-
Καλησπερα σε ολη την παρεα!Πηρα πριν δυο μηνες ενα κορσακι και ενοιγω δευτερο θεμα γ αυτο,αρχιζει να με προβλματιζει...Πιο συγκεκριμενα ειναι Corsa C 1.3cdti (Z13DT) του 2005 με 160.000κμ .Αρχικα βρηκα στο κολλαρο της εισαγωγης λαδια,μου ειπε ο μηχανικος μου πως ειναι απο το σωληνακι αναθυμιασεων.Οντως ισχυε και ετσι το απομονώσαμε και πλεον καταληγει κατω απο το καρτερ.Αφου πλυθηκε η μηχανη ξαναβρηκα στο ιδιο σημειο λαδια,αρα δεν ητανε απο το σωληνάκι αναθυμιασεων.Πως καταληγουν εκει τα λαδια? heeeelp!!!!
-
Καλησπερα σε ολη την παρεα!Πηρα πριν δυο μηνες ενα κορσακι και ενοιγω δευτερο θεμα γ αυτο,αρχιζει να με προβλματιζει...Πιο συγκεκριμενα ειναι Corsa C 1.3cdti (Z13DT) του 2005 με 160.000κμ .Αρχικα βρηκα στο κολλαρο της εισαγωγης λαδια,μου ειπε ο μηχανικος μου πως ειναι απο το σωληνακι αναθυμιασεων.Οντως ισχυε και ετσι το απομονώσαμε και πλεον καταληγει κατω απο το καρτερ.Αφου πλυθηκε η μηχανη ξαναβρηκα στο ιδιο σημειο λαδια,αρα δεν ητανε απο το σωληνάκι αναθυμιασεων.Πως καταληγουν εκει τα λαδια? heeeelp!!!!
-
Καλησπερα σε ολη την παρεα!Πηρα πριν δυο μηνες ενα κορσακι και ενοιγω δευτερο θεμα γ αυτο,αρχιζει να με προβλματιζει...Πιο συγκεκριμενα ειναι Corsa C 1.3cdti (Z13DT) του 2005 με 160.000κμ .Αρχικα βρηκα στο κολλαρο της εισαγωγης λαδια,μου ειπε ο μηχανικος μου πως ειναι απο το σωληνακι αναθυμιασεων.Οντως ισχυε και ετσι το απομονώσαμε και πλεον καταληγει κατω απο το καρτερ.Αφου πλυθηκε η μηχανη ξαναβρηκα στο ιδιο σημειο λαδια,αρα δεν ητανε απο το σωληνάκι αναθυμιασεων.Πως καταληγουν εκει τα λαδια? heeeelp!!!!
-
μικρη ποσοτητα λαδιου στην εισαγωγη υπαρχει σε ολα τα τουρμπατα μοτερ.....αν βλεπεις οτι συμπληρωνεις μεγαλητερη ποσοτητα απο 1 λτ λαδι ανα 1000χλμ τοτε πρεπει να στειλεις το τουρμπο για σερβις...
το ολο θεμα συμβενει γιατι οταν εχει χλμ το τουρμπο πανω του χαλανε οι στεγανοποιητικες τσιμουχες που εχει στν πλευρα του συμπιεστη (turbo seals στα αγγλικα) -
Μεχρι τωρα εχω κανει περιπου 5.000κμ απο την ημερα αγορας και δεν βλεπω ελλειψη λαδιου στο δεικτη.Η ποσοτητα που βλεπω μαλλον δεν ειναι παρα πολυ μεγαλη.Και στο γκαραζ δεν εχει κυλιδες λαδιου κατω.Μονο 4 σταγονες που μαλλον ειναι απο τις αναθυμιασεις.Παντως το κολλαρο της εισαγωγς ειναι βρεγμενο απο λαδι. Να παω την τουρμπινα για σερβις η δε χρειαζεται?Και οταν το βαζω μπρος κρυο για λιγα δευτερολεπτα βγαζει μπλε καπνο,αρα λαδι.Συνδεεται και αυτο με το τουρμπο?
-
Ο χρήστης bmw 520i dual vanos έγραψε:
Μεχρι τωρα εχω κανει περιπου 5.000κμ απο την ημερα αγορας και δεν βλεπω ελλειψη λαδιου στο δεικτη.Η ποσοτητα που βλεπω μαλλον δεν ειναι παρα πολυ μεγαλη.Και στο γκαραζ δεν εχει κυλιδες λαδιου κατω.Μονο 4 σταγονες που μαλλον ειναι απο τις αναθυμιασεις.Παντως το κολλαρο της εισαγωγς ειναι βρεγμενο απο λαδι. Να παω την τουρμπινα για σερβις η δε χρειαζεται?Και οταν το βαζω μπρος κρυο για λιγα δευτερολεπτα βγαζει μπλε καπνο,αρα λαδι.Συνδεεται και αυτο με το τουρμπο?Tα κουζινέτα έδρασης, το thrust και ο άξονας της τουρμπίνας είναi το πρόβλημα της εμφάνισης λαδιού στην εισαγωγή και ο γαλάζιος καπνός όταν είναι κρύο, καθώς έχει στραγγίξει το λάδι στο cartridge όταν βάζεις μπροστά περνάει από τα κουζινέτα στην εξαγωγή και βγαίνει άκαυστο ( γαλάζιο ) αν πέρναγε από τον χώρο καύσης θα έβγαινε λευκός καπνός.
-
Ποια ειναι η διαδικασια και το κοστος επισκευης;
-
Ο χρήστης bmw 520i dual vanos έγραψε:
Ποια ειναι η διαδικασια και το κοστος επισκευης;Σε ειδικευμένο μαγαζί που τις επισκευάζει, δεν είναι και πολλά 2-3 το πολύ.
-
This post is deleted! -
Μήπως είναι αναθυμιάσεις;
-
This post is deleted! -
Καλησπέρα...έχω ένα γκολφ 4 1800 τούρμπο με agu μοτέρ...είχα πρόβλημα με την πεγαλουδα...ασταθες ρελαντί κ βυθίσματα του ρελαντί...άλλαξα πεταλουδα με καινούργια κ μου κάνει πάλι κόλπα...εν κίνηση με αφήνει χωρίς γκαζι κ αναβει το epc...σβήνω το αμάξι το ξανά βάζω μπροστά κ δουλεύει κανονικά...στο διαγνωστικο vag com βγαζει βλαβη πεταλουδας εσβησα την βλαβη..σήμερα μέσα σε ένα μισάωρο αναψε το epc 3 φορές κ με άφηνε χωρίς γκαζι μέχρι που αναψε το λαμπάκι του κινητήρα κ και το epc αναβει όταν δενε χωρίς γκαζι αλλά επανέρχεται κ σβηνει το epc αλλά το λαμπάκι του κινητήρα είναι πλέον μόνιμα αναμενο...λέτε να είναι πεταλουδα ξανά να ήταν ελλατωματικη....4 μέρες δούλεψε το αμάξι με την καινούργια πεταλουδα κ έχω θέματα ξανά...πόσο πιθανό είναι να υπάρχει αστοχία της καινούργιας πεταλουδας;...το μόνο σίγουρο είναι ότι όταν έβαλα καινούργια πεταλουδα μετά από 2 μέρες υπήρχε βλαβη της πεταλουδας...αν κ έχω παρατήρηση κολπάκια στο γκαζι μ...όχι σωστή ανταπόκριση του γκαζιου ασταθες ρελαντί όταν το βάζω μπροστά το πρωί αλλά ούτε εν κίνηση όταν βάζω νεκρά...ανεβοκατεβαζει στροφες 900 με 950 σε αυτό το φάσμα κ μετά σταθεροποιητε στης 900...σας κούρασα με το μεγάλο κείμενο....ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Στο συνεργείο για διερεύνηση. Πρέπει να είναι και πάνω από 20 ετών το αυτοκίνητο, όλα τα σενάρια βλάβης ανοιχτά είναι. Από αισθητήρας στροφάλου μέχρι ότι μπορείς να φανταστείς.
-
@andya3 said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:
Στο συνεργείο για διερεύνηση. Πρέπει να είναι και πάνω από 20 ετών το αυτοκίνητο, όλα τα σενάρια βλάβης ανοιχτά είναι. Από αισθητήρας στροφάλου μέχρι ότι μπορείς να φανταστείς.
Στο vag com βλάβη πεταλουδας έβγαζε άσχετα αν ήταν καινούργια...τώρα δεν ξέρω αλήθεια
-
@andya3 said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:
Στο συνεργείο για διερεύνηση. Πρέπει να είναι και πάνω από 20 ετών το αυτοκίνητο, όλα τα σενάρια βλάβης ανοιχτά είναι. Από αισθητήρας στροφάλου μέχρι ότι μπορείς να φανταστείς.
Στο λέω γτ την πρώτη φορά που μ έκανε κολπάκια σε συνδυασμό με το epc έβγαλε πεταλουδα...σβησαμε τις βλάβες για να το δουλέψω το αμάξι κ μ έκανε πάλι τα ίδια σε συνδυασμό ότι πλέον αναψε κ το λαμπάκι του κινητήρα συν ότι αναβει κ το epc όταν με αφήνει χωρίς γκαζι
-
Μπορεί να είναι αισθητήρας στροφάλου, αντλία βενζίνης, κάτι από από τα ηλεκτρονικά κλπ. Το αυτοκίνητο θέλει διερεύνηση. Το αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι.
Μόνο που επειδή είναι παλιό, να το διαχειριστείς με προσοχή το θέμα. Μην τους αφήσεις να λένε να σου αλλάξουμε το ένα, μετά να σου αλλάξουμε το άλλο και στο τέλος να πληρώσεις ένα ποσό που δεν αντιστοιχεί στην τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου.
-
@andya3 said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:
Μπορεί να είναι αισθητήρας στροφάλου, αντλία βενζίνης, κάτι από από τα ηλεκτρονικά κλπ. Το αυτοκίνητο θέλει διερεύνηση. Το αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι.
Μόνο που επειδή είναι παλιό, να το διαχειριστείς με προσοχή το θέμα. Μην τους αφήσεις να λένε να σου αλλάξουμε το ένα, μετά να σου αλλάξουμε το άλλο και στο τέλος να πληρώσεις ένα ποσό που δεν αντιστοιχεί στην τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου.
Εύχομαι να είναι η πεταλούδα που μ έβγαλε είδη βλάβη...γτ έχω εγγύηση...αλλά μου φαίνεται περίεργο για καινούργια πεταλούδα...υπάρχει η περίπτωση να βγήκε αλλατωματικη;
-
@dimitris199 said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:
@andya3 said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:
Μπορεί να είναι αισθητήρας στροφάλου, αντλία βενζίνης, κάτι από από τα ηλεκτρονικά κλπ. Το αυτοκίνητο θέλει διερεύνηση. Το αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι.
Μόνο που επειδή είναι παλιό, να το διαχειριστείς με προσοχή το θέμα. Μην τους αφήσεις να λένε να σου αλλάξουμε το ένα, μετά να σου αλλάξουμε το άλλο και στο τέλος να πληρώσεις ένα ποσό που δεν αντιστοιχεί στην τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου.
Εύχομαι να είναι η πεταλούδα που μ έβγαλε είδη βλάβη...γτ έχω εγγύηση...αλλά μου φαίνεται περίεργο για καινούργια πεταλούδα...υπάρχει η περίπτωση να βγήκε αλλατωματικη;
Υπάρχει. Όπως υπάρχει και περίπτωση να σου άλλαξαν την πεταλούδα χωρίς να χρειάζεται και να οφείλεται αλλού η βλάβη. Ή να αρκούσε να κάνουν έναν καθαρισμό στην παλιά.
Τέλος πάντων, θέλει προσοχή. Αν ο μάστορας έχει τη δυνατότητα να κάνει δοκιμές με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά μέχρι να βρει τη βλάβη, χωρίς να σε χρεώνει συνέχεια καινούργια, θα είναι το καλύτερο.
-
@andya3 said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:
@dimitris199 said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:
@andya3 said in ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ:
Μπορεί να είναι αισθητήρας στροφάλου, αντλία βενζίνης, κάτι από από τα ηλεκτρονικά κλπ. Το αυτοκίνητο θέλει διερεύνηση. Το αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι.
Μόνο που επειδή είναι παλιό, να το διαχειριστείς με προσοχή το θέμα. Μην τους αφήσεις να λένε να σου αλλάξουμε το ένα, μετά να σου αλλάξουμε το άλλο και στο τέλος να πληρώσεις ένα ποσό που δεν αντιστοιχεί στην τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου.
Εύχομαι να είναι η πεταλούδα που μ έβγαλε είδη βλάβη...γτ έχω εγγύηση...αλλά μου φαίνεται περίεργο για καινούργια πεταλούδα...υπάρχει η περίπτωση να βγήκε αλλατωματικη;
Υπάρχει. Όπως υπάρχει και περίπτωση να σου άλλαξαν την πεταλούδα χωρίς να χρειάζεται και να οφείλεται αλλού η βλάβη. Ή να αρκούσε να κάνουν έναν καθαρισμό στην παλιά.
Τέλος πάντων, θέλει προσοχή. Αν ο μάστορας έχει τη δυνατότητα να κάνει δοκιμές με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά μέχρι να βρει τη βλάβη, χωρίς να σε χρεώνει συνέχεια καινούργια, θα είναι το καλύτερο.
Κ η προηγούμενη έβγαζε βλάβη την οποία μ την έδειξε...είχαμε κάνει καθαρισμούς επαναπρογραματισμους αλλά έχανε το ρελαντί του κ βύθιζε το ρελαντί κ δεν κραταγε σταθερο ρελαντι...η καινούργια δεν βυθίζει το ρελαντι απλά με αφήνει από γκαζι κ δεν έχει σταθερό ρελαντί..σβήνω το αμάξι το βάζω μπροστά κ αρχίζει κ δουλεύει σωστά το αμάξι κ έχω κ γκάζι...η πεταλούδα είναι ηλεκτρογκαζι
-
Παρατήρησα σήμερα στο σημείο που η πλαστική σωλήνα (κολάρο) αέρα εισαγωγής συνδέεται στην πεταλούδα γκαζιού του κινητήρα, ίχνη λαδιού σε ένα τμήμα της περιφέρειας του άκρου του κολάρου στο σημείο ένωσης. Μιλάω για το σημείο που φαίνεται στην παρακάτω φωτό:
Πιθανολογώ ότι τα ίχνη λαδιού που φαίνεται να διαρρέουν προέρχονται από το σωλήνα αναθυμιάσεων. Μέχρι στιγμής δεν έχω αντιληφθεί κάποιο θέμα κατά την οδήγηση, πχ ασταθές ρελαντί, δισταγμό στο ανέβασμα στροφών, αλλαγή ήχου/χροιάς του μοτέρ κλπ.
Αυτό που δεν μπορώ να κατανοήσω είναι το λόγο που δακρύζει ειδικά στο συγκεκριμένο σημείο. Ακόμα κι αν ανεβάζει κάποιους ατμούς λαδιού με τα καυσαέρια από το κύκλωμα αναθυμιάσεων, είναι λογικό να εμφανίζει τη συγκεκριμένη διαρροή; Θεωρείτε πιθανό να μην πατάει/κουμπώνει σωστά το κολάρο στην πεταλούδα του γκαζιού, ή ίσως να έχει σπάσει/ραγίσει το πλαστικό/ελαστικό τελείωμά του, πάνω από το σημείο που το πιάνει ο σφιγκτήρας για να κουμπώσει στην είσοδο της πεταλούδας;
Το αμάξι είναι Opel Astra H 1.8 του 2005 με περίπου 274.000 χλμ, ενώ κάπου από τα 240.000 χλμ και μετά παρατηρώ μια μικρή κατανάλωση λαδιού, της τάξης περί τα 400ml μέσα σε 10.000χλμ (από αλλαγή σε αλλαγή) η οποία νομίζω είναι φυσιολογική για τα χλμ του κινητήρα. Παλιότερα δεν είχα πρακτικά καθόλου κατανάλωση λαδιού. Λάδια βάζω ιξώδους 5W30 όλα τα χρόνια, κυρίως τα Liqui Moly Toptec 4600.
Αν κάποιος φίλος έχει άποψη για τα παραπάνω, θα εκτιμούσα τη γνώμη του.
ΛΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ