-
Το 3008 τι σχέση έχει με gla και q3; Αν αντέχεις να πάρεις τη gla με κανονικό εξοπλισμό πας με κλειστά μάτια εκεί διαφορετικά παίρνεις το αουντι. Αν θες μη πριμιουμ το τουσον είναι πολύ ανώτερο από το 3008,πεταμενα λεφτά το γαλλικό.
-
εχω την αίσθηση οτι ο SPI απαντάει σε πόστ και συγκεκριμένα σε αυτό
https://forum.4troxoi.gr/comment/2105779599#comment-2105779599
που είναι λιγο παραπάνω.
Η φράση 'Θα πάω για test drive των GLA, Q3 & 3008 fl (όταν έρθει) και θα αποφασίσω...' είναι και στα 2 και μάλιστα παίζει βασικό ρόλο.
-
Το 3008 τι σχέση έχει με gla και q3; Αν αντέχεις να πάρεις τη gla με κανονικό εξοπλισμό πας με κλειστά μάτια εκεί διαφορετικά παίρνεις το αουντι. Αν θες μη πριμιουμ το τουσον είναι πολύ ανώτερο από το 3008,πεταμενα λεφτά το γαλλικό.
Δεν γεννιέσαι θρησκόληπτος, άπληστος, διεφθαρμένος, και εμπαθής. κατι σου συνεβει. τι αραγε?
-
Έχεις μάλλον δικιο Nick. Aπαντά σε άλλον.
Αλλά ακομη κι έτσι,η πρότασή μου παραμένει η ίδια και για τον άλλο συμφορουμίτη.
-
Τελικά σε ποιό αυτοκίνητο κατέληξες ?
-
Το 3008 τι σχέση έχει με gla και q3; Αν αντέχεις να πάρεις τη gla με κανονικό εξοπλισμό πας με κλειστά μάτια εκεί διαφορετικά παίρνεις το αουντι. Αν θες μη πριμιουμ το τουσον είναι πολύ ανώτερο από το 3008,πεταμενα λεφτά το γαλλικό.
Βρε Άλεξ ούτε το 2016 στο θεμα του 3008 δεν τα έγραφαν αυτά οι πολέμιοι του όταν γινόταν ανάλογη συζήτηση σε σύγκριση με X1 , Q3, Gla.
Να μου πεις για το πιο φρέσκο 2008 που κεφαλαιοποιεί την επιτυχία του μεγάλου αδελφού και μας ήρθε με τουπε και τιμες στο θεό να το καταλάβω ίσως - Αν και σε προκαλώ να μπεις μετά από ένα Q2 ή ένα Captur -Puma μέσα σε ένα allure και θα καταλάβεις την επιτυχία του , ακόμη και εγώ μεγάλος πολέμιος του που υποστηρίζω σε αυτή την κατηγορία μόνο το Vitara και κανένα άλλο κατάλαβα αμέσως την αξία του και το ποσό 'κατάλληλη' τιμολόγηση έκανε τελικά η Peugeot.
Να κατανοήσω επίσης από την πλευρά σου την υποστήριξη στο αντικειμενικά πιο VFM Tucson αυτή την στιγμή στην κατηγορία και ίσως καλύτερο σε κάποια σημεία ακόμη και από τα Q3 ,Gla , X1 και το 3008 , αλλά πρέπει να καταλάβεις πως το 3008 πλέον έχει κερδίσει επάξια μια θέση δίπλα στην premium τριάδα , αυτό είναι δεδομένο. Έχει ψωμιά ακόμη για αλλά segments αλλά σε αυτά τα μικρότερα δηλαδή τα καταφέρνει μια χαρά , περίμενε να δεις και το επόμενο 308 (αν και τώρα με την Alfa Romeo ίσως μπλέξει λίγο θέμα)
-
ALEX19 wrote:
Το 3008 τι σχέση έχει με gla και q3; Αν αντέχεις να πάρεις τη gla με κανονικό εξοπλισμό πας με κλειστά μάτια εκεί διαφορετικά παίρνεις το αουντι. Αν θες μη πριμιουμ το τουσον είναι πολύ ανώτερο από το 3008,πεταμενα λεφτά το γαλλικό.
Βρε Άλεξ ούτε το 2016 στο θεμα του 3008 δεν τα έγραφαν αυτά οι πολέμιοι του όταν γινόταν ανάλογη συζήτηση σε σύγκριση με X1 , Q3, Gla.
Να μου πεις για το πιο φρέσκο 2008 που κεφαλαιοποιεί την επιτυχία του μεγάλου αδελφού και μας ήρθε με τουπε και τιμες στο θεό να το καταλάβω ίσως - Αν και σε προκαλώ να μπεις μετά από ένα Q2 ή ένα Captur -Puma μέσα σε ένα allure και θα καταλάβεις την επιτυχία του , ακόμη και εγώ μεγάλος πολέμιος του που υποστηρίζω σε αυτή την κατηγορία μόνο το Vitara και κανένα άλλο κατάλαβα αμέσως την αξία του και το ποσό 'κατάλληλη' τιμολόγηση έκανε τελικά η Peugeot.
Να κατανοήσω επίσης από την πλευρά σου την υποστήριξη στο αντικειμενικά πιο VFM Tucson αυτή την στιγμή στην κατηγορία και ίσως καλύτερο σε κάποια σημεία ακόμη και από τα Q3 ,Gla , X1 και το 3008 , αλλά πρέπει να καταλάβεις πως το 3008 πλέον έχει κερδίσει επάξια μια θέση δίπλα στην premium τριάδα , αυτό είναι δεδομένο. Έχει ψωμιά ακόμη για αλλά segments αλλά σε αυτά τα μικρότερα δηλαδή τα καταφέρνει μια χαρά , περίμενε να δεις και το επόμενο 308 (αν και τώρα με την Alfa Romeo ίσως μπλέξει λίγο θέμα)
Ο άνθρωπος γράφει στο νήμα ότι αντέχει η τσέπη του τη gla και το q3, το να του προτείνουμε το 3008 που είναι κατώτερο στα πάντα από αυτά τα δυο και η πεζώ το τιμολογεί στα ίδια χρήματα τι νόημα έχει; Να ήταν το πεζω 4-5000 φθηνότερο να το καταλάβω αλλά στα ίδια χρήματα είναι τρέλα και όχι δεν είναι η πρίμιουμ η πεζω. Μετά έχεις τουσκον που έχει καλύτερα ηλεκτρονικά καλύτερο μοτέρ τετρακίνηση ιδια ποιότητα στη καμπίνα και ανώτερο πακέτο στο κομμάτι της εγγύησης από το 3008 και θα πας να επιλέξεις 3008 στα ίδια χρήματα;
Το 2008 και να μου το χαρίζανε προσωπικά δε θα το έπαιρνα.Από όλα τα τεστ drive που έκανα μαζί με το 208 και τη κορόλλα τα χειρότερα οδηγικά αυτοκίνητα και εντάξει η κορόλλα έχει το ατού της μικρής κατανάλωσης τα γαλλικά τι έχουν; Όταν στα 28000€ που ζητά η πεζω για το allure plus 2008 παίρνεις σιβικ, φόκους και τον άσο της bmw θα προτιμήσω την υπερηψωμένη βάρκα;
-
Εγώ προτείνω με ένα νόμο και ένα άρθρο να απαγορεύσουμε σε όλες τις εταιρείες πλην BMW,Audi και Mercedes να πουλάνε τα κατώτερα αυτοκίνητα τους στην Ελλάδα.
-
Το GLA στην βασική του έκδοση που πήρα προσφορά κάνει 42000 με τον 1,33 αυτόματο ..
Ποιό 3008 φτάνει 42000 με τον 1,2 βενζίνη αυτόματο ?
-
Αρχικά να πω πως μέσα έπεσε ο nickthetrib. Ευχαριστώ για το καλοσόρισμα επίσης φίλοι. Πάμε παρακάτω. Το 3008 από την στιγμή που εμφανίστηκε στην αγορά έβγαζε μάτι ως μια νέα premium επιλογή, Η τιμή του σε κάθε έκδοση βέβαια ήταν ανταγωνιστική σε σχέση με τους ανταγωνιστές του οι οποίοι από ένα σημείο και μετά έγιναν διώκτες του (λόγω πωλήσεων φυσικά που του έδωσαν μεγάλο μερίδιο της αγοράς). Όσον αφορά την σύγκριση καλά κάνει και βρίσκεται σε αυτό το νήμα παραγκωνίζοντας και την Χ1 ακόμη... Γιατί? Μα φυσικά γιατί μέσα κι έξω είναι άκρως ανταγωνιστικό και σύγχρονο των άλλων 2 αυτοκινήτων. Προσωπικά το θεωρώ και το πλέον όμορφο, Q3. To αμάξι φυσάει. Από όποια πλευρά μέσα κι έξω αν το είδα ήταν αψεγάδιαστο. Οι λεπτομέρειες όπως αυτή του μασπιέ όταν ανοίγεις τις πόρτες, το μέγεθος και η αρχοντιά του, η τέλεια από πλευράς εμφάνισης και εργονομίας κονσόλα μου έκοψαν τον βήχα και κάθε διάθεση να βγάλω πικρόχολα σχόλια για το γκρουπ κλπ. Το λάτρεψα. Μπαίνω μετά στην GLA. Για εμένα ίσως ποιο άσχημη από τα άλλα δύο εξωτερικά αλλά μέσα διαστημόπλοιο. Μου αρέσει πολύ ο 1300άρης της και οι 163 ίπποι του. Μια χαρά για τα γούστα μου. Προσωπικά η σειρά με την οποία θα επέλεγα ένα από δαυτά θα ήταν 3008, Q3 και τέλος GLA. Μπορεί και ανάποδα. Ευτυχώς δεν έχω τέτοιο γρίφο να λύσω τώρα.
-
Αρχικά να πω πως μέσα έπεσε ο nickthetrib. Ευχαριστώ για το καλοσόρισμα επίσης φίλοι. Πάμε παρακάτω. Το 3008 από την στιγμή που εμφανίστηκε στην αγορά έβγαζε μάτι ως μια νέα premium επιλογή, Η τιμή του σε κάθε έκδοση βέβαια ήταν ανταγωνιστική σε σχέση με τους ανταγωνιστές του οι οποίοι από ένα σημείο και μετά έγιναν διώκτες του (λόγω πωλήσεων φυσικά που του έδωσαν μεγάλο μερίδιο της αγοράς). Όσον αφορά την σύγκριση καλά κάνει και βρίσκεται σε αυτό το νήμα παραγκωνίζοντας και την Χ1 ακόμη... Γιατί? Μα φυσικά γιατί μέσα κι έξω είναι άκρως ανταγωνιστικό και σύγχρονο των άλλων 2 αυτοκινήτων. Προσωπικά το θεωρώ και το πλέον όμορφο, Q3. To αμάξι φυσάει. Από όποια πλευρά μέσα κι έξω αν το είδα ήταν αψεγάδιαστο. Οι λεπτομέρειες όπως αυτή του μασπιέ όταν ανοίγεις τις πόρτες, το μέγεθος και η αρχοντιά του, η τέλεια από πλευράς εμφάνισης και εργονομίας κονσόλα μου έκοψαν τον βήχα και κάθε διάθεση να βγάλω πικρόχολα σχόλια για το γκρουπ κλπ. Το λάτρεψα. Μπαίνω μετά στην GLA. Για εμένα ίσως ποιο άσχημη από τα άλλα δύο εξωτερικά αλλά μέσα διαστημόπλοιο. Μου αρέσει πολύ ο 1300άρης της και οι 163 ίπποι του. Μια χαρά για τα γούστα μου. Προσωπικά η σειρά με την οποία θα επέλεγα ένα από δαυτά θα ήταν 3008, Q3 και τέλος GLA. Μπορεί και ανάποδα. Ευτυχώς δεν έχω τέτοιο γρίφο να λύσω τώρα.
Το 3008 πως βγάζει μάτι ακριβώς; Για το πιο αδύναμο μοτέρ στη κατηγορία; Την έλλειψη εργονομίας στην καμπίνα; Το μέτριο σύστημα πολυμέσων; Την μέτρια συναρμογή; Το απαράδεκτο τιμόνι; Πάντως οφείλω να δώσω συγχαρητήρια στο διαφημιστικό τμήμα της πεζώ, που έχει πείσει τόσο κόσμο στην ελλάδα ότι είναι στο ίδιο επίπεδο με audi και bmw και mercedes.
-
ξεχωρίζοντας τo merc, που δεν έχω μπει καν μέσα, το xc40 είναι πιο ολοκληρωμένο από όλα που αναφέρονται. μήκος, χώροι πίσω, πορτμπαγκάζ, ύψος, κιβώτιο, καθίσματα, ποιότητα κύλισης είναι όλα στο 10 (για μένα). εκμετάλλευση χώρων 11.
επειδή μπήκα back to back πέρσι 3008/ xc40 η διαφορά ήταν εμφανής.
στα 35 μάλλον δεν είναι μέσα στο μπάτζετ όμως.
-
@αλεξ τα παραλες, έχουν κάνει άλματα σε όλα που αναφέρεις. η εργονομία είναι θέμα αλλά το κάνουν και επιτηδες.
-
Alex από τον συνδιασμό των απαντήσεων του cruiser και του Spi Duster παίρνεις μια ιδέα από το τι είχε παιχτεί στο νήμα του 3008 2016.
Οπότε επ ουδενί δεν είναι για πέταμα το 3008 αφού 1. Δεν είναι στην ίδια τιμολογιακή κατηγορία με τα premium. 2. Πρόκειται (ειδικά την εποχή που κυκλοφόρησε) για ένα πανέμορφο αυτοκίνητο μέσα έξω που έκανε και συνεχίζει να κάνει τεράστια εντύπωση στην κατηγορία του χωρίς να υστερεί σημαντικά σε κανέναν τομέα σε σχέση με τα premium.
Συνοψίζοντας το 3008 ήταν μια τεράστια επιτυχία της Peugeot ακριβώς λόγω της χαμηλότερης τιμολόγησης σε σχέση με τα premium και καταπληκτικής σχεδίασης μέσα έξω με πολύ καλη ποιότητα υλικών , κύλισης , οδηγικής συμπεριφοράς , και πρακτικότητας ίσως όχι κορυφαίο σε κάποιον από αυτούς τους τομείς όπως κάποιο από τους premium ανταγωνιστές τους αλλά overall , που αυτό είναι που μετρά και πάντα σε σχέση με την χαμηλότερη τιμή του.
Σε αυτό λοιπόν μετά πάτησε όλη η στρατηγική της εταιρείας και προέκυψε το 2008 με τιμή που ξενίζει αλλά... και πάλι ευκαιρία σε σχέση με ένα Q2 ή ένα βασικό countryman και αυτή είναι η ουσία του σκεπτικού τους νομίζω.
Κάπου ανάμεσα προέκυψε και ένα πανέμορφο εξωτερικά 508 με εσωτερικό από Supercar. Και λογικά θα ακολουθήσει ένα εξίσου καλό 308 και θα δέσει το γλυκό.
Τα παραπάνω τα αναφέρω σαν πολύ θετικά για το γεγονός πως μια εταιρεία κατάφερε να κάνει μια τέτοια τεράστια στροφή σε τόσο γρήγορο χρονικό διάστημα ακολουθούντας μια στρατηγική που έδωσε πάρα πολλά νέα στοιχεία στην αγορά κυρίως σχεδιαστικά σε αντίθεση με την λογική του μάρκετινγκ του αρμεγματος και για αυτό την υποστηρίζω. Και βλέπω πως το ίδιο μοντέλο ακολουθεί και με την Opel ( βλέπε νέο Mokka και Astra) και την Citroen ( απόλυτη σχεδόν ελευθερία να χαράξει την δική της πορεία) και ανάλογα μπορώ να είμαι πολύ αισιόδοξος για την εικόνα της Alfa Romeo.
Τώρα στα τετριμμένα...και εγώ στην κατηγορία C Suv σημερα θα πήγαινα καρφί στο Tuscon γιατί λόγω του χαρακτήρα μου θέλω τα περισσότερα από κάθε ευρώ που ξοδεύω και αντίστοιχα στο Vitara αντί για το 2008. Τα civic , focus και 1 series που συγκρίνεις με το 2008 στα 28.000 δεν έχουν σχέση , περίμενε να δούμε τι θα δώσει το 308 στα 28.000 και ...δόξα σόι ο Κύριος η επόμενη Giulietta.
-
Alex από τον συνδιασμό των απαντήσεων του cruiser και του Spi Duster παίρνεις μια ιδέα από το τι είχε παιχτεί στο νήμα του 3008 2016.
Οπότε επ ουδενί δεν είναι για πέταμα το 3008 αφού 1. Δεν είναι στην ίδια τιμολογιακή κατηγορία με τα premium. 2. Πρόκειται (ειδικά την εποχή που κυκλοφόρησε) για ένα πανέμορφο αυτοκίνητο μέσα έξω που έκανε και συνεχίζει να κάνει τεράστια εντύπωση στην κατηγορία του χωρίς να υστερεί σημαντικά σε κανέναν τομέα σε σχέση με τα premium.
Συνοψίζοντας το 3008 ήταν μια τεράστια επιτυχία της Peugeot ακριβώς λόγω της χαμηλότερης τιμολόγησης σε σχέση με τα premium και καταπληκτικής σχεδίασης μέσα έξω με πολύ καλη ποιότητα υλικών , κύλισης , οδηγικής συμπεριφοράς , και πρακτικότητας ίσως όχι κορυφαίο σε κάποιον από αυτούς τους τομείς όπως κάποιο από τους premium ανταγωνιστές τους αλλά overall , που αυτό είναι που μετρά και πάντα σε σχέση με την χαμηλότερη τιμή του.
Σε αυτό λοιπόν μετά πάτησε όλη η στρατηγική της εταιρείας και προέκυψε το 2008 με τιμή που ξενίζει αλλά... και πάλι ευκαιρία σε σχέση με ένα Q2 ή ένα βασικό countryman και αυτή είναι η ουσία του σκεπτικού τους νομίζω.
Κάπου ανάμεσα προέκυψε και ένα πανέμορφο εξωτερικά 508 με εσωτερικό από Supercar. Και λογικά θα ακολουθήσει ένα εξίσου καλό 308 και θα δέσει το γλυκό.
Τα παραπάνω τα αναφέρω σαν πολύ θετικά για το γεγονός πως μια εταιρεία κατάφερε να κάνει μια τέτοια τεράστια στροφή σε τόσο γρήγορο χρονικό διάστημα ακολουθούντας μια στρατηγική που έδωσε πάρα πολλά νέα στοιχεία στην αγορά κυρίως σχεδιαστικά σε αντίθεση με την λογική του μάρκετινγκ του αρμεγματος και για αυτό την υποστηρίζω. Και βλέπω πως το ίδιο μοντέλο ακολουθεί και με την Opel ( βλέπε νέο Mokka και Astra) και την Citroen ( απόλυτη σχεδόν ελευθερία να χαράξει την δική της πορεία) και ανάλογα μπορώ να είμαι πολύ αισιόδοξος για την εικόνα της Alfa Romeo.
Τώρα στα τετριμμένα...και εγώ στην κατηγορία C Suv σημερα θα πήγαινα καρφί στο Tuscon γιατί λόγω του χαρακτήρα μου θέλω τα περισσότερα από κάθε ευρώ που ξοδεύω και αντίστοιχα στο Vitara αντί για το 2008. Τα civic , focus και 1 series που συγκρίνεις με το 2008 στα 28.000 δεν έχουν σχέση , περίμενε να δούμε τι θα δώσει το 308 στα 28.000 και ...δόξα σόι ο Κύριος η επόμενη Giulietta.
Εμένα η εξωτερική εμφάνιση των πεζώ δε μου αρέσει εναντιθέσει με το τουσκόν που το βρίσκω εντυπωσιακό. Το μεγάλο πρόβλημα της πεζώ είναι η έλλειψη καλού κινητήρα και η τουλάχιστον μέτρια οδηγική συμπεριφορά. Δε μπορεί να συναγωνιστεί τις πρίμιουμ εταιρείες εκεί ούτε και τη φορντ που φτιάχνει επίσης κορυφαία μοντέλα σε οδηγική συμπεριφορά. Τέλος πως γίνεται τα μισά μοντέλα της πεζώ να μη μπορείς να τα οδηγήσεις λόγω αυτού του δήθεν φουτουριστικού ι κοκπιτ και του μικρού τιμονιού; Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι αυτή τη δήθεν καινοτομία στο εσωτερικό που γράφεις το ίδιο κινέζικο τάμπλετ που έχουν όλοι έχει και το ψηφιακό πίνακα οργάνων ο οποίος είναι υποδεέστερος του vag που μπορείς να τον παραμετροποιήσεις όπως θέλεις.Ποιοτικά υλικά στην καμπίνα έχουν τα bmw (1,2 χ1,χ2) κυρίως και τα αντίστοιχα μερκ τα υπόλοιπα ποιότητα δεν έχουν στα χρήματα που συζητάμε. Ούτε βέβαια μπορούμε να συζητάμε για ποιότητα κύλισης σε αυτή την κατηγορία
-
ρε συ βαγκκερκ καποιες φορες δεν χρειαζεται ο διαλογος, υπαρχουν καποιοι ανικητοι.
-
Ορίστε;;; Παρακαλώ;;;;
Με φωναξε κανεις;;;
Ακουσα το ονομα μου...
-
@gatoz: αστα αυτά τώρα...το ερώτημα είναι να μαζέψω να πάρω Βιτ, τέτρα? Αξίζει? Τόσο καλό είναι? Με έχεις βάλει στην πρίζα τις τελευταίες 48 ώρες...εσύ φταίς! Πές μου ότι το mild hybrid είναι μπούρδα, να ξεμπερδέψω να μην το σκέφτομαι!
-
@gatoz: αστα αυτά τώρα...το ερώτημα είναι να μαζέψω να πάρω Βιτ, τέτρα? Αξίζει? Τόσο καλό είναι? Με έχεις βάλει στην πρίζα τις τελευταίες 48 ώρες...εσύ φταίς! Πές μου ότι το mild hybrid είναι μπούρδα, να ξεμπερδέψω να μην το σκέφτομαι!
το μόνο που θα έπρεπε να σκέφτεσαι...είναι ποια θα είναι η...επόμενη alfa!!
-
Εμένα η εξωτερική εμφάνιση των πεζώ δε μου αρέσει εναντιθέσει με το τουσκόν που το βρίσκω εντυπωσιακό. Το μεγάλο πρόβλημα της πεζώ είναι η έλλειψη καλού κινητήρα και η τουλάχιστον μέτρια οδηγική συμπεριφορά. Δε μπορεί να συναγωνιστεί τις πρίμιουμ εταιρείες εκεί ούτε και τη φορντ που φτιάχνει επίσης κορυφαία μοντέλα σε οδηγική συμπεριφορά. Τέλος πως γίνεται τα μισά μοντέλα της πεζώ να μη μπορείς να τα οδηγήσεις λόγω αυτού του δήθεν φουτουριστικού ι κοκπιτ και του μικρού τιμονιού; Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι αυτή τη δήθεν καινοτομία στο εσωτερικό που γράφεις το ίδιο κινέζικο τάμπλετ που έχουν όλοι έχει και το ψηφιακό πίνακα οργάνων ο οποίος είναι υποδεέστερος του vag που μπορείς να τον παραμετροποιήσεις όπως θέλεις.Ποιοτικά υλικά στην καμπίνα έχουν τα bmw (1,2 χ1,χ2) κυρίως και τα αντίστοιχα μερκ τα υπόλοιπα ποιότητα δεν έχουν στα χρήματα που συζητάμε. Ούτε βέβαια μπορούμε να συζητάμε για ποιότητα κύλισης σε αυτή την κατηγορία
βρε συνονόματε πολύ μίσος με τους Γάλλους έχεις ούτε γκόμενά να σου έχουν φάει ή Γαλλίδα να σε παρατησε(πλάκα κάνω). Αλλά διορθώστε με αν κάνω πουθενά λάθος ή πεζω δεν είχε συνεργασία με bmw, ford, και νομίζω και volvo παλιότερα? Ο 1.33 της merc πάλι από Γαλλίδα δεν προέρχεται?
Οικογενειακό C-SUV ή B-SUV;