Πανέμορφο θα είναι και αυτό...το design στα τελευταία volvo μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...Είμαι σίγουρος ότι αν το XC40 είχε κυκλοφορήσει ήδη και με κανέναν D4 ή D5 θα βρισκόμουν σε μεγάλο δίλημμα...
Best posts made by the_emperor
-
RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform
-
RE: Οδήγησα....
Hyundai i20 N
Μετά από προτροπή φίλου και επειδή είχα λίγο ελεύτερο χρόνο είπα να ρίξω μια ματιά στο Hyundai i20 N. Αν και δεν ψάχνω για αμάξι αυτής την κατηγορίας - θα έδειχνα ενδιαφέρον στην κατηγορία των hatch και δη στο Hyundai i30 N, το οποίο όμως δυστυχώς δεν υπήρχε σε test drive - επειδή είναι ένα ειδικό αυτοκίνητο και έχει βάλει το χέρι του ο Albert biermann της Μ είπα να πάρω μια γεύση.
Εμφανισιακά το αμάξι είναι ιδιαίτερο, μπροστά πιο όμορφο από ό,τι πίσω κατά τη γνώμη μου. Οι χώροι του είναι αξιοπρεπέστατοι στην καμπίνα για την κατηγορία! Αν και 1,96 κατόρθωσα να καθίσω πίσω μου χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Νομίζω ότι 4 άτομα κάθονται με πολλή άνεση ακόμη και σε ταξιδάκι. Το πορτ παγκάζ είναι ανάλογο της κατηγορίας και δεν είναι για οικογενειακές υποχρεώσεις...Τα καθίσματα μου φάνηκαν καλά και προσεγμένα, αλλά επειδή είχα βρεθεί και στο απλό fiesta πριν καιρό, έχω να πω ότι τα καθίσματα της ford μου φαίνονται ξεκάθαρα ανώτερα. Τα υλικά στην καμπίνα είναι ως επί το πλείστον σκληρά πλαστικά, αλλά με καλή και προσεγμένη συναρμογή. Το ψηφιακό καντράν ξεκάθαρα ανώτερο από την Χ1 μου που είναι είναι ξεπερασμένη στον τομέα αυτόν! Η εσωτερική σχεδίαση είναι λιτή και όμορφη.
Περνάω στα οδηγικά που είναι και περισσότερο ενδιαφέροντα για μένα. Το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές αν και με όχι κορυφαία πληροφόρηση, η αίσθηση που αποκομίζεις είναι καρτ φάση, αλλά η κύλιση δεν είναι τοπ αν και πολύ καλή. Το αμάξι σαν να μην απορροφούσε τους κραδασμούς όπως ένα ford που έχει κορυφαία δουλειά σε αυτόν τον τομέα. To κιβώτιο με κοντές σχέσεις είναι πολύ καλό και βοηθά σε γρήγορες αλλαγές. Ο κινητήρας είναι δυνατός και με τα 200+ άλογα προσφέρει πάνω από ικανοποιητικές επιταχύνσεις τη στιγμή που το πολύ καλό πλαίσιο δείχνει να μπορεί να διαχειριστεί εξαιρετικά και ακλόνητα αυτή τη δύναμη αν όχι και περισσότερη. Έχοντας παρόμοιες επιδόσεις με την Χ1 μου (235 άλογα diesel) δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε ιδίως από τη στιγμή που ο diesel κινητήρας της χήνας μου προσφέρει 49 κιλά ροπής και σε απότομα πατήματα του γκαζιού σε κολλάει στο κάθισμα ενώ το i20n έχει ξεκάθαρη πιο γραμμική - αρμονική αν το πω; - επιτάχυνση. Το i20n επιταχύνει πολύ γρήγορα και δεν το καταλαβαίνεις! Δεν το πίεσα υπερβολικά στις στροφές, μιας και ήταν βρεγμένος ο δρόμος από τη βροχή, ωστόσο μου έδωσε την εντύπωση ενός πραγματικά καλοστημένου αυτοκινήτου.
Νομίζω ότι πρόκειται για μια πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία, αν και τα 26000+ δεν είναι καθόλου λίγα...Πιο πιθανό να επέλεγα το fiesta st
Από την άλλη μου κίνησε το ενδιαφέρον να οδηγήσω κάποια στιγμή το i30 N με τα 280 άλογα, το οποίο προφανώς είναι ξεκάθαρα ανώτερο αυτοκίνητο!
Αν έχετε την ευκαιρία δοκιμάστε και τα δύο! -
RE: Οδήγησα....
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@the_emperor said in Οδήγησα....:
Ευχαριστώ! Με τις αλλαγές και την ηλεκτροκίνηση ίσως δεν δούμε πολλές ακόμη επιλογές σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα...
Ευτυχως θα υπαρχουν τα μεταχειρισμενα για καιρο ακομα
Όντως! Εντωμεταξύ επειδή κάνω φέτος μάθημα σε ΕΠΑΛ και η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών θέλει μηχανολογία...σε κάποια φάση τους είπα χωρίς να το πολυσκεφτώ...μήπως αντί για μηχανικοί αυτοκινήτων θα έπρεπε να το σκεφτείτε για ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτων; Πάγωσαν όλα και με κοιτούσαν αμίλητα...
-
RE: Οδήγησα....
@babisstinson said in Οδήγησα....:
@the_emperor said in Οδήγησα....:
@babisstinson said in Οδήγησα....:
Ωραίες εντυπώσεις και ευπρόσδεκτη η σύγκριση με ακόμα 2 αυτοκίνητα ίδιας αλλά και διαφορετικής κατηγορίας! Καταλαβαίνω ότι άρεσε αρκετά.
Ευχαριστώ! Με τις αλλαγές και την ηλεκτροκίνηση ίσως δεν δούμε πολλές ακόμη επιλογές σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα...
Δυστυχώς έτσι φαίνεται, το μέλλον προδιαγράφεται ζοφερό για τέτοια αυτοκίνητα. Είναι και ο λόγος που σκέφτομαι ότι όποιος μπορεί πρέπει να πάρει ένα τελευταίο καλό βενζινοκίνητο (όσο πιο) sport αυτοκίνητο ώστε να απολαμβάνει οδήγηση για τις επόμενες δεκατίες. Έως και επένδυση θα είναι ίσως..
Ο Αλέξανδρος και με δική μου παρότρυνση πήρε το evo 10 και το απολαμβάνει ήδη!
-
RE: ALFA ROMEO GIULIA
Alfa Romeo Giulia Veloce (280ps αυτόματη) και Stelvio
Η επίσκεψη στην αντιπροσωπεία έγινε με αφορμή event στα Γιάννενα για την προώθηση των μοντέλων της Alfa στην πόλη και την ευρύτερη περιοχή. Ο κόσμος ήταν λιγότερος από ό,τι περίμενα ιδίως όταν είχε ανακοινωθεί ότι θα υπάρχει η δυνατότητα test drive αυτοκινήτων όπως η Giulia και η Stelvio. Είχα τη δυνατότητα για σχεδόν δύο ώρες να περιεργαστώ μαζί με τον ΑλέξανδροΚ τα δύο αυτά μοντέλα καθώς και την Giullieta λεπτομερέστατα.
Καταρχήν να γράψω ότι σχεδιαστικά η Alfa Romeo μου αρέσει πολύ. Δεν είμαι οπαδός των sedan πια σαν 'εικόνα', αφού ύστερα από τόσες δεκαετίες έχει κουραστεί το μάτι μου να τα βλέπει. Η Giullia επομένως μου αρέσει, αλλά μέχρι εκεί. Η Stelvio στα δικά μου μάτια είναι πιο φρέσκια, πιο μοντέρνα και σαν εμφάνιση την προτιμώ ξεκάθαρα. Βλέποντάς τη λεπτομερώς από κοντά μού άρεσε ακόμη περισσότερο από ό,τι στις φωτογραφίες! Θα τολμούσα να πω ότι θα την έβαζα αναμεσα στα πιο όμορφα SUV που κυκλοφορούν!
Η Giullia έχει σχετικά καλούς χώρους στην καμπίνα, αλλά η Stelvio λόγω ύψους είναι και δείχνει πιο ευρύχωρη. Οι μπροστά επιβάτες κάθονται άνετα με επαρκή χώρο. Οι πίσω θα στριμωχτούν λιγάκι στη Giullia, χωρίς ωστόσο δράματα, ενώ τα πράγματα είναι καλύτερα στη Stelvio όπου ακόμη και ένας τρίτος μπορεί να βολευτεί έστω και με λίγο στρίμωγμα. Και εγώ και ο Αλέξανδρος είμαστε ψηλοί και γενικά μεγάλων διαστάσεων και χωρέσαμε άνετα στο πίσω κάθισμα αν και τα κεφάλια μας πλησίασαν αρκετά την οροφή ιδίως στη Giullia. Στην τελευταία μικρό 'ζόρι' είχε και η έξοδος από τις πίσω θέσεις... ενώ ο χώρος για τα πόδια είναι απλά οκ για κάποιον ψηλό.
Ο χώρος αποσκευών είναι απλά επαρκής και στα δυο μοντέλα για την κατηγορία του καθενός.Η σχεδίαση και στο εσωτερικό είναι πολύ καλή και τα υλικά εξίσου καλά, αλλά σε καμία περίπτωση κορυφαία. Είχα γράψει και παλιότερα και το επιβεβαίωσα και αυτή τη φορά ότι τόσο το δέρμα όσο και το υλικό στην καμπίνα είναι καλής, αλλά όχι άριστης ποιότητας. Δεν ξέρω πόσο σημαντικό είναι αυτό για έναν αλφίστι, αλλά τους 'ακριβούς' Γερμανούς η Άλφα αν και τους έχει πλησιάσει, δεν τους έχει φτάσει, παρόλο που τα Giullia και Stelvio βρίσκονται σε αρκετά υψηλές τιμές. Στα επάνω τμήματα το υλικό είναι καλύτερο και αφρώδες, ενώ στα χαμηλότερα τα πλαστικά είναι σκληρά. Το ίδιο συμβαίνει λίγο πολύ κ στους ανταγωνιστές, αλλά με ένα επίπεδο καλύτερη ποιότητα σε κάθε σημείο. Αν π.χ. μέτρο σύγκρισης πάρω την BMW είτε τη δικιά μου X1 ειτε τις άλλες Χ, είτε σειρές 3, 4, 5, τότε τόσο η Stelvio όσο και η Giullia υστερούν σε υλικά. Σε σχεδίαση πολλοί - ίσως και εγώ ακόμη - μπορεί να πουν ότι οι δύο Alfa μπορεί να ξεπερνούν κάποιες από τις αντίστοιχες BMW, αλλά όσο πιο 'πάνω' πας τόσο η απόσταση - όπως κ η διαφορά στην τιμή βεβαια!! - μεγαλώνει υπέρ της BMW και από την εμπειρία που έχω μπορώ να πω το ίδιο και για την Mercedes και την Audi...
Η θέση οδήγησης έχει πολλές ρυθμίσεις και στα δυο μοντέλα - ανάλογα με την έκδοση ρυθμίζεται και ηλεκτρονικά -, αλλά το κάθισμα στην Giullia είναι πιο sport και προσφέρει πολύ καλύτερη πλευρική στήριξη αγκαλιάζοντας το σώμα πολύ καλύτερα. Στη Stelvio μου εδωσε την εντύπωση ότι στοχεύει στην άνεση και σε πιο ...ευτραφείς οδηγούς. Πάντως τα καθίσματα π.χ. της Ford μου άρεσαν περισσότερο και θα περίμενα πιο πολλά ιδίως από αμάξια με τις επιδόσεις των δύο Alfa...
Με τα διάφορα κουμπάκια δεν ασχολήθηκα ιδιαιτερα, σπάνια προσέχω πρώτα τα μπλιμπλίκια σε ένα αυτοκίνητο. Ωστόσο η εικόνα φανερώνει ότι δεν το έχει παρακάνει η Alfa με αυτά. Τα περισσότερα βρίσκονται στο σωστό σημείο χωρίς να προβληματίζουν τον χρήστη.
Και περνάμε στα…σημαντικά! Τελικά είχα χρόνο να οδηγήσω μόνο τη Giulia και άφησα τη Stelvio στην άκρη...
Δηλώνω ξεκάθαρα ότι σε ένα αμάξι για μένα πρώτη προτεραιότητα είναι το πώς κινείται στον δρόμο, παρά τα κουμπάκια και τις «σύγχρονες ανέσεις» (χωρίς αυτό να αποτελεί μομφή για όσους δίνουν προτεραιότητα σε αυτά..).
Το δίλιτρο μοτέρ με τα 280 άλογα δίνει και με το παραπάνω τον sport προσανατολισμό που διεκδικεί. Ο ήχος του μοτέρ απολαυστικός, χωρίς να γίνεται ενοχλητικός μιας και η ηχομόνωση στην καμπίνα είναι πάρα πολύ καλή. Η απόκριση στο γκάζι άμεση και η επιτάχυνση εξαιρετική. Όση δύναμη χρειάζεσαι είναι πάντα εκεί έτοιμη να σπρώξει το αμάξι σε ρυθμούς που κάνουν τους παλμούς της καρδιάς να επιταχύνουν ανάλογα. Τα 200 χλμ έρχονται πριν το καταλάβεις! Μέχρι τις 5.000-5.500 στροφές έχεις πάρει όλη την ώθηση που χρειάζεσαι και οι ταχύτητες έχουν εκτοξευτεί σε «πολύ» απαγορευμένα νούμερα. Πιο πάνω ο κινητήρας δεν έχει να δώσει κάτι άλλο, αλλά δεν το χρειάζεσαι κιόλας!
Το τιμόνι το περίμενα ακόμη πιο βαρύ, αλλά είναι άμεσο, πολύ πληροφοριακό και ακριβές όσο λίγα, πολύ λίγα! Σε κάνει να νιώθεις ότι ελέγχεις πλήρως το αμάξι κάθε δευτερόλεπτο και εκείνο θα υπακούσει στις εντολές σου με πλήρη ακρίβεια! Τιμόνι alfa! Ωστόσο στο sport mode βαραίνει περισσότερο και αποκτά την αίσθηση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Το αυτόματο κιβώτιο είναι πραγματικά τέλειο, αλλάζει ακριβώς εκεί που θέλεις και δεν σε κρεμάει ΠΟΤΕ! Υπάρχουν και τα paddles στο τιμόνι κάθε φορά που θέλεις να αλλάξεις ακόμη πιο γρήγορα. Η αντίδραση του αυτοκινήτου είναι σταθερά κορυφαία.
Το πλαίσιο είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, στον δρόμο ανταποκρίνεται υποδειγματικά! Το αμάξι δεν γέρνει, στρίβει ακριβώς όπως θέλεις και σου δημιουργεί αίσθηση ασφάλειας με όσα και να πηγαίνει. Καταλαβαίνεις γιατί η Άλφα το φόρτωσε και με 500+ άλογα στην τοπ έκδοσή του (μακάρι να βρεθούμε και πίσω από αυτό το τιμόνι μια μέρα!) H 4κίνηση έρχεται να συμπληρώσει την τέλεια συμπεριφορά γαντζώνοντας το αμάξι στον δρόμο. Και εδώ βρίσκεται η αξία της Άλφα ίσως ακόμη περισσότερο και από τον κινητήρα: στο πώς είναι το αμάξι στημένο, πώς διαβάζει τον δρόμο και πώς συμπεριφέρεται. Καταλαβαίνεις αμέσως γιατί ο τύπος το έχει τοποθετήσει εδώ και καιρό στην κορυφή και το αποθεώνει.
Η ποιότητα κύλισης επίσης από τις κορυφαίες ιδίως στα γρήγορα κομμάτια, όπου αναδεικνύονται και οι περισσότερες αρετές του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση αν και λίγο σφιχτή δεν κοπανάει και φιλτράρει άριστα κάθε ανωμαλία.
Συνολικά, το αμάξι είναι ένα δώρο προς τους οπαδούς της αυτοκίνησης. Η Άλφα δημιούργησε ένα – ίσως και ΤΟ - κορυφαίο sport sedan σε αυτά τα χρήματα που αν το έχεις στο γκαράζ σου σκέφτεσαι πότε θα είναι η επόμενη φορά που θα το οδηγήσεις. Ένα τέτοιο αμάξι δεν σταματάς να σκέφτεσαι να το βγάλεις στον δρόμο, αφού κάνει την οδήγηση απόλαυση και ευχαρίστηση!
Εύγε στην Alfa για το δημιούργημά της!ΥΓ1: Το αμάξι είναι ΚΟΡΥΦΗ. Ωστόσο για μένα υπέρτατη οδηγική εμπειρία παραμένει το Subaru Impreza με τα 370 άλογα. Ας το θέσω διαφορετικά: Η Giulia είναι το πιο απολαυστικό «κανονικό» αμάξι που έχω οδηγήσει, το Impreza ήταν πολεμική μηχανή…
ΥΓ2: Με το που άφησα την Giulia μπαίνω στην Χ1 και βάζω απευθείας sport mode: «Γαμώ» πάει και αυτό αλλά του λείπουν 90 άλογα μέχρι τα 280 της ιταλίδας…30% λιγότερη δύναμη συν το ότι αποκλείεται εκείνη τη στροφή στην ένωση της Ιόνιας με την Εγνατία να μπορέσω ποτέ να την «πάρω» με τόσα όσα με τη Giulia…και κάποιες φωτό:
https://imgur.com/a/cBxF0ht