Το πιθανοτερο σεναριο ειναι για το εγγυς μελλον να εχουμε ακριβη αγορα ηλεκτρικου με φθηνο το ρευμα και στο απωτερο μελλον το αναποδο, δηλαδη φθηνη μεση τιμη αγορας ηλεκτρικου και ακριβοτερο ρευμα. Επισης να συνυπολογισουμε οτι σημερα αγοραζει κανεις αυτοκινητο με παραδοσιακα επιπεδα εξοπλισμου, ενω στο μελλον θα ξεκλειδωνουν μεσω app επι πληρωμης. Απο το 2025 φαινεται να ερχεται νεα και καλυτερη τεχνολογια μπαταριων, στερου τυπου, ενω με την αναβαθμιση των ΚΕΚ σε euro7 θα ανεβει και η τιμη τους. Οποτε, αναμενοντας τις κινησεις στο θεμα των υποδομων στην Ελλαδα, κρινω αναλογα με τις δυνατοτητες του καθενος οτι καλη χρονια για αγορα ηλεκτρικου ειναι μεταξυ 2024 και 2025.
Latest posts made by nikos-ch
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
-
RE: Ford Focus MK4
Η ερωτηση που πρεπει να απαντηθει ειναι αξιζει το premium(τιμημα);
Η δικη μου ερμηνεια ειναι ναι εαν παιρνω κατι παραπανω απο οτι εχουν αλλα αυτοκινητα.
Για μενα premium ειναι η Bmw5 εναντι της3 για την μπροστινη της αναρτηση. Η Bmw 330d 4x4 εναντι της 320d. Οι εξακυλινδροι σε σειρα της Mercedes εναντι των τετρακυλινδρων της. Οι πολλαπλοι συνδεσμοι του Focus εναντι των υπολοιπων με ημιακαμπτους. Οι υδροπνευματικες της Citroen. Τα υβριδικα της Toyota. Πρεπει να υπαρχει και μια ειλικρινεια εκ μερους του κατασκευαστη, να ξερουμε τι θελει να πετυχει για να κρινουμε εαν το καταφερε. Λυπαμαι οι οθονες και τα μαλακα πλαστικα εκει που δεν θα πιασω ποτε δεν μου λενε τιποτε. Ενα τιμονι, μια μεταδοση, τα χειριστηρια απο την αλλη ειναι σημαντικα. Τα κιβωτια της Honda...
-
RE: Οικονομοτεχνική συζήτηση για τα αυτοκίνητα
Οποτε φιλτατοι ο σωστος ορισμος ειναι να δουμε το αυτοκινητο ως επεγδυση και να κρινουμε πιο αυτοκινητο σε γδερνει λιγοτερο.
-
RE: Οικονομοτεχνική συζήτηση για τα αυτοκίνητα
Οι περισσοτερες αγορες μας γινονται παρορμητικα. Το αυτοκινητο δεν εξαιρειται, οσο και να το παιδευουμε να βαλουμε μια λογικη πισω απο την αποφαση μας. Σχημα, χρωμα, εσωτερικο, ζαντες, λεζαντες... Αυτη δεν ειναι καλη αρχη για επενδυση. Επισης ειναι καπως τεντομενη η λογικη ενος ερασιτεχνη οδηγου να βλεπει το οχημα σαν παγιο. Εαν μιλησετε με επαγγελματιες οδηγους θα δειτε οτι ειναι αρκετα διαφορετικη η λογικη τους απο την δικη μας. Καθως μετασχηματιζεται το αυτοκινητο λογω των αγοραστικων αναγκων της μεγαλυτερης σημερα αγορας που ειναι η Κινα, και δευτερευοντως της ελλειψης ενδιαφεροντος των νεων Αμερικανων για το αυτοκινητο, του εξηλεκτρισμου, των χρηματοδοτικων προτασεων των εταιρειων μεσω χρονομισθωσεων απο δικα τους τραπεζικα ιδρυματα η κουβεντα για μακροχρονια σχεση με αυτοκινητο και δει καινουργιο ειναι σαν το παλιο να προσπαθει να ξορκισει το νεο. Σε πεντε χρονια, αντε οκτω για τα δικα μας εγχωρια δεδομενα, ο εξηλεκτρισμος και η χρονομισθωση θα ειναι το μεγαλυτερο μερος της αγορας και το αυτοκινητο που σημερα θα παρει καποιος σαν επενδυση εαν δεν ειναι συλλεκτικης αξιας δεν θα ειναι καμιας αξιας. Νομιζω οτι η μονη διεξοδος σε προκειμενη αγορα ειναι να αρχισει καποιος απο την κορυφη και να κατεβαινει. Δηλαδη θελω Ferrari τετραθυρη με καταναλωση Tesla και χωρους Range Rover το μακρυ. Απο αυτη την αφετηρια αδειαζετε σαν να ξεφλουδιζετε κρεμυδι οτι δεν αντεχει η τσεπη σας, επειτα αρχιζετε να πετατε οτι δεν σας ειναι απαραιτητο και τελος αναλογιζομενοι την χρηση που κανετε στο 80%, που ειναι το σπιτι δουλεια, μην πουμε και 99% λογω της οικονομικης χρησης και του Covid, θα καταληξετε σε ενα αυτοκινητο ας πουμε μεταξυ του νεου Sandero με αεριο και του Fiat Panda. Απο εκει εαν δεν σας κανει απλωθειτε μεχρι εκει που θα αγαπησετε το αυτοκινητο και θα σας αγαπησει και εκεινο χωρις δακρυα που κοστιζουν σε χρημα, που σημαινει τον δικο σας χρονο. Χρονο που ξοδεψατε για να το αγορασετε και χρονο που ξοδευετε για να το συντηρεισετε. Αυτο πρεπει να δουλευει για εσας και οχι εσεις για αυτο.
-
RE: Renault Clio V
Το μελλον μου το βλεπω μακρυα απο το Clio Hybrid. Το περιμενα ενα με εναμιση χιλιαρικο ακριβοτερο του Yaris. Με μεζουρα για το υψος του πισω καθισματος τον γιο μου και για το πλατος εμενα θα κινηθουμε προς Toyota (Yaris) και Hyundai(Kona).
-
RE: 2020 Toyota Yaris
Εχοντας αποφασισει να κινηθω κατω απο τα 100γρ CO2 και (μαλλον) υβριδικα, απεκλεισα το Honda Jazz αναμεσα στα αλλα για την τιμη και το CO2. Οποτε περιμενω να δω το Clio σε τι τιμη θα ερθει. Το Yaris μου αρεσε πολυ, αλλα το υψος στο πισω καθισμα δεν ταιριαζει με τις αναγκες μου. Το Clio που το δοκιμασα στο απλο μοντελο εχει καλυτερους χωρους πισω. Γενικα η Toyota κατι εχει παθει με τα πισω καθισματα σε σχεση με ανταγωνιστικα μοντελα ανα κατηγορια. Στην Corolla πρεπει να παρεις το Wagon, στο C-HR πρεπει να πας στο RAV. Στο Yaris φαινεται οτι θα πρεπει να περιμενεις το Cross. Επισης απο τα περιοδικα και τις κρισεις τους δεν βγαζω παντα ακρη για αυτα τα θεματα. Για το μονο που συμφωνω ειναι οτι εαν στην κατηγορια αυτη θελεις χωρους επιλεγεις Ibiza ή Polo. Απο οτι καταλαβαινω το Clio Hybrid θα ειναι περιπου 1000€+ ακριβοτερo του Yaris και δεν ειναι μια υποκατηγορια που μπορουν να σε επιρεασουν τα περισσοτερα αλογα, αλλα μονο η πραγματικη καταναλωση καυσιμου, το κοστος συντηρησης, οι εγγυησεις και η τιμη μεταπωλησης. Διαφορετικα Fiesta ST-LINE mild hybrid 155PS.
-
RE: 2020 Toyota Yaris
Ειναι κατι ωρες που λογω ηλικιας σου ερχονται αναμνησεις πχ απο Opel Manta που μπαιναμε πισω 4 παιδια και δυο μεγαλοι... παντα στο ονομα της οδικης ασφαλειας, και ξεπηδουν σε στιγμες τυπου μπαινω στο πισω καθισμα του νεου Yaris. Εχει μια φιλοσοφια 2+2 περισσοτερο απο οτι ταιριαζει στις αναγκες μου και καθοτι απεχω παρασαγκας απο εκεινο το παιδι που φιλοξενουταν στο Manta και ο γιος μου ειναι ανω του 1,83 και επισης θα πρεπει καποια στιγμη να μπουν και τα τρια παιδια μου πισω, οσο και να μου αρεσε το νεο Yaris εκεινο το πισω αλλο του μισο δεν μας αφηνει να ολοκληρωσουμε.
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου για πενταμελή οικογένεια
Ο μονος τροπος να παρεις τετοιο αυτοκινητο χωρις μεζουρα ειναι να εχει πισω τρια ξεχωριστα καθισματα. Δηλαδη πολυμορφικο, και εαν θυμαμαι καλα οχι το Touran. Οποτε αλλαζεις ομιλο και πας PSA. Εαν εισαι φορτωμενος μονη λυση το ντιζελ. Καλες ειναι οι τυποποιημενες μετρησεις, αλλα δεν αντικατοπτριζουν την περισταση μπανια του λαου σε ανηφορα. Για καποιον που κανει τοσα χλμ η αγορα δεν ειναι ουτε η μιση αληθεια. Το κοστος χρησης ειναι σχεδον ολοκληρη. Οποτε ρωτα και καποιον ταξιτζη γνωστο σου... Εαν και προσωπικα θα προτιμουσα το Focus απο την Octavia, δεν εχω δει πολλα Focus ταξι. Τελος η Octavia φαινεται καλης αξιας αρκει να μην μπεις στα εξτρα...
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου για πενταμελή οικογένεια
Με ηλικίες παιδιών 16,15 και 5 με 20χιλ. χλμ/έτος και μικρότερο μπάτζετ κοίταξα για μεταχειρισμένο Polo diesel. Το σκεπτικό μου είναι ότι 90% των μετακινήσεων τα κάνω μόνος μου. Με την διαφορά για καινούργιο, νοικιάζεις για τις μακρινές αποστάσεις, στις μικρές βγαίνεις και με το Polo. Συγχρόνως περιμένεις να δεις πως θα πάει με την ηλεκτροκίνηση σφαιρικά. Αξίες μεταχειρισμένων, μπαταρίες, σέρβις και λοιπά κόστη χρήσης -συντήρησης.