Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
Λάδι το αμάξι δε καίει ευτυχώς.Αυτο ξέρω και εγώ ότι δηλαδή ένα 5-40 με ένα 10-40 διαφέρουν μόνο όταν είναι κρύος ο κινητήρας.Αυτος είναι άλλωστε και ο σκοπός των multigrade λαδιών.
Τώρα στο γιατί να δώσω παραπάνω λεφτά.Προφανως γιατί ψάχνω κάτι καλύτερο για εναν κινητήρα με αρκετά χιλιόμετρα.Προφανως δε θα πάρω royal purple για το bravo aαλλα βρίσκω τα motul 6100 27€ και τα 8100 38€ προφανώς για 9-10-12 ευρώ δε χάλασε ο κόσμος αν έχουν κάτι να προσφέρουν.
Ναι όμως ο σημαντικότερος ρόλος του λαδιού είναι στον κρύο κινητήρα. Καταρχήν, αν λέει ο κατασκευαστής 5-40, το βάζεις και τέλος. Αν όχι δεν το βάζεις. Κάθε άλλη επιλογή είναι λανθασμένη. Επίσης αν για καιρό έβαζες εντός προδιαγραφών 10-40, θα έλεγα όπως είπαν και άλλοι να κάνεις μια δοκιμή, αλλά πιθανόν θα καίει λάδια με το 5-40
Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk