-
Άρα, εφόσον έχουν κοντά χέρια τότε δεν υπάρχει θέμα με τα παράθυρα εξ αρχής.
-
Αλλο η κάθετη , άλλο η υποτείνουσα...
-
Ρε ας κάνουν σάμερ σέιλς και στην ford να πάρουμε κάνα st line x με 22κ να τελειώνουμε!
Αφήστε τα παράθυρα τώρα!
-
Έχουν προσφορές στην Ford, αλλά δεν ξέρω πόσο και δεν το διαφημίζουν.
-
Υψος ενήλικα έχουν . Μήκος χεριού ενήλικα δεν έχουν και έτσι προστατεύονται από το σηκωμένο τζάμι .
Ωραία κανείς δεν διαφωνεί να μην κατεβαίνουν τερμα τα τζάμια όταν έχεις παιδιά πίσω αλλά γιατί να μην υπάρχει η δυνατότητα για όταν θα είναι ενήλικες πίσω να κατεβαίνουν ως τέρμα. Θα μπορούσε κάπου να υπάρχει μια ρυθμιζόμενη ασφάλεια τέλος πάντων. Αρα μάλλον είναι limitation του design γιατί δεν υπάρχει περιθώριο στο εσωτερικό της πορτας.
-
Ξεκάθαρα είναι θέμα σχεδίαση και κόστους (γιατί είναι πιο ακριβό να διαμορφώσεις το τζάμι ωστε να κατεβαίνει πλήρως).
-
Αααα .. Ναι αλλά τα καθισματακια ομως έχουν προστατευτικά στο πλαι και το ημίτονο της υποτεινουσας ισούται τις περισσότερες φορές ως ημ^2=2/2 μη σου πω και ημ^2=3/2
-
Στα kia κατεβαίνει τέρμα κατω.
-
Άρα το ημίτονο της υποτεινουσας είναι 0 στο Kia
Έτσι να τα λέμε για να καταλαβαίνουν μερικοί μερικοί.
Να εκπαιδευτούν και οι πωλητές για τους περίεργους πελάτες.
-
Έχουν προσφορές στην Ford, αλλά δεν ξέρω πόσο και δεν το διαφημίζουν.
Μονο στα ετοιμοπαραδοτα λογικα
-
Fanis75 wrote:
Έχουν προσφορές στην Ford, αλλά δεν ξέρω πόσο και δεν το διαφημίζουν.
Μονο στα ετοιμοπαραδοτα λογικα
Πριν 2 εβδομάδες που είχα ρωτήσει μου είπαν ότι σαν προσφορά συνεχίζουν την έκπτωση των 434 ευρώ. Δηλαδή ότι και πριν την καραντίνα. Θα ξαναπεράσω από αύριο να ρωτήσω. Έχω πάει τόσες φορες που πλέον ντρέπομαι. Ισως και το νεαρό της ηλικίας (32) να νομίζουν ότι κάνω αναψυχή
-
Καταξοδευτηκαν
Παρε τηλ αν ντρεπεσαι να ξαναπας
-
alexandros.K wrote:
Fanis75 wrote:
Έχουν προσφορές στην Ford, αλλά δεν ξέρω πόσο και δεν το διαφημίζουν.
Μονο στα ετοιμοπαραδοτα λογικα
Πριν 2 εβδομάδες που είχα ρωτήσει μου είπαν ότι σαν προσφορά συνεχίζουν την έκπτωση των 434 ευρώ. Δηλαδή ότι και πριν την καραντίνα. Θα ξαναπεράσω από αύριο να ρωτήσω. Έχω πάει τόσες φορες που πλέον ντρέπομαι. Ισως και το νεαρό της ηλικίας (32) να νομίζουν ότι κάνω αναψυχή
Ισχύει, μού το επιβεβαίωσαν χθες που πήγα από κει
-
Ε δεν νομίζω να θεωρείται προσφορά η συνέχιση της προσφοράς. Όταν οι αλλοι γυρω τους κάνουν 1.000 και αυτοί μένουν με τα 400 , πάλι σαν να μην θέλουν να πουλήσουν.
-
Εγώ κατάλαβα ότι οι προσφορές γίνονται αν υπάρχουν καιρό στοκαρισμένα αμάξια, συγκεκριμένων εκδόσεων που θα έφευγαν δύσκολα υπό άλλες συνθήκες (π.χ. αναμένεται ανανέωση μοντέλου,μαζικές παραγγελίες που ακυρώθηκαν κ.ά.) .Όπως κάνει η Peugeot,Citroen
Αν δεν έχουν στοκαρισμένα και πάνε ανά παραγγελία (όπως π.χ. η Suzuki,Kia) δεν καίγονται να πουλήσουν άμεσα και δεν κάνουν μεγάλες εκπτώσεις/προσφορές.
-
Η εικονα για την πραγματική συρρίκνωση της αγοράς (εδώ αλλα και παγκοσμίως) θα ξεκαθαρισει αργοτερα, μάλλον μετά το καλοκαίρι όπου θα φανεί αν ξεφουσκώσει τελικά και το θέμα με τον κωρονοιο. Τώρα ίσως ποντάρουν σε ένα ριμπάουντ της αγοράς και τηρούν στάση αναμονής με περιορισμένες προσφορές. Προσφορές όπως της πεζό δύσκολα να ξαναβγούνε θεωρώ, μάλλον ευτυχης συγκυρία ήταν για όσους πρόλαβαν.
-
criuser wrote:
Δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω , γιατί πίσω κάθονται υποτίθεται παιδιά , που έτσι εμποδιζονται να βγάλουν τα χέρια τους έξω .
Όντως για αυτό το λόγο γίνεται, αλλά είναι φτηνή (στην κυριολεξία) δικαιολογία. Μπορούν απλά να αλλάξουν σχήμα στο τζάμι στο κάτω μέρος και έτσι να κατεβαίνει. Και ΟΚ στο Panda που είναι φτηνό αυτοκίνητο δεν το κάνουν, αλλά σε αυτοκίνητα των €25-30Κ+ το θεωρώ απαράδεκτο.
Όχι Φάνη μου, υπάρχει το κλείδωμα των παραθύρων για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Είναι απλά περιορισμός στην σχεδίαση. Στο 9-3 το λύνουν με το να έχουν ένα μικρό, σταθερό, φινιστρίνι στο πίσω μέρος, ώστε το κυρίως παράθυρο να κατεβαίνει ως κάτω.
-
Συμφωνώ μαζί σου Δία, μάλλον δεν το έγραψα σωστά. Λέω ότι αυτό που λένε για τα παιδία είναι φτηνή δικαιολογία, ο λόγος είναι σχεδιαστικός όπως γράφω παρακάτω.
-
Είναι προφανές ότι ο λόγος είναι σχεδιαστικός που σε κάποια αυτοκίνητα δεν κατεβαίνουν τα παράθυρα μέχρι κάτω. Και βεβαίως είναι εργονομικό φάουλ, προς όφελος του design.
Η δικαιολογία ότι γίνεται για προστασία των παιδιών είναι απλώς αστεία. Όπως ακριβώς υπάρχει κουμπί που αδρανοποιεί τους διακόπτες των ηλεκτρικών πίσω παραθύρων, θα μπορούσε να υπάρχει και προγραμματισμός του ίδιου κουμπιού να κατεβαίνουν τα πίσω παράθυρα μέχρι π.χ. το μέσον της διαδρομής τους εφόσον το επιθυμεί ο οδηγός.
Αν ακόμη πιστεύετε τη δικαιολογία περί παιδιών, αρκεί να δείτε ότι υπάρχουν αυτοκίνητα που ακόμη και τα μπροστινά τζάμια δεν κατεβαίνουν τελείως, αλλά αφήνουν 2-3 εκατοστά ακάλυπτα. Για την προστασία των παιδιών γίνεται κι αυτό;
-
Οι μεγάλες εταιρίες παραγωγής τζαμιών που τροφοδοτούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες με αναλώσιμα (τύπου πχ Valeo στη Γαλλία) δεν κάθονται να κόψουν τζάμια με ξεχωριστές καμπύλες για κάθε αυτοκίνητο. Προφανώς οι διαστάσεις είναι λίγες και τυποποιημένες και αν αυτοί οι τύποι δεν ταιριάζουν ακριβώς εξαιτίας της σχεδίασης του αυτοκινήτου τότε αυτά δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω.
Ford Puma 2019