Πανέμορφο θα είναι και αυτό...το design στα τελευταία volvo μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...Είμαι σίγουρος ότι αν το XC40 είχε κυκλοφορήσει ήδη και με κανέναν D4 ή D5 θα βρισκόμουν σε μεγάλο δίλημμα...
Best posts made by the_emperor
-
RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform
-
RE: Οδήγησα....
Hyundai i20 N
Μετά από προτροπή φίλου και επειδή είχα λίγο ελεύτερο χρόνο είπα να ρίξω μια ματιά στο Hyundai i20 N. Αν και δεν ψάχνω για αμάξι αυτής την κατηγορίας - θα έδειχνα ενδιαφέρον στην κατηγορία των hatch και δη στο Hyundai i30 N, το οποίο όμως δυστυχώς δεν υπήρχε σε test drive - επειδή είναι ένα ειδικό αυτοκίνητο και έχει βάλει το χέρι του ο Albert biermann της Μ είπα να πάρω μια γεύση.
Εμφανισιακά το αμάξι είναι ιδιαίτερο, μπροστά πιο όμορφο από ό,τι πίσω κατά τη γνώμη μου. Οι χώροι του είναι αξιοπρεπέστατοι στην καμπίνα για την κατηγορία! Αν και 1,96 κατόρθωσα να καθίσω πίσω μου χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Νομίζω ότι 4 άτομα κάθονται με πολλή άνεση ακόμη και σε ταξιδάκι. Το πορτ παγκάζ είναι ανάλογο της κατηγορίας και δεν είναι για οικογενειακές υποχρεώσεις...Τα καθίσματα μου φάνηκαν καλά και προσεγμένα, αλλά επειδή είχα βρεθεί και στο απλό fiesta πριν καιρό, έχω να πω ότι τα καθίσματα της ford μου φαίνονται ξεκάθαρα ανώτερα. Τα υλικά στην καμπίνα είναι ως επί το πλείστον σκληρά πλαστικά, αλλά με καλή και προσεγμένη συναρμογή. Το ψηφιακό καντράν ξεκάθαρα ανώτερο από την Χ1 μου που είναι είναι ξεπερασμένη στον τομέα αυτόν! Η εσωτερική σχεδίαση είναι λιτή και όμορφη.
Περνάω στα οδηγικά που είναι και περισσότερο ενδιαφέροντα για μένα. Το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές αν και με όχι κορυφαία πληροφόρηση, η αίσθηση που αποκομίζεις είναι καρτ φάση, αλλά η κύλιση δεν είναι τοπ αν και πολύ καλή. Το αμάξι σαν να μην απορροφούσε τους κραδασμούς όπως ένα ford που έχει κορυφαία δουλειά σε αυτόν τον τομέα. To κιβώτιο με κοντές σχέσεις είναι πολύ καλό και βοηθά σε γρήγορες αλλαγές. Ο κινητήρας είναι δυνατός και με τα 200+ άλογα προσφέρει πάνω από ικανοποιητικές επιταχύνσεις τη στιγμή που το πολύ καλό πλαίσιο δείχνει να μπορεί να διαχειριστεί εξαιρετικά και ακλόνητα αυτή τη δύναμη αν όχι και περισσότερη. Έχοντας παρόμοιες επιδόσεις με την Χ1 μου (235 άλογα diesel) δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε ιδίως από τη στιγμή που ο diesel κινητήρας της χήνας μου προσφέρει 49 κιλά ροπής και σε απότομα πατήματα του γκαζιού σε κολλάει στο κάθισμα ενώ το i20n έχει ξεκάθαρη πιο γραμμική - αρμονική αν το πω; - επιτάχυνση. Το i20n επιταχύνει πολύ γρήγορα και δεν το καταλαβαίνεις! Δεν το πίεσα υπερβολικά στις στροφές, μιας και ήταν βρεγμένος ο δρόμος από τη βροχή, ωστόσο μου έδωσε την εντύπωση ενός πραγματικά καλοστημένου αυτοκινήτου.
Νομίζω ότι πρόκειται για μια πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία, αν και τα 26000+ δεν είναι καθόλου λίγα...Πιο πιθανό να επέλεγα το fiesta st
Από την άλλη μου κίνησε το ενδιαφέρον να οδηγήσω κάποια στιγμή το i30 N με τα 280 άλογα, το οποίο προφανώς είναι ξεκάθαρα ανώτερο αυτοκίνητο!
Αν έχετε την ευκαιρία δοκιμάστε και τα δύο! -
RE: Οδήγησα....
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@the_emperor said in Οδήγησα....:
Ευχαριστώ! Με τις αλλαγές και την ηλεκτροκίνηση ίσως δεν δούμε πολλές ακόμη επιλογές σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα...
Ευτυχως θα υπαρχουν τα μεταχειρισμενα για καιρο ακομα
Όντως! Εντωμεταξύ επειδή κάνω φέτος μάθημα σε ΕΠΑΛ και η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών θέλει μηχανολογία...σε κάποια φάση τους είπα χωρίς να το πολυσκεφτώ...μήπως αντί για μηχανικοί αυτοκινήτων θα έπρεπε να το σκεφτείτε για ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτων; Πάγωσαν όλα και με κοιτούσαν αμίλητα...
-
RE: Οδήγησα....
@babisstinson said in Οδήγησα....:
@the_emperor said in Οδήγησα....:
@babisstinson said in Οδήγησα....:
Ωραίες εντυπώσεις και ευπρόσδεκτη η σύγκριση με ακόμα 2 αυτοκίνητα ίδιας αλλά και διαφορετικής κατηγορίας! Καταλαβαίνω ότι άρεσε αρκετά.
Ευχαριστώ! Με τις αλλαγές και την ηλεκτροκίνηση ίσως δεν δούμε πολλές ακόμη επιλογές σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα...
Δυστυχώς έτσι φαίνεται, το μέλλον προδιαγράφεται ζοφερό για τέτοια αυτοκίνητα. Είναι και ο λόγος που σκέφτομαι ότι όποιος μπορεί πρέπει να πάρει ένα τελευταίο καλό βενζινοκίνητο (όσο πιο) sport αυτοκίνητο ώστε να απολαμβάνει οδήγηση για τις επόμενες δεκατίες. Έως και επένδυση θα είναι ίσως..
Ο Αλέξανδρος και με δική μου παρότρυνση πήρε το evo 10 και το απολαμβάνει ήδη!
-
RE: ALFA ROMEO GIULIA
Alfa Romeo Giulia Veloce (280ps αυτόματη) και Stelvio
Η επίσκεψη στην αντιπροσωπεία έγινε με αφορμή event στα Γιάννενα για την προώθηση των μοντέλων της Alfa στην πόλη και την ευρύτερη περιοχή. Ο κόσμος ήταν λιγότερος από ό,τι περίμενα ιδίως όταν είχε ανακοινωθεί ότι θα υπάρχει η δυνατότητα test drive αυτοκινήτων όπως η Giulia και η Stelvio. Είχα τη δυνατότητα για σχεδόν δύο ώρες να περιεργαστώ μαζί με τον ΑλέξανδροΚ τα δύο αυτά μοντέλα καθώς και την Giullieta λεπτομερέστατα.
Καταρχήν να γράψω ότι σχεδιαστικά η Alfa Romeo μου αρέσει πολύ. Δεν είμαι οπαδός των sedan πια σαν 'εικόνα', αφού ύστερα από τόσες δεκαετίες έχει κουραστεί το μάτι μου να τα βλέπει. Η Giullia επομένως μου αρέσει, αλλά μέχρι εκεί. Η Stelvio στα δικά μου μάτια είναι πιο φρέσκια, πιο μοντέρνα και σαν εμφάνιση την προτιμώ ξεκάθαρα. Βλέποντάς τη λεπτομερώς από κοντά μού άρεσε ακόμη περισσότερο από ό,τι στις φωτογραφίες! Θα τολμούσα να πω ότι θα την έβαζα αναμεσα στα πιο όμορφα SUV που κυκλοφορούν!
Η Giullia έχει σχετικά καλούς χώρους στην καμπίνα, αλλά η Stelvio λόγω ύψους είναι και δείχνει πιο ευρύχωρη. Οι μπροστά επιβάτες κάθονται άνετα με επαρκή χώρο. Οι πίσω θα στριμωχτούν λιγάκι στη Giullia, χωρίς ωστόσο δράματα, ενώ τα πράγματα είναι καλύτερα στη Stelvio όπου ακόμη και ένας τρίτος μπορεί να βολευτεί έστω και με λίγο στρίμωγμα. Και εγώ και ο Αλέξανδρος είμαστε ψηλοί και γενικά μεγάλων διαστάσεων και χωρέσαμε άνετα στο πίσω κάθισμα αν και τα κεφάλια μας πλησίασαν αρκετά την οροφή ιδίως στη Giullia. Στην τελευταία μικρό 'ζόρι' είχε και η έξοδος από τις πίσω θέσεις... ενώ ο χώρος για τα πόδια είναι απλά οκ για κάποιον ψηλό.
Ο χώρος αποσκευών είναι απλά επαρκής και στα δυο μοντέλα για την κατηγορία του καθενός.Η σχεδίαση και στο εσωτερικό είναι πολύ καλή και τα υλικά εξίσου καλά, αλλά σε καμία περίπτωση κορυφαία. Είχα γράψει και παλιότερα και το επιβεβαίωσα και αυτή τη φορά ότι τόσο το δέρμα όσο και το υλικό στην καμπίνα είναι καλής, αλλά όχι άριστης ποιότητας. Δεν ξέρω πόσο σημαντικό είναι αυτό για έναν αλφίστι, αλλά τους 'ακριβούς' Γερμανούς η Άλφα αν και τους έχει πλησιάσει, δεν τους έχει φτάσει, παρόλο που τα Giullia και Stelvio βρίσκονται σε αρκετά υψηλές τιμές. Στα επάνω τμήματα το υλικό είναι καλύτερο και αφρώδες, ενώ στα χαμηλότερα τα πλαστικά είναι σκληρά. Το ίδιο συμβαίνει λίγο πολύ κ στους ανταγωνιστές, αλλά με ένα επίπεδο καλύτερη ποιότητα σε κάθε σημείο. Αν π.χ. μέτρο σύγκρισης πάρω την BMW είτε τη δικιά μου X1 ειτε τις άλλες Χ, είτε σειρές 3, 4, 5, τότε τόσο η Stelvio όσο και η Giullia υστερούν σε υλικά. Σε σχεδίαση πολλοί - ίσως και εγώ ακόμη - μπορεί να πουν ότι οι δύο Alfa μπορεί να ξεπερνούν κάποιες από τις αντίστοιχες BMW, αλλά όσο πιο 'πάνω' πας τόσο η απόσταση - όπως κ η διαφορά στην τιμή βεβαια!! - μεγαλώνει υπέρ της BMW και από την εμπειρία που έχω μπορώ να πω το ίδιο και για την Mercedes και την Audi...
Η θέση οδήγησης έχει πολλές ρυθμίσεις και στα δυο μοντέλα - ανάλογα με την έκδοση ρυθμίζεται και ηλεκτρονικά -, αλλά το κάθισμα στην Giullia είναι πιο sport και προσφέρει πολύ καλύτερη πλευρική στήριξη αγκαλιάζοντας το σώμα πολύ καλύτερα. Στη Stelvio μου εδωσε την εντύπωση ότι στοχεύει στην άνεση και σε πιο ...ευτραφείς οδηγούς. Πάντως τα καθίσματα π.χ. της Ford μου άρεσαν περισσότερο και θα περίμενα πιο πολλά ιδίως από αμάξια με τις επιδόσεις των δύο Alfa...
Με τα διάφορα κουμπάκια δεν ασχολήθηκα ιδιαιτερα, σπάνια προσέχω πρώτα τα μπλιμπλίκια σε ένα αυτοκίνητο. Ωστόσο η εικόνα φανερώνει ότι δεν το έχει παρακάνει η Alfa με αυτά. Τα περισσότερα βρίσκονται στο σωστό σημείο χωρίς να προβληματίζουν τον χρήστη.
Και περνάμε στα…σημαντικά! Τελικά είχα χρόνο να οδηγήσω μόνο τη Giulia και άφησα τη Stelvio στην άκρη...
Δηλώνω ξεκάθαρα ότι σε ένα αμάξι για μένα πρώτη προτεραιότητα είναι το πώς κινείται στον δρόμο, παρά τα κουμπάκια και τις «σύγχρονες ανέσεις» (χωρίς αυτό να αποτελεί μομφή για όσους δίνουν προτεραιότητα σε αυτά..).
Το δίλιτρο μοτέρ με τα 280 άλογα δίνει και με το παραπάνω τον sport προσανατολισμό που διεκδικεί. Ο ήχος του μοτέρ απολαυστικός, χωρίς να γίνεται ενοχλητικός μιας και η ηχομόνωση στην καμπίνα είναι πάρα πολύ καλή. Η απόκριση στο γκάζι άμεση και η επιτάχυνση εξαιρετική. Όση δύναμη χρειάζεσαι είναι πάντα εκεί έτοιμη να σπρώξει το αμάξι σε ρυθμούς που κάνουν τους παλμούς της καρδιάς να επιταχύνουν ανάλογα. Τα 200 χλμ έρχονται πριν το καταλάβεις! Μέχρι τις 5.000-5.500 στροφές έχεις πάρει όλη την ώθηση που χρειάζεσαι και οι ταχύτητες έχουν εκτοξευτεί σε «πολύ» απαγορευμένα νούμερα. Πιο πάνω ο κινητήρας δεν έχει να δώσει κάτι άλλο, αλλά δεν το χρειάζεσαι κιόλας!
Το τιμόνι το περίμενα ακόμη πιο βαρύ, αλλά είναι άμεσο, πολύ πληροφοριακό και ακριβές όσο λίγα, πολύ λίγα! Σε κάνει να νιώθεις ότι ελέγχεις πλήρως το αμάξι κάθε δευτερόλεπτο και εκείνο θα υπακούσει στις εντολές σου με πλήρη ακρίβεια! Τιμόνι alfa! Ωστόσο στο sport mode βαραίνει περισσότερο και αποκτά την αίσθηση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Το αυτόματο κιβώτιο είναι πραγματικά τέλειο, αλλάζει ακριβώς εκεί που θέλεις και δεν σε κρεμάει ΠΟΤΕ! Υπάρχουν και τα paddles στο τιμόνι κάθε φορά που θέλεις να αλλάξεις ακόμη πιο γρήγορα. Η αντίδραση του αυτοκινήτου είναι σταθερά κορυφαία.
Το πλαίσιο είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, στον δρόμο ανταποκρίνεται υποδειγματικά! Το αμάξι δεν γέρνει, στρίβει ακριβώς όπως θέλεις και σου δημιουργεί αίσθηση ασφάλειας με όσα και να πηγαίνει. Καταλαβαίνεις γιατί η Άλφα το φόρτωσε και με 500+ άλογα στην τοπ έκδοσή του (μακάρι να βρεθούμε και πίσω από αυτό το τιμόνι μια μέρα!) H 4κίνηση έρχεται να συμπληρώσει την τέλεια συμπεριφορά γαντζώνοντας το αμάξι στον δρόμο. Και εδώ βρίσκεται η αξία της Άλφα ίσως ακόμη περισσότερο και από τον κινητήρα: στο πώς είναι το αμάξι στημένο, πώς διαβάζει τον δρόμο και πώς συμπεριφέρεται. Καταλαβαίνεις αμέσως γιατί ο τύπος το έχει τοποθετήσει εδώ και καιρό στην κορυφή και το αποθεώνει.
Η ποιότητα κύλισης επίσης από τις κορυφαίες ιδίως στα γρήγορα κομμάτια, όπου αναδεικνύονται και οι περισσότερες αρετές του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση αν και λίγο σφιχτή δεν κοπανάει και φιλτράρει άριστα κάθε ανωμαλία.
Συνολικά, το αμάξι είναι ένα δώρο προς τους οπαδούς της αυτοκίνησης. Η Άλφα δημιούργησε ένα – ίσως και ΤΟ - κορυφαίο sport sedan σε αυτά τα χρήματα που αν το έχεις στο γκαράζ σου σκέφτεσαι πότε θα είναι η επόμενη φορά που θα το οδηγήσεις. Ένα τέτοιο αμάξι δεν σταματάς να σκέφτεσαι να το βγάλεις στον δρόμο, αφού κάνει την οδήγηση απόλαυση και ευχαρίστηση!
Εύγε στην Alfa για το δημιούργημά της!ΥΓ1: Το αμάξι είναι ΚΟΡΥΦΗ. Ωστόσο για μένα υπέρτατη οδηγική εμπειρία παραμένει το Subaru Impreza με τα 370 άλογα. Ας το θέσω διαφορετικά: Η Giulia είναι το πιο απολαυστικό «κανονικό» αμάξι που έχω οδηγήσει, το Impreza ήταν πολεμική μηχανή…
ΥΓ2: Με το που άφησα την Giulia μπαίνω στην Χ1 και βάζω απευθείας sport mode: «Γαμώ» πάει και αυτό αλλά του λείπουν 90 άλογα μέχρι τα 280 της ιταλίδας…30% λιγότερη δύναμη συν το ότι αποκλείεται εκείνη τη στροφή στην ένωση της Ιόνιας με την Εγνατία να μπορέσω ποτέ να την «πάρω» με τόσα όσα με τη Giulia…και κάποιες φωτό:
https://imgur.com/a/cBxF0ht
Latest posts made by the_emperor
-
RE: Οδήγησα....
@babisstinson said in Οδήγησα....:
@the_emperor said in Οδήγησα....:
@babisstinson said in Οδήγησα....:
Ωραίες εντυπώσεις και ευπρόσδεκτη η σύγκριση με ακόμα 2 αυτοκίνητα ίδιας αλλά και διαφορετικής κατηγορίας! Καταλαβαίνω ότι άρεσε αρκετά.
Ευχαριστώ! Με τις αλλαγές και την ηλεκτροκίνηση ίσως δεν δούμε πολλές ακόμη επιλογές σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα...
Δυστυχώς έτσι φαίνεται, το μέλλον προδιαγράφεται ζοφερό για τέτοια αυτοκίνητα. Είναι και ο λόγος που σκέφτομαι ότι όποιος μπορεί πρέπει να πάρει ένα τελευταίο καλό βενζινοκίνητο (όσο πιο) sport αυτοκίνητο ώστε να απολαμβάνει οδήγηση για τις επόμενες δεκατίες. Έως και επένδυση θα είναι ίσως..
Ο Αλέξανδρος και με δική μου παρότρυνση πήρε το evo 10 και το απολαμβάνει ήδη!
-
RE: Οδήγησα....
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@the_emperor said in Οδήγησα....:
Ευχαριστώ! Με τις αλλαγές και την ηλεκτροκίνηση ίσως δεν δούμε πολλές ακόμη επιλογές σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα...
Ευτυχως θα υπαρχουν τα μεταχειρισμενα για καιρο ακομα
Όντως! Εντωμεταξύ επειδή κάνω φέτος μάθημα σε ΕΠΑΛ και η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών θέλει μηχανολογία...σε κάποια φάση τους είπα χωρίς να το πολυσκεφτώ...μήπως αντί για μηχανικοί αυτοκινήτων θα έπρεπε να το σκεφτείτε για ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτων; Πάγωσαν όλα και με κοιτούσαν αμίλητα...
-
RE: Οδήγησα....
@babisstinson said in Οδήγησα....:
Ωραίες εντυπώσεις και ευπρόσδεκτη η σύγκριση με ακόμα 2 αυτοκίνητα ίδιας αλλά και διαφορετικής κατηγορίας! Καταλαβαίνω ότι άρεσε αρκετά.
Ευχαριστώ! Με τις αλλαγές και την ηλεκτροκίνηση ίσως δεν δούμε πολλές ακόμη επιλογές σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα...
-
RE: Οδήγησα....
Hyundai i20 N
Μετά από προτροπή φίλου και επειδή είχα λίγο ελεύτερο χρόνο είπα να ρίξω μια ματιά στο Hyundai i20 N. Αν και δεν ψάχνω για αμάξι αυτής την κατηγορίας - θα έδειχνα ενδιαφέρον στην κατηγορία των hatch και δη στο Hyundai i30 N, το οποίο όμως δυστυχώς δεν υπήρχε σε test drive - επειδή είναι ένα ειδικό αυτοκίνητο και έχει βάλει το χέρι του ο Albert biermann της Μ είπα να πάρω μια γεύση.
Εμφανισιακά το αμάξι είναι ιδιαίτερο, μπροστά πιο όμορφο από ό,τι πίσω κατά τη γνώμη μου. Οι χώροι του είναι αξιοπρεπέστατοι στην καμπίνα για την κατηγορία! Αν και 1,96 κατόρθωσα να καθίσω πίσω μου χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Νομίζω ότι 4 άτομα κάθονται με πολλή άνεση ακόμη και σε ταξιδάκι. Το πορτ παγκάζ είναι ανάλογο της κατηγορίας και δεν είναι για οικογενειακές υποχρεώσεις...Τα καθίσματα μου φάνηκαν καλά και προσεγμένα, αλλά επειδή είχα βρεθεί και στο απλό fiesta πριν καιρό, έχω να πω ότι τα καθίσματα της ford μου φαίνονται ξεκάθαρα ανώτερα. Τα υλικά στην καμπίνα είναι ως επί το πλείστον σκληρά πλαστικά, αλλά με καλή και προσεγμένη συναρμογή. Το ψηφιακό καντράν ξεκάθαρα ανώτερο από την Χ1 μου που είναι είναι ξεπερασμένη στον τομέα αυτόν! Η εσωτερική σχεδίαση είναι λιτή και όμορφη.
Περνάω στα οδηγικά που είναι και περισσότερο ενδιαφέροντα για μένα. Το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές αν και με όχι κορυφαία πληροφόρηση, η αίσθηση που αποκομίζεις είναι καρτ φάση, αλλά η κύλιση δεν είναι τοπ αν και πολύ καλή. Το αμάξι σαν να μην απορροφούσε τους κραδασμούς όπως ένα ford που έχει κορυφαία δουλειά σε αυτόν τον τομέα. To κιβώτιο με κοντές σχέσεις είναι πολύ καλό και βοηθά σε γρήγορες αλλαγές. Ο κινητήρας είναι δυνατός και με τα 200+ άλογα προσφέρει πάνω από ικανοποιητικές επιταχύνσεις τη στιγμή που το πολύ καλό πλαίσιο δείχνει να μπορεί να διαχειριστεί εξαιρετικά και ακλόνητα αυτή τη δύναμη αν όχι και περισσότερη. Έχοντας παρόμοιες επιδόσεις με την Χ1 μου (235 άλογα diesel) δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε ιδίως από τη στιγμή που ο diesel κινητήρας της χήνας μου προσφέρει 49 κιλά ροπής και σε απότομα πατήματα του γκαζιού σε κολλάει στο κάθισμα ενώ το i20n έχει ξεκάθαρη πιο γραμμική - αρμονική αν το πω; - επιτάχυνση. Το i20n επιταχύνει πολύ γρήγορα και δεν το καταλαβαίνεις! Δεν το πίεσα υπερβολικά στις στροφές, μιας και ήταν βρεγμένος ο δρόμος από τη βροχή, ωστόσο μου έδωσε την εντύπωση ενός πραγματικά καλοστημένου αυτοκινήτου.
Νομίζω ότι πρόκειται για μια πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία, αν και τα 26000+ δεν είναι καθόλου λίγα...Πιο πιθανό να επέλεγα το fiesta st
Από την άλλη μου κίνησε το ενδιαφέρον να οδηγήσω κάποια στιγμή το i30 N με τα 280 άλογα, το οποίο προφανώς είναι ξεκάθαρα ανώτερο αυτοκίνητο!
Αν έχετε την ευκαιρία δοκιμάστε και τα δύο! -
RE: Ερώτηση για σχολή οδηγών
Να προσθέσω ότι το αυτόματο της έλυσε πραγματικά τα χέρια...με χειροκίνητο δεν υπήρχε περίπτωση να το πάρει τόσο γρήγορα...αν το κατάφερνε κιόλας τελικά...
-
RE: Ερώτηση για σχολή οδηγών
Λέω να αναστήσω το θέμα αν και το προ 10ετίας τελευταίο ποστ λέει πολλά αλλά ας γράψω και εγώ.
Η γυναίκα μου έχει πάρει πριν από πάρα πολλά χρόνια (12) το δίπλωμα και ποτέ δεν οδήγησε μόνη της , καλά - καλά ούτε μαζί μου , δεν την ενθουσίαζε να ταλαιπωρείτε στην κίνηση και να είναι συγκεντρωμένη στα ταξίδια , άσε που δείχνει και μια υπερβολική φοβία - άγχος που της την προκάλεσε ο πεθερός - ταρίφας ! Τώρα ήρθε η ώρα να την πιέσω να ξεκινήσει να οδηγάει μιας και οι υποχρεώσεις με 2 παιδιά σιγά - σιγά θα αυξάνονται και δεν θα προλαβαίνω τα πήγαινε- έλα .
Το θέμα είναι πως το κάνουμε σωστά για να μην την πάρει πάλι από κάτω , πάμε σε σχολή ή ξεκινάμε σιγά - σιγά στο χαλαρό σε καμία αλάνα ?
Αν προσπαθήσω εγώ το ξύλο θα το φάει ένα fiat bravo 2000 manual !
Αν πάω σε σχολή να προτιμήσω να πάει σε αυτόματο κιβώτιο?
Κατά 90% αν είναι καλά τα οικονομικά μας και αν έχει βολευτεί να οδηγάει μέχρι του χρόνου λέω να πάρουμε ένα μεταχειρισμένο +5ετίας κατά προτίμηση αυτόματο , αλλιώς θα μείνουμε με το Bravo μέχρι να βγει άχρηστο !
Ομοιοπαθής! Η σύζυγος είχε πάρει δίπλωμα πριν 17 χρόνια και δεν ξαναοδηγησε ποτέ! Όμως φέτος επειδή εγώ λείπω λόγω δουλειάς από τα χαράματα, έπρεπε να το ξαναπάρει για να πηγαίνει τα παιδιά στο σχολείο...Η λύση ήταν... αυτόματο και μερικά μαθήματα από εμένα!
Πήραμε ένα μεταχειρισμένο αυτόματο jonda jazz, ξεκίνησε φοβισμένα, κάναμε ξανά και ξανά τις διαδρομές που θα έκανε καθημερινά, της είπα ότι δεν με νοιάζει για το αμάξι, ας του κάνει όσες γρατζουνιες θέλει - και ήδη έχει κάνει 2-3 καλές - αλλά αδιάφορο μου είναι! Πλέον πάει όπου θέλει, πηγαίνει και φέρνει τα παιδιά στο σχολείο και έχει αρκετή άνεση ακόμη και με εύκολα παρκαρίσματα, ενώ βάζει και το αμάξι στο κλειστό γκαράζ. Μεγάλη ευκολία να έχεις βοήθεια από δεύτερο οδηγό...
-
RE: BMW FORUM
Δεν συμμερίζομαι καμιά τάση φανατισμού πουθενά και φυσικά ούτε και στην αυτοκίνηση. Έχουν πέσει στα χέρια μου και ιταλικά και γερμανικά και γαλλικά και γιαπωνέζικα και κορεάτικα αυτοκίνητα και πάντα προσπαθώ να είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ. Μετά από 25 χρόνια οδηγός (επίσημα...) νομίζω ότι ξέρω πια τι μου αρέσει στα αυτοκίνητα και ξεκάθαρα προτιμώ τα πιο οδηγοκεντρικά ακόμη και εις βάρος άλλων χαρακτηριστικών όπως τα μπλιμπλίκια ή ο εξοπλισμός ενός αυτοκινήτου.
Ων κάτοχος μιας δίλτρης bmw x1 diesel τα τελευταία 5 χρόνια και με 120.000 χλμ (σήμερα!) μπορώ ξεκάθαρα να δω τα μεγάλα πλεονεκτήματα της εταιρίας στην κορυφαία ποιότητα κύλισης, τα φρένα, στο εξαιρετικό στήσιμο, την ποιότητα υλικών στην καμπίνα, τους κορυφαίας απόδοσης κινητήρες που προσφέρουν οδηγική απόλαυση. Εντούτοις η αξιοπιστία δεν είναι ούτε ήταν ποτέ το ατού της bmw. Ασφαλώς υπάρχουν και αρκετά μοντέλα που βγήκαν καλά, αλλά από την άλλη και αρκετά που έβγαλαν μηχανικές και άλλες βλάβες με μεγάλο κόστος και κλόνισαν την αξιοπιστία της εταιρείας. Ακόμη και σήμερα στα συνεργεία βλέπω αμάξια με βλάβες που κοστίζουν πολλά...
Νομίζω ότι όποιος επιλέξει την bmw πρέπει να κάνει πρωτα καλή έρευνα αγοράς, να ελέγξει το ιστορικό του μοντέλου και των κινητήρων του και να είναι συνειδητοποιημένος για το ενδεχόμενο ότι το ρίσκο πάντα θα υπάρχει...Μπορεί αυτό να είναι το τίμημα για τα παραπάνω θετικά που ανέφερα...Όποιος θέλει να δοκιμάσει...το κάνει! Διαφορετικά υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές!
-
RE: Οικογενειακό C-SUV ή B-SUV;
@gatoz: αστα αυτά τώρα...το ερώτημα είναι να μαζέψω να πάρω Βιτ, τέτρα? Αξίζει? Τόσο καλό είναι? Με έχεις βάλει στην πρίζα τις τελευταίες 48 ώρες...εσύ φταίς! Πές μου ότι το mild hybrid είναι μπούρδα, να ξεμπερδέψω να μην το σκέφτομαι!
το μόνο που θα έπρεπε να σκέφτεσαι...είναι ποια θα είναι η...επόμενη alfa!!
-
RE: BMW X2
Πανέμορφο αυτοκίνητο, ίσως το ωραιότερο της κατηγορίας του, όπου το πετυχαίνω το χαζεύω πραγματικά. Δεν είχα την ευκαιρία να το.οδηγησω αλλά διαβάζω ότι είναι ακόμη πιο sport στημένο από τη δική μου Χ1! Απολαύστε το υπέροχο πλαίσιο και ιδίως ο 20i τον απολαυστικό κινητήρα!
-
RE: BMW X1 2016
The_Emperor wrote:
iceman7 wrote:
Κορυφαίο το τελευταίο περί του μηνύματος Φανη !!
Εγώ εχοντας 1+1 θα βάλω μαλλον νερό στο κρασί σε τετοια θέματαΒασιλη καταρχήν έχεις αντίρρηση να παραπέμψω στο κείμενο εντυπώσεων σου στο γνωστό φορουμ ;
Χρήσιμο θα είναι καθώς είσαι από τους παλιότερους κατόχους και οι εντυπώσεις σου και εδώ και εκεί έχουν πιστεύω βοηθήσει πολλους.
Και εσυ και ο Φανης με έχετε και εμένα άλλωστε βοηθήσει πολύ!
Επίσης με αφορμή το αρχικό σου μήνυμα πριν 5 χρόνια που εγραφες ότι δεν προσθεσες κάποια πραγματα στην παραγγελια, σε θέμα εξοπλισμού είναι κάτι που μετάνιωσες που δεν το έβαλες ή θα ήθελες να το προσθέσεις ;Δεν έχω κανένα πρόβλημα Στέφανε. Μπορείς να το παραθέσεις όπου θέλεις Έγραψα το κείμενο για οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για το αμάξι προσπαθώντας να γράψω και τα θετικά και τα αρνητικά. Στα αρνητικά είναι σίγουρα και η τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας. Όλα πανάκριβα ιδίως ο πρόσθετος εξοπλισμός. Φυσικά θα ήθελα και άλλον εξοπλισμό αλλά όχι με τα χρήματα που ζητά η bmw. Έχω γράψει και παλιότερα ότι θεωρώ όλη την κατηγορία υπερκοστολογημενη. Θα έπρεπε ολα να είναι φτηνότερα...Έβαλα τότε λοιπόν ένα όριο και προσπάθησα να μην το ξεπεράσω επιλέγοντας αυτά που θεωρώ πιο σημαντικα για ΜΕΝΑ και τη χρήση που κάνω
Σίγουρα τα πάντα κοστίζουν στη BMW και στη χώρα μας ούτε το φορολογικό βοηθάει.
Γενικα εχοντας μπει στη Χ1 σου και γνωριζοντας πως οδηγεις θεωρώ ότι θα άξιζε - αν την κράταγες μερικά χρονια ακόμα - να κοίταζες για τα σπορ καθίσματα και από όσα μπαίνουν ως retrofit και το Μ τιμόνι. Μια μεγαλύτερη ακόμα και μαμά οθόνη απλά θα ομόρφαινε το εσωτερικό σου.
Από μαμά και κατά την παραγγελία πιστεύω θα εκτιμούσες τα αυθεντικά led (παρότι νομίζω βελτιώσαμε πολύ την κατάσταση με τον fotologic) αλλά αισθητικά είναι υπέροχα ειδικά της προ lci, τον εσωτερικό φωτισμό να ενθουσιάζονται οι κούκλες σου και βέβαια για εσένα πιο οδηγοκεντρικο εξοπλισμό όπως το edc, τη μεταβλητή κρεμαγιέρα και τα Μ φρένα.
Ειδικά με τα τελευταία και μαζί με το tuning (αλήθεια έχεις καμπύλες από dyno να δούμε θα ειχες στα χέρια σου ένα απίστευτο όπλο που ίσως σου άλλαζε λόγο και την προσέγγιση για τη stelvio.Προφανώς θα τα ήθελα όλα αυτά! Μαλιστα μου θύμισες άλλο ένα αρνητικό που έχει η Χ1 μου και μάλιστα σημαντικό για μένα! Τα απλά καθίσματα που έχει είναι ΜΕΤΡΙΑ. Όταν θέλω να κινηθώ γρήγορα σε στροφιλικια και ενώ το αμάξι έχει τη δυνατότητα να κρατηθεί εξαιρετικά σε αυτά και ακόμη περισσότερο έχει και τη δύναμη να το κάνει, η πλευρική στήριξη των καθισμάτων είναι ανεπαρκής και με δυσκολεύει στην οδήγηση! Οι άλλες 'ομορφιές' που αναφέρεις προφανώς και θα μου άρεσαν...βασικά και όλον τον κατάλογο να μπορούσα να είχα θα τον έβαζα...αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω όχι με τα λεφτά που ζητάει η bmw! Όλοι επίσης ανάλογα με τα εισόδημα που έχει ο καθένας βάζουν ένα όριο στο budget που διαθέτουν για αμάξι. Η Χ1 κόστισε αρκετά, δεν το μετανιώνω μεν, γιατί την έχω απολαύσει κάθε στιγμή, αλλά δεν είμαι πρόθυμος να δώσω περισσότερα εκτός και αν έβρισκα κάτι σε πραγματική ευκαιρία!