-
Πάντως αυτή τη στιγμή παίζει το Enyaq να είναι με διαφορά η καλύτερη επιλογή για οικογενειακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για όποιον θέλει τους χώρους και τις διαστάσεις του. Στα 30 χιλιάρικα τα ελάχιστα άλλα διαθέσιμα ηλεκτρικά δείχνουν πανάκριβα κουβαδάκια μπροστά του.
-
Έτσι ακριβώς. Και με/μας κάνει πολύ επιφυλακτικούς στο να αγοράσω/ουμε γιατί φαίνεται ότι τα πράγματα τρέχουν με καταιγιστικό ρυθμό. Πώς το καταλαβαίνουμε αυτό; Πριν έξι μήνες οδήγησα το ηλεκτρικό 208. Ήταν το πρώτο ηλεκτρικό που μπορούσες να αγοράσεις με λιγότερα από 30 χιλιάρικα.
Κάνα μήνα ήρθε το 2008. Ίδιο μοτέρ, ίδια μπαταρία, ίδια εταιρεία, 5-6 χιλιάρικα πάνω.
Σήμερα, στα ίδια χρήματα με το 208 μπορείς να αγοράσεις το C4. Ίδιο μοτέρ και μπαταρία με το 208 αλλά δύο κατηγορίες πάνω.
Σε 1-2 μήνες, θα έλθει το Enyaq που θα έχει παραπλήσια τιμή, πιο δυνατό μοτέρ, πιο μεγάλη μπαταρία ΚΑΙ θα είναι άλλη μία κατηγορία αμαξώματος πάνω.
Με τι κουράγιο λοιπόν να πας να δώσεις τα ωραία σου λεφτάκια; Για να είναι τελείως ξεπερασμένο σε 1 ή 2 χρόνια; Από την άλλη, το παλιό μας θερμικό χάνει συνεχώς χρήματα, ως απαξίωση, βλάβες και κατανάλωση.
Εν τω μεταξύ, ακούς και τις φήμες για το Tesla Model 2, σε διαστάσεις Golf και τιμή στα 25 χιλιάρικα δολάρια. Αυτό κι αν θα αλλάξει το παιχνίδι...
Αχ, δε με βλέπω να την κάνω την κίνηση...
-
Τι άποψη έχετε για vw id3;
Σκέφτομαι να δώσω το golf της γυναίκας μου και το βλέπω ως υποψήφιο.
Έχω μπερδευτεί με τις εκδόσεις. Είχα δει την 1st. Τώρα ήρθε και η pro με αυξημένο range.
Σίγουρα μας ενδιαφέρει η έκδοση με την μεσαία ή την μεγάλη μπαταρία.
-
-
Εμ είδες dimsabas, αυτο σου έλεγα. Εντωμεταξύ θα έρθουν και ασιατικά ίσως και ινδικά σε 4 ετη. Οπου θα γίνει ο χαμός.
Είτε δώσε το verso και πάρε κάτι αντίστοιχο για 2 με 4 ετη και έπειτα κάνε την αγορα σου. Θεωρώ σε 4 ετη με 25 χήνες θα παίρνεις αυτοκινηταρα.
-
Θεωρώ σε 4 ετη με 25 χήνες θα παίρνεις αυτοκινηταρα.
Συμφωνώ απόλυτα, κάπου εκεί τις κόβω κ εγώ μελλοντικά τις τιμές, κ νομίζω οτι ειναι λογικές αν λάβει κάποιος υπόψιν του κ το χαμηλότερο κόστος καθημερινής μετακίνησης.
-
Έτσι ακριβώς. Και με/μας κάνει πολύ επιφυλακτικούς στο να αγοράσω/ουμε γιατί φαίνεται ότι τα πράγματα τρέχουν με καταιγιστικό ρυθμό. Πώς το καταλαβαίνουμε αυτό; Πριν έξι μήνες οδήγησα το ηλεκτρικό 208. Ήταν το πρώτο ηλεκτρικό που μπορούσες να αγοράσεις με λιγότερα από 30 χιλιάρικα.
Κάνα μήνα ήρθε το 2008. Ίδιο μοτέρ, ίδια μπαταρία, ίδια εταιρεία, 5-6 χιλιάρικα πάνω.
Σήμερα, στα ίδια χρήματα με το 208 μπορείς να αγοράσεις το C4. Ίδιο μοτέρ και μπαταρία με το 208 αλλά δύο κατηγορίες πάνω.
Σε 1-2 μήνες, θα έλθει το Enyaq που θα έχει παραπλήσια τιμή, πιο δυνατό μοτέρ, πιο μεγάλη μπαταρία ΚΑΙ θα είναι άλλη μία κατηγορία αμαξώματος πάνω.
Με τι κουράγιο λοιπόν να πας να δώσεις τα ωραία σου λεφτάκια; Για να είναι τελείως ξεπερασμένο σε 1 ή 2 χρόνια; Από την άλλη, το παλιό μας θερμικό χάνει συνεχώς χρήματα, ως απαξίωση, βλάβες και κατανάλωση.
Εν τω μεταξύ, ακούς και τις φήμες για το Tesla Model 2, σε διαστάσεις Golf και τιμή στα 25 χιλιάρικα δολάρια. Αυτό κι αν θα αλλάξει το παιχνίδι...
Αχ, δε με βλέπω να την κάνω την κίνηση...
Αρκεί να συνειδητοποιήσουμε πως 25 χιλιάρικα δολάρια στην Αμερική, σημαίνει 40.000€ στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις αναλογίες που ισχύουν για τα συμβατικά οχήματα μέχρι τώρα. Το φορολογικό παράθυρο που υπάρχει προς το παρόν, αφορά αγορά μονοψήφιου, το πολύ διψήφιου αριθμού το μήνα...
-
Το πιθανοτερο σεναριο ειναι για το εγγυς μελλον να εχουμε ακριβη αγορα ηλεκτρικου με φθηνο το ρευμα και στο απωτερο μελλον το αναποδο, δηλαδη φθηνη μεση τιμη αγορας ηλεκτρικου και ακριβοτερο ρευμα. Επισης να συνυπολογισουμε οτι σημερα αγοραζει κανεις αυτοκινητο με παραδοσιακα επιπεδα εξοπλισμου, ενω στο μελλον θα ξεκλειδωνουν μεσω app επι πληρωμης. Απο το 2025 φαινεται να ερχεται νεα και καλυτερη τεχνολογια μπαταριων, στερου τυπου, ενω με την αναβαθμιση των ΚΕΚ σε euro7 θα ανεβει και η τιμη τους. Οποτε, αναμενοντας τις κινησεις στο θεμα των υποδομων στην Ελλαδα, κρινω αναλογα με τις δυνατοτητες του καθενος οτι καλη χρονια για αγορα ηλεκτρικου ειναι μεταξυ 2024 και 2025.
-
25 χιλιάρικα δολάρια ΔΕ θα είναι 40 χιλιάρικα ευρώ στην Ελλάδα, εφόσον το Model 2 αρχίσει να παράγεται στο Βερολίνο. Το gigafactory θα είναι το σημείο κλειδί για την άλωση των παραδοσιακών αυτοκινητοβιομηχανιών.Τώρα, το αν το 2024 ή 2025 είναι οι σωστές χρονιές για αγορά επηρεάζεται έντονα από το τι οδηγάς τώρα και πόσο σου κοστίζει.
-
Φαντάσου να μην είχε και την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα!!!
25χλμ γρήγορης οδήγησης, 30% πτώση!!!
δλδ με σταθερή ταχύτητα 130-140 χλμ σε έναν αυτοκινητόδρομο που δεν πατάς φρένο, τι γίνεται, πόσο πέφτει???
Οκ, δεν θα τραβάει τόσο επειδή δεν επιταχύνεις
-
Αν θυμάμαι καλά, το Μ3 είχε χάσει 30% στο ανέβασμα και πήρε πίσω κάπου στα 12% κατεβαίνοντας. Κανείς δε σχολίασε την Α45, η οποία λογικά θα έκαψε το 1/3 του ρεζερβουάρ στο ανέβα και στο κατέβα πήρε δύο μούτζες από όσους τους είχαν δει να λυσσάνε λίγο πριν.
Στο Ring, το Μ3 ζορίζεται μπαταριακά στον δεύτερο γύρο. Δεν αναφέρομαι σε πτώση μπαταρίας, αλλά σε ανέβασμα θερμοκρασίας και πτώση της δύναμης.
Και βέβαια, βλέποντάς το αντικειμενικά, τα αντίστοιχων επιδόσεων θερμικά μοντέλα πίνουν τον άμπακο σε μια αντίστοιχη βόλτα.
-
Πέφτει πολύ λιγότερο. Γιατί με 130-140 χαω το μοτέρ πάει ρελαντί που λέει ο λόγος. Στο ριγκ δεν πάει έτσι.
-
Το έχουμε ξαναγράψει στα ηλεκτρικά η κατανάλωση αυξάνεται δραματικά μόλις πιεστούν λίγο, είναι απίστευτο το πόσο γρήγρα ξεφορτίζεται η μπαταρία, το είχα βιώσει και στο i3. Από την άλλη είναι ιδανικά (και μόνο) για την πόλη όπου δεν καταναλώνουν τίποτα όσο είναι ακίνητα και επίσης με την ανάκτηση μπορούν με προσοχή μέχρι και να ανακτήσουν όσα χιλιόμετρα διένυσαν!! Θυμάμαι ότι έφυγα από το σπίτι μου με αυτονομία 84χλμ με το i3 και έφτασα στον Σπανό (κάπου 20χλμ διαδρομή) με 80χλμ αυτονομία.
-
Από την άλλη είναι ιδανικά (και μόνο) για την πόλη όπου δεν καταναλώνουν τίποτα όσο είναι ακίνητα και επίσης με την ανάκτηση μπορούν με προσοχή μέχρι και να ανακτήσουν όσα χιλιόμετρα διένυσαν!!
Σε δοκιμή στην ΑΘήνα το peugeut e 208 έβγαλε 380 χιλιόμετρα μέσω φυσικά του συστήματος ανάκτησης, ενώ η peugeut νομίζω δίνει 340 χιλίομετρα αυτονομίας (σε ιδανικές συνθήκες γιατί πραγματικά θα είναι κάτω από 300). Τα συστήματα ανάκτησης δεν ειναι αμεληετά συστήματα κ σε δρόμους πλην εθνικών οδών έχουν ιδιαίτερη σημασία.
-
Το -επιδοσεων- ηλεκτρικό (ακόμα) θα κάνει ένα session 15-20 λεπτά (σε μια κλασσική πίστα), άντε και άλλο ένα και μετά;
Κ τι σημασία έχει αυτό που αναφέρεις? τα ηλεκτρικά φτιάχτηκαν για την πίστα ή για την καθημερινή χρήση? ενδεχομένως να υπάρξουν ειδικές υλοποιήσεις για πίστα με μεγαλύτερες μπαταρίες αλλά κ πάλι, τα προβλήματα που αναφέρεις ειναι υπαρκτά, αλλά αδιάφορα καθώς ο προορισμός ειναι διαφορετικός.
-
Ναι γιατί είναι δύσκολο στην Porsche ή στην Tesla να έχουν έναν ταχυφορτιστή 250άρι στα πιτς του Ρινγκ. ΑΝΕΤΑ το επόμενο ταξί θα μπορούσε να είναι Taycan αντί για Μ5.
-
Μα τον Χένρι Φορντ, το μοναδικό πρόβλημα που βλέπω από μια Taycan που θα λυσσάει στο Ρινγκ είναι η φθορά στα λάστιχα. Τίποτα άλλο. Το κόστος καυσίμου θα είναι 1/20 από αντίστοιχα οχήματα, τακάκια τα ίδια γιατί θα παίζει και πολλή ανάκτηση. Η μπαταρία θα τρώει ζόρια αλλά το ίδιο θα έκανε κι ένα αντίστοιχων επιδόσεων μοτέρ βενζίνης. Τα λάστιχα όμως; Εσύ που τα ξέρεις αυτά, μάλλον το κατάλληλο θα είναι σκληρά φουλ σλικ, σωστά;
-
Στην πίστα έχεις τέτοια φθορά σε λάστιχα και φρένα συν ότι απρόοπτο προκύψει, που το κόστος καυσίμου περνάει σε δεύτερη μοίρα.
Άσε που όσοι έχουν την πολυτέλεια να κάνουν εκεί το χόμπυ τους με ακριβές κατασκευές το κόστος του ανεφοδιασμού το λές και ψίχουλα..
-
Μα δε λέμε αυτό. Λέμε να αντικαταστήσουμε την Μ5 ταξί με Taycan.
-
Κάπου είχε πάρει το μάτι μου το κόστος συντήρησης των συγκεκριμένων Μ5. Λάστιχα σε μονοψήφιο αριθμό γύρων, τακάκια σε δηψήφιο, από κοντά αμορτισέρ και σινεμπλοκ...
Η Sabine λέει για το 'ταξί' της:
'All of the suspension is changed every 5000 km and brake discs are changed much more frequent'
Και δεν της επέτρεπαν λέει να κάνει τον γύρο κάτω από 8μιση!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης