-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Τα βασικά όμως πρέπει να τα γνωρίζουν και να τα ελέγχουν τακτικά!
Τα βασικα ειναι ποια τσαντα παει με ποιο φορεμα, πως πρεπει να ειναι το μαλλι, τι χρωματα ειναι της μοδας, ρουχα και παπουτσια κλπ. Αυτα τα γνωριζουν και τα ελεγχουν τακτικοτατα.
Ρωτα οσες ξερεις και θα δεις. Αλλο το 'πρεπει' και αλλο τι γινεται.
Πασάκα μου και βέβαια ξέρω τι γίνεται, το ζητούμενο είναι να αρχίσουν να βλέπουν πιό σοβαρά το θέμα αυτοκίνητο!
Υ.Γ. Ενημερωμένο σε βρίσκω σε θέματα μόδας. Παθών;Ναι, τι να κανω, μετα την εγχειριση αναγκαστηκα να τα μαθω και εγω.
που την ειδες την ενημερωση? Ουσιαστικα σου ειπα 'ξερουν τι παει με τι' οχι οτι εγω ξερωΠροχτες ακουσα απο φιλη οτι το γυναικειο πουκαμισο τωρα ειναι της μοδας να κουμπωνεται μεχρι επανω και ο γιακας. Τι να πω, μπορει να με τρολλαρε.
-
Ενδιαφέρον θέμα.
Ιωάννα, ενημέρωνε το νήμα όταν έχεις νεότερα, αν φυσικά θέλεις.
Τα σεξιστικά σχόλια έστω και αν διατυπώνονται με χιουμοριστικη διάθεση,έχω την αίσθηση πως δεν προσφέρουν κάτι. -
+1
καλα ξεμπερδεματα. -
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Φυσικά και έχει δείκτη για τα λάδια,Αυτή που έβαλες είναι η προηγούμενη. Πολλές σύγχρονες BMW δεν έχουν βέργα. Ούτε η δικιά μου έχει.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φυσικά και έχει δείκτη για τα λάδια,
Αυτή που έβαλες είναι η προηγούμενη. Πολλές σύγχρονες BMW δεν έχουν βέργα. Ούτε η δικιά μου έχει.
-
Off topic αλλά πως μετράτε τη στάθμη του λαδιού χωρίς βέργα βρε παιδιά;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης SkyNet01 έγραψε:
Off topic αλλά πως μετράτε τη στάθμη του λαδιού χωρίς βέργα βρε παιδιά;Sent from my iPhone using Tapatalk
Υπαρχει αισθητήρας που μετραει νομιζω την διαφορα θερμοκρασίας όταν ρεει το λαδι και αναλογα με τον χρονο που δινει γινεται calibrate σε συγκεκριμενα λιτρα λαδιων στο δοχειο (ή καπως ετσι).
-
Πραγματικα ηλιθιο να μην υπαρχει βεργα ,οπως και η ανυπαρξια οργανου θερμοκρασιας νερου στο καντραν σε αλλα αυτοκινητα και η αντικατασταση του με λαμπακι (αμα αναψει το καψαμε.... )
-
Ο χρήστης SkyNet01 έγραψε:
Off topic αλλά πως μετράτε τη στάθμη του λαδιού χωρίς βέργα βρε παιδιά;Sent from my iPhone using Tapatalk
Σου δείχνει ο υπολογιστής ακριβώς την ποσότητα που υπάρχει και σου λέει και πόσα εκατοστόλιτρα να συμπληρώσεις αν χρειαστεί.
-
Ποια αποζημιωση ρε παιδια 1 ετος μετα το τελευταιο σερβις?
Το μονο μαθημα που μπορει να παρει κανεις απο αυτη την ιστορια ειναι να δινει λιγο σημασια στο αυτοκινητο του. Και εαν ειναι γυναικα και 'δεν το κατεχει' υπαρχουν ατομα που κατεχουν για να αναθεσει την επιβλεψη. -
Καλα μην το παίρνετε και τοσο βαριά . Το πιο πιθανό ειναι οτι το αμάξι ειναι απο ληζινγκ όποτε μαλλον η κοπέλα θα πάρει καινουργιο ούτως η άλλως. Το 90% των οχημάτων αυτών ειναι απο ληζινγκ.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Καλησπέρα και πάλι σε όλους. Αρχικά, δε θέλω να σχολιάσω τα σεξιστικά σχόλια, θα πω μόνο ότι είμαι μηχανικός, αλλά όχι αυτοκινήτων. Τώρα απο κει και πέρα, έχω κινήσει τη διαδικάσια με πραγματογνώμονα και δικηγόρο. Δεν άνοιξα το καπό 10 μήνες, γιατί δεν είχα την παραμικρή ένδειξη ότι κάτι πάει στραβά... Και το χειρότερο είναι ότι εμπιστεύτηκα το BC γιατί γενικά μου έβγαζε άλλες ενδείξεις (πχ απώλεια πίεσης ελαστικών ή βλάβη στο φως θέσης). Δε φανταζόμουν ότι θα στεγνώσει σχεδόν ο κινητήρας από λάδι και δε θα έχω την παραμικρή προειδοποίηση. Γενικά από ότι μου έχουν πει, τα λάδια τα έχασε με αργό ρυθμό από το στόμιο υποδοχής του δείκτη στάθμης λαδιών. Γι αυτό κι όταν άνοιξα τη μηχανή, ήταν γεμάτη λάδια. Όχι δεν είδα κηλίδες λαδιού κάτω. Τώρα πρέπει να λυθεί ο κινητήρας, για να δει ακριβώς που είναι η ζημιά.Κάτι που απαιτεί χρόνο και κόστος, αλλά μάλλον ειναι αναπόφευκτο. Αυτά...
Σας ευχαριστώ πάντως όλους για τις απόψεις σας! -
Υ.Γ: το αμάξι δεν είναι leasing.
-
Σημαντικο μαθημα, αν και δυστυχως με σημαντικο κόστος, ειναι οτι τα παρακατω δεν πρεπει να γινονται σε κανένα αυτοκινητο:
Ο χρήστης ioanna_85 έγραψε:
Δεν άνοιξα το καπό 10 μήνες, γιατί δεν είχα την παραμικρή ένδειξη ότι κάτι πάει στραβά...Δε φανταζόμουν ότι θα στεγνώσει σχεδόν ο κινητήρας από λάδι και δε θα έχω την παραμικρή προειδοποίηση.
Οπως δεν περιμενεις να παθεις κατι ή να αιθανθεις καποια αδιαθεσια για να κανεις εξετασεις αιματος ή αλλες, αντιστοιχα για προληπτικους λογους, ελεγχεις (ή βαζεις καποιον που μπορει να το κανει) την κατασταση των ζωτικων σημειων του αυτοκινητου, απαραιτητα, καθε εβδομαδα, πέρα απο το τυπικο σερβις που οριζει ο κατασκευαστης.
Τωρα εχασες λαδι, κατι που πολυ ευκολα θα μπορουσες και η ιδια να εχεις διαγνωσει, ισως και τον κινητηρα. Τελικα ομως δεν εγινε και τιποτα, αυτο θα διορθωθει με καποιο τροπο. Αν εχανες υγρα φρενων ομως, μπορουσες να χασεις τη ζωη σου (ή να την αφαιρεσεις απο αλλον).
Οδηγιες για το τι πρεπει να κανεις, καθε πότε, και πως, υπαρχουν σίγουρα στο βιβλιαρακι του αυτοκινητου. Μπορουμε και εμεις να βοηθησουμε.Ας ελπισουμε τωρα οτι θα καταφερεις να βγαλεις καποια ακρη γιατι ειναι κριμα να χασεις το αυτοκινητο απο τετοια αβλεψια, και ελπιζω η οποια αποζημιωση (εαν) τυχεις, να μην παει ολη στην πληρωμη του δικηγορου.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Σημαντικο μαθημα, αν και δυστυχως με σημαντικο κόστος, ειναι οτι τα παρακατω δεν πρεπει να γινονται σε κανένα αυτοκινητο:Δεν άνοιξα το καπό 10 μήνες, γιατί δεν είχα την παραμικρή ένδειξη ότι κάτι πάει στραβά...
Δε φανταζόμουν ότι θα στεγνώσει σχεδόν ο κινητήρας από λάδι και δε θα έχω την παραμικρή προειδοποίηση.
Οπως δεν περιμενεις να παθεις κατι ή να αιθανθεις καποια αδιαθεσια για να κανεις εξετασεις αιματος ή αλλες, αντιστοιχα για προληπτικους λογους, ελεγχεις (ή βαζεις καποιον που μπορει να το κανει) την κατασταση των ζωτικων σημειων του αυτοκινητου, απαραιτητα, καθε εβδομαδα, πέρα απο το τυπικο σερβις που οριζει ο κατασκευαστης.
...
Πραγματικά πόσους ξέρεις που το κάνουν αυτό;
-
μα καλά,το καπό δεν άνοιξε ούτε για λίγο νερό στα πιτσιλιστήρια;;;;
αν αποδείξει οτι έλειπε η βέργα του λαδιού,κάτι μπορεί να κερδίσει απο την υπόθεση....αλλιώς το χέρι θα μπεί πολύ βαθιά στην τσέπη!κρίμα........ -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
μα καλά,το καπό δεν άνοιξε ούτε για λίγο νερό στα πιτσιλιστήρια;;;;
αν αποδείξει οτι έλειπε η βέργα του λαδιού,κάτι μπορεί να κερδίσει απο την υπόθεση....αλλιώς το χέρι θα μπεί πολύ βαθιά στην τσέπη!κρίμα........Μετα από ένα χρονο?Ο πιο αφελης θα πει....που ξερω τι εγινε μεσα σε έναν χρονο!τζαμπα λεφτα θα φαει σε δικηγορους....
υ.γ.Μετα από σερβις λαδια κτλ...ασχέτως αν ημουν μπροστα στις εργασιες,σταματω 1 χιλιομετρο μακρυα από το συνεργειο και καθομαι ελεγχο τα παντα....αν χανει το φιλτρο λαδιου κτλ...το ιδιο και την άλλη μερα....
-
Την βεργα μπορει να την εβγαλε καποια γατα που μπηκε μεσα στο καπο. Τουλαχιστον μια φορα τον μηνα ανοιγουμε καπο να δουμε τι στο καλο γινεται μεσα. Αν το εκανες θα ειχες γλιτωσει ολο αυτο. Δεν χρειαζεται να εισαι μηχανικος αυτοκινητων για να κρινεις πραγματα που απαιτουν λογικη.
Υ.Γ θα θελα να μαθω τον δικηγορο εαν καταφερει 1 ετος μετα το σερβις να κερδισει μια τετοια υποθεση και να μην πληρωσεις τιποτα. Θα ηθελα να γινω πελατης του.
-
Να τι χρειαζεσαι να εισαι μπροστα όταν γινεται service. Ευχομαι να τα καταφερεις. Θα επρεπε παντως το ηλεκτρονικο συστημα να βγαλει έλλειψη λαδιου, ασχετα που ελειπε η βεργα ή δεν ειχε μπει καλά. Αν δεν της ειχαν βαλει την ταπα του κινητηρα το ιδιο. Αλλιως να το δινουν με διαφανες καπω. Γιατι αν δουλευε καλα το συστημα θα την προειδοποιουσε να βαλει λαδι. Απλα αν καταγραψανε στο εξουσιοδοτημενο μεγαλη ελλειψη λαδιου και απουσια συναγερμου απο το συστημα, την ειχε κερδισμενη την υποθεση εαν ήταν εντος εγγυησης. Λαθος μεγαλο που δεν εβαλες το συμπληρωμα λαδιου στο εξουσιοδοτημενο.
Αρα το πιθανοτερο εαν εισαι εκτος εγγυησης να μην καταφερεις τιποτε δικαστικως. Αν εισαι εντος εχεις σιγουρες πιθανοτητες αν καταγραψανε στο νεο συνεργειο στην καρτελα ότι ειχε ελαχιστο λαδι και δεν εδειξε αναμμένο λαμπακι. Αυτο θα ηταν σιγουρο εαν ειχες βαλει το επιπλεον λαδι εκει.
Αν εισαι εκτος εγγυησης και δεν συμπληρωσες λαδι στο συνεργειο (για να δειξει την τεραστια έλλειψη λαδιου με αψογα λαμπακια) τοτε δεν εχεις καμια πιθανοτητα και μην τρεχεις
ΥΓ ευτυχως η F30 εχει βεργα! Καλα που τα διαβασα όλα αυτα να κοιταω και εγω τα λαδια. Που να το σκεφτεις σε καινουργιο αυτοκινητο. Αν και εγω παω διπλα στο αυτοκινητο και παρακολουθω ως αγρυπνος φρουρος και ας ζοριζονται στην αντιπροσωπια -
Σκέψου λέει το μάνουαλ να αναφέρει ότι πρέπει να ελεγχεις που και που τα υγρά του αυτοκινήτου.
Μηπως να του έριχνες μια ματιά πριν ξεκινήσεις ενέργειες;
Με το συνεργείο επικοινώνησες;Αυτή δεν παραξενευτηκαν που τους περίσσεψε μια βεργα;
Πρόβλημα στον κινητήρα-BMW 116d-41.000km
