Ωραια αναλυση Pazzino21!
Οδηγωντας την ιδια ακριβως εκδοση εδω και δυομιση μηνες,και εχοντας συμπληρωσει 4000km,θα πω τα εξης,οσο πιο συνοπτικα μπορω:
-Ανάρτηση : Μού φαινεται πολύ μαλακη,όχι απαραιτητα με την καλη εννοια.Ιδιαιτερα τις εγκαρσιες ανωμαλιες τού δρομου τίς νιωθεις καλα
**Εσωτερικο : **Ειναι εξαιρετικα εργονομικο αλλα και στιλάτο κατα τη γνωμη μου,χωρις τρελές ''ντιζαινιές'.Εκει που φαινεται η ηλικια του σχεδιαστικα ειναι στον πινακα οργανων,οπου το -ποlύ χρησιμο-ψηφιακο καντραν ειναι μικρο σε μεγεθος και παρωχημενο.Επισης στους πισω επιβατες θα ήθελα θυρα-ες usb η εστω 12V, και αεραγωγούςgia to ac.Στη δικη μου exclusive δεν υπαρζεουν θηκες στο διαχωριστικο των πισω επιβατων,και θα το ηθελα.Επισης,και απαντωντας σε εναν φιλο που ρωτησε,θεωρω οτι ανετα χωρανε τρια παιδια,δεν ξερω ομως αν ειναι προσαρμοσιμος καθ'υψος ο προενατηρας της ζωνης ασφαλειας για τον μεσαιο επιβατη.
**Infotainment **Ομορφο,πρακτικο,ευκολο στην εκμαθηση,πολυ καλο το navi,με την υποσημειωση οτι γραφεις greeklish.
Πανευκολη συνδεση με BT κινητου,και με ενσυρματα με android auto
**Κινητηρας **Πολύ δυνατος ,ροπάτος,τραβαει απο χαμηλα.Το αυτοκινητο σε ταξιδι ακομα και φορτωμενο επιταχυνει εντυπωσιακα και αποτελεσματικα εφοσον χρειαστει.Με 6η και ταχυτητα 120 το στροφομετρο δειχνει 2500 στροφες,140 -->3000 kai 160-->3400.
Την αποτομη αλλαγη απο 1η σε 2α την παρατηρησα κι εγω,αλλα για καποιο λογο εμφανιζεται οταν ειχε ενεργοποιηθει το start/stop στην εκκινηση.
**Κατανάλωση **Στην πολη γυρω στο 7.5,εξω γυρω στο 6.5.Γενικα περιμενω μια μεση καταναλωση γυρω στο 7.
Φυσικα σε ταξιδιμε λογικες ταχυτητες(110-120) σε εθνικη οδο-με το αυτοκινητο φορτωμενο και AC) εδειξε κατω απο 6.
Κλεινοντας,για μενα το αυτοκινητο ειναι δοκτωρ Τζεκιλ και Μιστερ Χάιντ: ηρεμο και πρακτικο στην πολη,ανετο και ευχαριστο σε ταξιδια,αλλά αν θες να το ζορισεις φευγει και πισω δεν κοιταει!
Το θεωρω εξαιρετικο vfm στα b-suv-φουλ εκδοση με ολα τα εξτρα πανω μού βγηκε 19700-και απορω πώς δεν ειναι στη συζητηση για τα προτεινομενα της κατηγοριας!