Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 269
    • 270
    • 271
    • 272
    • 273
    • 430
    • 431
    • 271 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8609
    138475
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      Επειδή δεν έχει γίνει σαφές, τι διαφορές έχει αυτή η Active, από την κανονική Active Grip?

      είναι μόνο το σύστημα Grip Control?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nico @dublin last edited by

        Επειδή δεν έχει γίνει σαφές, τι διαφορές έχει αυτή η Active, από την κανονική Active Grip?

        είναι μόνο το σύστημα Grip Control?

        Ναι και η ζάντα, ίδιο μέγεθος 18' αλλά διαφορετικό σχέδιο όπως της allure νομιζω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          digital-centaur @johnkarak last edited by

          Θα περάσω μια βόλτα από αντιπροσωπείες Peugeot να δω τι παίζει... με ενδιέφερε το 3008 αλλά λόγω υψηλής τιμής το είχα αποκλείσει.

          Και εγώ το είχα τελείως εκτός λίστας και μόλις το ανέφερε ένας φίλος στο φόρουμ την περασμένη Πέμπτη, πήγα για να προλάβω Παρασκευή. Σε non grip πρέπει να έχει μείνει ένα σε μη μεταλλικό (22.200) και μερικά Active με grip σε μαύρο και amazonite.
          Να φανταστείς είχα κλείσει το copper αλλά λόγω ιδιαιτερότητας ως χρώμα σε βίντεο που είδα το ακύρωσα και πήρα το μαύρο. Αμέσως το copper το πήρε άλλος από λιστα αναμονής.

          Όπως σωστα ειπώθηκε παραπάνω οι διαφορές είναι το grip και άλλες 18άρες ζάντες από αυτές του Active.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Για την ζάντα για επιβεβάιωσέ το, γιατί ήξερα ότι είναι με 17'' (καλύτερα για εμένα) χωρίς το Grip.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nico @fanis75 last edited by

              Για την ζάντα για επιβεβάιωσέ το, γιατί ήξερα ότι είναι με 17'' (καλύτερα για εμένα) χωρίς το Grip.

              18αρα είναι, το ειδα live προχθες, με 17αρες λόγω ογκου θα δειχνει λιγότερο όμορφο το αυτοκίνητο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • N
                nico @dublin last edited by

                Θα γεμίσει ο τόπος 3008!

                Κοίταγα ας πούμε το Karoq, και είχε 600€ έκπτωση..

                Τι να πει και ο φουκαράς που έχει πάρει ήδη το karoq με το μηχανικο ac και δει την τιμή του 3008 τώρα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • D
                  digital-centaur @nico last edited by

                  Fanis75 wrote:

                  Για την ζάντα για επιβεβάιωσέ το, γιατί ήξερα ότι είναι με 17'' (καλύτερα για εμένα) χωρίς το Grip.

                  18αρα είναι, το ειδα live προχθες, με 17αρες λόγω ογκου θα δειχνει λιγότερο όμορφο το αυτοκίνητο.

                  18άρα μου είπε ο πωλητής και το έγραψε και στην παραγγελία. Αν είναι και του Allure ακόμα καλύτερα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • R
                    riverael1 last edited by

                    18αρα αλλά πιο μαζεμένη προς τα μέσα για να μη βρίσκει πεζοδρόμια, όλα αυτά πήγαιναν για ενοικιαζόμενα μάλλον

                    Η τιμή είναι για τη βενζίνη όχι γι το πετρέλαιο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Ποια είναι η έκδοση με τα 22? Είναι ντίζελ 130 ακτιβ χωρίς grip? Μήπως πρόκειται για την business έκδοση που έχει η avis? Αυτή το είχε στα 22 κάτι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • A
                        abi @tkin73 last edited by

                        Ποια είναι η έκδοση με τα 22? Είναι ντίζελ 130 ακτιβ χωρίς grip? Μήπως πρόκειται για την business έκδοση που έχει η avis? Αυτή το είχε στα 22 κάτι.

                        Σωστά, όπως μου είπε και εμένα ο πωλητής οι εκδόσεις active no grip είναι στην ουσία οι business οι οποίες προορίζονταν για εταιρείες leasing

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • D
                          dublin @abi last edited by

                          Tkin73 wrote:

                          Ποια είναι η έκδοση με τα 22? Είναι ντίζελ 130 ακτιβ χωρίς grip? Μήπως πρόκειται για την business έκδοση που έχει η avis? Αυτή το είχε στα 22 κάτι.

                          Σωστά, όπως μου είπε και εμένα ο πωλητής οι εκδόσεις active no grip είναι στην ουσία οι business οι οποίες προορίζονταν για εταιρείες leasing

                          και εγώ έτσι έχω καταλάβει, είναι η Business.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • K
                            kkostask last edited by

                            Ενδιαφέρον συγκριτικό.....και με ξεκάθαρο νικητή....

                            https://www.newsauto.gr/test-drive/sigkritiki-dokimi-bmw-x1-sdrive16d-vs-peugeot-3008-1-5-bluehdi/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              criuser last edited by

                              Διακόσιες σελίδες πίσω υπήρχαν ομηρικές μάχες για αυτή την σύγκριση ...

                              Κάποιους τους δικαίωσε ο χρόνος , άλλους όχι...

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @criuser last edited by

                                Διακόσιες σελίδες πίσω υπήρχαν ομηρικές μάχες για αυτή την σύγκριση ...

                                Κάποιους τους δικαίωσε ο χρόνος , άλλους όχι...

                                Ναι αλλά με άλλους κινητήρες (βενζίνη με 130 και 136) και άλλες τιμές (παραπλήσιες). Επίσης ήταν γενική σύγκριση μοντέλων εφ' όλης της ύλης και όχι 2 συγκεκριμένων συνδυασμών κινητήρα/κιβωτίου. Η Χ1 είναι καλύτερη, πως να το κάνουμε....αλλά δεν είναι value for money, γιατί για να γίνει της προκοπής θέλει πάνω από €50.000. Οπότε εαν συγκρίνουμε με βάση την τιμή και μόνο, το 3008 είναι ξεκάθαρα καλύτερο.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • G
                                  gvard @fanis75 last edited by

                                  Η Χ1 είναι καλύτερη, πως να το κάνουμε....αλλά δεν είναι value for money, γιατί για να γίνει της προκοπής θέλει πάνω από €50.000. Οπότε εαν συγκρίνουμε με βάση την τιμή και μόνο, το 3008 είναι ξεκάθαρα καλύτερο.

                                  Αν είναι να φτάσεις πάνω από 50k για την Χ1 να τη συγκρίνεις με το 3008 GT με όλα τα extra στα ίδια λεφτά. Είσαι σίγουρος πως η Χ1 θα κερδίσει; Σε ποια σημεία πιστεύεις;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dublin @gvard last edited by

                                    Fanis75 wrote:

                                    Η Χ1 είναι καλύτερη, πως να το κάνουμε....αλλά δεν είναι value for money, γιατί για να γίνει της προκοπής θέλει πάνω από €50.000. Οπότε εαν συγκρίνουμε με βάση την τιμή και μόνο, το 3008 είναι ξεκάθαρα καλύτερο.

                                    Αν είναι να φτάσεις πάνω από 50k για την Χ1 να τη συγκρίνεις με το 3008 GT με όλα τα extra στα ίδια λεφτά. Είσαι σίγουρος πως η Χ1 θα κερδίσει; Σε ποια σημεία πιστεύεις;

                                    Κατ'αρχάς σε αυτά τα λεφτά και με προυποθέσεις χτυπάς και plug in hybrid που είναι πολύ καλή πρόταση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      anestisf last edited by

                                      Καλησπέρα σε όλους,έχω ήδη αποφασίσει την αγορά του 3008 κ λόγω εκπτώσεων έκλεισα ήδη ένα 1.5 diesel active(no grip) αυτόματο.

                                      μιλωντας όμως με διάφορους φίλους κάποιοι προσπαθούν να με αποτρέψουν από το diesel κ λένε να πάω στο βενζινοκίνητο 1,2.

                                      η χρήση θα είναι καθημερινή μέσα στην πόλη καθώς κ προβλεπόμενες εκδρομες το καλοκαίρι για διακοπες(ίσως κάποιες φορές κ καθε ΣΚ στο κοντινό εξοχικό)

                                      τι λέτε;ο πετρελαιοκινητήρας έχει προβλήματα σε τέτοια χρήση;μικρη η διαφορά στην τιμή κ πιστευω οτι αρκετα μικρότερη κατανάλωση όσον αφορά το πετρελαιο.

                                      επιδοσεις δεν με ενδιαφέρουν γτ υπάρχει κ δεύτερο αυτοκίνητο αρκετα πιο δυνατό.

                                      Θα κάνω περίπου 10-15 χιλιάδες χλμ το χρονο

                                      Ολες οι απόψεις δεκτές κ σεβαστές!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • piliourits
                                        piliourits @anestisf last edited by

                                        Καλησπέρα σε όλους,έχω ήδη αποφασίσει την αγορά του 3008 κ λόγω εκπτώσεων έκλεισα ήδη ένα 1.5 diesel active(no grip) αυτόματο.

                                        μιλωντας όμως με διάφορους φίλους κάποιοι προσπαθούν να με αποτρέψουν από το diesel κ λένε να πάω στο βενζινοκίνητο 1,2.

                                        η χρήση θα είναι καθημερινή μέσα στην πόλη καθώς κ προβλεπόμενες εκδρομες το καλοκαίρι για διακοπες(ίσως κάποιες φορές κ καθε ΣΚ στο κοντινό εξοχικό)

                                        τι λέτε;ο πετρελαιοκινητήρας έχει προβλήματα σε τέτοια χρήση;μικρη η διαφορά στην τιμή κ πιστευω οτι αρκετα μικρότερη κατανάλωση όσον αφορά το πετρελαιο.

                                        επιδοσεις δεν με ενδιαφέρουν γτ υπάρχει κ δεύτερο αυτοκίνητο αρκετα πιο δυνατό.

                                        Θα κάνω περίπου 10-15 χιλιάδες χλμ το χρονο

                                        Ολες οι απόψεις δεκτές κ σεβαστές!

                                        Οι φίλοι ακολουθούν πάντα τη μόδα, το ρεύμα της εποχής. Όσο καλός και να είναι ένας 3κύλινδρος 1.2 πάντα θα είναι ένας μικρός κινητήρας για τόσο ογκώδες αυτοκίνητο, που θα πρέπει να δουλεύει μόνιμα στο 100% της απόδοσής του για να το κινεί αξιοπρεπώς και μάλλον θα έχει και μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση, ειδικά μέσα στην πόλη. Ο 'σωστός' κινητήρας για αυτό το αμάξι αυτόματο, είναι ο ντήζελ.

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • realzeus
                                          realzeus @piliourits last edited by

                                          Anestisf wrote:

                                          Καλησπέρα σε όλους,έχω ήδη αποφασίσει την αγορά του 3008 κ λόγω εκπτώσεων έκλεισα ήδη ένα 1.5 diesel active(no grip) αυτόματο.

                                          μιλωντας όμως με διάφορους φίλους κάποιοι προσπαθούν να με αποτρέψουν από το diesel κ λένε να πάω στο βενζινοκίνητο 1,2.

                                          η χρήση θα είναι καθημερινή μέσα στην πόλη καθώς κ προβλεπόμενες εκδρομες το καλοκαίρι για διακοπες(ίσως κάποιες φορές κ καθε ΣΚ στο κοντινό εξοχικό)

                                          τι λέτε;ο πετρελαιοκινητήρας έχει προβλήματα σε τέτοια χρήση;μικρη η διαφορά στην τιμή κ πιστευω οτι αρκετα μικρότερη κατανάλωση όσον αφορά το πετρελαιο.

                                          επιδοσεις δεν με ενδιαφέρουν γτ υπάρχει κ δεύτερο αυτοκίνητο αρκετα πιο δυνατό.

                                          Θα κάνω περίπου 10-15 χιλιάδες χλμ το χρονο

                                          Ολες οι απόψεις δεκτές κ σεβαστές!

                                          Οι φίλοι ακολουθούν πάντα τη μόδα, το ρεύμα της εποχής. Όσο καλός και να είναι ένας 3κύλινδρος 1.2 πάντα θα είναι ένας μικρός κινητήρας για τόσο ογκώδες αυτοκίνητο, που θα πρέπει να δουλεύει μόνιμα στο 100% της απόδοσής του για να το κινεί αξιοπρεπώς και μάλλον θα έχει και μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση, ειδικά μέσα στην πόλη. Ο 'σωστός' κινητήρας για αυτό το αμάξι αυτόματο, είναι ο ντήζελ.

                                          Με συγχωρείς σύντροφε, αλλά θα διαφωνήσω κάθετα. Φυσικά και δεν χρειάζεται να δουλεύεις έναν κινητήρα στο 100% του (αυτό θα σήμαινε συνέχεια κόφτες ή στις ΣΑΛ τις μέγιστης ισχύος του μοτέρ). Ο κυβισμός είναι μια παράμετρος, αλλά όχι η σημαντικότερη. Η απόδοση σε ισχύ και ροπή είναι σημαντικότερες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            civil357 last edited by

                                            Καλησπέρα σε όλο το φορουμ , ως νέο μέλος.

                                            Αναφορικά με το αυτοκίνητο του θέματος , το 3008 είναι ένα από τα επικρατέστερα στη λίστα επιλογής μου , μόνο όμως ως Gt line , οπότε κάποιες απορίες προς κατόχους κυρίως:

                                            1. Τα full led τα οποία διαθέτει και είναι ο κύριος λόγος που με ώθησαν σε αυτό , έχουν και λειτουργία να αλλάζουν δέσμη ( έτσι τουλάχιστον κατάλαβα από το internet, ο πωλητής δεν το ανέφερε καν το χαρακτηριστικό) ; Το σύστημα στην πράξη δουλεύει; και αν ναι όπως τα παρόμοια που βλέπω σε βίντεο της volvo ή της bmw;

                                            2. Υπάρχει κάποια συγκλονιστική άλλη διαφορά από την allure; τι είναι το σύστημα διατήρησης της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα; είναι το περιβόητο adaptive cruise; και εντάξει αν υπάρχει το αυτόματο κιβώτιο δουλεύει το σύστημα, στο manual προφανώς θα υπολειτουργεί.

                                            3. Λειτουργεί στην πράξη το 'όλες οι λειτουργίες από την οθόνη';;, εντάξει το καλαβαίνω με τον καιρό όλα συνηθίζονται,αλλά. ήμαρτον ρε πεζό βάλε και κανένα φυσικό χειριστήριο. Στο test drive στο οποίο ήμουν άνευ πωλητή , δεν τα πολύ πήγαμε καλά εγώ και η οθόνη.

                                            4. Το αυτόματο έχει κάποια λειτουργία που το συνδέει με το grip ; Με τι ταχύτητα ξεκινά;; Έχει ίσως πιο κοντή 1η από το manual (ευσεβείς μου πόθοι προφανώς ε;)

                                            5. Και τέλος ίσως η πιο κρίσιμή μου ερώτηση. Δουλεύει το grip;;;.Με αρκετά χιλιόμετρα εκτός δρόμου δεν έχω αυταπάτες, ούτε σκοπεύω να το ρίξω σε ένα μέτρο λάσπη αλλά π.χ. έστω σαθρός χωματόδρομος σε συνδυασμό με φυτευτή πέτρα( συνηθισμένη σκηνικό των βουνών μας), τον ανεβαίνει σιγά σιγά βρίσκοντας πρόσφρυση ή  θα την ανεβεί με τη φόρα οπότε θα το  ξεβιδώσεις όλο;; Επίσης σε χιόνι πως τα πάει;; Καταλαβαίνω ότι το 'εκτός ' του θέματος , είναι υποκειμενικό για τον καθένα, αλλά κάθε εμπειρία ευπρόσδεκτη.

                                            Αυτά τα ολίγα και καλώς σας βρήκα και πάλι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 272
                                            • 273
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 271 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr