Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 142
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 902
    • 903
    • 144 / 903
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18043
    407999
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      https://sabasgoeselectric.blogspot.com/2020/12/vw-id3.html?m=1

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Εμ είδες dimsabas, αυτο σου έλεγα. Εντωμεταξύ θα έρθουν και ασιατικά ίσως και ινδικά σε 4 ετη. Οπου θα γίνει ο χαμός.

        Είτε δώσε το verso και πάρε κάτι αντίστοιχο για 2 με 4 ετη και έπειτα κάνε την αγορα σου. Θεωρώ σε 4 ετη με 25 χήνες θα παίρνεις αυτοκινηταρα.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • bekiaris
          bekiaris @lap last edited by

          Θεωρώ σε 4 ετη με 25 χήνες θα παίρνεις αυτοκινηταρα.

          Συμφωνώ απόλυτα, κάπου εκεί τις κόβω κ εγώ μελλοντικά τις τιμές, κ νομίζω οτι ειναι λογικές αν λάβει κάποιος υπόψιν του κ το χαμηλότερο κόστος καθημερινής μετακίνησης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • piliourits
            piliourits @dimsabas last edited by

            Έτσι ακριβώς. Και με/μας κάνει πολύ επιφυλακτικούς στο να αγοράσω/ουμε γιατί φαίνεται ότι τα πράγματα τρέχουν με καταιγιστικό ρυθμό. Πώς το καταλαβαίνουμε αυτό; Πριν έξι μήνες οδήγησα το ηλεκτρικό 208. Ήταν το πρώτο ηλεκτρικό που μπορούσες να αγοράσεις με λιγότερα από 30 χιλιάρικα.

            Κάνα μήνα ήρθε το 2008. Ίδιο μοτέρ, ίδια μπαταρία, ίδια εταιρεία, 5-6 χιλιάρικα πάνω.

            Σήμερα, στα ίδια χρήματα με το 208 μπορείς να αγοράσεις το C4. Ίδιο μοτέρ και μπαταρία με το 208 αλλά δύο κατηγορίες πάνω.

            Σε 1-2 μήνες, θα έλθει το Enyaq που θα έχει παραπλήσια τιμή, πιο δυνατό μοτέρ, πιο μεγάλη μπαταρία ΚΑΙ θα είναι άλλη μία κατηγορία αμαξώματος πάνω.

            Με τι κουράγιο λοιπόν να πας να δώσεις τα ωραία σου λεφτάκια; Για να είναι τελείως ξεπερασμένο σε 1 ή 2 χρόνια; Από την άλλη, το παλιό μας θερμικό χάνει συνεχώς χρήματα, ως απαξίωση, βλάβες και κατανάλωση.

            Εν τω μεταξύ, ακούς και τις φήμες για το Tesla Model 2, σε διαστάσεις Golf και τιμή στα 25 χιλιάρικα δολάρια. Αυτό κι αν θα αλλάξει το παιχνίδι...

            Αχ, δε με βλέπω να την κάνω την κίνηση...

            Αρκεί να συνειδητοποιήσουμε πως 25 χιλιάρικα δολάρια στην Αμερική, σημαίνει 40.000€ στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις αναλογίες που ισχύουν για τα συμβατικά οχήματα μέχρι τώρα. Το φορολογικό παράθυρο που υπάρχει προς το παρόν, αφορά αγορά μονοψήφιου, το πολύ διψήφιου αριθμού το μήνα...

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos-ch last edited by

              Το πιθανοτερο σεναριο ειναι για το εγγυς μελλον να εχουμε ακριβη αγορα ηλεκτρικου με φθηνο το ρευμα και στο απωτερο μελλον το αναποδο, δηλαδη φθηνη μεση τιμη αγορας ηλεκτρικου και ακριβοτερο ρευμα. Επισης να συνυπολογισουμε οτι σημερα αγοραζει κανεις αυτοκινητο με παραδοσιακα επιπεδα εξοπλισμου, ενω στο μελλον θα ξεκλειδωνουν μεσω app επι πληρωμης. Απο το 2025 φαινεται να ερχεται νεα και καλυτερη τεχνολογια μπαταριων, στερου τυπου, ενω με την αναβαθμιση των ΚΕΚ σε euro7 θα ανεβει και η τιμη τους. Οποτε, αναμενοντας τις κινησεις στο θεμα των υποδομων στην Ελλαδα, κρινω αναλογα με τις δυνατοτητες του καθενος οτι καλη χρονια για αγορα ηλεκτρικου ειναι μεταξυ 2024 και 2025.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                dimsabas last edited by

                25 χιλιάρικα δολάρια ΔΕ θα είναι 40 χιλιάρικα ευρώ στην Ελλάδα, εφόσον το Model 2 αρχίσει να παράγεται στο Βερολίνο. Το gigafactory θα είναι το σημείο κλειδί για την άλωση των παραδοσιακών αυτοκινητοβιομηχανιών.Τώρα, το αν το 2024 ή 2025 είναι οι σωστές χρονιές για αγορά επηρεάζεται έντονα από το τι οδηγάς τώρα και πόσο σου κοστίζει.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • johanndelta
                  johanndelta last edited by

                  Με κάτι αυτοκίνητα όπως το yaris gr αλλά και το formentor σας έχω αφήσει ήσυχους και έβαλα στην άκρη το βασικό Tesla.

                  Ο βασικός λόγος γιατί παρόλη την αναμφισβήτητη πρόοδο ΔΕΝ κάνουν ακόμα για μας:

                  [YouTube]heybpKz7JcI[/YouTube]

                  Αν βαριεστε, λίγο μετά το 15ο λεπτό θα δείτε (με τρόμο) πόσο κατεβαινει η μπαταρία με έναν γύρο περίπου 21km στο Nordschleife. Ξανά, με ~21km γρηγορης οδήγησης...

                  Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • nickthetrib
                    nickthetrib last edited by

                    Φαντάσου να μην είχε και την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα!!!

                    25χλμ γρήγορης οδήγησης, 30% πτώση!!!

                    δλδ με σταθερή ταχύτητα 130-140 χλμ σε έναν αυτοκινητόδρομο που δεν πατάς φρένο, τι γίνεται, πόσο πέφτει???

                    Οκ, δεν θα τραβάει τόσο επειδή δεν επιταχύνεις

                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Youtube Video

                      Αν θυμάμαι καλά, το Μ3 είχε χάσει 30% στο ανέβασμα και πήρε πίσω κάπου στα 12% κατεβαίνοντας. Κανείς δε σχολίασε την Α45, η οποία λογικά θα έκαψε το 1/3 του ρεζερβουάρ στο ανέβα και στο κατέβα πήρε δύο μούτζες από όσους τους είχαν δει να λυσσάνε λίγο πριν.

                      Στο Ring, το Μ3 ζορίζεται μπαταριακά στον δεύτερο γύρο. Δεν αναφέρομαι σε πτώση μπαταρίας, αλλά σε ανέβασμα θερμοκρασίας και πτώση της δύναμης.

                      Youtube Video

                      Και βέβαια, βλέποντάς το αντικειμενικά, τα αντίστοιχων επιδόσεων θερμικά μοντέλα πίνουν τον άμπακο σε μια αντίστοιχη βόλτα.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dstou last edited by

                        Πέφτει πολύ λιγότερο. Γιατί με 130-140 χαω το μοτέρ πάει ρελαντί που λέει ο λόγος. Στο ριγκ δεν πάει έτσι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Το έχουμε ξαναγράψει στα ηλεκτρικά η κατανάλωση αυξάνεται δραματικά μόλις πιεστούν λίγο, είναι απίστευτο το πόσο γρήγρα ξεφορτίζεται η μπαταρία, το είχα βιώσει και στο i3. Από την άλλη είναι ιδανικά (και μόνο) για την πόλη όπου δεν καταναλώνουν τίποτα όσο είναι ακίνητα και επίσης με την ανάκτηση μπορούν με προσοχή μέχρι και να ανακτήσουν όσα χιλιόμετρα διένυσαν!! Θυμάμαι ότι έφυγα από το σπίτι μου με αυτονομία 84χλμ με το i3 και έφτασα στον Σπανό (κάπου 20χλμ διαδρομή) με 80χλμ αυτονομία.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • bekiaris
                            bekiaris @fanis75 last edited by

                            Από την άλλη είναι ιδανικά (και μόνο) για την πόλη όπου δεν καταναλώνουν τίποτα όσο είναι ακίνητα και επίσης με την ανάκτηση μπορούν με προσοχή μέχρι και να ανακτήσουν όσα χιλιόμετρα διένυσαν!!

                            Σε δοκιμή στην ΑΘήνα το peugeut e 208 έβγαλε 380 χιλιόμετρα μέσω φυσικά του συστήματος ανάκτησης, ενώ η peugeut νομίζω δίνει 340 χιλίομετρα αυτονομίας (σε ιδανικές συνθήκες γιατί πραγματικά θα είναι κάτω από 300). Τα συστήματα ανάκτησης δεν ειναι αμεληετά συστήματα κ σε δρόμους πλην εθνικών οδών έχουν ιδιαίτερη σημασία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • bekiaris
                              bekiaris @johanndelta last edited by

                              Το -επιδοσεων- ηλεκτρικό (ακόμα) θα κάνει ένα session 15-20 λεπτά (σε μια κλασσική πίστα), άντε και άλλο ένα και μετά;

                              Κ τι σημασία έχει αυτό που αναφέρεις? τα ηλεκτρικά φτιάχτηκαν για την πίστα ή για την καθημερινή χρήση? ενδεχομένως να υπάρξουν ειδικές υλοποιήσεις για πίστα με μεγαλύτερες μπαταρίες αλλά κ πάλι, τα προβλήματα που αναφέρεις ειναι υπαρκτά, αλλά αδιάφορα καθώς ο προορισμός ειναι διαφορετικός.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • johanndelta
                                johanndelta last edited by

                                Ένα βενζινοκίνητο/πετρελαιοκίνητο θα βγει από την οποια πίστα, θα πάει στο πλησιέστερο βενζιν-αδικο και ελάχιστα λεπτά μετά έτοιμο και πάλι.

                                Το -επιδοσεων- ηλεκτρικό (ακόμα) θα κάνει ένα session 15-20 λεπτά (σε μια κλασσική πίστα), άντε και άλλο ένα και μετά;

                                Και βέβαια (αφού βγάλουμε στην άκρη ηθικολογίες για την τέτοιου τύπου οδήγηση σε τέτοια μέρη), ευτυχώς που υπάρχει η Α45 να λυσσαει και να μαζεύονται περιπατητες/ποδηλάτες γιατί με το ηλεκτρικό θα γίνουν post it αλλά στο παρμπρίζ και πριν προλάβουν να σκεφτούν να μουτζωσουν... 

                                Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • johanndelta
                                  johanndelta last edited by

                                  Στα performance έχει. Στα 'κανονικά' καμία απολύτως. Εγώ έχω εκφράσει κάποια συμπάθεια ΜΟΝΟ στο Tesla λόγω κόστους/απόδοσης αλλά και γενικά 'πουλάει' τις επιδόσεις του ακόμα και στις απλές του εκδόσεις.

                                  Για τα υπόλοιπα δεν ασχολούμαι καν και όντως δεν υπάρχει ίχνος λόγου να τα πιέσεις, όπως και ένα θερμικό 'της σειράς'.

                                  Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Ναι γιατί είναι δύσκολο στην Porsche ή στην Tesla να έχουν έναν ταχυφορτιστή 250άρι στα πιτς του Ρινγκ. ΑΝΕΤΑ το επόμενο ταξί θα μπορούσε να είναι Taycan αντί για Μ5.

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • johanndelta
                                      johanndelta last edited by

                                      Mε 2 taycan (ένα να φορτίζει/ένα να δουλεύει) να μοιράζονται τη φθορά θα είναι επικερδεστατη επιχείρηση. 

                                      Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Μα τον Χένρι Φορντ, το μοναδικό πρόβλημα που βλέπω από μια Taycan που θα λυσσάει στο Ρινγκ είναι η φθορά στα λάστιχα. Τίποτα άλλο. Το κόστος καυσίμου θα είναι 1/20 από αντίστοιχα οχήματα, τακάκια τα ίδια γιατί θα παίζει και πολλή ανάκτηση. Η μπαταρία θα τρώει ζόρια αλλά το ίδιο θα έκανε κι ένα αντίστοιχων επιδόσεων μοτέρ βενζίνης. Τα λάστιχα όμως; Εσύ που τα ξέρεις αυτά, μάλλον το κατάλληλο θα είναι σκληρά φουλ σλικ, σωστά;

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • mastoras78
                                          mastoras78 last edited by

                                          Στην πίστα έχεις τέτοια φθορά σε λάστιχα και φρένα συν ότι απρόοπτο προκύψει, που το κόστος καυσίμου περνάει σε δεύτερη μοίρα.

                                          Άσε που όσοι έχουν την πολυτέλεια να κάνουν εκεί το χόμπυ τους με ακριβές κατασκευές το κόστος του ανεφοδιασμού το λές και ψίχουλα..

                                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                          #tsekourato_ksevrakoma

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Μα δε λέμε αυτό. Λέμε να αντικαταστήσουμε την Μ5 ταξί με Taycan.

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 902
                                            • 903
                                            • 144 / 903
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr