-
C3 1.2 με 82 άλογα. Μετριότατο με πολύ επιείκεια. Για αρχή πολύ πλαδαρες αναρτήσεις σε σημείο να κουράζουν. Να εξαφανιζαν και τις ανωμαλίες να πω εντάξει. Σε τραχύ οδόστρωμα ακούγεται. Κρεμαγιερα χωρίς προοδευτικοτητα. Βαραίνει σε σημεία περίεργα και στην ευθεία πολύ ασαφές. Κιβώτιο το 5αρι λες και ανακατευεις πέτρες. Κινητήρας χωρίς γραμμικοτητα. Έχει ροπή χαμηλά βέβαια μπορείς να τον λειτουργείς σαν ντίζελ. Επίσης με κλίμα πέφτει πολύ. Καθίσματα πολύ άνετα χωρίς στήριξη όμως. Φρένα προοδευτικά με καλή αίσθηση. Με ξάφνιασε δυσάρεστα το αμάξι αυτό. Ολοκαίνουριο με μόλις 70 χλμ. Ελεγξα τα ελαστικα και ήταν η πίεση στο άνω άκρο αυτών που προτείνονται. Την μείωσα και ήταν καλύτερα.
-
Που μένεις;
Αθήνα και νότια Ελλάδα πολύ διαφορετικές εμπειρίες έχω, και πολλά περισσότερα αυτοκίνητα.
Καβάλα μένω και βλέπω αμάξια επίσης από Δράμα, Σέρρες,Θεσσαλονίκη και Βουλγαρία λόγω των παραλιών που έρχονται.
Από Βουλγαρία πέτυχα μεχρι και Urus ,πάντως περίμενα να δω κανένα 2008 gt line Βουλγάρικο φέτος αλλά τζίφος.
-
Dublin wrote:
Που μένεις;
Αθήνα και νότια Ελλάδα πολύ διαφορετικές εμπειρίες έχω, και πολλά περισσότερα αυτοκίνητα.
Καβάλα μένω και βλέπω αμάξια επίσης από Δράμα, Σέρρες,Θεσσαλονίκη και Βουλγαρία λόγω των παραλιών που έρχονται.
Από Βουλγαρία πέτυχα μεχρι και Urus ,πάντως περίμενα να δω κανένα 2008 gt line Βουλγάρικο φέτος αλλά τζίφος.
Σούπερ η Καβάλα, ωραία πόλη! το έχουμε ξαναπεί νομίζω; ξεχνάω..
σήμερα πήγα κέντρο Αθήνα, μετά Μεσογείων, μετά Κηφισίας, μετά διέσχισα κάποιες περιοχές με αυτοκίνητα που δεν πιστεύει ότι αγοράζουν ο φίλος μας ο @Lap-ης, και κατέληξα λίμνη Μαραθώνα, πριν γυρίσω Αθήνα από Εθνική/Αττική οδό (με το C3), είδα 2 2008 (510 μέχρι Ιούνιο) και 2-3 208, είδα πολλά αυτοκίνητα (C-HR, QQ, 3008 πρέπει να πουλάν πολύ καλά), αλλά πάλι κανένα Kamiq (αν και πλέον έχω και στη γειτονιά ένα άσπρο), Puma (150 μέχρι Ιούνιο), Captur (100 μέχρι Ιούνιο), Xceed. Τα έχω καημό αυτά τα μοντέλα να τα ψάχνω! Από όλα, το Kamiq αρχίζει και κάνει αισθητή την παρουσία του Αθήνα.
Μάλλον δεν οδήγησα, είδα που οδήγησαν!
-
Μωρε εγω πιστευω οτι τα αγοραζουν, εσυ γνωριζεις τι χρωστουν αυτοι;
Εγω ξερω πολλους προσωπικα....πως νομιζεις εχω καλη εμπειρια απο ακριβα αυτοκινητα, τα αγοραζω;
Υπαρχουν και οι σωστοι που οντως ειναι πλουσιοι. Σε ολα υπαρχουν οι σωστοι....αλλα τεσπα...Αντε μη πω περισσοτερα. Ας μη χαλασουμε και αυτο το βαρετο thread
-
Μωρε εγω ποστευω οτι τα αγοραζουν, εσυ γνωριζεις τι χρωστουν αυτοι;
Εγω ξερω πολλους προσωπικα....πως νομιζεις εχω καλη εμπειρια απο ακριβα αυτοκινητα, τα αγοραζω; αυτοο τα αγοραζουν αλλα χρωστουν της Μιχαλούς. Αντε μη πω περισσοτερα.
H αλήθεια είναι ότι πέρασα από κάτι τρομακτικά πλούσιες περιοχές της Αττικής, δεν μιλάμε για 'απλούς' Έλληνες. Απλά έπαιζαν και αυτοκίνητα που έκαναν 8-12 Baleno ας πούμε! και φυσικά σε αυτές τις περιοχές έχουν και τα σπίτια να τα στηρίζουν αυτά τα αυτοκίνητα!
-
Honda Jazz I 1.4 (83 Hp) 2005 CVT 7 σχέσεων (83 Hp)
Σε αναζήτηση αυτοκινήτου πόλης με αυτόματο κιβώτιο για τη σύζυγο που έχει να πιάσει τιμόνι από τότε που πήρε δίπλωμα (πάνω από 10ετία…) και ουσιαστικά να ξαναμάθει να οδηγεί από την αρχή οδηγηθήκαμε στη λύση ενός φτηνού μεταχειρισμένου με αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, ώστε να διευκολυνθεί όσο γίνεται περισσότερο. Μετά από κάποιες μέρες αναζήτησης και παίζοντας μεταξύ των αυτόματων honda jazz και Daihatsu sirion θεώρησα καλύτερη επιλογή το πρώτο, θεωρώντας ότι μπορεί να σταθεί αξιοπρεπώς και εκτός πόλης μόλις ξεθαρρέψει η κυρά μου!
Χθες παρέλαβα λοιπόν το honda jazz από Αθήνα και το οποίο έφερα απευθείας Γιάννενα, όπου και έκανα ήδη και εδώ κάποια χλμ. Συνολικά μέσα σε μια μέρα έγραψε περίπου 460 χλμ.
Θα ξεκινήσω από τα θετικά! Το αμάξι έχει τρελούς χώρους για την κατηγορία του, η καμπίνα είναι ευρύχωρη ενώ το μήκος δεν είναι μεγάλο αφού η μηχανή μπροστά καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο. Το πορτ παγκάζ πάρα πολύ μεγάλο για μικρό αμάξι – αν διάβασα καλά φτάνει τα 380 λίτρα. Τα υλικά στην καμπίνα μετά από 15 χρόνια έχουν ελάχιστες έως μηδαμινές φθορές. Ο πατέρας μου δεν πίστευε ότι αυτό είναι αμάξι 15 χρόνων! Πρόκειται όμως αποκλειστικά για σκληρά πλαστικά με καλή ωστόσο συναρμογή. Τα καθίσματα αρκετά καλά και με καλή πλευρική στήριξη. Αρνητικό είναι ότι υπάρχουν τριγμοί στην καμπίνα οι οποίοι αυξάνονται σε ταχύτητες άνω των 100 χλμ. Το αμάξι φοράει λάστιχα χιονιού – δεν τα άλλαξα, γιατί φαίνονται σχεδόν καινούρια – και αυτό αυξάνει τον θόρυβο σημαντικά σε μεγάλες ταχύτητες. Η ηχομόνωση είναι μέτρια, αν και αυτό το καταλαβαίνεις σε ταξίδι και όχι στην πόλη (ήρθα με 120-140 από Αθήνα). Στα θετικά και το ότι υπάρχει ηλιοροφή που ανοίγει και κλείνει. Οι κόρες μου ενθουσιάστηκαν με αυτό ήδη!
Αναφορικά με το οδηγικό κομμάτι το τιμόνι είναι αρκετά πληροφοριακό και ακριβές. Δεν το περίμενα τόσο καλό. Επίσης μέσα στην πόλη το αμάξι είναι πανεύκολο στην οδήγηση. Αλλά και σε ανοιχτό δρόμο μου δημιούργησε αίσθηση ασφάλειας ακόμη και στα 140 χλμ στα οποία ταξίδευε με άνεση και σιγουριά. Τα αμορτισέρ είναι πολύ καλά και το αμάξι δεν κοπανάει καθόλου. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και νιώθεις ότι μπορείς να ταξιδέψεις άνετα με το αμάξι.
Το αυτόματο κιβώτιο μου φάνηκε απλά οκ. Για μέσα στην πόλη είναι αξιοπρεπές αρκεί να μην θέλεις να κάνεις κάτι γρήγορα. Εάν συνδυαζόταν με έναν πιο ισχυρό κινητήρα ίσως το εκτιμούσα περισσότερο, αλλά τα 83 (αμφιβάλλω αν είναι όλα ζωντανά…χαχα) μουλάρια (όχι άλογα!! χαχα) δεν επιτρέπουν τίποτα πέρα από τα βασικά. Δεν υπάρχει η δυνατότητα για καμιά επιτάχυνση, όλες οι αντιδράσεις είναι αργές και απαιτούν υπομονή. Στην Ιόνια ή την Εγνατία έχεις τον χρόνο να προσπεράσεις, αλλά σε επαρχιακό δρόμο δεν πιστεύω ότι είναι εφικτή προσπέραση με αυτόν τον κινητήρα. Ακόμη και με το γκάζι στο πάτωμα το μόνο που πετυχαίνεις είναι να βασανίζεις το αμάξι χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Το αμάξι είναι τάφος και μπορεί να οδηγηθεί μόνο με πολύ ήπιο τρόπο.
Τα φρένα του δεν μου άρεσαν στην αρχή και μου έδωσαν την εντύπωση που δεν είναι ισχυρά, αλλά τελικά κατάλαβα πως χρειάζεται να πατήσεις λίγο πιο γερά το πεντάλ, για να φρενάρει. Ίσως μια ρύθμιση στο πεντάλ το κάνει λίγο πιο μαλακό, ώστε να μην απαιτείται περισσότερη πίεση. Σε κάθε περίπτωση ούτε μου άρεσαν, αλλά ούτε με απογοήτευσαν.
Το συνολικό πρόσημο θα έλεγα ότι είναι θετικό για αμάξι 15ετίας. Είναι σε καλή κατάσταση, ασφαλές και κατάλληλο για μέσα στην πόλη, όπου θα χρησιμοποιείται σχεδόν αποκλειστικά (Για τα οικογενειακά ταξίδια υπάρχει η Χ1…) Σε καμιά περίπτωση δεν θα το έπαιρνα για μένα. Δεν θα είχα την υπομονή να το οδηγώ έτσι όπως απαιτείται. Εγώ θα έπαιρνα ή το fiesta ή καμιά mito 4φυλλη…Εντούτοις επιλέχθηκε με βάση τις ανάγκες της κυράς μου που θα πρέπει να πηγαίνει και τις κοράκλες μου σε σχολεία και δραστηριότητες και γρήγορα συνειδητοποίησα ότι εφόσον θα το οδηγεί εκείνη πρέπει να βάλω τα δικά μου θέλω στην άκρη…Το όνειρο της…ιταλίδας θα πρέπει να περιμένει…
-
Πολύ καλή επιλογή. Θρυλικά τα Jazz-ακια, μπορεί να είναι ακριβά καινούργια, αλλά είτε τα κρατάς μία ζωή, είτε τα αγοράζεις μεταχειρισμένα. Χώροι μαγικοι, smalll outside bigger inside φιλοσοφία!
Μόνο το Ford B Max βάζω μαζί τους, μάλιστα το Ford έχει τις καταπληκτικές συρομενες και την οδηγική συμπεριφορά Fiesta σαν bonus
Λάστιχα χειμερινά ή χιονιού; γιατί;
Μαζί με τη μέτρια ηχομόνωση τα λάστιχα αυξάνουν πολύ το θόρυβο και λογικά και την κατανάλωση. Άστα προς στιγμήν και βλέπεις το καλοκαίρι. Ένα καλουτσικο θερινό μπορεί να είναι must. Θα βελτιώσει και οδηγικά χαρακτηριστικά.
-
Καλές βόλτες στην κυρά εύχομαι!
Έχω κάνει μεγάλη διαδρομή με jazz, Αρτα - Γιάννενα στον παλιό δρόμο, και συμφωνώ απόλυτα στον τομέα χώροι άνεση, αίσθηση ασφάλειας. Ήταν χειροκίνητο και στον τομέα επιδόσεις δεν ένιωσα ανασφάλεια σε προσπεράσεις ή έλλειψη δύναμης (δεν ξέρουμε πόσα από τα 83 άλογα του jazz της κυρας ζουν, ούτε πόσο πνίγει το μοτέρ το cvt. επίσης είσαι συνηθισμένος στα 240 άλογα, παίζει και αυτό ρόλο).
-
Πολύ καλή επιλογή. Θρυλικά τα Jazz-ακια, μπορεί να είναι ακριβά καινούργια, αλλά είτε τα κρατάς μία ζωή, είτε τα αγοράζεις μεταχειρισμένα. Χώροι μαγικοι, smalll outside bigger inside φιλοσοφία!
Μόνο το Ford B Max βάζω μαζί τους, μάλιστα το Ford έχει τις καταπληκτικές συρομενες και την οδηγική συμπεριφορά Fiesta σαν bonus
Λάστιχα χειμερινά ή χιονιού; γιατί;
Μαζί με τη μέτρια ηχομόνωση τα λάστιχα αυξάνουν πολύ το θόρυβο και λογικά και την κατανάλωση. Άστα προς στιγμήν και βλέπεις το καλοκαίρι. Ένα καλουτσικο θερινό μπορεί να είναι must. Θα βελτιώσει και οδηγικά χαρακτηριστικά.
Τα λάστιχα τα είχε από τη μάνα του. Το αμάξι είναι εισαγωγής από Ιταλία, ωστόσο ελέγχθηκε εξονυχιστικά από τον μηχανικό αδερφό μου και επειδή ήταν σε καλή κατάσταση το πήραμε. Η σύζυγος είναι εντελώς αρχάρια και το κριτήριο ήταν πρώτα να μπορεί να το οδηγήσει - γι' αυτό και αυτό το αυτόματο - και δεύτερον να είναι όσο πιο οικονομικό, αξιόπιστο και σε ενδεχόμενα λάθη της άπειρης οδηγού να μην κλαίμε με μαύρο δάκρυ...Γι' αυτό δεν επιλέξαμε να δώσουμε περισσότερα χρήματα...
-
Καλοτάξιδο να ειναι Βασίλη (αν και τα είπαμε εμείς) και απροβλημάτιστο. Πήρες ίσως το καλύτερο αυτοκίνητο για την πόλη σε αυτά τα χρήματα, είναι 'μαγικό' αυτοκίνητο. Η φίλη μου που το πήρε καινούργιο το 2007 ακόμα και έχει και δεν το αλλάζει με τίποτα!
Στην κυρία σου αρέσει?
-
Καλές βόλτες στην κυρά εύχομαι!
Έχω κάνει μεγάλη διαδρομή με jazz, Αρτα - Γιάννενα στον παλιό δρόμο, και συμφωνώ απόλυτα στον τομέα χώροι άνεση, αίσθηση ασφάλειας. Ήταν χειροκίνητο και στον τομέα επιδόσεις δεν ένιωσα ανασφάλεια σε προσπεράσεις ή έλλειψη δύναμης (δεν ξέρουμε πόσα από τα 83 άλογα του jazz της κυρας ζουν, ούτε πόσο πνίγει το μοτέρ το cvt. επίσης είσαι συνηθισμένος στα 240 άλογα, παίζει και αυτό ρόλο).
Ευχαριστούμε πολύ Νικ!
Το αυτόματο έχει την επιλογή να αλλάζεις και μόνος σου ταχύτητες και το δοκίμασα αλλά δεν μπορώ να πω ότι είδα κάποια σημαντική διαφορά. Με κριτήριο το ότι όλα τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν από 90 και βάλε άλογα...το jazz με τα 83 ψόφια μουλάρια δεν προσπερνάει σε επαρχιακό δρόμο ΤΙΠΟΤΑ! χαχα! Μου φάνηκε πολύ πιο αργό από το corolla με τα 97 άλογα που είχα, το οποίο θυμίζω ότι το έδωσα και επειδή ήταν αργό στις προσπεράσεις αφού έπρεπε διαρκώς να κατεβάζω 3ή και να χτυπάω 5000+ στροφές για να περάσω με την ψυχή στο στόμα (και είχε πολύ μικρό πορτ παγκαζ...και δεν αρκούσε για την οικογένεια...). Ε το jazz είναι σαφώς χειρότερο!
-
Καλοτάξιδο να ειναι Βασίλη (αν και τα είπαμε εμείς) και απροβλημάτιστο. Πήρες ίσως το καλύτερο αυτοκίνητο για την πόλη σε αυτά τα χρήματα, είναι 'μαγικό' αυτοκίνητο. Η φίλη μου που το πήρε καινούργιο το 2007 ακόμα και έχει και δεν το αλλάζει με τίποτα!
Στην κυρία σου αρέσει?
Ευχαριστούμε πολύ πασά μου!
Σε εμφάνιση και κατάσταση της άρεσε πάρα πολύ. Από χθες μόνο 1-2 βόλτες μικρές κάναμε. Οι κόρες μου έχουν ενθουσιαστεί. Στην κυρά μου όμως πρέπει να κάνω μαθήματα πρώτα για να το πάρει. Απέχει πολλά χρόνια από την οδήγηση και πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή. Από σήμερα και περισσότερο μέσα στο σαββατοκύριακο ξεκινάμε μαθήματα σε δρόμους με ελάχιστη έως καθόλου κίνηση...Εκκενώστε τη χώρα!!
-
Το αυτόματο έχει την επιλογή να αλλάζεις και μόνος σου ταχύτητες και το δοκίμασα αλλά δεν μπορώ να πω ότι είδα κάποια σημαντική διαφορά. Με κριτήριο το ότι όλα τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν από 90 και βάλε άλογα...το jazz με τα 83 ψόφια μουλάρια δεν προσπερνάει σε επαρχιακό δρόμο ΤΙΠΟΤΑ! χαχα! Μου φάνηκε πολύ πιο αργό από το corolla με τα 97 άλογα που είχα, το οποίο θυμίζω ότι το έδωσα και επειδή ήταν αργό στις προσπεράσεις αφού έπρεπε διαρκώς να κατεβάζω 3ή και να χτυπάω 5000+ στροφές για να περάσω με την ψυχή στο στόμα (και είχε πολύ μικρό πορτ παγκαζ...και δεν αρκούσε για την οικογένεια...). Ε το jazz είναι σαφώς χειρότερο!
Επειδή έχω το μοτέρ της κορολλας που είχες στο αουρις, που είναι και βαρύτερο από την κορολλα, και σε επαρχιακούς δρόμους προσπερνάω ακριβώς έτσι όπως εσύ. Και μπορώ να κάνω και εγώ σύγκριση μεταξύ των 2, δεν μπορώ να πω ότι μου φάνηκε πολύ χειρότερο (Είναι όμως), παίζει βέβαια να είναι διαφορετική η κλιμάκωση του κιβωτίου και να το χειροτερεύει κι'άλλο, υπενθυμίζω είχα οδηγήσει το χειροκίνητο.
Τέλος πάντων αφού δεν θα είναι η χρήση του jazz για κίνηση σε επαρχιακούς κλπ μια χαρά επιλογή είναι. Θα θέλαμε και την εντύπωση της κυράς μετά από κάποιο διάστημα που θα το συνηθίσει
-
Η αλήθεια είναι ότι μέσα στην πόλη (μιλάω για τα Γιάννενα τώρα...) τα αρνητικά που κατέγραψα ουσιαστικά έχουν μικρή αξία. Ούτε επιταχύνσεις δεν χρειάζεσαι, ούτε επιδόσεις, αφού δεν υπάρχει μέρος να αξιοποιήσεις τα δυναμικά χαρακτηριστικά οποιουδήποτε αυτοκινήτου...Πρέπει να βγεις εκτός πόλης για να αποκτήσουν νόημα τέτοια στοιχεία. Το jazz αποκτήθηκε για να καλύπτει αστικές ανάγκες...αν ξεψαρώσει μετά η σύζυγος και βγει παραέξω...το βλέπουμε...
Από την άλλη πλευρά εγώ την Χ1 την επέλεξα με βάση το ότι το 90% των χλμ που κάνω είναι σε επαρχιακούς δρόμους εκτός Ιωαννίνων και στο Εθνικό δίκτυο (πολλές εκδρομές ιδίως από την άνοιξη ως και το φθινόπωρο). Μέσα στην πόλη είτε 235 άλογα έχω είτε 80...είναι το ίδιο και το αυτό...
-
Καλοταξιδο Βασίλη και Λένα!
Διαλεξες ενα όχημα αξιόπιστο και ακριβως για τη χρηση που θες και συντομα θα το ευχαριστιέστε όλοι καθημερινά!
-
Ειμαι ο μονος εδω μεσα, που ειδε το νεο αμαξι του Βασιλη απο κοντα
Ζηλια ζηλια
Ειναι οντως σε πολυ καλη κατασταση
-
Καλοτάξιδο το jazzάκι! Το ίδιο μοντέλο σε χειροκίνητο το είχε ο αδελφός μου και το έδωσε μόλις πριν μια εβδομάδα με 300χιλ χλμ! Προσυπογράφω σε όλα, με μια μικρή επιφύλαξη στην αίσθηση του τιμονιού, είναι σχετικά πολύστροφο αλλά κόβει παρά πολύ. Η γυναίκα σου θα το λατρέψει, στην πόλη είναι φοβερά ευκολοδήγητο. Μου έχει μείνει πάντως η αίσθηση του λεβιέ ταχυτήτων, χωρίς υπερβολή το συγκρίνω με αυτή του BRZ που είχα δοκιμάσει κάποτε!
-
Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και ασφαλές Βασίλη! Υπάρχει και το σχετικό θέμα για τα περαιτέρω:
https://forum.4troxoi.gr/κατασκευαστές-και-μοντέλα/honda-jazz-0?page=25
-
Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς! Υγεία να έχουμε και πολλά και ασφαλή και απροβλημάτιστα χλμ!
-
αυτοκρατωρ... καλαι βολται...
Οδήγησα....