-
Πήρα ένα τηλέφωνο σε εξουσιοδοτημένη εμπορία της Peugeot για να δω τι παίζει με το 308. Υπάρχουν (ακόμη) αρκετά στοκαρισμένα αυτοκίνητα σε καλές τιμές, χρώματα και σε προσφορές.
Το καλό είναι ότι έχω τουλάχιστον δύο προτάσεις. Κάτι είναι και αυτό.
-
Πήγαινε οδήγησέ το γιατί και το 308 είναι 'μαλακό' αυτοκίνητο αλλά καλά στημένο αμάξι. Σε χώρους πολύ υποδεέστερο του Tipo ειδικά πίσω, αλλά και το αρκετά μεγάλο του πορτ-μπαγκαζ δεν νομίζω πως φτάνει το 'αχανές' (για τη κατηγορία) του ιταλικού... αν όμως σε ικανοποίησε ο κινητήρας του Aircross, το ίδιο περίπου θα είναι και στο 308, πολύ καλύτερα από το ιταλικό με τον κινητήρα που κοιτάς, όπως επίσης το ίδιο σχεδόν σύστημα μέσω της οθόνης για κλιματισμό, βοηθήματα κλπ. είναι αυτό του 308 με του Aircross, μόνο τα γραφικά αλλάζουν ίσως λίγο.
-
Εντωμεταξυ @Storm το 308 ελέγχει ακόμα και τον κλιματισμο από το infotainment ....Δεν έχει κουμπιά .
Δε ξέρω κατα πόσο θα το αντέξεις αυτό...
-
Θεωρώ αδύνατο να βρω καινούριο αυτοκίνητο έτσι όπως ακριβώς το θέλω.
Έχω κάποιες συγκεκριμένες απαιτήσεις για τις οποίες δεν ρίχνω νερό στο κρασί μου. Σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνεται η οθόνη αφής. Αφορά άλλα πράγματα.
Τι θέλω να πω με αυτό; Αν το Tipo με 12800euro είχε οθόνη αφής δεν θα το απέρριπτα. Φυσικά το απλό ηχοσύστημα του Tipo μου είναι ποιο ευκολόχρηστο και για μένα είναι ένα συν.
Έχω συγκεκριμένα στοιχεία τα οποία με κάνουν να απορρίπτω αυτοκίνητα.
π.χ. το Corolla ενώ ήταν μία καλή περίπτωση (λόγω της τιμής του και του βασικού εξοπλισμού του) τα συστήματα ασφαλείας που έχει, εμένα με ξενερρώνουν. Αν υπήρχε τουλάχιστον δυνατότητα να απενεργοποιηθεί μόνιμα ο προειδοποιητικός ήχος τους θα το συζητούσα. Αλλά να οδηγώ σε Ελληνικούς δρόμους και να ακούω συνέχεια ήχους ή το αυτοκίνητο να παίρνει μόνο του αποφάσεις εγώ αυτό δεν το θέλω.
Κάποια στιγμή πρέπει να γράψω τι έπαθα με το Aircross πριν μία βδομάδα... Κάποια στιγμή...
-
Γράψε το να δούμε τι έγινε ...
-
Θεωρώ αδύνατο να βρω καινούριο αυτοκίνητο έτσι όπως ακριβώς το θέλω.
Έχω κάποιες συγκεκριμένες απαιτήσεις για τις οποίες δεν ρίχνω νερό στο κρασί μου. Σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνεται η οθόνη αφής. Αφορά άλλα πράγματα.
Τι θέλω να πω με αυτό; Αν το Tipo με 12800euro είχε οθόνη αφής δεν θα το απέρριπτα. Φυσικά το απλό ηχοσύστημα του Tipo μου είναι ποιο ευκολόχρηστο και για μένα είναι ένα συν.
Έχω συγκεκριμένα στοιχεία τα οποία με κάνουν να απορρίπτω αυτοκίνητα.
π.χ. το Corolla ενώ ήταν μία καλή περίπτωση (λόγω της τιμής του και του βασικού εξοπλισμού του) τα συστήματα ασφαλείας που έχει, εμένα με ξενερρώνουν. Αν υπήρχε τουλάχιστον δυνατότητα να απενεργοποιηθεί μόνιμα ο προειδοποιητικός ήχος τους θα το συζητούσα. Αλλά να οδηγώ σε Ελληνικούς δρόμους και να ακούω συνέχεια ήχους ή το αυτοκίνητο να παίρνει μόνο του αποφάσεις εγώ αυτό δεν το θέλω.
Κάποια στιγμή πρέπει να γράψω τι έπαθα με το Aircross πριν μία βδομάδα... Κάποια στιγμή...
Είσαι καραμπινάτη περίπτωση για 308. Δεν έχει τίποτα από βοηθήματα εκτός S&S, αυτόματα φώτα και αισθητήρες βροχής...
Την οθόνη θα την αγγίξεις μια φορά να βάλεις auto clima στους 22 και τέλος.
-
Οπότε όταν αλλάζεις μπαταρία εκτός αντιπροσωπείας το κάνεις με την μηχανή αναμένη για να μην χαθούν τα πάντα και μετά θέλει κωδικοποίηση.
Αυτό δεν γίνεται, γιατί αν δεν υπάρχει μπαταρία, δεν κάνει κύκλωμα και σβήνει ο κινητήρας. Αυτό που γίνεται είναι να συνδέσεις με καλώδια μια άλλη μπαταρία στους ακροδέκτες, ώστε να μην χάσει ούτε μια στιγμή ρεύμα μέχρι να συνδεθεί η νέα μπαταρία και μετά να αποσυνδεθούν τα καλώδια της βοηθητική.
-
Είσαι καραμπινάτη περίπτωση για 308. Δεν έχει τίποτα από βοηθήματα εκτός S&S, αυτόματα φώτα και αισθητήρες βροχής...
Την οθόνη θα την αγγίξεις μια φορά να βάλεις auto clima στους 22 και τέλος.
Φίλε Σάβα παίζω με ότι βρω διαθέσιμο γιατί κοιτώ στοκαρισμένα 'προηγούμενης γενιάς' που να είναι και σε καλές τιμές. Και μέχρι να πουληθεί το Aircross μπορεί να μην έχει μείνει και τίποτα.
Μέχρι στιγμής Fiat Tipo, Peugeot 308, Seat Leon.
Δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμη άλλα μικρομεσαία της 'προηγούμενης γενιάς'.
-
Γράψε το να δούμε τι έγινε ...
Δεν νομίζω να αξίζει το κόπο να το γράψω, γιατί υπάρχει ο αντίλογος που λέει 'και γιατί δεν πάτησες το κουμπάκι; ή γιατί δεν μπήκες στο μενού στις ρυθμίσεις να το απενεργοποιήσεις;μήπως είσαι υπερβολικός;'
Το θέμα είναι ότι εγώ όταν είμαι στο δρόμο (είτε κινούμενος, είτε ακινητοποιημένος λόγω κίνησης) θέλω να είμαι ήρεμος να ακούω την μουσική μου και να οδηγώ. Δεν θέλω το αυτοκίνητο να με πρήζει και να με τρομάζει άνευ λόγου και αιτίας.
Όταν είχα πρωτοδεί το test drive του Marek τον θεώρησα υπερβολικό. Σκεφτόμουν ότι ο τύπος μάλλον ψάχνει για αρνητικά σημεία για να έχει να πει κάτι στο βίντεο. Δες στα 3.00 και 6.19.
Και δεν είναι μόνο αυτά γιατί ο Marek οδηγεί σε ανοιχτό δρόμο μόνος του. Αν έμπαινε σε ένα Ελληνικό μποτιλιάρισμα θα έβρισκε και άλλα που θα του χάλαγαν τη διάθεση.
-
Fanis75 wrote:
Οπότε όταν αλλάζεις μπαταρία εκτός αντιπροσωπείας το κάνεις με την μηχανή αναμένη για να μην χαθούν τα πάντα και μετά θέλει κωδικοποίηση.
Αυτό δεν γίνεται, γιατί αν δεν υπάρχει μπαταρία, δεν κάνει κύκλωμα και σβήνει ο κινητήρας. Αυτό που γίνεται είναι να συνδέσεις με καλώδια μια άλλη μπαταρία στους ακροδέκτες, ώστε να μην χάσει ούτε μια στιγμή ρεύμα μέχρι να συνδεθεί η νέα μπαταρία και μετά να αποσυνδεθούν τα καλώδια της βοηθητική.
Σίγουρα έχω αλλάξει δύο φορές μπαταρία με αυτό το τρόπο.Η μία ήταν στο Land cruiser.O κινητήρας παίρνει ρεύμα από το δυναμό .Δε νομίζω οτι η μπαταρία είναι το μόνο σημείο που κάνει κύκλωμα.
Δε το έχω δοκιμάσει σε σύγχρονο αυτοκίνητο με πολλά ηλεκτρονικά βεβαια.Ουτε πρόκειται...
-
Αυτό δεν γίνεται, γιατί αν δεν υπάρχει μπαταρία, δεν κάνει κύκλωμα και σβήνει ο κινητήρας.
Εεεε το έκανα πριν 1 μήνα στην Μίτο! Εφόσον πάρει μπροστά ο κινητήρας δεν χρειάζεται η μπαταρία.
-
Πιθανώς δούλεψε επειδή είναι πετρελαιοκίνητο, σε βενζινοκινητήρα που έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις ρεύματος για να λειτουργεί, το πιθανότερο είναι ο εγκέφαλος να σβήσει τον κινητήρα.
-
Οχι ,γινεται και σε βενζινοκίνητα .Το εχω κάνει εγω,όπως εγραψα παραπάνω.Στο ρελαντι το ρευμα απο το δυναμό φτάνει αντεα γιατη λειτουργεία του κινητηρα.
-
Φίλε Σάβα παίζω με ότι βρω διαθέσιμο γιατί κοιτώ στοκαρισμένα 'προηγούμενης γενιάς' που να είναι και σε καλές τιμές. Και μέχρι να πουληθεί το Aircross μπορεί να μην έχει μείνει και τίποτα.
Μέχρι στιγμής Fiat Tipo, Peugeot 308, Seat Leon.
Και πολύ καλά κάνεις, γιατί υπάρχει πραγματικά πολύ καλό VFM σε αυτά τα αυτοκίνητα. Και το 308 και το Leon είναι πολύ καλά αυτοκίνητα, καλύτερα από το C3 Aircross που έχεις. Το Tipo όμως είναι ένα σαφέστατα υποδεέστερο αυτοκίνητο από τα άλλα δύο και ρισκάρεις να απογοητευτείς και πάλι...
-
Ακριβώς όπως τα λες. Για αυτό ήδη κινήθηκα ανάλογα. Περισσότερα στο αντίστοιχο τοπικό.
-
Αν δεν πηδούσες μεταξύ 4-5 διαφορετικών νημάτων για το ίδιο θέμα, θα ...πηδούσες κι εμάς λιγότερο...
-
Άσε που φάγαμε τα νύχια μας από την αγωνία για την επιλογή....
-
Έτσι, έτσι... να παραμένει ενεργό το φόρουμ και εμείς ζεστοί...
-
Για το θέμα του αιρκρος που ανέφερε ο Στόρμ .
Ειδοποίηση λωρίδας είχε το C4 του 2004 σαν έξτρα , αλλά δεν είχε ήχο . Είχε φωτάκι και σου κούναγε το κάθισμα το αντίστοιχο κωλομέρι... Δεν ξέρω αν θα ήταν βολικότερο ..
Πριν λίγα χρόνια το είδα σε ένα Ρενεγκέιτ που είχε πάρει ένας φίλος . Εκεί ήταν ακόμα χειρότερο . Σου γύριζε μόνο του το τιμόνι στην ευθεία , αλλά επειδή παίζαμε μαζί του , δεν δούλευε όλες τις φορές .
Στο αιρκρος μέσα στην πόλη , ή στο ποτάμι σε καμία γρήγορη αλλαγή , χτυπάει αλλά το αγνοώ , γιατί δουλεύει πάνω από τα 60 χλμ που σημαίνει ότι δεν έχω κάποιον κοντά μου και έτσι δεν χρησιμοποιώ το γρήγορο φλας .
Αντίθετα σε επαρχιακό δρόμο , όπως αυτόν της Εύβοιας που τον γνωρίζω απ΄ έξω , ισιώνω λίγο τις στροφές , οπότε εκεί το απενεργοποιώ , γιατί βαράει συνέχεια .
Αυτά στην Ελληνική πραγματικότητα .
Εχοντας οδηγήσει όμως πολύ και στο εξωτερικό , εκεί η λογική είναι εντελώς διαφορετική και εκεί πραγματικά δεν χρειάζεται ποτέ να το απενεργοποιήσεις .
Για τις ποτηροθήκες , έχω πει επανειλημμένα , ότι αν θεωρούμε το κινητό πρόβλημα στην οδήγηση , ένας καυτός καφές στο χέρι , είναι απείρως μεγαλύτερο πρόβλημα και δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν η δυνατότητα της ποτηροθήκης , παρά μόνο της μπουκαλοθήκης στις πόρτες που έχουν όλα τα αμάξια .
Γιά τον κλιματισμό που αναφέρει στο βίντεο . Επειδή το αμάξι το αγόρασα Ιούνιο , να πω ότι ο κλιματισμός του ήταν εξαιρετικός , όπου τον χρησιμοποίησα αυτό το καλοκαίρι .
Τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να δω το καλοριφέρ και εκεί πράγματι βλέπω διαφορές . Δεν είναι όπως του 4 και του 5 που ζεσταίνει αμέσως . Βέβαια δεν βόλευε και η εξωτερική θερμοκρασία με 17-18 βαθμούς . Χτες το βράδυ όμως που είχε 13 έξω , η θέρμανση ήταν καλή , όχι όμως γρήγορη , ενώ το βαντιλατέρ είναι σχετικά θορυβώδες , ακόμα και στις χαμηλές στροφές , ενώ στην 5άρα , ακουγόταν μετά την τρίτη ταχύτητα .
-
Ο ήχος επηρεάζεται κι απ την κατεύθυνση, ποιοι αεραγωγοί είναι κλειστοί και ποιοι ανοιχτοί. Το μάζντα έχει χειροκίνητη επιλογή κι επιλέον ενδιάμεσες θέσεις που αλλάζουν το θόρυβο.
Το σιτροέν έχει μόνο 3 κατευθύνσεις στην οθόνη; στο παρμπρίζ γίνεται να πηγαίνει ο ζεστός αέρας σε χαμηλή σκάλα ανεμιστήρα ή έστω στο αυτόματο;
Peugeot 308 (2013)