Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 279
    • 280
    • 70 / 280
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    147
    5583
    229948
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @realzeus last edited by

      Και μάλιστα εντελώς κοιμισμένο torque converter, με πλήκτρα αλλαγής στον αντίχειρα, σαν το δικό μου Sirion... χαχα!!

      Αχαχαχα! Εϊχα κάνει ένα ταξιδι αυθημερόν Θεσσαλονίκη (το 2008) με μια Boxster με αυτό το κιβώτιο (οδηγός στο πήγαινε, συνοδηγός στο γύρνα), πολύ μου άρεσε! Δεν ήταν τόσο καλό όσο τα 6αρι ZF που είχε η Ζ4 μου, αλλά μια χαρά κιβώτιο. Αργό φυσικά, αλλά δεν με ενόχλησε στο ταξίδι.

      Ούτε εγώ θα πάρω Ferrari, γιατί μου λείπει το μισό εκατομμύριο που κοστίζει μια καινούρια (οι 'μικρές'... οι μεγάλες V12 πηγαίνουν κοντά στο εκατομμύριο με τους φόρους της Ελλάδας), αλλά ακόμα και τα 60-70 χιλιάρικα για μια μεταχειρισμένη 20ετίας μου είναι πάρα πολλά. Χαχα. Αλλά επειδή έχω οδηγήσει τέτοια εργαλεία, έχω να πω ότι σου κάνουν την ζωή εύκολη. Σε κάνουν 'μάγκα'. Μέχρι ένα σημείο βέβαια. Αν το χάσεις στα 250-300 χ.α.ω.... να σε θυμάται η μάνα σου αν σε βρούνε ποτέ...

      ΥΓ: Μια χαρά είναι τα διπλοσύμπλεκτα. Έχεις κολληματάκι απλά. 😛

      Σε πιστεύω, γιατι εγώ έχω οδηγήσει μονο 2 Φερραρικά. Μια 360 (που ναι στον δρόμο μέχρι τα 250 που πήγα, μάγκα με έκανε) και μια 308 που ήταν πολύ δύσκολο αυτοκίνητο (το πήγα Αθήνα-Ερέτρια).

      ΥΓ: Το έχω γράψει ότι έχω κόλλημα με τα διπλοσύμπλεκτα, για πολύ συγκεκριμένους λόγους όμως. Πέρα από τον ψυχολογικό (VAG) και πρακτικά δεν μου αρέσουν στην οδήγηση σε καθημερινό αυτοκίνητο. Είναι απότομα, δεν έχουν την ευκολία του κλασσικού αυτόματου (σε ανηφόρα π.χ.) και δεν προσφέρουν τον πολλαπλασιασμό της ροπής που κάνει ένας μετατροπέας. Τα καταλαβαίνω σε μια σπορ κατασκευή, αλλά εαν οδηγήσεις το Puma και το Aircross, το 2ο έχει πολύ πιο ωραίο κιβώτιο για καθημερινή μετακίνηση, ειδικά μέσα στην πόλη.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Μιας και ανέφερες Φάνη μου το Puma και το κιβώτιο των PSA, βγήκε πρόσφατα αυτό το συγκριτικό από το περιοδικό και ένας από τους λόγους που προτιμάνε το Ford είναι το πιο 'ζωνταντό' διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο:

        https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkritikes-dokimes/ds-3-crossback-12-130-ps-eat-8-vs-ford-puma-10-125-ps-dct-7

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Ναι το διάβασα Αλέξανδρε. Προσωπικά δεν με πείθουν...μην λέω συνέχεια τα ίδια και καταντάω γραφικός! Όλος ο τύπος κράζει το 7αρι της Ford οτι είναι απότομο και δεν συνεργάζεται καλά με τον κινητήρα και προτείνουν την χειροκίνητη έκδοση. Και φυσικά εκεί που έχει σημασία, δηλαδή στην πόλη (αυτός είναι ο κύριος λόγος αγοράς αυτόματου, όταν μιλάμε για απλά αυτοκίνητα), το κλασσικό με τον μετατροπέα είναι άπιαστο, δεν έχει αντίπαλο. Αυτό λέω εγώ τόσο καιρό...το διπλοσύμπελκτο είναι για συγκεκριμένη χρήση και όχι για την αρχική χρήση που βγήκε το αυτόματο. Άρα ναι σε σπορ κατασκευές αλλά όχι σε καθημερινά αυτοκίνητα, δεν έχει νόημα, άσε που ταλαιπωρείται.

          Επίσης θέλω να δω το DCT μετά από 50 παρκαρίσματα, με την όπισθεν, στις ανηφόρες του Λυκαβηττού που απαιτούν κινήσεις εκατοστών.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kkostask last edited by

            Σαν να άρχισαν να βάζουν μυαλό στη Φορντ.....

            https://www.newsauto.gr/news/ford-neo-aftomato-kivotio-gia-ta-puma-fiesta-ecoboost-hybrid/

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              tkin73 @realzeus last edited by

              Μιας και ανέφερες Φάνη μου το Puma και το κιβώτιο των PSA, βγήκε πρόσφατα αυτό το συγκριτικό από το περιοδικό και ένας από τους λόγους που προτιμάνε το Ford είναι το πιο 'ζωνταντό' διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο:

              https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkritikes-dokimes/ds-3-crossback-12-130-ps-eat-8-vs-ford-puma-10-125-ps-dct-7

              To νέο κιβώτιο που θα έχουν πλέον ως επιλογή το 1.0 155 είναι το ίδιο αυτόματο  του απλού 1.0 125?

              Δεν επιλέχθηκε αραγε του μετατροπέα ροπής λόγω κόστους;

              Και είναι το διπλοσυμπλεκτο που κράζουν στην Φορντ ότι βγάζει πιο πολλά θέματα και από τα ds ή είναι νέας γενιάς;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panormus772 last edited by

                Λίγη δράση με Puma ST (από 4:45 και μετά):

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                  To νέο κιβώτιο που θα έχουν πλέον ως επιλογή το 1.0 155 είναι το ίδιο αυτόματο  του απλού 1.0 125?

                  Δεν επιλέχθηκε αραγε του μετατροπέα ροπής λόγω κόστους;

                  Και είναι το διπλοσυμπλεκτο που κράζουν στην Φορντ ότι βγάζει πιο πολλά θέματα και από τα ds ή είναι νέας γενιάς;

                  Ναι το ίδιο είναι, το καινούργιο DCT7. Και ναι επιλέχθηκε αυτό λόγω κόστους και χαμηλότερων εκπομπών CO2 (ολοι αυτό κυνηγάνε τώρα, τα πρόστιμα είναι μεγάλα). Καλό βήμα που το έβαλε στα mHEV επιτέλους, μπούρδα κιβώτιο αλλά τι να κάνουμε.

                  Δεν είναι το προβληματικό, είναι νέο διπλοσύμπλεκτο 7αρι, χωρίς να έχουμε στοιχεία αξιοπιστίας (θα έχει όλα τα προβλήματα αξιοπιστίας αυτών των κιβωτίων), απλά βασιζόμαστε στα 8 χρόνια εγγύηση.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • O
                    osfp last edited by

                    Ρε παιδια, σας φαινεται λογικο το οτι το Puma σε mhev 125/155 εχει τοσο αυξημενους ρυπους σε σχεση με το Focus με τους ιδιους κινητηρες το οποιο ειναι και βαρυτερο 60 κιλα? Οι διαφορες ειναι τετοιες που κανουν το Puma να πληρωνει τελη ενω το focus οχι.

                    Προφανως παιζουν ρολο και αλλα πραγματα οπως αεροδυναμικη κλπ οπου ενα χαμηλοτερο αυτοκινητο εχει πλεονεκτημα, αλλα και η διαφορα στα κιλα δεν ειναι μικρη, και δεν εχω δει κατι αντιστοιχα μεγαλο σε αλλες παρομοιες περιπτωσεις (πχ Ibiza-Arona)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      teo-mak @panormus772 last edited by

                      Λίγη δράση με Puma ST (από 4:45 και μετά):

                      Youtube Video

                      Ρε τον μπαγλαμά... γλώσσα δεν έβαλε μέσα,να ακούσουμε λίγο το μοτεράκι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • piliourits
                        piliourits @osfp last edited by

                        Ρε παιδια, σας φαινεται λογικο το οτι το Puma σε mhev 125/155 εχει τοσο αυξημενους ρυπους σε σχεση με το Focus με τους ιδιους κινητηρες το οποιο ειναι και βαρυτερο 60 κιλα? Οι διαφορες ειναι τετοιες που κανουν το Puma να πληρωνει τελη ενω το focus οχι.

                        Προφανως παιζουν ρολο και αλλα πραγματα οπως αεροδυναμικη κλπ οπου ενα χαμηλοτερο αυτοκινητο εχει πλεονεκτημα, αλλα και η διαφορα στα κιλα δεν ειναι μικρη, και δεν εχω δει κατι αντιστοιχα μεγαλο σε αλλες παρομοιες περιπτωσεις (πχ Ibiza-Arona)

                        Τα παραπάνω κιλά παίζουν κυρίως ρόλο στην εκκίνηση από στάση και κατά το ρεπρίζ, αλλά αυτά (και μόνο) είναι ακριβώς τα σημεία κατά τα οποία εξοικονομεί ενέργεια ο mild hybrid μηχανισμός, οπότε μένει μάλλον η αεροδυναμική αντίσταση ως μόνιμη και σημαντικότερη επιβάρυνση απ' ότι τα 50-60 κιλά (τόση μπορεί να είναι και η διαφορά βάρους ενός οδηγού ή επιβάτη με κάποιον άλλο...).

                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Έμαθα τα εξής από την Ford Europe (ευγνέστατοι, μου απάντησαν σε 1 ημέρα) αναφορικά με το Puma που θα είναι - επιτέλους - διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο στις εκδόσεις mHEV.

                          1. Μάρτιο ανοίγουν οι παραγγελίες, πρώτα αυτοκίνητα θα παραδωθούν τον Μάιο.

                          2. Το DCT 7 δεν έχει καμία σχέση με το προβληματικό powershift. Είναι τελείως νέο, κατασκευασμένο από την Magna (κατασκευάζει τα κιβώτια για την Ferrari Stradale μεταξύ άλλων), γνωστός κατασκευαστής των G-Wagen, Ζ4, BMW 5 series, Jag E-pace κλπ.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by

                            Υγρου τύπου;

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @lap last edited by

                              Υγρου τύπου;

                              Ιδέα δεν έχω! Η Magna δεν αναφέρει τεχνικά στοιχεία στο site της, οπότε έφυγε email πριν από λίγο για να μάθω (εαν μου απαντήσουν). Βέβαια, ποσώς με ενδιαφέρει (εαν πάρω τέτοιο τελικά...φτου φτου...), με 8 χρόνια εγγύηση. Ας είναι ό,τι θέλει και ας σπάσει, δικό τους πρόβλημα!

                              Εdit: Το έψαξα λίγο. Κατά 99% είναι υγρού τύπου (δεν έχει 7αρι ξηρού, μόνο 6αρι) και μάλλον ίδιο με το 7αρι EDC που έχει και η Renault και το DCT 7 της BMW.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                Χμμμμ, αυτο ειναι καλο διοτι το αυτοματο της bmw είναι πολύ καλό.

                                Παντως η αγάπη σου για την Ford αλλά και τα οντως εξαιρετικά της αυτοκίνητα σε έκαναν να περάσεις το μίσος σου για τα dct....

                                Η Renault της gertag δεν έχει;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @lap last edited by

                                  Παντως η αγάπη σου για την Ford αλλά και τα οντως εξαιρετικά της αυτοκίνητα σε έκαναν να περάσεις το μίσος σου για τα dct....

                                  Η Renault της gertag δεν έχει;

                                  1. Όχι ακριβώς. Συνεχίζω να σιχαίνομαι τα διπλοσύμπλεκτα, χάλια είναι. Επίσης δεν έχω ιδιάιτερη αγάπη για την Φόρντ...BMW αγαπώ και μόνο! Απλά ρεαλιστικά είναι το μόνο που μπορώ να αγοράσω χωρίς να πληρώσω €5.000 σε τόκους. Εαν τα είχα μετρητά ή είχαν όλοι το ίδιο χρηματοδοτικό θα έπαιρνα ή Βιτάρα ή Κορόλα ή C3 Aircross F/L. Αλλά θεωρώ βλακεία τα €25.000 να τα πληρώσω €30.000. Προτιμώ τα 25 να τα πληρώσω 25.500. . Επίσης ΔΕΝ ξαναγοράζω αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο...νυσάφι πιά, η μεγαλύτερη μπούρδα της αυτοκίνησης, έπρεπε να έχουν καταργηθεί εδώ και 30 χρόνια! Οπότε οι επιλογές μου είναι πολύ περιορισμένες.

                                  2. Ναι Gertrag εχει η Renault. Οπότε τι λέω παραπάνω? Απλό: Η Getrag εξαγοράστηκε από την Magna το 2018, οπότε πλέον τα κιβώτια ονομάζονται Magna XXX και υποτίθεται ότι είναι νέα και βελτιωμένα (πόσο ισχύει δεν ξέρω).

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • N
                                    nkpan last edited by

                                    Καλησπέρα,

                                    Έχει κανείς εμπειρία από το θέμα; ; Κλείνω χρόνο με το όχημα και μου είχαν πει όταν το πήρα ότι έχω δωρεάν ένα χρόνο... στο σάιτ της Ford λένε ότι η οδική βοήθεια ισχύει μέχρι το πρώτο προγραμματισμένο σέρβις, το οποίο μου βγάζει ότι είναι στα δύο χρόνια και όταν αυτό γίνει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ανανεώνεται δωρεάν! Μάλιστα έστειλα mail στην ford για να μου εξηγήσουν τι ισχύει τελικά αλλά η απάντηση ήταν γενική και αόριστη, αστεία πράγματα δηλαδή!

                                    Στην αντιπροσωπεία που έκλεισα ραντεβού για το ετήσιο σέρβις, το οποίο δεν προβλέπεται από την Ford ως υποχρεωτικό, μου είπαν ότι η ανανέωση της οδικής βοήθειας κοστίζει 18€...

                                    Το ποσό είναι μεν αστείο, αλλά το συμπέρασμα είναι η αστεία απάντηση της εξυπηρέτησης πελατών και η παραπληροφορηση του επίσημου σάιτ!!

                                    Υ.Γ θα ετοιμάσω ένα ποστ για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του αυτοκινήτου!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • P
                                      parikon last edited by

                                      Ισχύει φοβερό χρηματοδοτικό έχει η ford γι αυτό επέλεξε και puma ο κουμπάρος μου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • mastoras78
                                        mastoras78 last edited by

                                        @napgin Ήταν δώρο απο τον αντιπρόσωπο μήπως η οδική? Στο έδωσε κάπου γραμμένο ? Μήπως πήγαινε πακέτο με την ασφάλιση του αυτοκινήτου αν την έκανες μέσω Ford ? Μπορείς να απευθυνθείς στον πωλητή σου για διευκρινίσεις. Για τα σέρβις απ'όσο γνωρίζω είναι ετήσια/ ανα χλμ ότι έρθει πρώτο.

                                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                        #tsekourato_ksevrakoma

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @nkpan last edited by

                                          Έχει κανείς εμπειρία από το θέμα; ; Κλείνω χρόνο με το όχημα και μου είχαν πει όταν το πήρα ότι έχω δωρεάν ένα χρόνο...

                                          Το ίδιο μου είχαν πει και εμένα με το Kuga (to 2017) και πράγματι κάθε χρόνο που πήγαινα για σέρβις, ανανεωνόταν και η οδική βοήθεια. Βελμάρ η αντιπροσωπεία.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • N
                                            nkpan last edited by

                                            Δεν προβλέπεται πουθενά ετήσιο σέρβις στο puma, ούτε στο book service που συνοδεύει το όχημά αλλά ούτε και στο http://www.etis.ford.com/fordservice (τσεκαρισμένο με το vin του οχήματός μου)! Τα σέρβις του είναι κάθε δύο χρόνια ή 30.000 με την μόνη παρατήρηση, ότι αν σου ανάψει ένδειξη για αλλαγή λαδιού πας νωρίτερα! Δηλαδή το ετήσιο το κάνω εγώ από μόνος γιατί θέλω, εννοείται ότι δεν απαγορεύεται!!

                                            Όσο για την οδική είναι προσφορά της Ford, μπορείς να δεις και στο σάιτ, δεν ήταν δώρο της αντιπροσωπείας για αυτό και έστειλα mail στην εξυπηρέτηση πελατών!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 70 / 280
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr