-
Μόνο ένα ενδοιασμό θα είχα, την επάρκεια ανταλλακτικών. Μιλάμε πρακτικά για ένα σχετικά σπάνιο ιχ, καμία σχέση με τον πολυμοντελισμό των Γερμανοί.
-
Φανη δεν εχεις αδικο αλλα δεν εβρισκα τιποτα για εδω Ελλαδα τι να κανω; Επισης οι τυποι στο αμερικανικο φορουμ δεν το ανεφεραν ως κατι φυσιολογικο αλλα ως κατι εντελως παραλογο. Δεν ξερω εαν επεσα στην περιπτωση απλα γιατι και πολλα ατομα εκει περα ελεγαν οτι αλλου κανεις αλλαγη φθηνοτερα.
Οπως και να εχει το 2-2,5 κατοσταρικα που ακουσα μου φανηκε φυσιολογικο ποσο και μεσα στα πλαισια αυτου που επιθυμουσα να ακουσω!
Οποτε μενει να παω απο εκει να το οδηγησω και να δω τι τυχον εκπτωση μπορει να υπαρξει ωστε αναλογως να κινηθω με την διαμορφωση του.
Οτι αλλο εχετε να προτεινετε / συμβουλεψετε ευπροσδεκτο!
Και παλι ευχαριστω πολυ!
-
...
Απλα με το θεμα του κοστους συντηρησης θέλω να δω τι παιζει και τι πρεπει να περιμενω καθως και την αξιοπιστια. Και εδω οι απαντησεις στο θεμα της αξιοπιστιας φαινεται να συμβαδιζουν με αυτα που διαβαζω εκει εξω, αλλα με το κοστος συντηρησης εχω δει κατι θεοτρελα νουμερα και με ανησυχουν. Μπηκα σε ενα φορουμ αμερικανικο δε, που εβλεπα καποιους να πετανε κατι νουμερα 300 ακομη και 400 δολλαρια για μια απλη αλλαγη λαδιων! Πρεπει να εχω μια εικονα γι αυτο το θεμα και δεν ξερω κατα ποσο εκει στην αντιπροσωπια θα ειναι ειλικρινεις σε αυτα που θα μου πουν προκειμενου να πουλησουν το αμαξι. Φυσικα και θα κανω την ερωτηση βεβαια, αλλα πιστευω εδω θα παρω ειλικρινεις απαντησεις.
Έτσι είναι η φάση και στην κεντρικο-δυτικη Ευρώπη. Δεν θα είναι 300-400 αλλά 200-250 € δεν είναι παράλογα νούμερα για μια αλλαγή λαδιών. Η Ελλάδα ( βαλκάνια; ) με τις τιμές της και τα συνεργεία είναι πολύ ιδιαίτερη.
-
Οπως και να εχει το 2-2,5 κατοσταρικα που ακουσα μου φανηκε φυσιολογικο ποσο και μεσα στα πλαισια αυτου που επιθυμουσα να ακουσω.
Το κοίταξα επί τούτου εχτές. ΝΟΕ'20 τα τυπικά+φίλτρο πετρελαίου+φίλτρο Α/C 240 ευρώ.
-
Alfisti όλου του κόσμου ενωθείτε! Η επόμενη Giulia θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, καταργείται η Giulietta.
https://cartalk.gr/epomeni-giulia-tha-einai-mono-ilektriki-telos-gia-tin-giulietta/
-
@dimsabas said in Alfa Romeo.:
Alfisti όλου του κόσμου ενωθείτε! Η επόμενη Giulia θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, καταργείται η Giulietta.
https://cartalk.gr/epomeni-giulia-tha-einai-mono-ilektriki-telos-gia-tin-giulietta/
Επιτέλους στον σωστό δρόμο η Άλφα...έπρεπε να έρθουν οι Γαλάτες για να την συνεφέρουν....αχαχαχα!!
-
@fanis75 said in Alfa Romeo.:
@dimsabas said in Alfa Romeo.:
Alfisti όλου του κόσμου ενωθείτε! Η επόμενη Giulia θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, καταργείται η Giulietta.
https://cartalk.gr/epomeni-giulia-tha-einai-mono-ilektriki-telos-gia-tin-giulietta/
Επιτέλους στον σωστό δρόμο η Άλφα...έπρεπε να έρθουν οι Γαλάτες για να την συνεφέρουν....αχαχαχα!!
καλή αρχη αλλά πρέπει να στηριχθούν σε πιο μικρά μοντέλα για πωλήσεις. Η Julia όσο και φανταστική να είναι με ότι καύσιμο δεν μπορεί να φέρει επιθυμιτές πωλήσεις και μεγάλα κέρδη. Σε καλό δρόμο αλλά πρεπει να βαλουν στην γκάμα μικρότερα μοντέλλα.
Μακάρι το Brennero να τους την φέρει. Σε αυτό πιστεύω θα παιχτούν πολλα
-
@cirus said in Alfa Romeo.:
καλή αρχη αλλά πρέπει να στηριχθούν σε πιο μικρά μοντέλα για πωλήσεις. Η Julia όσο και φανταστική να είναι με ότι καύσιμο δεν μπορεί να φέρει επιθυμιτές πωλήσεις και μεγάλα κέρδη. Σε καλό δρόμο αλλά πρεπει να βαλουν στην γκάμα μικρότερα μοντέλλα.
Πλέον δε νομίζω ότι τους απασχολεί αυτό, κάτω από την ομπρέλα της Στελάντις. Αλλά σίγουρα θα βγουν και πιο μικρά μοντέλα σε βάθος χρόνου.
-
@fanis75 said in Alfa Romeo.:
@cirus said in Alfa Romeo.:
καλή αρχη αλλά πρέπει να στηριχθούν σε πιο μικρά μοντέλα για πωλήσεις. Η Julia όσο και φανταστική να είναι με ότι καύσιμο δεν μπορεί να φέρει επιθυμιτές πωλήσεις και μεγάλα κέρδη. Σε καλό δρόμο αλλά πρεπει να βαλουν στην γκάμα μικρότερα μοντέλλα.
Πλέον δε νομίζω ότι τους απασχολεί αυτό, κάτω από την ομπρέλα της Στελάντις. Αλλά σίγουρα θα βγουν και πιο μικρά μοντέλα σε βάθος χρόνου.
Η Stellantis έχει βάλει τελεσίγραφα και στην AΛΦΑ και στη λαντσια για κερδοφορία
Τους εχει πει μάγκες για να εξασφαλίσετε το εξιστανς σας πρώτα πρέπει να φέρετε μαρούλι αλιώς πάπαλα
-
H Alfa πέρσι ήταν κερδοφόρα. Επίσης η κερδοφορία δεν έρχεται από τα πολλά μικρά, αλλά από τα λίγα και ακριβά. Για αυτό επικεντρώνεται σε μικρομεσαία και άνω.
-
εγώ σε ALFA θα ήθελα μια Alfa Romeo 4C
ουτε το πιο γρήγορο, ουτε το καλύτερο σε κάτι
ΑΛΛΑ ΔΙΑΟΛΕ ΕΪΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ
-
@realzeus said in Alfa Romeo:
H Alfa πέρσι ήταν κερδοφόρα. Επίσης η κερδοφορία δεν έρχεται από τα πολλά μικρά, αλλά από τα λίγα και ακριβά. Για αυτό επικεντρώνεται σε μικρομεσαία και άνω.
ναι ήταν ευτυχώς. και μακάρι να συνεχίσει
δεν συμφωνούμε σε αυτό και το έχουμε ξανααναλύσει. Σεβαστή η γνώμη σου πάντως
-
H Alfa; Πέρυσι κερδοφόρα; Για πείτε και πόσα ήταν τα κέρδη...
Fake news.Επί δεκαετίες αυτό που γίνεται είναι πως είναι ζημιογόνα.
Και παλαιότερα ακόμα, πάλι ζημιογόνα ήταν.
Μέχρι που στο τέλος κατά καιρούς περνούσε στο ιταλικό δημόσιο.
Στο τέλος κατέληξε και στη Fiat, και πάλι είναι ζημιογόνα.
Και από τη Fiat στη Stellantis, να παίρνει μια ευκαιρία σε ορίζοντα 10ετίας."Stellantis Gives Its Alfa Romeo, Lancia And DS Brands One Last Chance"
https://www.forbes.com/sites/michaeltaylor/2021/05/17/stellantis-gives-its-alfa-romeo-lancia-and-ds-brands-one-last-chance/?sh=623df997761dΤέλος πάντων
πέρυσι στην ημερίδα των Financial Times «Future of the Car»
ο Carlos Tavares (CEO της Stellantis) αυτό που είπε ήταν“My clear management stance is that we give a chance to each of our brands, under the leadership of a strong CEO, to define their vision, build a roadmap and make sure they use the valuable assets of Stellantis to make their business case fly,”
“We’re giving each a chance, giving each a time window of 10 years and giving funding for 10 years to do a core model strategy."
“If they succeed, great. Each brand is given the chance to do something different and appeal to customers.” -
@cholo said in Alfa Romeo:
H Alfa; Πέρυσι κερδοφόρα; Για πείτε και πόσα ήταν τα κέρδη...
Fake news.Επί δεκαετίες αυτό που γίνεται είναι πως είναι ζημιογόνα.
Και παλαιότερα ακόμα, πάλι ζημιογόνα ήταν.
Μέχρι που στο τέλος κατά καιρούς περνούσε στο ιταλικό δημόσιο.
Στο τέλος κατέληξε και στη Fiat, και πάλι είναι ζημιογόνα."Stellantis Gives Its Alfa Romeo, Lancia And DS Brands One Last Chance"
https://www.forbes.com/sites/michaeltaylor/2021/05/17/stellantis-gives-its-alfa-romeo-lancia-and-ds-brands-one-last-chance/?sh=623df997761dΤέλος πάντων
πέρυσι στην ημερίδα των Financial Times «Future of the Car»
ο Carlos Tavares (CEO της Stellantis) αυτό που είπε ήταν“My clear management stance is that we give a chance to each of our brands, under the leadership of a strong CEO, to define their vision, build a roadmap and make sure they use the valuable assets of Stellantis to make their business case fly,”
“We’re giving each a chance, giving each a time window of 10 years and giving funding for 10 years to do a core model strategy."
“If they succeed, great. Each brand is given the chance to do something different and appeal to customers.”Συμφωνώ σε όλα τα αλλά. Αλλά νομίζω πέρσυ βγήκε κερδοφόρα, μπορεί βεβαια να έχω λάθος
-
Το έχουμε πει. Θεωρώ πως ως στρατηγική marketing μέχρι στιγμής είναι λάθος. Με το να κυνηγάς τη bmw ....την εδραιώνεις στα μάτια του κοινού που μπορεί να δώσει πολλά χρήματα. Στα μάτια των wannabe ή δήθεν πλουσίων προσφέρεις κάτι εναλλακτικό μόνο εάν είχες τιμή υποκατάστατου. Εάν μάλιστα έχεις παρόμοια τιμή με το αυθεντικό τότε ο δρόμος να πάρεις πωλήσεις από αυτόν που αντιγράφεις σε αυτό τον χαρακτήρα προϊόντων είναι πάρα πολύ δύσκολος.
Πρέπει να προσφέρει αυτό που δεν μπορεί ο ανταγωνισμός.
Είναι λάθος στρατηγική, και δεν το βλέπουν. Σαν αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά, μανατζαρεϊκα κάνουν πολλά λάθη.
-
@cirus said in Alfa Romeo:
@cholo said in Alfa Romeo:
H Alfa; Πέρυσι κερδοφόρα; Για πείτε και πόσα ήταν τα κέρδη...
Fake news.Επί δεκαετίες αυτό που γίνεται είναι πως είναι ζημιογόνα.
Και παλαιότερα ακόμα, πάλι ζημιογόνα ήταν.
Μέχρι που στο τέλος κατά καιρούς περνούσε στο ιταλικό δημόσιο.
Στο τέλος κατέληξε και στη Fiat, και πάλι είναι ζημιογόνα."Stellantis Gives Its Alfa Romeo, Lancia And DS Brands One Last Chance"
https://www.forbes.com/sites/michaeltaylor/2021/05/17/stellantis-gives-its-alfa-romeo-lancia-and-ds-brands-one-last-chance/?sh=623df997761dΤέλος πάντων
πέρυσι στην ημερίδα των Financial Times «Future of the Car»
ο Carlos Tavares (CEO της Stellantis) αυτό που είπε ήταν“My clear management stance is that we give a chance to each of our brands, under the leadership of a strong CEO, to define their vision, build a roadmap and make sure they use the valuable assets of Stellantis to make their business case fly,”
“We’re giving each a chance, giving each a time window of 10 years and giving funding for 10 years to do a core model strategy."
“If they succeed, great. Each brand is given the chance to do something different and appeal to customers.”Συμφωνώ σε όλα τα αλλά. Αλλά νομίζω πέρσυ βγήκε κερδοφόρα, μπορεί βεβαια να έχω λάθος
Δεν κάνεις λάθος, κερδοφόρα ήταν το 2021.
-
@cirus said in Alfa Romeo:
@cholo said in Alfa Romeo:
H Alfa; Πέρυσι κερδοφόρα; Για πείτε και πόσα ήταν τα κέρδη...
Fake news.Επί δεκαετίες αυτό που γίνεται είναι πως είναι ζημιογόνα.
Και παλαιότερα ακόμα, πάλι ζημιογόνα ήταν.
Μέχρι που στο τέλος κατά καιρούς περνούσε στο ιταλικό δημόσιο.
Στο τέλος κατέληξε και στη Fiat, και πάλι είναι ζημιογόνα."Stellantis Gives Its Alfa Romeo, Lancia And DS Brands One Last Chance"
https://www.forbes.com/sites/michaeltaylor/2021/05/17/stellantis-gives-its-alfa-romeo-lancia-and-ds-brands-one-last-chance/?sh=623df997761dΤέλος πάντων
πέρυσι στην ημερίδα των Financial Times «Future of the Car»
ο Carlos Tavares (CEO της Stellantis) αυτό που είπε ήταν“My clear management stance is that we give a chance to each of our brands, under the leadership of a strong CEO, to define their vision, build a roadmap and make sure they use the valuable assets of Stellantis to make their business case fly,”
“We’re giving each a chance, giving each a time window of 10 years and giving funding for 10 years to do a core model strategy."
“If they succeed, great. Each brand is given the chance to do something different and appeal to customers.”Συμφωνώ σε όλα τα αλλά. Αλλά νομίζω πέρσυ βγήκε κερδοφόρα, μπορεί βεβαια να έχω λάθος
Πέρυσι που οι άλλοι σε χρονιά μύριων κακών πάλευαν να κρατήσουν την κερδοφορία τους ή και το γύρισαν σε ζημιές,
η Alfa romeo κι ενώ είχε μειώσεις πωλήσεων και αυξημένα λογής έξοδα,
πέτυχε αυτό που δεν είχε πετύχει για δεκαετίες :
να φέρει κέρδη.Λοιπόν αναμένω να ακούσω το νούμερο της κερδοφορίας του 2021 .
Είπαμε να αγαπάνε κάποιοι τη μάρκα, αλλά όχι με fake news και αερολογίες.
Αλλιώς πετάει ο καθένας ό,τι θέλει και γουστάρουμε... -
@cholo said in Alfa Romeo:
@cirus said in Alfa Romeo:
@cholo said in Alfa Romeo:
H Alfa; Πέρυσι κερδοφόρα; Για πείτε και πόσα ήταν τα κέρδη...
Fake news.Επί δεκαετίες αυτό που γίνεται είναι πως είναι ζημιογόνα.
Και παλαιότερα ακόμα, πάλι ζημιογόνα ήταν.
Μέχρι που στο τέλος κατά καιρούς περνούσε στο ιταλικό δημόσιο.
Στο τέλος κατέληξε και στη Fiat, και πάλι είναι ζημιογόνα."Stellantis Gives Its Alfa Romeo, Lancia And DS Brands One Last Chance"
https://www.forbes.com/sites/michaeltaylor/2021/05/17/stellantis-gives-its-alfa-romeo-lancia-and-ds-brands-one-last-chance/?sh=623df997761dΤέλος πάντων
πέρυσι στην ημερίδα των Financial Times «Future of the Car»
ο Carlos Tavares (CEO της Stellantis) αυτό που είπε ήταν“My clear management stance is that we give a chance to each of our brands, under the leadership of a strong CEO, to define their vision, build a roadmap and make sure they use the valuable assets of Stellantis to make their business case fly,”
“We’re giving each a chance, giving each a time window of 10 years and giving funding for 10 years to do a core model strategy."
“If they succeed, great. Each brand is given the chance to do something different and appeal to customers.”Συμφωνώ σε όλα τα αλλά. Αλλά νομίζω πέρσυ βγήκε κερδοφόρα, μπορεί βεβαια να έχω λάθος
Πέρυσι που οι άλλοι σε χρονιά μύριων κακών πάλευαν να κρατήσουν την κερδοφορία τους ή και το γύρισαν σε ζημιές,
η Alfa romeo κι ενώ είχε μειώσεις πωλήσεων και αυξημένα έξοδα,
πέτυχε αυτό που δεν είχε πετύχει για δεκαετίες :
να φέρει κέρδη.Λοιπόν αναμένω να ακούσω το νούμερο της κερδοφορίας του 2021.
Είπαμε να αγαπάνε κάποιοι τη μάρκα, αλλά όχι με fake news.https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/kerdi-gia-tin-alfa-romeo-to-2021/
-
Πρέπει να αναλυθεί παραπάνω για να βγάλει κανείς συμεπρασματα. Το κέρδος απλά δεν λέει πολλά.
Γενικαμκαι αόριστα κέρδος στην καθαρή θέση μπορείς να έχεις και με απολύσεις, με συγχωνεύσεις, με διακονισμο δανείων, και χίλιους αλλού δύο τρόπους.
Σε κάθε περίπτωση καλό νέο είναι για όλους αυτό. Και για τους εργαζόμενους, και για τους φαν της εταιρίας, και για τους μετόχους κτλ -
@realzeus said in Alfa Romeo:
@cholo said in Alfa Romeo:
@cirus said in Alfa Romeo:
@cholo said in Alfa Romeo:
H Alfa; Πέρυσι κερδοφόρα; Για πείτε και πόσα ήταν τα κέρδη...
Fake news.Επί δεκαετίες αυτό που γίνεται είναι πως είναι ζημιογόνα.
Και παλαιότερα ακόμα, πάλι ζημιογόνα ήταν.
Μέχρι που στο τέλος κατά καιρούς περνούσε στο ιταλικό δημόσιο.
Στο τέλος κατέληξε και στη Fiat, και πάλι είναι ζημιογόνα."Stellantis Gives Its Alfa Romeo, Lancia And DS Brands One Last Chance"
https://www.forbes.com/sites/michaeltaylor/2021/05/17/stellantis-gives-its-alfa-romeo-lancia-and-ds-brands-one-last-chance/?sh=623df997761dΤέλος πάντων
πέρυσι στην ημερίδα των Financial Times «Future of the Car»
ο Carlos Tavares (CEO της Stellantis) αυτό που είπε ήταν“My clear management stance is that we give a chance to each of our brands, under the leadership of a strong CEO, to define their vision, build a roadmap and make sure they use the valuable assets of Stellantis to make their business case fly,”
“We’re giving each a chance, giving each a time window of 10 years and giving funding for 10 years to do a core model strategy."
“If they succeed, great. Each brand is given the chance to do something different and appeal to customers.”Συμφωνώ σε όλα τα αλλά. Αλλά νομίζω πέρσυ βγήκε κερδοφόρα, μπορεί βεβαια να έχω λάθος
Πέρυσι που οι άλλοι σε χρονιά μύριων κακών πάλευαν να κρατήσουν την κερδοφορία τους ή και το γύρισαν σε ζημιές,
η Alfa romeo κι ενώ είχε μειώσεις πωλήσεων και αυξημένα έξοδα,
πέτυχε αυτό που δεν είχε πετύχει για δεκαετίες :
να φέρει κέρδη.Λοιπόν αναμένω να ακούσω το νούμερο της κερδοφορίας του 2021.
Είπαμε να αγαπάνε κάποιοι τη μάρκα, αλλά όχι με fake news.https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/kerdi-gia-tin-alfa-romeo-to-2021/
Άλλο βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων επί των ζημιών
και άλλο κερδοφορία.
Γιατί στην τελική από τα δημοσιεύματα, εγώ βρίσκω έγκριτα που λένε το αντίθετο.Αυτή είναι η πηγή σου;
Νούμερο τα κέρδη ή σοβαρή πηγή που δε θα λέει ο αρθρογράφος ό,τι νομίζει πως κατάλαβε.
Μια φορά πέρυσι οι πωλήσεις της Alfa δεν τα πήγαν καλά, και τα έξοδα ήταν αυξημένα (πανδημία, τσιπ κλπ κλπ).
ALFA ROMEO FORUM