-
Και μάλιστα εντελώς κοιμισμένο torque converter, με πλήκτρα αλλαγής στον αντίχειρα, σαν το δικό μου Sirion... χαχα!!
Αχαχαχα! Εϊχα κάνει ένα ταξιδι αυθημερόν Θεσσαλονίκη (το 2008) με μια Boxster με αυτό το κιβώτιο (οδηγός στο πήγαινε, συνοδηγός στο γύρνα), πολύ μου άρεσε! Δεν ήταν τόσο καλό όσο τα 6αρι ZF που είχε η Ζ4 μου, αλλά μια χαρά κιβώτιο. Αργό φυσικά, αλλά δεν με ενόχλησε στο ταξίδι.
Ούτε εγώ θα πάρω Ferrari, γιατί μου λείπει το μισό εκατομμύριο που κοστίζει μια καινούρια (οι 'μικρές'... οι μεγάλες V12 πηγαίνουν κοντά στο εκατομμύριο με τους φόρους της Ελλάδας), αλλά ακόμα και τα 60-70 χιλιάρικα για μια μεταχειρισμένη 20ετίας μου είναι πάρα πολλά. Χαχα. Αλλά επειδή έχω οδηγήσει τέτοια εργαλεία, έχω να πω ότι σου κάνουν την ζωή εύκολη. Σε κάνουν 'μάγκα'. Μέχρι ένα σημείο βέβαια. Αν το χάσεις στα 250-300 χ.α.ω.... να σε θυμάται η μάνα σου αν σε βρούνε ποτέ...
ΥΓ: Μια χαρά είναι τα διπλοσύμπλεκτα. Έχεις κολληματάκι απλά.
Σε πιστεύω, γιατι εγώ έχω οδηγήσει μονο 2 Φερραρικά. Μια 360 (που ναι στον δρόμο μέχρι τα 250 που πήγα, μάγκα με έκανε) και μια 308 που ήταν πολύ δύσκολο αυτοκίνητο (το πήγα Αθήνα-Ερέτρια).
ΥΓ: Το έχω γράψει ότι έχω κόλλημα με τα διπλοσύμπλεκτα, για πολύ συγκεκριμένους λόγους όμως. Πέρα από τον ψυχολογικό (VAG) και πρακτικά δεν μου αρέσουν στην οδήγηση σε καθημερινό αυτοκίνητο. Είναι απότομα, δεν έχουν την ευκολία του κλασσικού αυτόματου (σε ανηφόρα π.χ.) και δεν προσφέρουν τον πολλαπλασιασμό της ροπής που κάνει ένας μετατροπέας. Τα καταλαβαίνω σε μια σπορ κατασκευή, αλλά εαν οδηγήσεις το Puma και το Aircross, το 2ο έχει πολύ πιο ωραίο κιβώτιο για καθημερινή μετακίνηση, ειδικά μέσα στην πόλη.
-
Μιας και ανέφερες Φάνη μου το Puma και το κιβώτιο των PSA, βγήκε πρόσφατα αυτό το συγκριτικό από το περιοδικό και ένας από τους λόγους που προτιμάνε το Ford είναι το πιο 'ζωνταντό' διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο:
-
Ναι το διάβασα Αλέξανδρε. Προσωπικά δεν με πείθουν...μην λέω συνέχεια τα ίδια και καταντάω γραφικός! Όλος ο τύπος κράζει το 7αρι της Ford οτι είναι απότομο και δεν συνεργάζεται καλά με τον κινητήρα και προτείνουν την χειροκίνητη έκδοση. Και φυσικά εκεί που έχει σημασία, δηλαδή στην πόλη (αυτός είναι ο κύριος λόγος αγοράς αυτόματου, όταν μιλάμε για απλά αυτοκίνητα), το κλασσικό με τον μετατροπέα είναι άπιαστο, δεν έχει αντίπαλο. Αυτό λέω εγώ τόσο καιρό...το διπλοσύμπελκτο είναι για συγκεκριμένη χρήση και όχι για την αρχική χρήση που βγήκε το αυτόματο. Άρα ναι σε σπορ κατασκευές αλλά όχι σε καθημερινά αυτοκίνητα, δεν έχει νόημα, άσε που ταλαιπωρείται.
Επίσης θέλω να δω το DCT μετά από 50 παρκαρίσματα, με την όπισθεν, στις ανηφόρες του Λυκαβηττού που απαιτούν κινήσεις εκατοστών.
-
Σαν να άρχισαν να βάζουν μυαλό στη Φορντ.....
https://www.newsauto.gr/news/ford-neo-aftomato-kivotio-gia-ta-puma-fiesta-ecoboost-hybrid/
-
Μιας και ανέφερες Φάνη μου το Puma και το κιβώτιο των PSA, βγήκε πρόσφατα αυτό το συγκριτικό από το περιοδικό και ένας από τους λόγους που προτιμάνε το Ford είναι το πιο 'ζωνταντό' διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο:
To νέο κιβώτιο που θα έχουν πλέον ως επιλογή το 1.0 155 είναι το ίδιο αυτόματο του απλού 1.0 125?
Δεν επιλέχθηκε αραγε του μετατροπέα ροπής λόγω κόστους;
Και είναι το διπλοσυμπλεκτο που κράζουν στην Φορντ ότι βγάζει πιο πολλά θέματα και από τα ds ή είναι νέας γενιάς;
-
-
To νέο κιβώτιο που θα έχουν πλέον ως επιλογή το 1.0 155 είναι το ίδιο αυτόματο του απλού 1.0 125?
Δεν επιλέχθηκε αραγε του μετατροπέα ροπής λόγω κόστους;
Και είναι το διπλοσυμπλεκτο που κράζουν στην Φορντ ότι βγάζει πιο πολλά θέματα και από τα ds ή είναι νέας γενιάς;
Ναι το ίδιο είναι, το καινούργιο DCT7. Και ναι επιλέχθηκε αυτό λόγω κόστους και χαμηλότερων εκπομπών CO2 (ολοι αυτό κυνηγάνε τώρα, τα πρόστιμα είναι μεγάλα). Καλό βήμα που το έβαλε στα mHEV επιτέλους, μπούρδα κιβώτιο αλλά τι να κάνουμε.
Δεν είναι το προβληματικό, είναι νέο διπλοσύμπλεκτο 7αρι, χωρίς να έχουμε στοιχεία αξιοπιστίας (θα έχει όλα τα προβλήματα αξιοπιστίας αυτών των κιβωτίων), απλά βασιζόμαστε στα 8 χρόνια εγγύηση.
-
Ρε παιδια, σας φαινεται λογικο το οτι το Puma σε mhev 125/155 εχει τοσο αυξημενους ρυπους σε σχεση με το Focus με τους ιδιους κινητηρες το οποιο ειναι και βαρυτερο 60 κιλα? Οι διαφορες ειναι τετοιες που κανουν το Puma να πληρωνει τελη ενω το focus οχι.
Προφανως παιζουν ρολο και αλλα πραγματα οπως αεροδυναμικη κλπ οπου ενα χαμηλοτερο αυτοκινητο εχει πλεονεκτημα, αλλα και η διαφορα στα κιλα δεν ειναι μικρη, και δεν εχω δει κατι αντιστοιχα μεγαλο σε αλλες παρομοιες περιπτωσεις (πχ Ibiza-Arona)
-
Λίγη δράση με Puma ST (από 4:45 και μετά):
Ρε τον μπαγλαμά... γλώσσα δεν έβαλε μέσα,να ακούσουμε λίγο το μοτεράκι.
-
Ρε παιδια, σας φαινεται λογικο το οτι το Puma σε mhev 125/155 εχει τοσο αυξημενους ρυπους σε σχεση με το Focus με τους ιδιους κινητηρες το οποιο ειναι και βαρυτερο 60 κιλα? Οι διαφορες ειναι τετοιες που κανουν το Puma να πληρωνει τελη ενω το focus οχι.
Προφανως παιζουν ρολο και αλλα πραγματα οπως αεροδυναμικη κλπ οπου ενα χαμηλοτερο αυτοκινητο εχει πλεονεκτημα, αλλα και η διαφορα στα κιλα δεν ειναι μικρη, και δεν εχω δει κατι αντιστοιχα μεγαλο σε αλλες παρομοιες περιπτωσεις (πχ Ibiza-Arona)
Τα παραπάνω κιλά παίζουν κυρίως ρόλο στην εκκίνηση από στάση και κατά το ρεπρίζ, αλλά αυτά (και μόνο) είναι ακριβώς τα σημεία κατά τα οποία εξοικονομεί ενέργεια ο mild hybrid μηχανισμός, οπότε μένει μάλλον η αεροδυναμική αντίσταση ως μόνιμη και σημαντικότερη επιβάρυνση απ' ότι τα 50-60 κιλά (τόση μπορεί να είναι και η διαφορά βάρους ενός οδηγού ή επιβάτη με κάποιον άλλο...).
-
Έμαθα τα εξής από την Ford Europe (ευγνέστατοι, μου απάντησαν σε 1 ημέρα) αναφορικά με το Puma που θα είναι - επιτέλους - διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο στις εκδόσεις mHEV.
-
Μάρτιο ανοίγουν οι παραγγελίες, πρώτα αυτοκίνητα θα παραδωθούν τον Μάιο.
-
Το DCT 7 δεν έχει καμία σχέση με το προβληματικό powershift. Είναι τελείως νέο, κατασκευασμένο από την Magna (κατασκευάζει τα κιβώτια για την Ferrari Stradale μεταξύ άλλων), γνωστός κατασκευαστής των G-Wagen, Ζ4, BMW 5 series, Jag E-pace κλπ.
-
-
Υγρου τύπου;
-
Υγρου τύπου;
Ιδέα δεν έχω! Η Magna δεν αναφέρει τεχνικά στοιχεία στο site της, οπότε έφυγε email πριν από λίγο για να μάθω (εαν μου απαντήσουν). Βέβαια, ποσώς με ενδιαφέρει (εαν πάρω τέτοιο τελικά...φτου φτου...), με 8 χρόνια εγγύηση. Ας είναι ό,τι θέλει και ας σπάσει, δικό τους πρόβλημα!
Εdit: Το έψαξα λίγο. Κατά 99% είναι υγρού τύπου (δεν έχει 7αρι ξηρού, μόνο 6αρι) και μάλλον ίδιο με το 7αρι EDC που έχει και η Renault και το DCT 7 της BMW.
-
Χμμμμ, αυτο ειναι καλο διοτι το αυτοματο της bmw είναι πολύ καλό.
Παντως η αγάπη σου για την Ford αλλά και τα οντως εξαιρετικά της αυτοκίνητα σε έκαναν να περάσεις το μίσος σου για τα dct....
Η Renault της gertag δεν έχει;
-
Παντως η αγάπη σου για την Ford αλλά και τα οντως εξαιρετικά της αυτοκίνητα σε έκαναν να περάσεις το μίσος σου για τα dct....
Η Renault της gertag δεν έχει;
-
Όχι ακριβώς. Συνεχίζω να σιχαίνομαι τα διπλοσύμπλεκτα, χάλια είναι. Επίσης δεν έχω ιδιάιτερη αγάπη για την Φόρντ...BMW αγαπώ και μόνο! Απλά ρεαλιστικά είναι το μόνο που μπορώ να αγοράσω χωρίς να πληρώσω €5.000 σε τόκους. Εαν τα είχα μετρητά ή είχαν όλοι το ίδιο χρηματοδοτικό θα έπαιρνα ή Βιτάρα ή Κορόλα ή C3 Aircross F/L. Αλλά θεωρώ βλακεία τα €25.000 να τα πληρώσω €30.000. Προτιμώ τα 25 να τα πληρώσω 25.500. . Επίσης ΔΕΝ ξαναγοράζω αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο...νυσάφι πιά, η μεγαλύτερη μπούρδα της αυτοκίνησης, έπρεπε να έχουν καταργηθεί εδώ και 30 χρόνια! Οπότε οι επιλογές μου είναι πολύ περιορισμένες.
-
Ναι Gertrag εχει η Renault. Οπότε τι λέω παραπάνω? Απλό: Η Getrag εξαγοράστηκε από την Magna το 2018, οπότε πλέον τα κιβώτια ονομάζονται Magna XXX και υποτίθεται ότι είναι νέα και βελτιωμένα (πόσο ισχύει δεν ξέρω).
-
-
Καλησπέρα,
Έχει κανείς εμπειρία από το θέμα; ; Κλείνω χρόνο με το όχημα και μου είχαν πει όταν το πήρα ότι έχω δωρεάν ένα χρόνο... στο σάιτ της Ford λένε ότι η οδική βοήθεια ισχύει μέχρι το πρώτο προγραμματισμένο σέρβις, το οποίο μου βγάζει ότι είναι στα δύο χρόνια και όταν αυτό γίνει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ανανεώνεται δωρεάν! Μάλιστα έστειλα mail στην ford για να μου εξηγήσουν τι ισχύει τελικά αλλά η απάντηση ήταν γενική και αόριστη, αστεία πράγματα δηλαδή!
Στην αντιπροσωπεία που έκλεισα ραντεβού για το ετήσιο σέρβις, το οποίο δεν προβλέπεται από την Ford ως υποχρεωτικό, μου είπαν ότι η ανανέωση της οδικής βοήθειας κοστίζει 18€...
Το ποσό είναι μεν αστείο, αλλά το συμπέρασμα είναι η αστεία απάντηση της εξυπηρέτησης πελατών και η παραπληροφορηση του επίσημου σάιτ!!
Υ.Γ θα ετοιμάσω ένα ποστ για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του αυτοκινήτου!
-
Ισχύει φοβερό χρηματοδοτικό έχει η ford γι αυτό επέλεξε και puma ο κουμπάρος μου.
-
@napgin Ήταν δώρο απο τον αντιπρόσωπο μήπως η οδική? Στο έδωσε κάπου γραμμένο ? Μήπως πήγαινε πακέτο με την ασφάλιση του αυτοκινήτου αν την έκανες μέσω Ford ? Μπορείς να απευθυνθείς στον πωλητή σου για διευκρινίσεις. Για τα σέρβις απ'όσο γνωρίζω είναι ετήσια/ ανα χλμ ότι έρθει πρώτο.
-
Έχει κανείς εμπειρία από το θέμα; ; Κλείνω χρόνο με το όχημα και μου είχαν πει όταν το πήρα ότι έχω δωρεάν ένα χρόνο...
Το ίδιο μου είχαν πει και εμένα με το Kuga (to 2017) και πράγματι κάθε χρόνο που πήγαινα για σέρβις, ανανεωνόταν και η οδική βοήθεια. Βελμάρ η αντιπροσωπεία.
-
Δεν προβλέπεται πουθενά ετήσιο σέρβις στο puma, ούτε στο book service που συνοδεύει το όχημά αλλά ούτε και στο http://www.etis.ford.com/fordservice (τσεκαρισμένο με το vin του οχήματός μου)! Τα σέρβις του είναι κάθε δύο χρόνια ή 30.000 με την μόνη παρατήρηση, ότι αν σου ανάψει ένδειξη για αλλαγή λαδιού πας νωρίτερα! Δηλαδή το ετήσιο το κάνω εγώ από μόνος γιατί θέλω, εννοείται ότι δεν απαγορεύεται!!
Όσο για την οδική είναι προσφορά της Ford, μπορείς να δεις και στο σάιτ, δεν ήταν δώρο της αντιπροσωπείας για αυτό και έστειλα mail στην εξυπηρέτηση πελατών!
Ford Puma 2019