Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 527
    • 528
    • 4 / 528
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10548
    547111
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Turbo vs atmo, the war goes on

      Η σωστή σύγκριση, ήτοι σύγκριση της ροπής στον τροχό, και όχι στο βολάν, στη σελ. 11 του πδφ στο λινκ. Να θυμίσω για πολλοστή φορά ότι η ροπή στον τροχό είναι αυτή που επιταχύνει το όχημα, και το πόσο θα το επιταχύνει παίζει ρόλο και η μάζα του.

      Αφορά τον χιλιάρη της Φορδ, σε σχέση με τον 1.6 βενζίνης και τον 1.6 πετρέλαιο και είναι ορίτζιναλ Φορδ αρχείο, όχι πήγαμε ένα αμάξι σε ένα όποιο δυναμόμετρο και βγάλαμε συμπέρασμα. Παλιό, αλλά καλό. Αλλά μην το πάρετε για θέσφατο, με άλλο συνδυασμό κινητήρων μπορεί να είναι διαφορετικό το αποτέλεσμα, ήγουν το τουρμπίδιο να σπουλάρει σε περισσότερες σαλ, και να παρουσιάζει κενό χαμηλά σε σχέση με έναν συγκρίσιμο άτμο. Θέλει κάθε φορά επανεξέταση το πράμα.

      https://www.slideshare.net/svenwiesner/ord-focus-1-l-ecoboost-presentation

      https://image.slidesharecdn.com/1lecoboostnicepresentation-120305155439-phpapp02/95/ford-focus-1-l-ecoboost-presentation-11-728.jpg?cb=1330963262

      ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • L
        lap last edited by

        Ε μα βαζεις και εσυ τελευταια σχεση μεραδοσης, πάντα οι ατμοσφαιρικό σε υψηλές ταχύτητες θέλουν μια σχέση κάτω.

        Το θέμα όμως είναι μέσα στην πόλη σε ένα αυτοκίνητο με Χ μάζα αν μπορεί ένα 0ς τρικιλυνδρος να το κινήσει επαρκώς πριν τουρμπισει, διότι όταν τουρμπισει θα ψεκάσει ανάλογο καύσιμο μέσα στο θάλαμο καύσης με σκοπό να κρατήσει όσο το δυνατόν πιο κοντά στο στοιχειομετρικο μίγμα την αναλογία. Όσο πιο μακρυά απο αυτήν τόσο πιο κοντά ειτε στα πυράκια είτε στην υψηλη θερμοκρασια καυσης που εχει αλλες περιβαλλοντικες συνεπειες π.χ Νοχ

        Επισης τι λογω μετάδοσης εχει ο τρικιλινδρος και τι ο diesel;

        Γενικά λογω ρύπων πολλά diesel είναι αργά καράβια με τελευταίες σχέσεις μετάδοσης άσχετα αν πιστεύουν οι οδηγοί τους ότι έχουν μεγάλη ροπη, το βλέπω καθημερινά πόσο αργούν σε προσπεράσεις μιας και δεν κατεβάζουν σχέση στο κιβώτιο.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Να ρθει στην Ελλάδα τέτοιο μοντέλο, να κλείσει πολλά μαγαζιά...

          ...και σπίτια, καμιά φορά.

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sabas_thess last edited by

            Σύμφωνα με πωλητή της Toyota που μίλησα πρόσφατα προς το παρόν δεν προκύπτει από πουθενά ότι θα έρθει Ευρώπη το Cross. Τώρα να μου πεις πόσο αξιόπιστη πηγή είναι οι πωλητές; Το ακούω....

            "I am what you made me", D.V.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              peta last edited by

              γι αυτό και οι ατμοσφαιρικοί κινητηρες.

              Ακόμη και τα τρίκυκλα τα ταξί με μπουκάλα είναι.

              (Κινητήρες Φούτζι Ρόμπιν 300κεκ τα νεότερα μοντέλα όπως με πληροφόρησε ο τουκτουκτζης)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ataim
                ataim @dstou last edited by ataim

                @dstou said in Toyota Corolla Cross:

                Turbo vs atmo, the war goes on

                Η σωστή σύγκριση, ήτοι σύγκριση της ροπής στον τροχό, και όχι στο βολάν.....

                https://www.slideshare.net/svenwiesner/ord-focus-1-l-ecoboost-presentation

                Δυστυχώς ούτε αυτό το διάγραμμα είναι σωστό, η ροπή που καταλήγει στους τροχούς πρέπει να μετρηθεί αλλά όχι στην 6η σχέση.
                Αυτό σημαίνει ότι πρέπει κανείς να ξεκινήσει από την πρώτη σχέση μετάδοσης, να δει τον πολλαπλασιασμό της ροπής και να συνεχίσει μέχρι την τελική (6η) όπου εκεί μάλλον θα έχει υπό πολλαπλασιασμό της ροπής.
                Το τελικό διάγραμμα που προκύπτει από τα παραπάνω είναι αυτό που πρέπει να συγκρίνει κανείς, και καθώς τα ατμοσφαιρικά τις περισσότερες φορές συνδυάζονται με κιβώτια με σχέσεις που πολλαπλασιάζουν την ροπή είναι σύνηθες ενώ υστερούν στον στρόφαλο τελικά στους τροχούς να υπερτερούν.
                Επίσης κάτι που δεν υπολογίζεται στα παραπάνω είναι η υστέρηση των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων, ναι έχεις παραγωγή 30 κιλών ροπής μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα (spooling).

                Θα έρθει τελικά το cross Corolla κανένα νέο;

                fanis75 S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @ataim last edited by

                  @ataim said in Toyota Corolla Cross:

                  Θα έρθει τελικά το cross Corolla κανένα νέο;

                  Τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν οτι θα έρθει μετά το 2ο 6μήνο του 2022 ίσως και αρχές 2023.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    super-t @ataim last edited by

                    @ataim said in Toyota Corolla Cross:

                    @dstou said in Toyota Corolla Cross:

                    Turbo vs atmo, the war goes on

                    Η σωστή σύγκριση, ήτοι σύγκριση της ροπής στον τροχό, και όχι στο βολάν.....

                    https://www.slideshare.net/svenwiesner/ord-focus-1-l-ecoboost-presentation

                    Δυστυχώς ούτε αυτό το διάγραμμα είναι σωστό, η ροπή που καταλήγει στους τροχούς πρέπει να μετρηθεί αλλά όχι στην 6η σχέση.
                    Αυτό σημαίνει ότι πρέπει κανείς να ξεκινήσει από την πρώτη σχέση μετάδοσης, να δει τον πολλαπλασιασμό της ροπής και να συνεχίσει μέχρι την τελική (6η) όπου εκεί μάλλον θα έχει υπό πολλαπλασιασμό της ροπής.
                    Το τελικό διάγραμμα που προκύπτει από τα παραπάνω είναι αυτό που πρέπει να συγκρίνει κανείς, και καθώς τα ατμοσφαιρικά τις περισσότερες φορές συνδυάζονται με κιβώτια με σχέσεις που πολλαπλασιάζουν την ροπή είναι σύνηθες ενώ υστερούν στον στρόφαλο τελικά στους τροχούς να υπερτερούν.
                    Επίσης κάτι που δεν υπολογίζεται στα παραπάνω είναι η υστέρηση των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων, ναι έχεις παραγωγή 30 κιλών ροπής μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα (spooling).

                    Θα έρθει τελικά το cross Corolla κανένα νέο;

                    Γιατί υποπολλαπλασιάζεται η ροπή με 6η; Ο λόγος του διαφορικού δεν μετράει στον υπολογισμό;

                    ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ataim
                      ataim @super-t last edited by ataim

                      @super-t said in Toyota Corolla Cross:

                      @ataim said in Toyota Corolla Cross:

                      Γιατί υποπολλαπλασιάζεται η ροπή με 6η; Ο λόγος του διαφορικού δεν μετράει στον υπολογισμό;

                      Μετράει (πριν το διαφορικό εννοούσα), κ δεν υπάρχει κανόνας, μπορεί για παράδειγμα η 4η να πολλαπλασιάζει, η 5η να είναι 1:1 δηλαδή τα 30 κιλά να πηγαίνουν αυτούσια στο διαφορικο και η 6η να υποπολλαπλάσιαζει. Με το διαφορικό μη υπολογισμένο, οι αναλογίες εξαρτώνται από τον κατασκευαστή, αν θέλει οικονομία οι μεγάλες σχέσεις υποπολλαπλασιαζουν, αν θέλει επιδόσεις η τελική σχέση συνήθως είναι 1:1 και οι μικρότερες όλες πολλαπλασιαζουν, και έπειτα έχεις και το x του διαφορικού.

                      Το τελευταίο το συναντάμε πιο συχνά στα ατμοσφαιρικά που έχουν ανάγκη πολλαπλασιασμού της ροπής ενώ τα υπερτροφοδοτούμενα έχουν μακρύτερη μετάδοση. Για αυτό τελικά μπορεί το ατμό να βγάζει στους τροχούς (στις χαμηλές ή υψηλές στροφές συνηθως) καλύτερα μεγέθη ροπής ακόμα και αν υστερεί στον στρόφαλο.

                      Α1 30tfsi vs A3 1,6 ατμο

                      3.769 (15.29) 3.454 (15.66)
                      1.947 (7.9) 1.955 (8.86)
                      1.281 (5.2) 1.281 (5.81)
                      0.973 (3.95) 0.975 (4.42)
                      0.778 (3.16) 0.813 (3.69)
                      0.642 (2.6) 0.706 (3.2)

                      Στην 6η έχεις την ροπή επί 3,2 στο Α3 και την ροπή επί 2,6 στο Α1.

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        super-t @ataim last edited by super-t

                        @ataim said in Toyota Corolla Cross:

                        @super-t said in Toyota Corolla Cross:

                        @ataim said in Toyota Corolla Cross:

                        Γιατί υποπολλαπλασιάζεται η ροπή με 6η; Ο λόγος του διαφορικού δεν μετράει στον υπολογισμό;

                        Μετράει (πριν το διαφορικό εννοούσα), κ δεν υπάρχει κανόνας, μπορεί για παράδειγμα η 4η να πολλαπλασιάζει, η 5η να είναι 1:1 δηλαδή τα 30 κιλά να πηγαίνουν αυτούσια στο διαφορικο και η 6η να υποπολλαπλάσιαζει. Με το διαφορικό μη υπολογισμένο, οι αναλογίες εξαρτώνται από τον κατασκευαστή, αν θέλει οικονομία οι μεγάλες σχέσεις υποπολλαπλασιαζουν, αν θέλει επιδόσεις η τελική σχέση συνήθως είναι 1:1 και οι μικρότερες όλες πολλαπλασιαζουν, και έπειτα έχεις και το x του διαφορικού.

                        Το τελευταίο το συναντάμε πιο συχνά στα ατμοσφαιρικά που έχουν ανάγκη πολλαπλασιασμού της ροπής ενώ τα υπερτροφοδοτούμενα έχουν μακρύτερη μετάδοση. Για αυτό τελικά μπορεί το ατμό να βγάζει στους τροχούς (στις χαμηλές ή υψηλές στροφές συνηθως) καλύτερα μεγέθη ροπής ακόμα και αν υστερεί στον στρόφαλο.

                        Α1 30tfsi vs A3 1,6 ατμο

                        3.769 (15.29) 3.454 (15.66)
                        1.947 (7.9) 1.955 (8.86)
                        1.281 (5.2) 1.281 (5.81)
                        0.973 (3.95) 0.975 (4.42)
                        0.778 (3.16) 0.813 (3.69)
                        0.642 (2.6) 0.706 (3.2)

                        Στην 6η έχεις την ροπή επί 3,2 στο Α3 και την ροπή επί 2,6 στο Α1.

                        Να οι καμπύλες της ροπής, μπορείς να κάνεις τους υπολογισμούς να μας δείξεις τις διαφορές σε ένα διάγραμμα; Αν βαριέσαι θα το κάνω το Σάββατο.

                        alt text

                        alt text

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ataim
                          ataim last edited by

                          κάτι έκανα, πήρα και κάποια δεδομένα από το zperf και voila:
                          1.jpg

                          είναι περιέργως αρκετά κοντά!

                          στο διάγραμμα ανεβάζουν ψηλές στροφές (προσομοίωση κόντρας) και τα πράγματα δεν είναι τελείως χάλια για το ατμοσφαιρικό, το οποίο κρατάει περισσότερο τις σχέσεις στο κιβώτιο πριν πάει στην μεγαλύτερη. Τα δύο βέβαια παραπάνω έχουν μεγάλη πτώση ροπής στις ψηλές στροφές (εκεί που τα δουλεύει το παραπάνω διάγραμμα) γιατί είναι ρυθμισμένα για ήρεμη οδήγηση, αν συγκρίναμε ένα high revving που κρατάει δύναμη στις ψηλές στροφές τα πράγματα θα ήταν σκούρα για το υπερτροφοδοτούμενο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            izz last edited by

                            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/toyota-corolla-cross/

                            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ataim
                              ataim @izz last edited by

                              @izz said in Toyota Corolla Cross:

                              https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/toyota-corolla-cross/

                              Πολύ καλά νέα, και ωραίο το 2,0λ με τα 200 άλογα τι ωραία όμως θα ήταν να είναι ο 1,8 με 200 άλογα!

                              I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • I
                                izz @ataim last edited by

                                @ataim said in Toyota Corolla Cross:

                                @izz said in Toyota Corolla Cross:

                                https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/toyota-corolla-cross/

                                Πολύ καλά νέα, και ωραίο το 2,0λ με τα 200 άλογα τι ωραία όμως θα ήταν να είναι ο 1,8 με 200 άλογα!

                                Για τον 1.8 δεν κάνει αναφορά θα υπάρξει άραγε έκδοση με 1.8;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  techguru last edited by techguru

                                  Eνοειται 1.8 θα ερθει ειτε με τον γνωστο hybrid ειτε με νεο hybrid

                                  ataim S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • ataim
                                    ataim @techguru last edited by

                                    @techguru said in Toyota Corolla Cross:

                                    Eνοειται 1.8 θα ερθει ειτε με τον γνωστο hybrid ειτε με νεο hybrid

                                    Το θα έρθει είναι το θέμα, γιατί αν το φτιάχνουν εκτός Ευρώπης θα είναι πανάκριβο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      super-t @techguru last edited by

                                      @techguru said in Toyota Corolla Cross:

                                      Eνοειται 1.8 θα ερθει ειτε με τον γνωστο hybrid ειτε με νεο hybrid

                                      Από που εννοείται, γιατί το τέτοιο τύπου που δώσαν μόνο για δίλιτρο μιλάνε.

                                      https://newsroom.toyota.eu/all-new-corolla-cross-further-expands-toyotas-offer-in-the-highly-competitive-c-segment/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • I
                                        izz last edited by izz

                                        Και 2λιτρο με μπροστινή που συνήθως έχει και πιο μικρό κινητήρα αν ήταν δεν θα έλεγε τίποτα για μικρότερο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sabas_thess last edited by

                                          Youtube Video

                                          Αρχικά θεωρούν το CHR C-seg! Βασικά όμως έρχομαι να ρωτήσω το εξής. Εφόσον το Corolla cross θα έρθει να μπει ανάμεσα σε CHR & RAV4 ακόμα και αν έρθει αποκλειστικά ως 2L hybrid 5th GEN πόσο θα τιμολογηθεί όταν έναν 2L hybrid 4th GEN CHR έχει γύρω στα 30 midspec ενώ παράλληλα το atmo 2L RAV4 2WD Style έχει 30,5κ (μιλάω με τιμές προ καπέλου κρίσης μεταφορικών/ενέργειας εφόσον έτσι και αλλιώς θα έρθει φθινόπωρο 2022 όταν λογικά η παρούσα φάση ΑΙΣΧΡΟκέρδειας θα έχει περάσει;); Θα έχει 3 μοντέλα ταυτόχρονα στα 30k;

                                          Και εγώ btw δεν βλέπω πουθενά αναφορά για τον 1.8 hybrid. Ίσως μέχρι τότε να έχει επέλθει το τέλος του ΦΠ και να μπορούμε να αγοράσουμε επιτέλους ελεύθεροι ότι κινητήρα γιορτάσουμε χωρίς χαράτσι (αφήστε να ονειρεύομαι)....

                                          "I am what you made me", D.V.

                                          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Η μούρη του δεν μοιάζει με αυτό 😞

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 527
                                            • 528
                                            • 4 / 528
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr