Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα στον κινητήρα-BMW 116d-41.000km
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα στον κινητήρα-BMW 116d-41.000km
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    30
    95
    6148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Ο χρήστης vasvo έγραψε:

      Τα βασικά όμως πρέπει να τα γνωρίζουν και να τα ελέγχουν τακτικά!

      Τα βασικα ειναι ποια τσαντα παει με ποιο φορεμα, πως πρεπει να ειναι το μαλλι, τι χρωματα ειναι της μοδας, ρουχα και παπουτσια κλπ. Αυτα τα γνωριζουν και τα ελεγχουν τακτικοτατα.

      Ρωτα οσες ξερεις και θα δεις. Αλλο το 'πρεπει' και αλλο τι γινεται.

      Πασάκα μου και βέβαια ξέρω τι γίνεται, το ζητούμενο είναι να αρχίσουν να βλέπουν πιό σοβαρά το θέμα αυτοκίνητο!
      Υ.Γ. Ενημερωμένο σε βρίσκω σε θέματα μόδας. Παθών;

      Ναι, τι να κανω, μετα την εγχειριση αναγκαστηκα να τα μαθω και εγω.
      που την ειδες την ενημερωση? Ουσιαστικα σου ειπα 'ξερουν τι παει με τι' οχι οτι εγω ξερω

      Προχτες ακουσα απο φιλη οτι το γυναικειο πουκαμισο τωρα ειναι της μοδας να κουμπωνεται μεχρι επανω και ο γιακας. Τι να πω, μπορει να με τρολλαρε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        Ενδιαφέρον θέμα.
        Ιωάννα, ενημέρωνε το νήμα όταν έχεις νεότερα, αν φυσικά θέλεις.
        Τα σεξιστικά σχόλια έστω και αν διατυπώνονται με χιουμοριστικη διάθεση,έχω την αίσθηση πως δεν προσφέρουν κάτι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nonos last edited by

          +1
          καλα ξεμπερδεματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης vasvo έγραψε:
            Φυσικά και έχει δείκτη για τα λάδια,

            Youtube Video

            Αυτή που έβαλες είναι η προηγούμενη. Πολλές σύγχρονες BMW δεν έχουν βέργα. Ούτε η δικιά μου έχει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasvo last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

              Φυσικά και έχει δείκτη για τα λάδια,

              Youtube Video

              Αυτή που έβαλες είναι η προηγούμενη. Πολλές σύγχρονες BMW δεν έχουν βέργα. Ούτε η δικιά μου έχει.

              Στην Ε87-116i δεν έχω, η συγκεκριμένη F20-116d όμως έχει:

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                skynet01 last edited by

                Off topic αλλά πως μετράτε τη στάθμη του λαδιού χωρίς βέργα βρε παιδιά;

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • W
                  wantone last edited by

                  Ο χρήστης SkyNet01 έγραψε:
                  Off topic αλλά πως μετράτε τη στάθμη του λαδιού χωρίς βέργα βρε παιδιά;

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Υπαρχει αισθητήρας που μετραει νομιζω την διαφορα θερμοκρασίας όταν ρεει το λαδι και αναλογα με τον χρονο που δινει γινεται calibrate σε συγκεκριμενα λιτρα λαδιων στο δοχειο (ή καπως ετσι).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • N
                    nonos last edited by

                    Πραγματικα ηλιθιο να μην υπαρχει βεργα ,οπως και η ανυπαρξια οργανου θερμοκρασιας νερου στο καντραν σε αλλα αυτοκινητα και η αντικατασταση του με λαμπακι (αμα αναψει το καψαμε.... )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης SkyNet01 έγραψε:
                      Off topic αλλά πως μετράτε τη στάθμη του λαδιού χωρίς βέργα βρε παιδιά;

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Σου δείχνει ο υπολογιστής ακριβώς την ποσότητα που υπάρχει και σου λέει και πόσα εκατοστόλιτρα να συμπληρώσεις αν χρειαστεί.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Ποια αποζημιωση ρε παιδια 1 ετος μετα το τελευταιο σερβις?
                        Το μονο μαθημα που μπορει να παρει κανεις απο αυτη την ιστορια ειναι να δινει λιγο σημασια στο αυτοκινητο του. Και εαν ειναι γυναικα και 'δεν το κατεχει' υπαρχουν ατομα που κατεχουν για να αναθεσει την επιβλεψη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Καλα μην το παίρνετε και τοσο βαριά . Το πιο πιθανό ειναι οτι το αμάξι ειναι απο ληζινγκ όποτε μαλλον η κοπέλα θα πάρει καινουργιο ούτως η άλλως. Το 90% των οχημάτων αυτών ειναι απο ληζινγκ.

                          Sent from my iPad using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ioanna_85 last edited by

                            Καλησπέρα και πάλι σε όλους. Αρχικά, δε θέλω να σχολιάσω τα σεξιστικά σχόλια, θα πω μόνο ότι είμαι μηχανικός, αλλά όχι αυτοκινήτων. Τώρα απο κει και πέρα, έχω κινήσει τη διαδικάσια με πραγματογνώμονα και δικηγόρο. Δεν άνοιξα το καπό 10 μήνες, γιατί δεν είχα την παραμικρή ένδειξη ότι κάτι πάει στραβά... Και το χειρότερο είναι ότι εμπιστεύτηκα το BC γιατί γενικά μου έβγαζε άλλες ενδείξεις (πχ απώλεια πίεσης ελαστικών ή βλάβη στο φως θέσης). Δε φανταζόμουν ότι θα στεγνώσει σχεδόν ο κινητήρας από λάδι και δε θα έχω την παραμικρή προειδοποίηση. Γενικά από ότι μου έχουν πει, τα λάδια τα έχασε με αργό ρυθμό από το στόμιο υποδοχής του δείκτη στάθμης λαδιών. Γι αυτό κι όταν άνοιξα τη μηχανή, ήταν γεμάτη λάδια. Όχι δεν είδα κηλίδες λαδιού κάτω. Τώρα πρέπει να λυθεί ο κινητήρας, για να δει ακριβώς που είναι η ζημιά.Κάτι που απαιτεί χρόνο και κόστος, αλλά μάλλον ειναι αναπόφευκτο. Αυτά...
                            Σας ευχαριστώ πάντως όλους για τις απόψεις σας!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ioanna_85 last edited by

                              Υ.Γ: το αμάξι δεν είναι leasing.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                trident1971 last edited by

                                Σημαντικο μαθημα, αν και δυστυχως με σημαντικο κόστος, ειναι οτι τα παρακατω δεν πρεπει να γινονται σε κανένα αυτοκινητο:

                                Ο χρήστης ioanna_85 έγραψε:
                                Δεν άνοιξα το καπό 10 μήνες, γιατί δεν είχα την παραμικρή ένδειξη ότι κάτι πάει στραβά...

                                Δε φανταζόμουν ότι θα στεγνώσει σχεδόν ο κινητήρας από λάδι και δε θα έχω την παραμικρή προειδοποίηση.

                                Οπως δεν περιμενεις να παθεις κατι ή να αιθανθεις καποια αδιαθεσια για να κανεις εξετασεις αιματος ή αλλες, αντιστοιχα για προληπτικους λογους, ελεγχεις (ή βαζεις καποιον που μπορει να το κανει) την κατασταση των ζωτικων σημειων του αυτοκινητου, απαραιτητα, καθε εβδομαδα, πέρα απο το τυπικο σερβις που οριζει ο κατασκευαστης.

                                Τωρα εχασες λαδι, κατι που πολυ ευκολα θα μπορουσες και η ιδια να εχεις διαγνωσει, ισως και τον κινητηρα. Τελικα ομως δεν εγινε και τιποτα, αυτο θα διορθωθει με καποιο τροπο. Αν εχανες υγρα φρενων ομως, μπορουσες να χασεις τη ζωη σου (ή να την αφαιρεσεις απο αλλον).
                                Οδηγιες για το τι πρεπει να κανεις, καθε πότε, και πως, υπαρχουν σίγουρα στο βιβλιαρακι του αυτοκινητου. Μπορουμε και εμεις να βοηθησουμε.

                                Ας ελπισουμε τωρα οτι θα καταφερεις να βγαλεις καποια ακρη γιατι ειναι κριμα να χασεις το αυτοκινητο απο τετοια αβλεψια, και ελπιζω η οποια αποζημιωση (εαν) τυχεις, να μην παει ολη στην πληρωμη του δικηγορου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  super-t last edited by

                                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                  Σημαντικο μαθημα, αν και δυστυχως με σημαντικο κόστος, ειναι οτι τα παρακατω δεν πρεπει να γινονται σε κανένα αυτοκινητο:

                                  Δεν άνοιξα το καπό 10 μήνες, γιατί δεν είχα την παραμικρή ένδειξη ότι κάτι πάει στραβά...

                                  Δε φανταζόμουν ότι θα στεγνώσει σχεδόν ο κινητήρας από λάδι και δε θα έχω την παραμικρή προειδοποίηση.

                                  Οπως δεν περιμενεις να παθεις κατι ή να αιθανθεις καποια αδιαθεσια για να κανεις εξετασεις αιματος ή αλλες, αντιστοιχα για προληπτικους λογους, ελεγχεις (ή βαζεις καποιον που μπορει να το κανει) την κατασταση των ζωτικων σημειων του αυτοκινητου, απαραιτητα, καθε εβδομαδα, πέρα απο το τυπικο σερβις που οριζει ο κατασκευαστης.

                                  ...

                                  Πραγματικά πόσους ξέρεις που το κάνουν αυτό;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    μα καλά,το καπό δεν άνοιξε ούτε για λίγο νερό στα πιτσιλιστήρια;;;;
                                    αν αποδείξει οτι έλειπε η βέργα του λαδιού,κάτι μπορεί να κερδίσει απο την υπόθεση....αλλιώς το χέρι θα μπεί πολύ βαθιά στην τσέπη!κρίμα........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      w202-amg last edited by

                                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                      μα καλά,το καπό δεν άνοιξε ούτε για λίγο νερό στα πιτσιλιστήρια;;;;
                                      αν αποδείξει οτι έλειπε η βέργα του λαδιού,κάτι μπορεί να κερδίσει απο την υπόθεση....αλλιώς το χέρι θα μπεί πολύ βαθιά στην τσέπη!κρίμα........

                                      Μετα από ένα χρονο?Ο πιο αφελης θα πει....που ξερω τι εγινε μεσα σε έναν χρονο!τζαμπα λεφτα θα φαει σε δικηγορους....

                                      υ.γ.Μετα από σερβις λαδια κτλ...ασχέτως αν ημουν μπροστα στις εργασιες,σταματω 1 χιλιομετρο μακρυα από το συνεργειο και καθομαι ελεγχο τα παντα....αν χανει το φιλτρο λαδιου κτλ...το ιδιο και την άλλη μερα....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Την βεργα μπορει να την εβγαλε καποια γατα που μπηκε μεσα στο καπο. Τουλαχιστον μια φορα τον μηνα ανοιγουμε καπο να δουμε τι στο καλο γινεται μεσα. Αν το εκανες θα ειχες γλιτωσει ολο αυτο. Δεν χρειαζεται να εισαι μηχανικος αυτοκινητων για να κρινεις πραγματα που απαιτουν λογικη.

                                        Υ.Γ θα θελα να μαθω τον δικηγορο εαν καταφερει 1 ετος μετα το σερβις να κερδισει μια τετοια υποθεση και να μην πληρωσεις τιποτα. Θα ηθελα να γινω πελατης του.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonn last edited by

                                          Να τι χρειαζεσαι να εισαι μπροστα όταν γινεται service. Ευχομαι να τα καταφερεις. Θα επρεπε παντως το ηλεκτρονικο συστημα να βγαλει έλλειψη λαδιου, ασχετα που ελειπε η βεργα ή δεν ειχε μπει καλά. Αν δεν της ειχαν βαλει την ταπα του κινητηρα το ιδιο. Αλλιως να το δινουν με διαφανες καπω. Γιατι αν δουλευε καλα το συστημα θα την προειδοποιουσε να βαλει λαδι. Απλα αν καταγραψανε στο εξουσιοδοτημενο μεγαλη ελλειψη λαδιου και απουσια συναγερμου απο το συστημα, την ειχε κερδισμενη την υποθεση εαν ήταν εντος εγγυησης. Λαθος μεγαλο που δεν εβαλες το συμπληρωμα λαδιου στο εξουσιοδοτημενο.
                                          Αρα το πιθανοτερο εαν εισαι εκτος εγγυησης να μην καταφερεις τιποτε δικαστικως. Αν εισαι εντος εχεις σιγουρες πιθανοτητες αν καταγραψανε στο νεο συνεργειο στην καρτελα ότι ειχε ελαχιστο λαδι και δεν εδειξε αναμμένο λαμπακι. Αυτο θα ηταν σιγουρο εαν ειχες βαλει το επιπλεον λαδι εκει.
                                          Αν εισαι εκτος εγγυησης και δεν συμπληρωσες λαδι στο συνεργειο (για να δειξει την τεραστια έλλειψη λαδιου με αψογα λαμπακια) τοτε δεν εχεις καμια πιθανοτητα και μην τρεχεις
                                          ΥΓ ευτυχως η F30 εχει βεργα! Καλα που τα διαβασα όλα αυτα να κοιταω και εγω τα λαδια. Που να το σκεφτεις σε καινουργιο αυτοκινητο. Αν και εγω παω διπλα στο αυτοκινητο και παρακολουθω ως αγρυπνος φρουρος και ας ζοριζονται στην αντιπροσωπια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adensa last edited by

                                            Σκέψου λέει το μάνουαλ να αναφέρει ότι πρέπει να ελεγχεις που και που τα υγρά του αυτοκινήτου.
                                            Μηπως να του έριχνες μια ματιά πριν ξεκινήσεις ενέργειες;
                                            Με το συνεργείο επικοινώνησες;Αυτή δεν παραξενευτηκαν που τους περίσσεψε μια βεργα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr