-
Ναι αλλα αυτο ξενερωνει.
Σκεψου να αγορασες την ταδε και σε ενα ετος να εχει αλλα εξτρα που δεν τα εχεις εσυ.Εδω βγηκε facelift στο δικο μου και με τρωει μεσα μου. Μολις το πληρωσα μεσα σε ενα 6μηνο εχει εξοπλισμο που δεν ειχα ουτε ως εξτρα.
-
Ναι πάρα πόλη καλή εμπορική πολιτική , κορυφαίο δείγμα - κίνηση ματ κατά την άποψη μου ο νέος άσσος, βλέπω πάρα πολλά τελευταία . Πολύ καλό πακέτο εξοπλισμού, αυτόματα και πανέμορφα και σπορτίφ με όλα αυτά που αρέσουν εμφανισιακα στους περισσότερους . Στα 27-28k που έχουν νομίζω είναι καταπληκτικό πακέτο και για τους οπαδούς της μάρκας αλλά και για πολλούς άλλους. Έχουν πιασει πραγματικά τον παλμό όσων έχουν λίγο υψηλοτερο εισόδημα εκεί στα 30-40 χρόνων και θέλουν κάτι που να ξεχωρίζει στον περίγυρο τους (κατακαημενα μπροστά στον Άσσο τα Αclass και Α3) Στα ίδια λεφτά υπάρχουν τα καλά civic και Focus αλλά ...άλλο βάρος η προπέλα ακόμη και λιγότερα άλογα . Εγώ που δεν εχω ιδιαίτερη συμπάθεια στην μάρκα θα δυσκολευόμουν πολύ να διαλέξω ανάμεσα σε ένα καταπληκτικό civic sportplus με τεράστιους χώρους και στον συγκεκριμένο άσσο αυτόματο με αυτό τον εξοπλισμό πάρα τις χειρότερες επιδόσεις και χώρους.
-
Ναι αλλα αυτο ξενερωνει.
Σκεψου να αγορασες την ταδε και σε ενα ετος να εχει αλλα εξτρα που δεν τα εχεις εσυ.Εδω βγηκε facelift στο δικο μου και με τρωει μεσα μου. Μολις το πληρωσα μεσα σε ενα 6μηνο εχει εξοπλισμο που δεν ειχα ουτε ως εξτρα.
Εννοείται ξενερώνει αλλά να πουλήσει θέλει η κάθε εταιρεία, ενώ προστίθενται και πράγματα που η εξελιξη απαιτεί (πχ είδα ότι έχει προστεθεί DAB σε κάθε εκδοση Χ1, χωρις χρέωση)
Παντως λόγω αλλαγης του τροπου υπολογισμού των ΤΤ εχουν πολλές αλλαγές σε προσθετο εξοπλισμό σε ολες λογικά τις μάρκες.
Χαζευα τωρα στον configurator και είδα ότι πια μπορείς να προσθέσεις ακόμα περισσότερο εξοπλισμό πέραν των πακέτων χωρις να σε τσακίζει το ΤΤ, οπως δηλαδή λειτουργουσε καπως το σύστημα πριν τον 6/2016!!
Επαθα πλάκα πόσο έυκολα πια χτίζεις ενα κομμάτι χωρις να σε δεσμεύει το πακέτο (από το οποίο βέβαια και ξεκινάς για να ωφεληθείς από την καλύτερη τιμή)...
-
Εντωμεταξυ παιζει το dab σε εσας...και εγω εχω στο δικο μου αλλανκατο δεν γινεται σωστα, δεν το εψαξα και πολυ. Τεσπα.
Η σειρα 1 ειναι μουρλια.....διοτι εχει χωρους (επιτελους) και φουλ ποιοτητα, μαλακα πλαστικα και στις πισω πορτες, πολυ ωραια σχεδιαση, και γενικα παραμενει 'αντρικο' αυτοκινητο.
Η θεση οδηγησης απλα φοβερη, αγωνιστική σαν του civic και τιμη νομιζω 30 χηνες με αυτοματο και m pack, δερματινη κτλ...αντε γεια, αντιστοιχα 28 κατι η βενζινη.
Αν μπειτε σε mini η νεα σειρα 1 μοιαζει πολυυυυυ ακριβοτερο αυτοκινητο, ενω το mini κοροϊδία, πολυ δευτερο σε πολλα.
-
Το μόνο αρνητικό του νέου Άσσου είναι το αυτόματο κιβώτιο....έβαλαν την διπλοσύμπλεκτη βλακεία. Για εμένα τρώει άκυρο για αυτό το λόγο, εκτός εαν μιλάμε για τη νέα 128ti, εκεί μάλιστα!!
-
Ειναι υγρου τυπου που σημαινει οτι κολυμπαει σε λαδι που ψύχεται, μη το φοβάσαι, , και νομιζω της zf (δεν ειμαι σιγουρος) ισως ειναι της getrag.
-
Δεν είναι το φοβάμαι (που σαφώς αναρωτιέμαι για την αξιοπιστία του....bmw γαρ), δεν μου αρέσουν σαν λειτουργία και σαν τεχνολογία. Δεν μου αρέσει να οδηγώ αυτοκίνητο με διπλοσύμπλεκτο. Ευτυχώς στις 'καλές' BMW (εκτός των //Μ των απλών όχι τον Χ //Μ) βάζουν ακόμα με μετατροπέα.
-
Και πως θα ξεχωρίσουν οι κάτοχοι των καλών μοντέλων από αυτών που ίσα που φτάνουν να πάρουν την προπέλα;
Οι ηγεσία της bmw ως βαθειά ρατσιστικη ξέρει να χωρίζει εύκολα την ηρα από το στάρι!
-
Από θέμα αξιοπιστίας, κόστους συντήρησης κλπ είναι και οι δύο στο ίδιο επίπεδο;
Ειδικά για τη GLA που είναι καινούριο μοντέλο, δεν μπορούμε να ξέρουμε την αξιοπιστία της. Αν όμως πάμε με την εμπειρία διαφόρων μοντέλων της τελευταίας δεκαετίας, θα έλεγα ότι η Mercedes είναι σε σαφώς καλύτερο επίπεδο αξιοπιστίας από τη BMW. Το ίδιο ισχύει και για το κόστος συντήρησης, αν και η διαφορά εδώ είναι πολύ μικρότερη.
-
Ειναι υγρου τυπου που σημαινει οτι κολυμπαει σε λαδι που ψύχεται, μη το φοβάσαι, , και νομιζω της zf (δεν ειμαι σιγουρος) ισως ειναι της getrag.
Gertrag είναι
-
farenight wrote:
Από θέμα αξιοπιστίας, κόστους συντήρησης κλπ είναι και οι δύο στο ίδιο επίπεδο;
Ειδικά για τη GLA που είναι καινούριο μοντέλο, δεν μπορούμε να ξέρουμε την αξιοπιστία της. Αν όμως πάμε με την εμπειρία διαφόρων μοντέλων της τελευταίας δεκαετίας, θα έλεγα ότι η Mercedes είναι σε σαφώς καλύτερο επίπεδο αξιοπιστίας από τη BMW. Το ίδιο ισχύει και για το κόστος συντήρησης, αν και η διαφορά εδώ είναι πολύ μικρότερη.
Η συγκριση δεν μπορεί να γίνει σε επιπεδο ολης της μαρκας, αλλά στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα...
Η τρέχουσα Χ1 δεν έχει βγάλει περίεργα προβλήματα και όλα αντιμετωπίστηκαν με νέα parts, τεχνικές οδηγίες και αφθονο good will.
Η GLA βασιζόταν σε γενικά απροβληματιστα μηχανικά συνολα της Ρενώ .. κατα τα λοιπά δεν ξέρω ποιος μπορεί να έχει αξιόπιστα στατιστικά στοιχεία για να στοιχιοθετήσει προβαδισμα αξιοπιστίας της μίας ή της άλλης.
Το δε κόστος συντήρησης καλυπτεται στις περισσότερες των περιπτώσεων από το 5ετες πρόγραμμα δωρεάν σερβις σε επίπεδο BMW που ξέρω.
Τωρα αναλώσιμα κλπ, πρέπει να μην το ψαχνεις καθόλου για να πας να φορέσεις αυθεντικά parts μετά την εγγύηση!
-
τζι ελ έι δεν εχω καν δει. ειμαι και δυσκολος με αστερια και προπελες. χι ενα που πηρα απο τη πεμβε εδω κοντα, κατι με εκατον σαραντα στεπτρονικ αντβανσντ και δεν ξερω εγω τι αλλο, μου φανηκε πριμιο βαρετο. ουτε 20 λεπτα και το γυρισα πισω-εφαγε μεγαλο ακυρο που το ηθελα και φευ πριζατο. οκ δεν ηταν phev αυτο αλλα η μουνταδα δεν φευγει με ενερτζάιζερς. αψυχο, αδιαφορο, αβαδιστο, αβαβα, αατο. το θεμα ειναι θες να φχαριστιεσαι το μισαωρο το πουρνο που πας δουλεια και το 20λεπτο το βραδυ που γυρνας σπιτι και να αδειαζει το μυαλο? ή θες να φτασεις με το παχυ το πλαστικο το πριμιο και να τρελενεσαι με τον μαλακα που δεν καλυψε την επιταγη? δεν ταιριαζουν οι χαρακτηρες μας...
-
Οδήγησα σήμερα το Χ1 το οποίο και μάλλον θα πάρω τελικά γιατί μου άρεσε αρκετά περισσότερο στο δρόμο. Ευχαριστώ όλους για τις γνώμες!
-
Με το καλό!
Η connected advanced είναι άριστη επιλογή!
Για ότι θες στη διάθεση σου!
-
Με το καλό!
-
Οδήγησα σήμερα το Χ1 το οποίο και μάλλον θα πάρω τελικά γιατί μου άρεσε αρκετά περισσότερο στο δρόμο. Ευχαριστώ όλους για τις γνώμες!
Με το καλό!
Ειλικρινά μιλώντας, δεν ξέρω πως να χαρακτηρίσω κάποιον που θα επιλέξει οδηγικά ένα μερκ από ένα BMW. Κάνα χρόνο που έψαχνα αμάξι, τα μόνα που δε μου άρεσε καθόλου να οδηγώ ήταν τα μερκ (a & c class). Σταμάτησα μόνος μου τα τεστ ντραιβ και στα 2 αυτά αυτοκίνητα! Αντίθετα, τα BMW είναι -για εμένα- πάντα στις τοπ θέσεις της οδηγικής ευχαρίστησης.
-
Καλημέρα. Ενδιαφερομαι για αγορά καινούριου μεταξύ των δυο αυτών μοντέλων. Είτε το Χ1 με το βασικό κινητήρα αυτόματο είτε το GLA 200. Πάνω κάτω βγαίνουν στα ίδια λεφτά, οπότε ήθελα να ακούσω απόψεις από τους πιο έμπειρους.
Εδώ και 8 χρόνια έχω μια 116i F20 και είμαι παρα πολύ ευχαριστημένος, αλλά είπα να δω και κάτι άλλο μην πάω καρφωτος BMW.
Έχω μια απορία:
Εφόσον η χρήση της 116 συνοδεύεται από ικανοποίηση, τότε ποιος ο λόγος να προβληματίζεται κάποιος μεταξύ Χ1 και GLA και όχι μεταξύ 3 series και C class?
(διότι λίγο πάνω από τα χρήματα της Χ1 είναι η 3άρα, η οποία είναι πολύ ανώτερη οδηγικά από την Χ1)
-
Έχω μια απορία:
Εφόσον η χρήση της 116 συνοδεύεται από ικανοποίηση, τότε ποιος ο λόγος να προβληματίζεται κάποιος μεταξύ Χ1 και GLA και όχι μεταξύ 3 series και C class?
(διότι λίγο πάνω από τα χρήματα της Χ1 είναι η 3άρα, η οποία είναι πολύ ανώτερη οδηγικά από την Χ1)
Για κάποιον λόγο -οικογένεια;- δεν τον καλύπτουν οι χώροι της 3άρας και θέλει με μικρότερο μήκος να έχει καλύτερους χώρους (περίπου 25-30 εκ. κοντύτερη η X1 από την 3άρα).Επίσης,μπορεί για κάποιους λόγους υγείας (ορθοπ.προβλήματα) ή παιδιών σε καρεκλάκια στο πίσω κάθισμα να θέλει-θέλουν να εισέρχονται-εξέρχονται πιο εύκολα.
Δεν θα αποκτήσει ποτέ ένα crossover/suv την οδηγική συμπεριφορά του hatch ή sedan ,αλλά ψάχνει κάτι που να πλησιάζει έστω.
-
farenight wrote:
Καλημέρα. Ενδιαφερομαι για αγορά καινούριου μεταξύ των δυο αυτών μοντέλων. Είτε το Χ1 με το βασικό κινητήρα αυτόματο είτε το GLA 200. Πάνω κάτω βγαίνουν στα ίδια λεφτά, οπότε ήθελα να ακούσω απόψεις από τους πιο έμπειρους.
Εδώ και 8 χρόνια έχω μια 116i F20 και είμαι παρα πολύ ευχαριστημένος, αλλά είπα να δω και κάτι άλλο μην πάω καρφωτος BMW.
Έχω μια απορία:
Εφόσον η χρήση της 116 συνοδεύεται από ικανοποίηση, τότε ποιος ο λόγος να προβληματίζεται κάποιος μεταξύ Χ1 και GLA και όχι μεταξύ 3 series και C class?
(διότι λίγο πάνω από τα χρήματα της Χ1 είναι η 3άρα, η οποία είναι πολύ ανώτερη οδηγικά από την Χ1)
Η αγορα εχει στραφει προς SUV εδω και χρονια. Περισσοτεροι χωροι, υψος απο το εδαφος και ενισχυμενα υποπλαισια και αναρτησεις. Ολα αυτα τα κανουν σιγουρα ποιο ευελικτα οχηματα στους Ελληνικους δρομους που ειναι σε κακη κατασταση και οι επαφες με πεζοδρομια συχνες.
Για μενα καλη λυση θα ηταν και το Mini Countryman στα 27500.
-
Η αγορα εχει στραφει προς SUV εδω και χρονια. Περισσοτεροι χωροι, υψος απο το εδαφος και ενισχυμενα υποπλαισια και αναρτησεις. Ολα αυτα τα κανουν σιγουρα ποιο ευελικτα οχηματα στους Ελληνικους δρομους που ειναι σε κακη κατασταση και οι επαφες με πεζοδρομια συχνες.
Για μενα καλη λυση θα ηταν και το Mini Countryman στα 27500.
Παλιά, με μια corolla my1996 έκανα κάθε μέρα, για ένα περίπου χρόνο, 5 χλμ χωματόδρομο. Το σασί δεν είχε πάρει ούτε μοίρα. To δάπεδο δεν είχε βρει ούτε μια φορά από κάτω. Η μόνη φθορά ήταν δυο σινεμπλόκ μπροστά και αυτό διότι πήγαινα λες και ήμουν σε ειδική του ακρόπολις. Βέβαια οι ζάντες 14'' σιδερένιες και το προφίλ του λάστιχου αρκούντως χορταστικό.
Όλα αυτά περί επιλογής SUV που διαβάζω εδώ μέσα με τεκμηρίωση την κατάσταση των ελληνικών δρόμων είναι ανυπόστατα.
Εάν η άσφαλτος έχει λακκούβες και λοιπές κακοτεχνίες βάζεις λάστιχα με υψηλό προφίλ ή κυνηγάς τον δήμαρχό σου, είναι οικονομικότερο από το να αλλάξεις όχημα... Αντιθέτως όλα τα SUV που βλέπω και κυκλοφορούν έχουν 17'' ζάντες και είναι ασύμβατα με τον λόγο ύπαρξή τους.
Αυτό με τις επαφές με τα πεζοδρόμια δεν το αντιλαμβάνομαι. Όταν παρκάρεις στην άκρη του δρόμου, το κράσπεδο του πεζοδρομίου είναι δεδομένο, είτε το όχημα που παρκάρει είναι hatchback είτε SUV, απλά προσέχεις να μην στριμώξεις την ζάντα στο κράσπεδο.
-
Απλά υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσουν τα SUV.
Κάποιοι άλλοι θέλουν να φύγουν από τα χαμηλά hatchback και sedan για να πάνε σε κάτι άλλο που τη δεδομένη στιγμή τους έχει κάνει κλικ περισσότερο είτε ως στυλ είτε ως ευκολία καμπίνας και χώρων.
Απλοί είναι ο λόγοι. Δεν χρειάζονται ένα κάρο τεκμηριώσεις για κάτι που σου αρέσει ή το βρίσκεις πιο ικανοποιητικό για τα γούστα σου και τις ανάγκες σου.
X1 VS GLA 200