Στο flegenoutlet πρέπει να διαβάσεις και τα TUV πιστοποιητικά, γιατί δίνει ζάντες με την προϋπόθεση εργασιών.
Τι θα βάλεις εξαρτάται από τι έχει (ζάντα και ελαστικό). Ένα καλό site για διαστάσεις ελαστικών και ζαντών είναι το: https://www.wheel-size.com/
Εκεί φαίνεται ότι έχεις 175/65R15 5Jx15 ET39 4x100 και σε 16άρα ταιριάζει 195/50R16 6Jx16 ET51 4x100
Αν κάνεις κλικ στο wheel calculator σε βγάζει σε μια ωραία σελίδα για συγκρίσεις, να δεις προς τα που ξεφεύγει με τις αλλαγές.
Αν βάλεις 195/50R16 7.5Jx16 ET51 4x100 θα πλησιάζει και προς τα μέσα και προς τα έξω. Προτείνω να μην ξεφύγεις από 6.5.
Τέλος ένα καλό site στην Ελλάδα είναι: https://www.siriocenter.gr/zantes_auto
Σε υπερευχαριστώ φίλε Adriver. Κοίταξα και εγώ και είδα ότι πράγματι δεν ενδείκνυται τέτοια αλλαγή. Βέβαια έχει 195/65/15 6jx15 ET 39 και προτείνουν 6jx16 με την toyota να προτείνει 6,5jx16, αλλά το αποτέλεσμα είναι ίδιο, οπότε σωστά προτείνεις να μην ξεφύγω από 6,5. Ψάχνουμε για άλλες.
Latest posts made by gth
-
RE: Offset ζαντων.
-
RE: Offset ζαντων.
Σκέφτομαι να βάλω στο toyota auris 1.4D του 2013 ζάντες αλουμινίου 16΄΄. Τώρα έχει τις μανίσιες σιδερένιες 15΄΄. Το https://www.felgenoutlet.com/en/ προτείνει 7χ16, 6,5χ16 και 7,5χ16. Αν βάλω τις 7,5χ16 (που βρήκα φθηνά) θα χρειαστούν αποστάτες; υπάρχει περίπτωση να βρίσκουν;
Όποιος μπορεί ας βοηθήσει.
-
RE: Νέο Toyota Auris
Anestis_M wrote:
W202 AMG wrote:
5,2 /100 δεν τη λες μικρη. Εχω ακουσει πολυ πιο αισιοδοξα νουμερα,ισως για να χρυσωσουν το χαπι.
5.2 λίτρα/100 σε πραγματικές συνθήκες είναι όντως ένα καλό νούμερο για ένα αυτοκίνητο στην κατηγορία του Auris.
Συμφωνω.Γνωστος μου μιλουσε για 3.9-4,1/100 μιας και ειχαμε πιασει κουβεντα για πετρελαιο και υγραεριο.
Παιδιά, δεν ξέρω πώς μετράει καθένας την κατανάλωση και πώς κινεί το αυτοκίνητο. Η γενική κατανάλωση, σε 27.000 χμ είναι 5,2. Τη θερινή σαιζόν, μόνο, έχει 5,00 Λίτρα/100 χμ. (έχω γραμμένα όλα τα λίτρα που έβαλα από τότε που το αγόρασα - πες το και διαστροφή) Οδηγώ όμως, όπως είπε ο συμφορουμίτης, σε πραγματικές συνθήκες, και σβέλτα. Κάτι ακόμα, πληροφοριακά, ο μάστορας που το πάω, μια ζωή στην toyota δουλεύει, μου λέει ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας για να έχει την υγεία του θέλει λίγο κυνήγημα. Τα λαμπάκια αλλαγής ταχυτήτων για οικονομία, λέει, πες πως δεν υπάρχουν.
-
RE: Νέο Toyota Auris
Αγόρασα πριν 1,5 χρόνο το μοντέλλο του '14. Έχω κάνει μέχρι εδώ 27.000 χμ. Κανένα πρόβλημα κυριολεκτικά. Μόνο μπαταρία του άλλαξα. Το δικό μου ήτανε πρώην leasing. Παρότι πολλοί λένε μακριά, το αποφάσισα. Ρώτησα τότε στην αντιπροσωπεία της toyota να το πάω για έλεγχο και μου είπαν δεν χρειάζεται. Για να καταλάβεις, μου λένε, πως γίνεται με αυτά τα αυτοκίνητα, όταν συμπληρώσουν τα χμ για service τα φέρνουν εδώ και λέμε εμείς τι πρέπει να αλλαχτεί. Ποτέ, καμιά εταιρεία δεν μας είπε να μην κάνουμε ότι προτείναμε. Αφού το αυτοκίνητο έχει ιστορικό των service, πάρτο όπως είναι. Τους πίστεψα, δεν είχαν λόγο να μου πούνε ψέματα, δεν θα το έπαιρνα από αυτούς.
Τώρα για την μεταπωλητική αξία, δεν ξέρω, τι να σου πω. Με τα χρήματα που κερδίζεις από τα καύσιμα, συγκριτικά με βενζινοκίνητο ωφελημένος θα βγεις και να μειωθεί η αξία του. (Κατανάλωση 5,2 L/100χμ μετρημένη στην αντλία. Είναι ίσως το μόνο αυτοκίνητο που ο υπολογιστής του γράφει μεγαλύτερη κατανάλωση από την πραγματική).
Το θέμα είναι για πόσο ακόμη θα τα αφήσουν να κυκλοφορούν στις πόλεις.
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Κάτι, λίγο άσχετο, αν ξέρει κανείς.
Σήμερα, Κυριακή απόγευμα, ξεκινώντας από το χωριό για επιστροφή, διαπίστωσα ότι είχα πατήσει καρφάρα. Έβαλα την -στενή- ρεζέρβα και έκανα 100+ χλμ με 80 σταθερά, όπως ορίζει η προδιαγραφή, μιλάμε όμως ότι η διαδρομή ήταν μισό Εγνατία μισό Ιόνια οδός. Ευτυχώς δεν είχε κίνηση και δεν αποτελούσα κινητό εμπόδιο. Παρ' όλα αυτά το νευρικό σύστημα τα παίζει και να σκεφτείς ότι υπήρχαν και κάποιοι, λίγοι, που πηγαίναν με αυτή την ταχύτητα.
Θέλω να ρωτήσω όμως υπάρχει κανείς που έχει δοκιμάσει τα πραγματικά όρια τέτοιας ρεζέρβας; Είπα, μιλάμε για Εγνατία και Ιόνια όχι για δρόμο με στροφές, εκεί λογικά, τι κρατήματα να έχει και τα 80 χμ/ώρα πολλά είναι. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Μα τέτοια γκαντεμιά; τι έγινε σε κανένα πηγάδι κατούρησες;
Στη θέση σου θα πήγαινα σε κάποιον ηλεκτρολόγο (άν όχι σε παπά) και θα του έλεγα να σου τοποθετήσει διακόπτη να κλείνεις ο ίδιος την αντλία βενζίνης. Το είχα κάνει ο ίδιος σε άλλο αυτοκίνητο και μάλιστα σε κρυφό σημείο για λόγους ασφαλείας.Είναι να σε θέλει Κώστα μου. Και να σκεφτείς ότι σαν κινητήρας δεν είχε κανένα πρόβλημα με το υγραέριο. Κανένα λαμπάκι ποτέ, καμιά διακοπή, πολύ περισσότερο βαλβίδες. Αλλά τι να το κάνεις άμα ξεκινάς από Θεσσαλονίκη για Αθήνα και στο ύψος του Βόλου το φορτώνεις στην οδική βοήθεια και πας με το λεωφορείο;
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Από τα γραφόμενα συμπεραίνω ή τυχερός ήμουν ή σε καλό εγκαταστάτη έπεσα. 1200€ έδωσα τότε.[/quote]
Ήσουν πραγματικά πολύ τυχερός, έπεσες και σε καλό μάστορα.
Παιδιά εγώ έβαλα BRC σε Citroen xsara, με ψεκασμό βενζίνης 5%. Έκανα 100.000 χλμ με υγραέριο. Στο διάστημα αυτό άλλαξα 5 ναι 5 φορές αντλία βενζίνης. Το κακό δεν ήταν το κόστος, περίπου 120€ κάνει, οπότε βγαίνει από τη διαφορά τιμής, είναι ότι μένεις στο δρόμο. Μου είπανε το ρεζερβουάρ να είναι γεμάτο, για να ψύχεται, τίποτα. Δοκίμασα με ρεζερβουάρ άδειο, βάζοντας 10 € κάθε φορά, τα ίδια. Φίλτρο βενζίνης άλλαζα κάθε 10.000 με τα λάδια. Πήγα σε 2 μάστορες υγραεριάδες για ρύθμιση και σε 3 ειδικευμένους σε citroen. Ζήτησα να μου βάλουν διακόπτη για τη βενζίνη και μου είπαν ότι απαγορεύεται, το γράφει με κόκκινα κεφαλαία γράμματα η BRC. Τελικά σταμάτησα να καίω υγραέριο και έκαιγα μόνο ακριβή βενζίνη.
Ο Θεός μαζί σας. Να είστε πιο τυχεροί. -
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Όσο δεν υπάρχει καταναλωτική συνείδηση θα υπάρχουν έμποροι που πουλάνε όσο θέλουν. Βασίζονται στον ωχαδερφισμό μας που βαριομαστε να διανύσουμε 2-3 χλμ παραπάνω για να πάμε να γεμίσουμε σε πιο φτηνό πρατήριο. Άμα δεν πατούσε στο πρατήριο ψυχή θα κατέβαζε τις τιμές του σε χρόνο dt , ακόμη και πιο κάτω από τον ανταγωνισμο για να ξανακερδισει την πελατεια που εχασε. Προσωπικά θεωρώ δεν φταίει ο έμπορος , φταίει ο καταναλωτής που με τις προτιμήσεις του επιβραβεύει ή αποδοκιμάσει τέτοιες πρακτικές.
Βλέποντας τη Βουλγαρία και τη Γαλλία έχουμε δύο χώρες με εισόδημα στα δύο άκρα αλλά ο κόσμος να βγαίνει να διαδηλώνει για τις υψηλές τιμές. Εμείς ως ενας άχρηστος λαός δεχομαστε τα πάντα μοιρολατρικά.
Ίσως για το μόνο λογο που θα έβγαινε στους δρόμους ο Έλληνας θα ήταν άμα έβγαινε κανένας νόμος που θα επιρεαζε αρνητικά τη λειτουργία των μπουζουκτισιδικων, γιατί ως λαός μόνο για τα πανηγύρια είμαστε, κυριολεκτικά και μεταφορικά.Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολυ σωστος!!!! Να προσθεσω και τα καφε αν ο καφες ανεβαινε στα υψη (οχι πως ειναι φθηνος) μπορει και να βγαιναμε στους δρομους,παραδειγμα πριν λιγους μηνες στην πολη μου Θεσσαλονικη που δεν ειχαμε νερο να πιουμε και στα ραδιοφωνα της πολης ελεγαν οτι δεν μπορουν να δουλεψουν οι εσπρεσιερες.....
Δυστυχώς έτσι είναι. Αυτοί είμαστε.
Το να μην μπορούν να δουλέψουν οι εσπρεσιέρες είναι κοινωνική καταστροφή.
Όσο για τον νόμο για τα μπουζούκια, έχει γίνει. Θυμάστε τον νόμο να κλείνουν τα μπουζούκια στις 2.00; Τί φασαρία είχε γίνει και τα τραγούδια 'Παπαθεμελή, Παπαθεμελή κλπ' -
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Ο χρήστης pteleos 1 έγραψε:
Αν κατάλαβα καλά μου λες οτι το blu έχει ποιο σκληρό πλαϊνό απο το efficientgrip ???Οχι,είναι πιο μαλακό από το fast. Επειδή μου είχανε αρέσει τα fast πήγα στα επόμενα, όπως μου είπανε, τα blu. Διαπίστωσα ότι αυτά δεν είχανε τα ίδια χαρακτηριστικά. Δεν μου αρέσανε.
Τώρα έχω τα efficientgrip. Μου φαίνονται καλύτερα. Δεν μπορώ να κάνω όμως άμεση σύγκριση, γιατί τα έχω σε άλλο αυτοκίνητο. -
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
[quote='pteleos 1']
Fast responce(Δεν κυκλοφορεί πλέον) δεν είναι κανένα από τα 2 παραπάνω .....
Ακριβώς έτσι. Το bluresponce είναι πιο μαλακό, πιο ήσυχο, αλλά περνώντας πάνω από λακκούβα κοπανάει πολύ περισσότερο από το fast responce. Εγώ όταν πέρασα από τα fast στα blu νόμιζα ότι άλλαξα μάρκα.
Από εμένα ψήφος στα efficientgrip performance (σε αυτή την κατηγορία πάντα)