Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 273
    • 274
    • 275
    • 276
    • 277
    • 376
    • 377
    • 275 / 377
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    7530
    69524
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

      Σκατούλες πάει. Ντεμέκ σπορτς καρς που τα περνάω από πάνω με το περίπτερο ή με κάνα 3κυλινδρο Cooper δεν είναι 'μια χαρά πάει'.

      Υπερβολές. Το 18άρι έχει μετρηθεί στα 8.5 για τα 100 (το Κουπεράκι δεν το βλέπει ούτε με κιάλια), δεν το λες και άσχημα. Ότι δεν έχει πολύ γκάζι όμως είναι αυταπόδεικτο. Το δίλιτρο είναι σαφώς καλύτερο.

      http://www.zeperfs.com/en/duel5198-3208.htm

      Δεν το είχα για τόσο γρήγορο το Κούπερ. Θα ψάξω τα περιοδικά μου...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        touring-the-m3-1-6 last edited by

        Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
        Ντάξει δεν πάει έτσι ακριβώς. Το ΜΧ είναι υποτίθεται σπορ αμάξι, ελαφρύ, πίσω κίνηση κτλ. Απλά έχει ανεπαρκείς κινητήρες για δεδομένα 2014, άσχετα αν δεν υπάρχει κάτι άμεσα ανταγωνιστικό για να το συγκρίνουμε. Για 15 χρόνια πριν ήταν 'μια χαρά' το 18αρι.

        Άλλο το'σπόρ' και άλλο το'γρήγορο'.....γρήγορο είναι και το TDI το δί......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          ούτε φοβερά σπορ είναι ούτε ιδιαίτερα σβέλτο... (για γρήγορο ούτε λόγος)

          πιο σπορ είναι το κούπερ και πολύ πιο σπορ το ρχ8

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pierce21 last edited by

            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
            Ναι ρε συ σιγά. Το mechatronic είναι σαν να αλλάζεις κάρτα γραφικών σε pc. Πιο πολύ ώρα κάνουν να κατέβουν και να περαστούν τα firmware παρά να τοποθετηθεί το ανταλλακτικό. Από firmware ξέρεις τι περάσανε? Βλέπεις καθόλου διαφορά στο που κάνει τις αλλαγές? Στο αυτόματο πάντα μιλάμε.

            Λοιπόν, μετά από σχεδόν μια εβδομάδα.

            • Αν δίνω το μισό γκάζι, η αλλαγή πλέον γίνεται στις 2800-3000 στροφές. (εκτός της 1ης-2ης που γίνεται πιο χαμηλά)
            • Πρέπει να σταματήσω τελείως για να βάλει πρώτη, κάτι που όταν ξεκινάς με 2α και 3χλμ φαντάζομαι πηδάει τον δίσκο
            • Αυτό δεν συμβαίνει στο χειροκόνητο, όπου μου κατεβάζει σε πρώτη ακόμα και με 10 χλμ. αν πατάω φρένο
            • Προφανώς λόγω του ''άγραφου΄΄εγκέφαλου, είναι πιο δεκτικό στο να κρατάει την ταχύτητα χωρίς να κάνει το ανέβασμα με την μια , οπότε το φαινόμενο 7η και 60 χλμ δεν εμφανίζεται συχνά.
            • Είναι ωραίο κιβώτιο όταν δουλεύει
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Ο χρήστης pierce21 έγραψε:

              • Είναι ωραίο κιβώτιο όταν δουλεύει

              Indeed! Αλλά τι να το κάνεις που εν τέλει κοστίζει 2x αυτά που ζητάνε κατά την παραγγελία.

              Άσε γιατί με αυτό που μου έγραψες για τις τουρμπίνες των Yeti τις προάλλες μου χουν μπει ψύλλοι στα αφτιά. Είχα παρατήσει το audi στους γέρους για κάνα μήνα και το ξαναπήρα χθες και δεν πάει βήμα. Ελπίζω να φταίνει οι λασποβενζίνες εδώ στο εξοχικό και ότι συνήθισε τη γεροντοοδήγηση, αλλιώς δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα. Αύριο έχει φουλάρισμα με Ultimate και ξεκάπνισμα στην Αθηνών-Κορίνθου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostis20 last edited by

                Εν τω μεταξυ τις τελευταιες μέρες και εγω νιωθω μια πτωση απόδοσης στο Α5
                Μήπως φταίει η ζέστη?
                Τa Υετι στη σκάστρα δεν είχαν πρόβλημα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pierce21 last edited by

                  Έβγαζαν πρόβλημα στην τουρμπίνα τα πρώτα (νομίζω τα 1.2 ). Τουλάχιστον έτσι μου μετέφερε φίλος από συνεργείο skoda.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Ότι έχει ζέστα έχει και έχει και πολύ υγρασία. Το θέμα είναι ότι εγώ το συγκρίνω με παρόμοιες συνθήκες και όχι με το πως πάει το αμάξι το Δεκεμβρη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iroc last edited by

                      σποραδικο αναβοσβημα στο καντραν το λαμπακι του εσπ στο πασσατ μετα απο αφημα του γκαζιου μπορει να σχετιζετε με την μειωμενη ταση της μπαταριας η οποια με αφησε!?να γλιστρισε και να ρυθμισε το εσπ δεν νομιζω γιατι πηγενα ολες τις φορες νορμαλ και εχω και νεα λαστιχα + οτι μπενει αρκετα αργα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        apatilos last edited by

                        VW polo GTI 1.8 tsi
                        http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231348770

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cson last edited by

                          Πως και βαλανε τον 1.8? Περιεργη κινηση απο την vw να επιστρεψει σε νορμαλ κυβικα για gti εκδοση και ακομη πιο περιεργο που δινει 'μονο' 190hp. Παντως πρεπει να ειναι αρκετα οικονομικο σε νορμαλ οδηγηση και φυσικα πολυ βελτιωσιμο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Από την στιγμή που καταργεί τον Twincharger, είναι επόμενο ότι θα γυρίσει σε πιο νορμάλ λύσεις. Όσο για τα 190 άλογα, δεν θα μπορούσε να αφήσει το μικρό να πλησιάσει το Golf GTi!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              crektis last edited by

                              Βάλανε το 1.8 γιατί αποδείχθηκε 'άνθρακας ο θησαυρός'. Με τόσα προβλήματα που παρουσίασαν οι twin-charger, ήταν επόμενο, ότι θα ακολουθήσουν ηπιοτερες λύσεις. Και νομίζω πως θα είναι πολύ καλύτερο με τον 1.8 πάνω. Κλασσική συνταγή και η vw την επιλέγει.

                              Από την άλλη, αποτελεί μείζον ερώτημα, το κατά πόσο μπορεί κάποιος να εμπιστεύεται την vw σε νέες καινοτόμες ιδέες και τεχνολογίες, τη στιγμή που σε διάστημα 4-5 ετών αποσύρει δύο κινητήρες, τον 1.2tdi και τον 1.4TSi 180ps..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iroc last edited by

                                Ο χρήστης Crektis έγραψε:
                                Βάλανε το 1.8 γιατί αποδείχθηκε 'άνθρακας ο θησαυρός'. Με τόσα προβλήματα που παρουσίασαν οι twin-charger, ήταν επόμενο, ότι θα ακολουθήσουν ηπιοτερες λύσεις. Και νομίζω πως θα είναι πολύ καλύτερο με τον 1.8 πάνω. Κλασσική συνταγή και η vw την επιλέγει.

                                Από την άλλη, αποτελεί μείζον ερώτημα, το κατά πόσο μπορεί κάποιος να εμπιστεύεται την vw σε νέες καινοτόμες ιδέες και τεχνολογίες, τη στιγμή που σε διάστημα 4-5 ετών αποσύρει δύο κινητήρες, τον 1.2tdi και τον 1.4TSi 180ps..

                                +1 και μαλιστα για 2ρη φορα ....ας μην ξεχναμε οτι σε αυτοκινητα παραγωγης η vw εβαζε παλιοτερα compresor στα g 40 ,g60

                                το δις εξ'αμαρτην ουκ ανδρος σωφου.

                                βεβαια απ την αλλη παει σε δοκιμασμενες λυσεις τα 1,4 tdi ta εβγαζε απ το '98...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • limited_one
                                  limited_one moderator last edited by

                                  ** 2λιτρος ντίζελ με 272 ίππους και DSG κιβώτιο 10 σχέσεων από την VW **


                                  Δύο ακόμα πολύ σημαντικές νέες τεχνολογικές κατακτήσεις αποκάλυψε σήμερα η γερμανική εταιρεία.

                                  Στα πλαίσια μιας ειδικής παρουσίασης με θέμα τις επερχόμενες τεχνολογίες της, το οποίο και πραγματοποιήθηκε «εντός έδρας» στο Wolsfbrug της Γερμανίας, η VW έδωσε στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία ενός νέου 2λιτρου πετρελαιοκινητήρα, αλλά και τις τεχνολογικές περγαμηνές του ολοκαίνουργιου DSG κιβωτίου της. Σε ότι αφορά στον πρώτο, πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο το οποίο «πατά» σε εκείνο του νέου Passat (ΕΑ288) αποδίδοντας 14% επιπλέον ισχύ. Έτσι, χάρη στην προσθήκη ενός ηλεκτρικά ελεγχόμενου υπερτροφοδότη δύο σταδίων, νέου συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, αλλά και συστήματος commonrail με πιεζοηλεκτρική βαλβίδα που λειτουργεί με πίεση που αγγίζει τα 2500 bar, η ισχύς «σκαρφάλωσε» στους 272 ίππους, τιμή που υπερβαίνει κατά 10 ίππους ακόμα και εκείνης του 3λιτρου V6 κινητήρα ντίζελ που κινεί σήμερα το VW Touareg. Προς το παρόν, ωστόσο, η γερμανική εταιρεία δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα την τιμή της μέγιστης ροπής που ο εν λόγω κινητήρας επιτυγχάνει.

                                  Επιπρόσθετα, η VW έδωσε στη δημοσιότητα επιπλέον στοιχεία αναφορικά με το νέο 10τάχυτο DSG κιβώτιο της, το οποίο αναμένεται να μπει στη γραμμή παραγωγής το 2016. Διαθέτοντας την κωδική ονομασία DQ511, το νέο αυτό κιβώτιο βασίζεται στο γνωστό DSG 6 speed κιβώτιο και όχι στο 7τάχυτο ξηρού κάρτερ, επιτυγχάνοντας ακόμα καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Στα σημαντικότερα ατού συμπεριλαμβάνεται και η ικανότητα του να διαχειρίζεται ακόμα πιο υψηλά ποσά ροπής, που αγγίζουν τα 550 Nm. Το εν λόγω κιβώτιο συνεργάζεται με ένα αναβαθμισμένο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά την πέδηση, καθώς και με το «ήπιο» υβριδικό σύστημα της VW, το οποίο επιτρέπει το σβήσιμο του κινητήρα όχι μόνο όταν το όχημα βρίσκεται ακινητοποιημένο στην κίνηση, αλλά και στην περίπτωση που το τελευταίο κινείται με υψηλές ταχύτητες και ο οδηγός σηκώσει, έστω και στιγμιαία, το πόδι του από το γκάζι.

                                  www.4troxoi.gr

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    swift-b-p-m last edited by

                                    Μουρλια!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ken11
                                      ken11 last edited by

                                      Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                                      Μουρλια!

                                      Eμεις γιατι χαιρομαστε? 10ταχυτο DSG με ποσα χρονια ζωης?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iroc last edited by

                                        αφου το ειπε ρητα ο ceo οτι καθε 4χρονια νεο μοντελο....τα συμπερασματα δικα σας..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Ο χρήστης Ken11 έγραψε:

                                          Μουρλια!

                                          Eμεις γιατι χαιρομαστε? 10ταχυτο DSG με ποσα χρονια ζωης?

                                          Μηνες...........

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iroc last edited by

                                            εχτες το βραδυ για κακη μου τυχη ειχα τρακο με το γκολφ εφτυχος ολοι ειμαστε καλα(και το παιδι που εφταιγε)...εμβολισα εναν που παραβιασε στοπ. εχω χαρτι απο την τροχαια, εχει κανενας εμπειρια απο την φανοποιια της καρεντα βουλιαγμενης!?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 273
                                            • 274
                                            • 275
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 275 / 377
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr