Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 180
    • Best 0
    • Groups 0

    gvard

    @gvard

    0
    Reputation
    3
    Profile views
    180
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.hyperhosting.gr/

    gvard Unfollow Follow

    Latest posts made by gvard

    • Προβληματικό αυτοκίνητο από την 1η εβδομάδα -- τι μπορεί να γίνει;

      Καλησπέρα,

      Θα ήθελα την άποψη σας για ένα θέμα που αντιμετωπίζει φίλος μου με ένα καινούριο αυτοκίνητο που από την πρώτη εβδομάδα του παρουσιάζει προβλήματα. Παραθέτω το e-mail της Καταγγελίας που έκανε στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Μπορείτε να το διαβάσετε και να μου πείτε αν είχατε κάποια παρόμοια περίπτωση που έχριζε αντικατάστασης αυτοκινήτου και πως κινηθήκατε;


      Στις 16 Οκτωβρίου 2020 παρέλαβα από τον Φιλοσίδη, ένα νέο αυτοκίνητο που είχα παραγγείλει στις 28  Αυγούστου 2020. Το αυτοκίνητο είναι ένα Volkswagen Golf 1,5 StyleBT110 TSID7F με αριθμό πλαισίου XXXXXXXXXX και αριθμό κυκλοφορίας XXXXXXX.

      Στις 30 Οκτωβρίου, ξεκινώντας για ταξίδι εκτός Αθηνών, μόλις βγήκα στην Αττική Οδό, εμφάνισε στο ταμπλό πολλαπλές βλάβες στις υποβοηθήσεις. Οι βλάβες εμφανίστηκαν η μία μετά την άλλη σε διάστημα 10 δευτερολέπτων και ήταν οι παρακάτω:

      1. Βλάβη Συστήματος Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας
      2. Βλάβη Συστήματος Αυτόματης Ρύθμισης Ταχύτητας (ACC)
      3. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Πέδησης Ανάγκης (Front Assist)
      4. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (Lane Assist)
      5. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Οδηγού (Travel Assist)
      6. Βλάβη Συστήματος Ελέγχου Οχήματος σε περίπτωση ιατρικής ανάγκης (Emergency Assist)

      Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο ήταν ολοκαίνουριο και δεν γνώριζα ακόμα όλα τα συστήματα τους και τι ακριβώς σημαίνουν αυτές οι ενδείξεις, έκανα δεξιά, το έσβησα και το ξαναέβαλα μπρος και έφυγαν όλες.

      Επιστρέφοντας στην Αθήνα, τη Δευτέρα 2/11/2020 επικοινώνησε το service του Φιλοσίδη μαζί μου, καθώς το αυτοκίνητο επικοινωνεί αυτόματα με την Volkswagen σε περίπτωση προβλήματος και αυτή με τη σειρά της με το εξουσιοδοτημένο service που έχω δηλωμένο.
      Μου είπαν ότι έλαβαν αίτημα για βλάβη και τους περιέγραψα το περιστατικό και πως έφυγαν οι ενδείξεις μετά από επανεκκίνηση και μου είπαν πως αν εμφανιστούν πάλι να κανονίσουμε ραντεβού.

      Οι ενδείξεις βλαβών εμφανίστηκαν και άλλες φορές σε τυχαίες χρονικές στιγμές και ξεκίνησαν και νέα προβλήματα όπως η επανεκκίνηση του Infotainment εν κινήσει, η κάμερα οπισθοπορείας είτε δεν άναβε καθόλου, είτε αναβόσβηνε, το ράδιο δεν ξεκινάει πάντα μετά από εκκίνηση του αυτοκινήτου, πρόβλημα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων κλπ.

      Όλα τα προβλήματα είναι παροδικά και εμφανίζονται πάντα σε τυχαίες στιγμές χωρίς να υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ενέργεια ή σειρά ενεργειών που να τα προκαλεί.

      Δεδομένου πως το service του Φιλοσίδη λειτουργεί μόνο μέχρι τις 16:00 καθημερινές, και λόγω αυξημένης εργασίας εν μέσω COVID, δεν μπόρεσα να κανονίσω άμεσα ραντεβού.

      Στις 5/1/2021, το service του Φιλοσίδη με κάλεσε εκ νέου καθώς έλαβαν πάλι αίτημα για βλάβη μέσω της Volkswagen και κανονίσαμε ραντεβού για να μπει το αυτοκίνητο στο συνεργείο για τις 11/1/2021.
      Κατά την παράδοση του αυτοκινήτου ανέφερα τα παραπάνω προβλήματα, τα οποία έχουν καταγραφεί και στο έντυπο που μου δώσανε όταν τους το άφησα.

      Στις 12/1/2021 με κάλεσε ο κος. Π.Α. από τον Φιλοσίδη να με ενημερώσει για την εξέλιξη του θέματος. Μου είπε πως δεν γνωρίζει ακριβώς τι πρόβλημα υπάρχει και πως είναι σε επικοινωνία με την Volkswagen.
      Στις 15/1/2021 επικοινώνησε εκ νέου μαζί μου και με ενημέρωσε ότι αντικατέστησαν το radar που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, έπειτα από προτροπή της Volkswagen και πως αυτό έχει λύσει τα όσα προβλήματα εμφανίστηκαν.

      Το ίδιο απόγευμα που παρέλαβα το αυτοκίνητο, εμφανίστηκαν πάλι όλες οι ίδιες βλάβες, χωρίς καμία βελτίωση.

      Λόγω lock-down και ωραρίου λειτουργίας του service δεν μπόρεσα να το ξαναπάω άμεσα στο συνεργείο.

      Στο μεταξύ, από τον Φεβρουάριο και έπειτα, επειδή οι βλάβες εμφανίζονται παροδικά και δεν έχω άλλο τρόπο να τις δείξω στο service, ξεκίνησα να τραβάω φωτογραφίες και βίντεο κάθε φορά που εμφανιζόντουσαν, θέτοντας παράλληλα σε κίνδυνο τη ζωή μου και των γύρω μου αφού 9 στις 10 φορές εμφανίζονται εν κινήσει και οι ενδείξεις διαρκούν μόνο για μερικά δευτερόλεπτα.

      Η συνολική λίστα των βλαβών που είχα καταγράψει μέχρι αυτή τη χρονική στιγμή είναι οι παρακάτω:

      1. Βλάβη Συστήματος Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας
      2. Βλάβη Συστήματος Αυτόματης Ρύθμισης Ταχύτητας (ACC)
      3. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Πέδησης Ανάγκης (Front Assist)
      4. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (Lane Assist)
      5. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Οδηγού (Travel Assist)
      6. Βλάβη Συστήματος Ελέγχου Οχήματος σε περίπτωση ιατρικής ανάγκης (Emergency Assist)
      7. Βλάβη Start-Stop
      8. Βλάβη Κάμερας Οπισθοπορείας. Είτε αναβοσβήνει, είτε δεν ανάβει καν
      9. Επανεκκίνηση οθόνης Infotainment εν κινήσει
      10. Ταμπλό - «Γίνεται εκκίνηση του ήχου…» επ'αόριστον
      11. Ράδιο - Δεν ξεκινάει ο ήχος αν δεν πάω στα MP3 και μετά πάλι πίσω στο ράδιο
      12. Βλάβη αισθητήρων απόστασης
      13. Κατά την εκκίνηση εμφανίζεται μήνυμα επιλογής χρήστη και πάει στον επισκέπτη χωρίς να έχει γίνει τέτοια επιλογή
      14. Λήψη E-Mails από Volkswagen για απενεργοποίηση online υπηρεσιών του οχήματος, χωρίς να έχει γίνει καμία ενέργεια από εμένα
      15. Παροδικό πρόβλημα αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Ενώ είναι σε θέση D ή R αφήνοντας το φρένο δεν ξεκινάει μόνο του παρά μόνο αν πατήσω γκάζι. Όταν είμαι σε κατηφόρα ή ανηφόρα και αφήσω το γκάζι συμπεριφέρεται σαν να είναι σε N (Νεκρά) και κινείται ελεύθερα (πχ στην κατηφόρα ενώ έχω βάλει όπισθεν, φεύγει μπροστά, ενώ στην ανηφόρα ενώ το έχω στη θέση Drive, φεύγει πίσω – τα αυτόματα κιβώτια δεν λειτουργούν έτσι).

      Στις 16/3/2021 επικοινώνησα με email με τον πωλητή του Φιλοσίδη που  έκανα την αγορά, κο. I.B. και τον ενημέρωσα για όλα τα προβλήματα, ώστε να μεσολαβήσει για να δοθεί περισσότερο προσοχή στο πρόβλημα μου.

      Στις 29/3/2021 ο κος. I.B. επικοινώνησε μαζί μου και με παρέπεμψε στο service του Φιλοσίδη χωρίς κάποια βοήθεια ή μεσολάβηση.

      Στις 5/4/2021 έγινε επικοινωνία με τον Φιλοσίδη και κανονίστηκε ραντεβού για τις 19/4/2021 όπου και τους παρέδωσα το αυτοκίνητο. Το ραντεβού κανονίστηκε τόσο μακριά λόγω έλλειψης οχήματος εξυπηρέτησης από την μεριά τους.

      Στις 19/4/2021 πήγα στο προγραμματισμένο ραντεβού και αυτή τη φορά ήμουν προετοιμασμένος με τυπωμένες φωτογραφίες που έδειχναν τις βλάβες, καθώς και αναλυτικό doc με όλες τις βλάβες μία προς μία. Επίσης έστειλα με mail στον κο. Π.Α. και με videos που απεικόνιζαν τις βλάβες. Επίσης παρέλαβα έντυπο παραλαβής που αναγράφει τις βλάβες που δήλωσα

      Στις 23/4/2021 ο κος. Π.Α. επικοινώνησε μαζί μου και με ενημέρωσε πως θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση του εγκεφάλου.

      Στις 28/4/2021 επικοινώνησε εκ νέου μαζί μου και με ενημέρωσε πως έγινε η αντικατάσταση του εγκεφάλου και θα χρειαστεί να γίνουν τουλάχιστον 100 χιλιόμετρα για να επιβεβαιωθεί πως λύθηκαν τα προβλήματα. Να σημειωθεί πως μέχρι στιγμής, οι βλάβες εμφανίζονται ανεξαρτήτως χιλιομέτρων και είναι σε τελείως τυχαίες στιγμές. Οπότε μπορεί να έχω κάνει 1000 χιλιόμετρα και να μην κάνει τίποτα και αργότερα μέσα σε μία βδομάδα να εμφανίσει τις βλάβες πολλαπλές φορές.
      Του ζήτησα αν μπορώ να τα κάνω εγώ τα χιλιόμετρα και μου απάντησε πως θα ρωτήσει τους τεχνικούς και θα επικοινωνήσει μαζί μου.

      Στις 29/4/2021 με κάλεσε εκ νέου και με ενημέρωσε πως μπορώ να το παραλάβω για να κάνω εγώ τα χιλιόμετρα.
      Κατά την παραλαβή μου είπε να το επιστρέψω στις 5/5/2021 ώστε να το συνδέσει στον υπολογιστή για να επιβεβαιώσει πως δεν έχει καταγραφεί κάποιο πρόβλημα.

      Όταν το παρέλαβα και προσπάθησα να χρησιμοποιήσω το Infotainment, είχε κολλήσει τελείως και δεν ανταποκρινόταν σχεδόν σε καμία λειτουργία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορώ να ανοίξω καν το κλιματιστικό μιας και ο χειρισμός του είναι αποκλειστικά μέσω του Infotainment. Αυτό δεν είχε ξανασυμβεί ποτέ.
      Στο μεταξύ έκανα αρκετά χιλιόμετρα εκείνες τις μέρες και διαπίστωσα πως δεν είχαν επιλυθεί όλες οι βλάβες που είχα αναφέρει στην επίσκεψη της 19/4.

      Στις 5/5/2021 επέστρεψα το αυτοκίνητο και ανέφερα τα προβλήματα που εξακολουθούσαν.
      Έστειλα αναλυτικό mail με τα θέματα, τα οποία αφορούσαν το Infotainment, την κάμερα οπισθοπορείας και για το ότι δεν έλαβα καμία ενημέρωση σχετικά με το θέμα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
      Το mail εστάλη στον κο. Γ.Β., καθώς ο κος. Π.Α. βρισκόταν σε άδεια. Το mail το κοινοποίησα επίσης στον κο. Π.Α. τον κο. Ι.Β. και στο totalcare@filosidis.gr

      Στις 11/5/2021 έλαβα κλήση από τον κο. Π.Α. ενημερώνοντας με πως θα προβούν σε αντικατάσταση του Infotainment και αντικατάσταση της κάμερας οπισθοπορείας.
      Στις 12/5/2021 με κάλεσε και με ενημέρωσε πως έχει γίνει η αντικατάσταση και πως μπορώ να το παραλάβω.

      Στην επίσκεψη μου στις 12/5/2021 μίλησα με τον κο. Μ.Φ., Διευθυντή After Sales του Φιλοσίδη, παρουσία του κου. Π.Α. και ήμουν πλέον κατηγορηματικός πως θέλω να είναι σίγουροι πως έχουν επιλυθεί όλες οι βλάβες. Με διαβεβαίωσαν και προφορικά και εγγράφως πως έχουν λυθεί τα θέματα.
      Σε αυτό το σημείο ξεκαθάρισα πως αν εξακολουθήσουν οι ίδιες βλάβες, δεν το ξαναβάζουμε συνεργείο και θα πάμε για αντικατάσταση καθώς προφανώς πρόκειται για ελλαττωματικό αυτοκίνητο.
      Ο κος. Μ.Φ. μου είπε χαρακτηριστικά πως είναι «αναφαίρετο δικαίωμα μου» και πως σε αυτή τη περίπτωση θα με βοηθήσουν σε όλη τη διαδικασία για να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση και να μην ανησυχώ για τίποτα.

      Το ίδιο απόγευμα, τα προβλήματα με το Infotainment εξακολουθούσαν με 2 επανεκκινήσεις εν κινήσει.
      Το επόμενο πρωί, 13/5/2021 επισκέφθηκα και πάλι το service για να αναφέρω το θέμα.
      Ο κος. Π.Α. έβαλε το αυτοκίνητο στο συνεργείο για να το συνδέσει με τον υπολογιστή για να δει τι έχει καταγραφεί. Σε αυτό το σημείο τον ενημέρωσα πως βάσει της συζήτησης με τον κο. Μ.Φ. την προηγούμενη μέρα, εφόσον τα προβλήματα δεν έχουν λυθεί, θέλω να προβούμε σε αντικατάσταση.
      Παράλληλα στον υπολογιστή δεν εμφάνισε να έχει καταγραφεί τίποτα στο αυτοκίνητο.

      Ο κος. Π.Α. με παρέπεμψε στην Kosmocar, η οποία είναι ο εισαγωγέας.
      Πέρα από ένα e-mail για να στείλω το αίτημα μου στην Kosmocar, το οποίο δεν είχαν καν μία κάρτα να μου δώσουν και χρειάστηκε να το τραβήξω φωτογραφία σε ένα stand, δεν έλαβα καμία άλλη βοήθεια από την πλευρά τους για την όλη διαδικασία.

      Στο μεταξύ το ίδιο μεσημέρι, παρατήρησα πως το Infotainment δεν έχει αντικατασταθεί σωστά (δεν το έχουν κουμπώσει καλά) και στο έγγραφο παράδοσης που μου δώσανε στις 12/5 αναφέρει πως έγινε αντικατάσταση «Αεροθυρίδα χώρου ποδιών εμπρός» και «Μονάδα ελέγχου πεταλούδας γκαζιού» για τα οποία δεν είχα καμία ενημέρωση πως αλλάχτηκαν και για ποιο λόγο. Επίσης δεν αναγράφεται καθόλου η αντικατάσταση της κάμερας οπισθοπορείας για την οποία με ενημέρωσαν προφορικά πως έχει γίνει.

      Την ίδια μέρα έστειλα σχετικό αίτημα στην Kosmocar αναφέροντας τα προβλήματα αλλά και την κακή αντικατάσταση του Infotainment.

      Την επόμενη μέρα (12/5/2021) παρατήρησα επίσης πως στην πόρτα του χώρου αποσκευών, όπου βρίσκεται η κάμερα οπισθοπορείας, έχει ξεκουμπώσει εσωτερικά κάποιο εξάρτημα και όταν σηκώνω/κατεβάζω την πόρτα, ακούγεται να χτυπάει κάτι εσωτερικά. Αυτό ξεκίνησε μετά την αντικατάσταση της κάμερας (αν όντως πραγματοποιήθηκε).

      Επίσης με την αλλαγή της πεταλούδας γκαζιού έχει αλλάξει η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και σε κάθε αλλαγή ταχύτητας του αυτόματου κιβωτίου ή σε φρενάρισμα το αυτοκίνητο «κλωτσάει» ή συμπεριφέρεται σαν να έχει «λόξιγκα».

      Επομένως, το service όχι μόνο δεν έλυσε τα προβλήματα για τα οποία έχω πάει ήδη 3 φορές συνεργείο σε αυτοκίνητο 6 μηνών, αλλά δημιουργήσανε και νέα.

      Στο μεταξύ, σε δική μου έρευνα στο Internet, βρήκα και άλλους οι οποίοι αντιμετωπίζουν θέματα με επανεκκινήσεις στο Infotainment καθώς και άρθρα που αναφέρουν πρόβλημα με το Infotainment και την κάμερα οπισθοπορείας, για το οποίο μάλιστα η Volkswagen έχει ανακαλέσει 56000 οχήματα.
      Σχετικό άρθρο: https://www.motor1.com/news/465863/vw-golf-8-new-recall/
      Μερικούς μήνες πριν είχε και άλλο θέμα με το Emergency Call με ανάκληση >15000 οχημάτων.
      Σχετικό άρθρο εδώ:
      https://www.motor1.com/news/427164/vw-golf-8-deliveries-resumed/
      Επομένως η Volkswagen είναι ενήμερη για τουλάχιστον μερικές από τις βλάβες που έχω αναφέρει. Το service ουδέποτε μου ανέφερε τίποτα για αυτές τις ανακλήσεις.

      Σχετικό βίντεο άλλου χρήστη που δείχνει το θέμα με την επανεκκίνηση του Infotainment:
      Youtube Video

      Επίσης μετά την αντικατάσταση του εγκεφάλου εμφανίστηκε για πρώτη φορά και νέο πρόβλημα με τους αισθητήρες που βρίσκονται στο τιμόνι, νομίζοντας έτσι, εσφαλμένα, το όχημα ότι δεν κρατάω το τιμόνι. Αυτό το έχει κάνει 2 φορές μέχρι στιγμής ενώ κρατούσα κανονικά το τιμόνι. Δεν πρόλαβα να το τραβήξω φωτογραφία.
      Σχετικό βίντεο από άλλο χρήστη με το ίδιο θέμα εδώ:
      Youtube Video

      Έπειτα από τα παραπάνω ευρήματα μου βρήκα και σχετική σελίδα της Volkswagen όπου δίνεις τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου και σε ενημερώνει αν έχει γίνει ανάκληση σε αυτό.
      https://www.vw.com/en/recalls.html

      Βάζοντας τον αριθμό πλαισίου μου, εμφανίζει ότι δεν είναι καν έγκυρος αριθμός VW.
      Ο αριθμός πλαισίου είναι 100% σωστός αφού τον επιβεβαίωσα από το παρμπρίζ του αυτοκινήτου, το ταμπελάκι στην πόρτα, την άδεια κυκλοφορίας, καθώς και από το ίδιο το portal της Volkswagen όπου υπάρχει το αυτοκίνητο μου καταχωρημένο στον λογαριασμό μου.

      Έστειλα ερώτημα στο service του Φιλοσίδη[29] σχετικά με αυτό αλλά δεν μου απάντησαν ποτέ επί τούτου.

      Στις 14/5/2021 έλαβα mail από τον κο. Μ.Φ. και με ενημέρωνε πως η Kosmocar έχει ζητήσει να την ενημερώσουν για την υπόθεση μου και θα με ενημέρωναν μόλις είχαν νέα.

      Στις 17/5/2021 έλαβα κλήση από τον κο. Μ.Φ. και με ενημέρωσε πως η Kosmocar ζήτησε να πάω στον Φιλοσίδη το αυτοκίνητο για να το ξαναβάλουν στο συνεργείο. Επίσης για όλη αυτή τη ταλαιπωρία ανέφερε πως θα μου κάνουν κάποια service δώρο.
      Σε αυτή τη φάση αρνήθηκα και εξήγησα πως δεν τους εμπιστεύομαι πλέον να το πειράξουν περαιτέρω καθώς όχι μόνο δεν έχουν λύσει τις υπάρχουσες βλάβες, αλλά έχουν δημιουργήσει και νέες.
      Με ενημέρωσε πως επειδή είναι καινούριο το μοντέλο και έχει αρκετές νέες τεχνολογίες πάνω, δεν γνωρίζουν πώς να επιλύσουν τις βλάβες (ενώ είναι εξουσιοδοτημένο service της VW) και πως θα μετέφερε την απάντηση μου στην Kosmocar και θα επικοινωνήσει πλέον αυτή (Kosmocar) μαζί μου.

      Στις 20/5/2021 έλαβα κλήση από την Kosmocar και με ενημέρωσε πως δεν δέχονται το αίτημα μου για αντικατάσταση και πως η μόνη επιλογή μου είναι να το πάω στο δικό τους συνεργείο εφόσον δεν θέλω να το πάω στον Φιλοσίδη. Όταν ρώτησα πόσα εξαρτήματα θα πρέπει να αντικατασταθούν προτού θεωρηθεί ελαττωματικό όλο το αυτοκίνητο, μου είπε πως δεν μπορεί να το απαντήσει αυτό και πως αν δεν συμφωνώ να το πάω στο συνεργείο θα πρέπει να κινηθώ δικαστικά εναντίον τους για να διεκδικήσω την αντικατάσταση του αυτοκινήτου.

      Επομένως έχω πάρει ένα αυτοκίνητο αξίας 28.254€ (32.177€ με τους τόκους), έχω πληρώσει προκαταβολή 10.000€ +100€ για συναγερμό και έχω άλλες 41 δόσεις μπροστά μου, και από τις πρώτες βδομάδες έχει πληθώρα, ανεξάρτητων μεταξύ τους, βλαβών, έχουν αντικατασταθεί ήδη ο εγκέφαλος, το infotainment, η κάμερα, το radar, η αεροθυρίδα και η πεταλούδα γκαζιού, αλλά κατά την Kosmocar αυτό δεν θεωρείται ελαττωματικό και θα πρέπει να το πάω για άλλη μία φορά στο συνεργείο.

      Διερωτώμαι λοιπόν, πως αν στους πρώτους 6 μήνες θέλει τόσες φορές συνεργείο, τόσες αλλαγές εξαρτημάτων και πρόκληση νέων βλαβών κάθε φορά που βάζουν χέρι μέχρι να βρουν τι πρόβλημα έχει, τι θα θέλει σε 2 χρόνια; Και τι θα θέλει μετά από 4 χρόνια όταν το ξεχρεώσω στην τράπεζα και λήξει η εγγύηση;

      Να σημειωθεί επίσης πως για το Infotainment και την κάμερα οπισθοπορείας πλήρωσα εξτρά χρήματα καθώς ήταν προαιρετικά πάνω στο μοντέλο αυτό, όπως επίσης η συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου (Style) κοστίζει αρκετά παραπάνω λόγω των εξτρά υποβοηθήσεων/αυτοματισμών.
      Εξτρά επιλογές δηλαδή οι οποίες έχουν χρεωθεί αλλά δεν λειτουργούν όπως τις διαφημίζει ο κατασκευαστής. Παρόλαυτα καλούμαι να το πάω πάλι συνεργείο για να κάνουν πειράματα πάνω στο δικό μου όχημα, καθώς κατά δική τους ομολογία «είναι καινούριο και δεν ξέρουν».

      Και το γεγονός ότι υπάρχουν αναφορές στον διεθνή τύπο για τα ίδια προβλήματα, υπάρχουν άλλοι χρήστες που αντιμετωπίζουν τις ίδιες βλάβες και το κυριότερο η Volkswagen έχει ανακαλέσει δεκάδες χιλιάδες οχήματα λόγω αυτών των βλαβών, σημαίνει ότι η σειρά/μοντέλο είναι ελαττωματική και αυτό το γνωρίζει η κατασκευάστρια εταιρεία.

      Τέλος βλέπω πως υπάρχουν ήδη αντίστοιχες υποθέσεις όπου οι πελάτες έχουν δικαιωθεί στα δικαστήρια και άρα δεν ζητάω κάτι παράλογο ή πρωτόγνωρο από την Kosmocar.
      https://tinyurl.com/2swrznr2
      https://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html
      Και υπάρχει ακόμα και στη σελίδα του Συνήγοροου του Καταναλωτή έκθεση σχετικά με τέτοια θέματα: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/studies/2010-12-03.Autobild.pdf

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gvard
    • Έντυπο εγχειρίδιο i20 2014

      Καλησπέρα παιδιά,

      Ο πατέρας μου αγόρασε ένα μεταχειρισμένο i20 του 2014 από μάντρα το οποίο έχει το εγχειρίδιο χρήσης στα Γερμανικά. Καθώς είναι κάποιας μεγάλης ηλικίας, ψάχνει να βρει το εγχειρίδιο σε παλιό ορθόδοξο χαρτί 🙂

      Υπαρχει κάποιος από εδώ μέσα που δεν χρειάζεται και μπορεί να πουλήσει το εγχειρίδιο του;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gvard
    • RE: Peugeot 3008 2016
      1. Κινητήρας, είτε βενζίνη είτε πετρέλαιο, παίρνεις 2λιτρο με 231 άλογα.

      2. Κιβώτιο ταχυτήτων

      3. Τετρακίνηση και δυνατότητες εκτός δρόμους

      4. Οδική συμπεριφορά και ανάητηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

      Φυσικά όπως είπα, δεν συμπεριλαμβάνεται η τιμή στην εξίσωση, μιλάω για μια Χ1 που αγγίζει τις €65.000! Για αυτό είπα, ότι είναι καλύτερο σαν αυτοκίνητο, αλλά δνε είναι vfm και για εμένα δεν αξίζει τόσα χρήματα (άλλη όμως συζήτηση αυτή!).

      Με τα 65k θα έχεις πάρει το Hybrid4 με τα 296 άλογα, τετρακίνηση και υβριδικό με LEV λειτουργία (αμιγώς ηλεκτρική) για 45 χιλιόμετρα, το οποίο επίσης δεν θα έχει τον φόρο πολυτελείας του δίλιτρου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gvard
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Η Χ1 είναι καλύτερη, πως να το κάνουμε....αλλά δεν είναι value for money, γιατί για να γίνει της προκοπής θέλει πάνω από €50.000. Οπότε εαν συγκρίνουμε με βάση την τιμή και μόνο, το 3008 είναι ξεκάθαρα καλύτερο.

      Αν είναι να φτάσεις πάνω από 50k για την Χ1 να τη συγκρίνεις με το 3008 GT με όλα τα extra στα ίδια λεφτά. Είσαι σίγουρος πως η Χ1 θα κερδίσει; Σε ποια σημεία πιστεύεις;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gvard
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Καλημέρα,

      Η Active δεν έχει το navigation το οποίο πραγματικά είναι χρήσιμο όπως εμφανίζεται στο dashboard του οδηγού, συν το ότι μπορεί να εμφανίσει κίνηση στους δρόμους (εφόσον γίνει tether με κινητό) καθώς περιλαμβάνει δωρεάν 3ετή συνδρομή. Επίσης αν δεν απατώμαι η Active δεν έχει Apple CarPlay / Android Auto.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gvard
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Όταν ο φίλος μας λέει φώτα να στρίβουν μάλλον εννοεί αυτό: φώτα να στρίβουν. Όχι προβολάκια ή επιπλέον λάμπες.

      Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου (Insignia) είχε φώτα που έστριβαν και πραγματικά 'ακολουθούσες' την καμπύλη του δρόμου εν κινήσει, όσο μικρή και να ήταν. Η αίσθηση είναι εντελώς διαφορετική, πραγματικά όποτε αναφέρω για το 3008 την έλλειψη των φώτων που στρίβουν την έχω στα μείον. Μοτεράκι στην λάμπα, όχι δεύτερη λάμπα (υπήρχε μεν και δεύτερη λάμπα που άναβε σε χαμηλές ταχύτητες αν είχες βγάλει φλας ή έστριβες)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gvard
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Ανάβουν τα προβολάκια αναλόγως την στροφή για να 'βοηθήσουν', αλλά τα ίδια τα φώτα δεν στρίβουν. Σε καμία έκδοση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gvard
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Δυστυχώς όχι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gvard
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Με αφορμή ένα προσωπικό μήνυμα που έλαβα, θα αναφέρω τις εντυπώσεις μου από την συμβίωση με το αυτοκίνητο εδώ και σχεδόν 2,5 χρόνια. Θα πάρω ένα παλαιότερο post που είχα κάνει σαν αναφορά και θα προσθέσω πάνω σε αυτό:

      Στα θετικά:
      -Το 3008 είναι αντάξιο των προσδοκιών μου. Είναι το πρώτο diesel που είχα και από εκεί που έκαιγα 13lt/100km με το Insignia (1.6 180PS), πλέον καίω 7.9lt/100 (2.0 180PS) μ.ο στα 26000 χιλιόμετρα που έχω κάνει έως τώρα (μηδενίζω το 2ο trip computer κάθε 10.000 χιλιόμετρα) και πραγματικά νιώθω άρχοντας. Σαφώς και ο 1.6 θα έχει μικρότερη κατανάλωση, αλλά χρησιμοποιώ συνεχώς τα 40 κιλά ροπής οπότε θα έλεγε κανείς πως έχω βαρύ πόδι.

      -Το τιμόνι πραγματικά απορώ γιατί δεν είναι τόσο μικρό και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα, ακόμη και τα κοψίματα που έχει τα έχω βολευτεί.

      -Η στιβαρότητα που νιώθεις στο αυτοκίνητο κατά την οδήγηση είναι όλα τα λεφτά. Για Peugeot πιστεύω πραγματικά πως είναι το πρώτο σωστό αυτοκίνητο που φτιάχνουν. Ακόμη δεν έχει γίνει κουδουνίστρα μετά από 2,5 χρόνια και δεν ξέρω αν θα γίνει στα επόμενα 2-3 χρόνια, αλλά τώρα όλα νιώθουν στιβαρά και χωρίς τριγμούς.

      -Το HiFi της Focal αν του δώσεις αρχεία ήχου FLAC (ασυμπίεστα) δίνει τον καλύτερο εαυτό του, όπου και στο τέρμα να έχεις τον ήχο δεν ακούς clipping. Λόγω του Focal τα τζάμια των πορτών μπροστά είναι laminated καθώς και η πόρτα έχει εξτρα υλικό ηχομόνωσης. Το παράξενο εδώ είναι πως τυχόν θορύβους από έξω τους ακούς σαν να έρχονται από πίσω, δεν μπορούσαν να βάλουν και εκεί τα ίδια;

      -Στο Insignia είχα BiXenon και πίστευα πως ήταν πολύ καθαρά, αλλά ακόμη και εδώ βλέπω τρομερή διαφορά στα full LED. Πραγματικά τα φώτα αξίζουν. Μονίμως σε αυτόματη σκάλα, έως τώρα 1-2 είναι οι φορές που χρειάστηκε να ρίξω εγώ την σκάλα.

      -H 360 camera βοηθάει στο παρκάρισμα σε στενούς χώρους. Η έλλειψη καμερών στα πλάγια δεν πολυφαίνεται, καθώς το αμάξι εμφανίζει τον περιβάλλοντα χώρο με πολύ μικρή απόκλιση (όσο πας πίσω και η πληροφορία από τα πλάγια φτάνει την μπροστινή κάμερα, η απόκλιση είναι ελάχιστη) ενώ όλα τα λεφτά είναι ότι η κάμερα γυρνάει σε prospective από πάνω, όταν πλησιάζεις το εμπόδιο μπροστά ή πίσω.

      -Πολύ ωραίο το σύστημα στους υαλοκαθαριστήρες. Δεν μένουν πιτσιλιές στο παρμπρίζ που δεν φτάνουν, καθώς ψεκάζουν απευθείας στα μάκτρα.

      -Ο ambient φωτισμός είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ. Πραγματικά δεν χορταίνω να οδηγώ το βράδυ! Το πως φαίνεται το μπλε φως δεν μπορώ να το περιγράψω!

      -Η βάση ασύρματης φόρτισης με βοηθάει, τέρμα το καλώδιο USB για την φόρτιση

      Στα αρνητικά:

      -Παιδικές ασθένειες είχε και αυτό, καθώς έχουμε παραγγείλει 1 φίσα καλωδίων για 1 μπροστινό φανάρι η οποία σε ανύποπτο χρόνο ανάβει για 2' το κλειδί service στην οθόνη (αλλά όταν πατάς το κουμπί λέει 'καμία βλάβη'). Επίσης έχουν γίνει έως τώρα κάποιες ανακλήσεις για τις οποίες ενημερώνομαι στο servicebox, όπως ένας θόρυβος που ακουγόταν ακριβώς στα 90χαω (και η ανάκληση ανέφερε ακριβώς το εν λόγω όριο) από το πάτωμα του συνοδηγού (ήταν ένα clip που έπρεπε να μπει), ή ένα software update για το πορτ παγκαζ που για μία περίοδο δεν άνοιγε αυτόματα όταν η μηχανή ήταν σβηστή.

      -Μου λείπει σε επαρχιακούς δρόμους το στρίψιμο των φώτων με το τιμόνι.

      -Λόγω της πανοραμικής οροφής η πλαφονιέρα των πίσω επιβατών είναι στο ύψος των πίσω προσκέφαλων, για να βάλω το παιδί στο κάθισμα σε σκοτάδι καμία φορά δυσκολεύομαι να δω για να κουμπώσω τη ζώνη του

      -Μου λείπουν οι αναρτήσεις του Insignia (τώρα περνάνε περισσότερες ανωμαλίες στην καμπίνα), αλλά το κάθισμα διορθώνει την κατάσταση.

      -Δεν έχει μόνιμο τον αυτόματο υαλοκαθαριστήρα όπως είχα συνηθίσει, κάθε φορά που σβήνω την μηχανή χάνει την ρύθμιση και πρέπει να ενεργοποιείται εκ νέου (by design).

      -Για Apple Carplay απαιτείται καλώδιο. Θα ήθελα να το είχα ασύρματο.

      -Το χρώμα είναι αρκετά μαλακό με αποτέλεσμα να γίνονταν εύκολα αραχνιές. Λύθηκε με κεραμική επίστρωση, αλλά ήταν ένα θέμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gvard
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Συμφωνώ απόλυτα στα λεγόμενα... Σίγουρα έχουμε μείνει σε κάποια στερεότυπα του παρελθόντος.Εγω θα πω επίσης ποιος ήξερε την Tesla....(άρα γιατί να πας πχ σε tesla)

      Ποια έκδοση πήρες;

      Καλημέρα,

      Έχω το GT (diesel δίλιτρο 180 άλογα) με όλα τα καλούδια που υπήρχαν τότε πλην κοτσαδόρου (HiFi Focal, πορτ παγκαζ που ανοίγει με το πόδι, πανοραμική οροφή, keyless entry, Safety Pack 2 με adaptive cruise control, ηλεκτρικά δερμάτινα καθίσματα με μασάζ, κάμερα 360 με park assist, ασύρματη φόρτιση κινητού, πρίζα 230V, και εργοστασιακό συναγερμό).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gvard
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr