χμ,τα 50 με υγραέριο χωρίς να του βγάλει προβλήματα.Θα ρωτήσω ποιο σύστημα έβαλε.
-
Δες στο Google 'Γκέκας υγραέριο'. Πάρε τηλέφωνο και ρώτα. Εξαιρετικός εγκαταστάτης και βάζει τα κορυφαία ιταλικά συστήματα BRC.
Βέβαια, ό,τι πληρώνεις, παίρνεις. Χαλάλι του! -
Φιλε κανε ενα κοπο και γραψου στο greekcitroenclub και απευθυνσου στο μελος bakevang απο μενα. Το πουλησε πριν ενα χρονο με 260.000km και το ξερει καλα το θέμα sx4 και υγραεριο. Ειναι προθυμοτατος για βοηθεια παντα.
-
Παιδιά σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση. nonos θα μπω στον κόπο. dimsabas εννοείται οτι σε τέτοιες περιπτώσεις κάνεις το καλύτερο που μπορείς. sxinthecity αν μπορείς να μάθεις το σύστημα που έχει ο φίλος και δεν έχει προβλήματα θα ήμουν ευγνώμον.
-
Συμφωνω για τον Γκέκα άριστος εγκατάστατης, κοίταξε επίσης την alfa gas στο περιστέρι που έχω προσωπική εμπειρία απο τα αμάξια μου και απο φιλων που εχουν βαλει εκει με παρα πολλά απροβληματιστα χλμ με υγραέριο. Τώρα τελευταια έχει φέρει και βάζει την τελευταια γενιά του omvl που είναι απο τα κορυφαία.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δες στο Google 'Γκέκας υγραέριο'. Πάρε τηλέφωνο και ρώτα. Εξαιρετικός εγκαταστάτης και βάζει τα κορυφαία ιταλικά συστήματα BRC.
Βέβαια, ό,τι πληρώνεις, παίρνεις. Χαλάλι του!Καλό, πράγματι, το BRC αλλά ... το δικό μου τουλάχιστον, δεν ξέρω αν είναι θέμα μοντέλου της BRC, δεν παίρνει μπροστά με υγραέριο. Σε άλλες μάρκες γίνεται να βάλεις μπροστά με πατημένο το κουμπί του υγραερίου ακόμα κι αν τα έχει φτύσει η αντλία βενζίνης, πράγμα συχνό αν δουλεύει με υγραέριο. Σε αυτή την περίπτωση περιμένεις την οδική βοήθεια για επιστροφή στο σπίτι 500 χμ μακριά από εκεί, όπως έκανα εγώ ο τυχερός πριν 10 μέρες.
-
Δεν τον έχω ρωτήσει, δε με είχε απασχολήσει ποτέ να σκεφτώ τι θα γίνει αν χαλάσει η αντλία βενζίνης. Θα το ρωτήσω πάντως, σε ευχαριστώ που το ανέφερες.
Είμαι κι εγώ ένας πολύ ευχαριστημένος υγραεριοκίνητος. Έψαξα πολύ το ζήτημα γιατί το φοβόμουν. Διάβασα, ρώτησα, κατέληξα στο ότι τέσσερα πράγματα έχουν σημασία:
καλός εγκαταστάτης, καλό σύστημα, μοτέρ που δεν είναι στα απαγορευμένα, ρυθμίσεις όσο πιο ασφαλείς γίνεται. Π.χ. από τις 1500 σαλ και πάνω, σε μένα ψεκάζει και βενζίνη. Κι από τις 4500 σαλ και πάνω ρίχνει μόνο βενζίνη. -
Φίλε αν κανεις 1000 χλμ το μήνα, δηλ. 12000 το χρόνο δεν αξίζει να ρισκάρεις την αξιοπιστία του αυτοκινήτου σου... Και υπολόγισε σε πόσο καιρό θα κάνεις απόσβεση το σύστημα για να δεις ποτε θα αρχίσεις να έχεις κέρδος..
-
+1 στο παραπανω.
-
Σαν τεχνικός, όσα έχουν έρθει είχαν κάψει βαλβίδες με την έννοια ότι το διάκενο των βαλβίδων μειώθηκε και είναι πολύ 'μανίκι' να ρυθμίσεις βαλβίδες σε αυτό. Σε ένα που τις είχαμε 'φέρει' σωστά είχε κάψει έδρα και πήγαινε για κυλινδροκεφαλή. Η αντιπροσωπεία θα σου πει να βγει καθρέπτης και να βγουν οι εκκεντροφόροι για να αλλάξεις τα ποτηράκια και να το ρυθμίσεις αλλά όπως είπα μπορεί και να μην γίνει και να πληρώσεις πολύ χαβαλέ. Γενικά οι βαλβίδες του είναι μάπα για αέριο.
Υπολόγισε να μπει πολλή βενζίνη σε φορτία ή μια ελπίδα είναι το TAP μπας και το σώσει λίγο.
Αλλιώς βάζε στην άκρη για κυλινδροκεφαλή και κράτα το κέρδος. -
ΤΑΡ;
- topic:timeago_later,3 years
-
Δυστυχώς δεν προτείνω την μετατροπή διότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν 'αντεχει' τις θερμοκρασίες που πιθανόν ανεβαίνουν με την χρήση του αερίου.
Έτσι την πάτησα, λυπάμαι
(όλοι θέλουν να κερδίσουν δυστυχώς, πάει ο κινητήρας)