Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 776
    • Best 0
    • Groups 0

    iroc

    @iroc

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    776
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    iroc Unfollow Follow

    Latest posts made by iroc

    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Καλησπέρα στο φόρουμ. Αν και τον τελευταίο καιρό βλέπω ποστς είπα να κάνω και εγώ ένα.
      Τον τελευταίο χρόνο αποφάσισα αφού δεν υπάρχει η δυνατότητα για αγορά νέου και αξιόλογου για αντικατάσταση του οικογενειακό vw passat του 2000 έχουν γίνει τα έξεις μάζεματα.
      1)αλλαγη όλα τα μπροστά συνεμπλοκ.. Είναι και πολλά πανάθεμα τα.. Κόστος 300 ευρώ με την εργασία και μάλιστα δεν εμεινα ευχαριστημένος από την εργασία σε εξειδικευμένο vw. Ειχαν τοποθετήσει σε λάθος τρύπα της βάσης το κατω ψαλίδι. ( μου άρεσε που και ο συνεργείας είχε το ίδιο πασσατ σε βελτιωμένο αλλά ήταν ο μόνος που δν μου έλεγε διαφορά για να το αναλάβει, καθώς οι άλλοι μου έλεγαν για αλλαγή όλα τα ψαλίδια 600 άρες ζητάγανε. ) με αποτέλεσμα να πάρει κάποια χιλιοστά η βάση που δένει το ψαλίδι και να έχει κλοτσισει μια βιδα από τα ψαλίδια.
      2)επισκευη κρεμαργιερας στον λογοθετη γιατί έχανα πολλά υγρά από τα τσιμουχακια.. Κόστος 120 ο λογοθετης και 60 ο μάστορας που την έβγαλε και την τοποθέτησα τον οποίο μου τον υπέδειξε ο ίδιος! Απλά δεν έχω λόγια και για τους δύο άψογη δουλειά ο δε λογοθετης θεωρώ ότι πραγματικά έχω νέα κρεμαγιερα. Ο δε μάστορας που την τοποθέτησε είναι αυτός που μου έφτιαξε και το πρόβλημα από τον πρώτο μάστορα με το ψαλίδι.
      3)αλλαγη αμορτισέρ γιατι τα παλιά ήταν 20 χρόνια στο αμάξι με 195000 χλμ και ήταν βάρκα γιαλός το αμάξι. Αλλάχτηκαν με νέα sachs advantage, νέα bumpstop ευθυγράμμιση τοποθέτηση στα 300 ευρό σε γνωστό και καλό λάστιχα.
      Σειρά έχουν το Σεπτέμβριο αλλαγη μπροστά δισκόφρενα με νέα τακάκια ( τα fiba που έχω είναι εξαιρετικά και με αρκετή πάστα ακομα..αλλά θα αλλαχτεί πακέτο με της Δισκόπλακες για να πατήσουν καλά. ) και τοποθέτηση από εμένα κόστος 120 ευρώ τα υλικά. Επίσης θα αλλαχτούν και τα λάστιχα γιατί τα fulda sport control πλέων είναι ξερά και φθαρμενα με Goodyear στα 280 ευρώ

      Συμπέρασμα με 1200ευρώ έχω ένα ασφαλές και 'νέο' όχημα για αλλά 5 χρόνια τουλάχιστον και το κυριότερο
      Έχει esp έχει νέα όλα τα εξαρτήματα που συμβάλουν στην ενεργητική ασφάλεια. Έχει υγραέριο δηλαδη με 35ευρώ κάνω 400 χλμ μικτα . Έχει ρεπριζ,( το αυτοκίνητο 150 άλογα έχει.) Έχει χώρους. έχει έχει εχει... Και έχοντας και υπόψη ότι τα τελευταία 6 χρόνια κάνει και το αγροτικό του λόγο ελαιοπαραγωγης..
      Με υλικρινεια δεν ζηλεύω τα νέα αυτοκίνητα γιατί δεν μου γεμίζουν το μάτι ως προς την αξιοπιστία τους σε βάθος 20 ετιας.το αν έδωσα 1200 τα οποία και ζωριστικα 1χρόνια να κάνω οικονομία να το σουλουποσω ήταν σωστό θα δείξει σε βάθος 5 ετιας. Ακούω γνώμες..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      iroc
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Καλησπέρα στο φόρουμ μετα από καιρό... Θέλω την γνώμη σας καθος σε λίγο καιρό θα πρέπει να αλλάξουμε τακάκια στο πάσσατ μας 1,8 τούρμπο του 2001 έχει 180 Χ χλμ και τα παρόν ferodo πρεμιέρ που είχε βάλει αντιπροσωπεία έχουν κρατήσει 60 Χ χλμ... Σε πρόσφατη αλλαγή που έκανα μόνος μου στα υγρά φρένων είδα ότι πέρα από τακάκια σε 5 Χ χλμ καλό θα είναι να αλλάξει κ δίσκους.. Έχει φαγωθεί αρκετά και φενετε απ το νυχάκι π έχει ο κάθε δίσκος στην περιφέρεια του. Έχω μείνει ικανοποιημένος και απ τα τεξταρ που φοράει πίσω. Ακούω γνώμες για μπροστά τακάκια και δίσκο. Δεν θέλω ατε γιατί τις θεωρώ υπερτιμημένη, ούτε, bosch γιατί την θεωρώ Φάσον.. Έχω βρει σε καλή τιμή τις jurid που είναι της tmd friction Groupon δλδ textar αλλά πουθενά τεξταρ δίσκο. Ακούω προτάσεις καθώς μέχρι 120 ευρώ πακέτο τακάκια - δίσκους για μπροστά το θεωρω πολλά λεφτά όταν η αντιπροσωπεία μαζί με τα εργατικά θέλει 180 με την εργασία.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      iroc
    • RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;

      Ρουμανια ειναι. Γενικος το θεμα ντιζελ στην ελλαδα ειναι θεμα τεραστιο κ κυριος θεμα των πρατηριων ακομη και των εταιρικων.στα βαλκανια ειναι ενα κλικ πιο ποιιοτικα τα καυσιμα απ οτι εδω.. Εγω πρωσοπικα βαζω αβιο απο πρατηριο με νεες δεξαμενες κ αντλιες..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      iroc
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Ιμαντες ολοι+2 τεντοτηρες +ρουλεμαν +αντλια νερου σε πασσατ 1,8τ που πρεπει να κατεβει ολη η μουρη-μετοπη 250 ανταλακτικα 100 εργασια συνολο 350 πως σας φενεται!?αλαγη στα 90000χλμ και μια 8 ετια στην πλατη τους προληπτικα γιατι ο τεντοτηρας του ιμαντα ειχε θεματακι και ακουγοταν

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      iroc
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Η εταιριαα που φτιαχνει τα kolben ειναι η divinol. Καλα λαδακια ειναι! Σιγουρα δεν ειναι τηηανολαδα σε κουτι castrol edge που εχει βρωμισει η αγορα. Εγω εβαζα για 120000χλμ τα λαδακια αυυτα σε 5-30 σε πασσατ τουρμπο.ακομα δινει πονο μετα απο 175χ χλμ. Να σκεφτεις οτι το ειχα γυρισει σε aral supertronic ιδια με τα καστρολ λαδια αλλαα πιο φτηνα και τωρα επιδη χανει λαδι απ την τουρμπινα το γυρισα στου lidl τα 5-40 τα οποιο θα κανω πιο συχνα αν προλαβενω αλλαγη :ανα χρωνο η 15000χλμ αφου ειναι προδιαγραφων 502,505 λαδι δλδ για μη longlife. Τα οποιαα πληρουν επισημα και την mb229.3..προδιαγραφη της μερσεντες που ως γνωστων ειναι περιεργη στο θεμα λαδια...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      iroc
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Πριν ενα μηνα το εκανα αθηνα-πατρα μονο απο ππαρακαμψεις κανονικα ολα και στο πηγενε και στο ελα. Βεβαια δν ξερω σε πιο σημειο εγινε κατολησθιση εχτες ,ψαξτο γιατι τους ριχνουν στην παλια για πολλα χλμτρα κ δν ξερω αν αξιζει το μπες βγες...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iroc
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      γεια σας συμφορουμητες!! έχω ένα μικρο προντζεκτ να βγάλω εις πέρας!.έχω στην κατοχή μου ένα μικρο τρακτερακι kubota b6001 μαζί με την φρέζα της kubota (s1000) για ελαιουργικές εργασίες κοινός. το θέμα μου είναι ότι η φρέζα χάνει τις βαλβολινες τις, με αποτέλεσμα να είναι σχεδόν πάντα στεγνή αφού δεν την χρησιμοποιουσα για αρκετά χρόνια. το όλο θέμα είναι ότι χάνει κατά 99% από την φλάντζα του καβουκιού στο κάτω μέρος και με 1% από το o-ring του άξονα. δεδομένης της παλαιότητας όπως καταλαβαίνεται δεν είναι εύκολο να ανοίξω το καβούκι,αφού για να το κάνω δεν θα είμαι σε θέση να βρω φλάντζα (δεν υπάρχει στην kybota,ούτε ε βαυ αν θυμάμαι καλά!)αφού για να ανοίξει το καβούκι έχει καμιά 20 βίδες και όλο και κάποια απώλεια θα υπάρξει. επόμενος σκέφτηκα την λύση σφραγιστικού τύπου φώκιας. και εδώ σας θέτω το ερώτημα πιο σφραγιστικό!? δεν έχω κάνει χρήση τους πότε έως τώρα,άλλα πιάνει το χεράκι.

      υ.γ δεν παίζει αγροτικό για να την φόρτωνα σε κάποιο μάστορα, αν και αμφιβάλω στην περιοχή μου να ασχολούνταν με την φρέζα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      iroc
    • RE: Ευκατάστατος ....

      Σχετικα φτηνα θα ελεγα ,αλλα πολλα..3-4-5 μαξ τα 50-60χιλ το ακριβωτερο.εγω μιλαω για εργοστασιαρχη με πολλα...μιρια..
      Αντε κ του χρονου..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iroc
    • RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;

      Αυτο με το αντιμουχλικο ισχυει κ εγω το ιδιο εχω παρατηρησει γιαα το δικο μου τρακτερακι.. Παντος τα πετρελαια εχουν προτημισσεις στο καυσιμο...στο α170 την καλητερη λειτουργια την ειχε με αβιο ..περιμενα καλητεεη αποδοση και σε τραβιγμα κ σε αυτονομια απ το voower αλλα ματαια ηλπιζα..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      iroc
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      εγω θα σου προτεινα να βαλεις καποια μαρκα που ειδικευετε στα φρενα και οχι του κιλου....
      βεβαια 70 αλογα εχει το 1000αρι μοτερ σου οποτε οτι και να βαλεις πιστευω θα το σταματαει..
      εγω στα δικα μου τουρμπατα επιλεγω μεταξυ brembo,ferodo,ate,textar, αντε και κανα bosch για πιο φτηνο..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      iroc
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr