-
Καλησπέρα,
Για άλλη μία φορά διαβάζω εδώ μέσα πως τα 50k για Peugeot όποιος τα δίνει είναι ηλίθιος. Καθώς είμαι ένας από τους ηλίθιους που τα έχω δώσει, από τη στιγμή που αναφέρθηκε εδώ μέσα προσπάθησαν διάφοροι να μου πασάρουν ένα κάρο μοντέλα τα οποία 'με τα ίδια λεφτά ή με μερικά χιλιάρικα παραπάνω **-δεν έχεις ανάγκη εσύ εφόσον έδωσες 50- **θα μπορούσαν να γίνουν δικά σου', δίνοντας μου μοντέλα τα οποία δεν έχουν καμία **μα καμία **απολύτως σχέση με το τεχνολογικό κομμάτι που πήρα από την Peugeot επιλέγοντας όλα τα extra.
Τώρα και με το plug in hybrid βλέπω να γίνεται ακριβώς το ίδιο πράγμα. Παιδιά, προτείνετε ένα plug in hybrid (όχι απλά hybrid) το οποίο όχι απλώς πωλείται, αλλά παρέχει τα ίδια τεχνολογικά χαρακτηριστικά με το 3008 (από την οθόνη αντί για παλαιολιθικά στροφόμετρα έως το active safety brake), είναι SUV, έχει 300 άλογα, δύο (2) ηλεκτροκινητήτες, είναι 4Χ4 και έχει 22 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για τα εντός πόλης.
Συμφωνώ απόλυτα στα λεγόμενα... Σίγουρα έχουμε μείνει σε κάποια στερεότυπα του παρελθόντος.Εγω θα πω επίσης ποιος ήξερε την Tesla....(άρα γιατί να πας πχ σε tesla)
Ποια έκδοση πήρες;
-
Καλημέρα σας,
Ελπίζω να είστε όλοι καλά.
Εν μέσω αυτής της κατάστασης παρέλαβα και εγώ το νέο μου αυτοκίνητο.
Ένα Peugeot 3008 στην έκδοση 1.5 Πετρέλαιο.
Έχω ένα πρόβλημα με την σύνδεση του Android και θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας.
Παρατηρώ ότι πολλές φορές διακόπτετε η σύνδεση για κάποια δευτερόλεπτα και επανασυνδέεται ξανά μόνο του.
Επίσης σήμερα το πρωί δεν μπόρεσε να συνδεθεί καν και μου έβγαζε μήνυμα μη συμβατότητας ενώ τις προηγούμενες δυο τρεις μέρες δούλευε με τα προβλήματα που προαναφέρθηκα
-
Συμφωνώ απόλυτα στα λεγόμενα... Σίγουρα έχουμε μείνει σε κάποια στερεότυπα του παρελθόντος.Εγω θα πω επίσης ποιος ήξερε την Tesla....(άρα γιατί να πας πχ σε tesla)
Ποια έκδοση πήρες;
Καλημέρα,
Έχω το GT (diesel δίλιτρο 180 άλογα) με όλα τα καλούδια που υπήρχαν τότε πλην κοτσαδόρου (HiFi Focal, πορτ παγκαζ που ανοίγει με το πόδι, πανοραμική οροφή, keyless entry, Safety Pack 2 με adaptive cruise control, ηλεκτρικά δερμάτινα καθίσματα με μασάζ, κάμερα 360 με park assist, ασύρματη φόρτιση κινητού, πρίζα 230V, και εργοστασιακό συναγερμό).
-
Με αφορμή ένα προσωπικό μήνυμα που έλαβα, θα αναφέρω τις εντυπώσεις μου από την συμβίωση με το αυτοκίνητο εδώ και σχεδόν 2,5 χρόνια. Θα πάρω ένα παλαιότερο post που είχα κάνει σαν αναφορά και θα προσθέσω πάνω σε αυτό:
Στα θετικά:
-Το 3008 είναι αντάξιο των προσδοκιών μου. Είναι το πρώτο diesel που είχα και από εκεί που έκαιγα 13lt/100km με το Insignia (1.6 180PS), πλέον καίω 7.9lt/100 (2.0 180PS) μ.ο στα 26000 χιλιόμετρα που έχω κάνει έως τώρα (μηδενίζω το 2ο trip computer κάθε 10.000 χιλιόμετρα) και πραγματικά νιώθω άρχοντας. Σαφώς και ο 1.6 θα έχει μικρότερη κατανάλωση, αλλά χρησιμοποιώ συνεχώς τα 40 κιλά ροπής οπότε θα έλεγε κανείς πως έχω βαρύ πόδι.-Το τιμόνι πραγματικά απορώ γιατί δεν είναι τόσο μικρό και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα, ακόμη και τα κοψίματα που έχει τα έχω βολευτεί.
-Η στιβαρότητα που νιώθεις στο αυτοκίνητο κατά την οδήγηση είναι όλα τα λεφτά. Για Peugeot πιστεύω πραγματικά πως είναι το πρώτο σωστό αυτοκίνητο που φτιάχνουν. Ακόμη δεν έχει γίνει κουδουνίστρα μετά από 2,5 χρόνια και δεν ξέρω αν θα γίνει στα επόμενα 2-3 χρόνια, αλλά τώρα όλα νιώθουν στιβαρά και χωρίς τριγμούς.
-Το HiFi της Focal αν του δώσεις αρχεία ήχου FLAC (ασυμπίεστα) δίνει τον καλύτερο εαυτό του, όπου και στο τέρμα να έχεις τον ήχο δεν ακούς clipping. Λόγω του Focal τα τζάμια των πορτών μπροστά είναι laminated καθώς και η πόρτα έχει εξτρα υλικό ηχομόνωσης. Το παράξενο εδώ είναι πως τυχόν θορύβους από έξω τους ακούς σαν να έρχονται από πίσω, δεν μπορούσαν να βάλουν και εκεί τα ίδια;
-Στο Insignia είχα BiXenon και πίστευα πως ήταν πολύ καθαρά, αλλά ακόμη και εδώ βλέπω τρομερή διαφορά στα full LED. Πραγματικά τα φώτα αξίζουν. Μονίμως σε αυτόματη σκάλα, έως τώρα 1-2 είναι οι φορές που χρειάστηκε να ρίξω εγώ την σκάλα.
-H 360 camera βοηθάει στο παρκάρισμα σε στενούς χώρους. Η έλλειψη καμερών στα πλάγια δεν πολυφαίνεται, καθώς το αμάξι εμφανίζει τον περιβάλλοντα χώρο με πολύ μικρή απόκλιση (όσο πας πίσω και η πληροφορία από τα πλάγια φτάνει την μπροστινή κάμερα, η απόκλιση είναι ελάχιστη) ενώ όλα τα λεφτά είναι ότι η κάμερα γυρνάει σε prospective από πάνω, όταν πλησιάζεις το εμπόδιο μπροστά ή πίσω.
-Πολύ ωραίο το σύστημα στους υαλοκαθαριστήρες. Δεν μένουν πιτσιλιές στο παρμπρίζ που δεν φτάνουν, καθώς ψεκάζουν απευθείας στα μάκτρα.
-Ο ambient φωτισμός είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ. Πραγματικά δεν χορταίνω να οδηγώ το βράδυ! Το πως φαίνεται το μπλε φως δεν μπορώ να το περιγράψω!
-Η βάση ασύρματης φόρτισης με βοηθάει, τέρμα το καλώδιο USB για την φόρτιση
Στα αρνητικά:
-Παιδικές ασθένειες είχε και αυτό, καθώς έχουμε παραγγείλει 1 φίσα καλωδίων για 1 μπροστινό φανάρι η οποία σε ανύποπτο χρόνο ανάβει για 2' το κλειδί service στην οθόνη (αλλά όταν πατάς το κουμπί λέει 'καμία βλάβη'). Επίσης έχουν γίνει έως τώρα κάποιες ανακλήσεις για τις οποίες ενημερώνομαι στο servicebox, όπως ένας θόρυβος που ακουγόταν ακριβώς στα 90χαω (και η ανάκληση ανέφερε ακριβώς το εν λόγω όριο) από το πάτωμα του συνοδηγού (ήταν ένα clip που έπρεπε να μπει), ή ένα software update για το πορτ παγκαζ που για μία περίοδο δεν άνοιγε αυτόματα όταν η μηχανή ήταν σβηστή.
-Μου λείπει σε επαρχιακούς δρόμους το στρίψιμο των φώτων με το τιμόνι.
-Λόγω της πανοραμικής οροφής η πλαφονιέρα των πίσω επιβατών είναι στο ύψος των πίσω προσκέφαλων, για να βάλω το παιδί στο κάθισμα σε σκοτάδι καμία φορά δυσκολεύομαι να δω για να κουμπώσω τη ζώνη του
-Μου λείπουν οι αναρτήσεις του Insignia (τώρα περνάνε περισσότερες ανωμαλίες στην καμπίνα), αλλά το κάθισμα διορθώνει την κατάσταση.
-Δεν έχει μόνιμο τον αυτόματο υαλοκαθαριστήρα όπως είχα συνηθίσει, κάθε φορά που σβήνω την μηχανή χάνει την ρύθμιση και πρέπει να ενεργοποιείται εκ νέου (by design).
-Για Apple Carplay απαιτείται καλώδιο. Θα ήθελα να το είχα ασύρματο.
-Το χρώμα είναι αρκετά μαλακό με αποτέλεσμα να γίνονταν εύκολα αραχνιές. Λύθηκε με κεραμική επίστρωση, αλλά ήταν ένα θέμα.
-
konstantinosnov wrote:
Συμφωνώ απόλυτα στα λεγόμενα... Σίγουρα έχουμε μείνει σε κάποια στερεότυπα του παρελθόντος.Εγω θα πω επίσης ποιος ήξερε την Tesla....(άρα γιατί να πας πχ σε tesla)
Ποια έκδοση πήρες;
Καλημέρα,
Έχω το GT (diesel δίλιτρο 180 άλογα) με όλα τα καλούδια που υπήρχαν τότε πλην κοτσαδόρου (HiFi Focal, πορτ παγκαζ που ανοίγει με το πόδι, πανοραμική οροφή, keyless entry, Safety Pack 2 με adaptive cruise control, ηλεκτρικά δερμάτινα καθίσματα με μασάζ, κάμερα 360 με park assist, ασύρματη φόρτιση κινητού, πρίζα 230V, και εργοστασιακό συναγερμό).
'Τούμπανο' το αυτοκίνητο
-
Είνσι όντως αυτές οι διαφορές στον εξοπλισμό; Είναι δυνατόν να έχει τέτοιες διαφορές το 3008 από το Opel ;
https://www.gocar.gr/new-models/compare.html?vid1=15457&vid2=15535
-
Αναμένεται νέο 3008 εντός τους έτους ή το 2021;
-
Αναμένεται νέο 3008 εντός τους έτους ή το 2021;
Νέο όχι, facelift ναι προς φθινόπωρο 2020 με τις πωλήσεις τέλος 2020 ή αρχές 2021 (εκτός απροόπτου λόγω covid).
-
konstantinosnov wrote:
Αναμένεται νέο 3008 εντός τους έτους ή το 2021;
Νέο όχι, facelift ναι προς φθινόπωρο 2020 με τις πωλήσεις τέλος 2020 ή αρχές 2021 (εκτός απροόπτου λόγω covid).
Υπόθετω κάτι τέτοιο ;
-
That's what I am talking about!
Λογικό είναι να βάλουν τα ωραία του 2008, και μέσα περιμένω 3D cockpit.
Με το facelift θα είναι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό σε σχέση και με ολοκαίνουργια μοντέλα ακόμη.
-
That's what I am talking about!
Λογικό είναι να βάλουν τα ωραία του 2008, και μέσα περιμένω 3D cockpit.
Με το facelift θα είναι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό σε σχέση και με ολοκαίνουργια μοντέλα ακόμη.
Λογικά θα είναι πολύ μπροστά.... Γιατί τώρα είδα πχ ότι ανάμεσα στα 2υβριδικα του group πχ υστερεί εναντιτ grandland σε εξοπλισμό
-
Εννοω οτι στην κατηγορία του παρ'οτι ειναι 3 ετων θα ειναι λες και βγηκε το 2020. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα του 2017 που με ένα facelift θα γίνονταν τόσο φρέσκα όσο αυτό.
Δεν νομιζω οτι το Grandland ειναι ανταγωνιστικό, ποιο ανταγωνιστικό είναι το C5 Aircross του Grandland παρά αυτά τα 2 στο 3008, και πολύ σωστά τοποθετημένα από το γκρουπ. Ξεκάθαρα η DS είναι πλέον η premium εταιρία του ομίλου.
Tα Peugeot είναι μια ενδιάμεση ημι-premium πρόταση, τα Opel είναι σίγουρα ποιό λαϊκές/συντηρητικές προτάσεις, και τα Citroen ποιο πρωτότυπες, άνετες, quirky. Για να καταλάβεις όταν έψαχνα, πηγα σε 7-8 εταιρίες, κ δεν κοίταξα καν τα Opel.
-
Καλησπερα.Eιμαι κατοχος 3008 1.5 diesel και βρηκα αυτο το ενδιαφερον test καθοτι πλησιαζει ο χρονος αλλαγης ελαστικων.Ειναι μεγαλες οι διαφορες αποδοσης σε ολους τους τομεις.Αρα διλημμα ALL SEASONS η summer ?
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2020-ViBilagare-SUV-Tyre-Test.htm
-
Στην Ελλάδα; Summer μάλλον.
-
To Bridgestone θα σου βγάλει ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα.
-
Προσέξτε πόσο καλά τα πάει το Turanza 005 σε σύγκριση με τα άλλα πολύ ποιο premium και ακριβά ελαστικά.
Τα έχω βάλει στο C3 II diesel κ το αυτοκίνητο άλλαξε συμπεριφορά προς το καλύτερο σε σχέση με τα Michelin που φόραγε συνήθως. Βέβαια δεν περιμένω να βγάλει τόσα χρόνια όσο τα Michelin αλλά σε όλους τους τομείς (εκτός του θορύβου, και ίσως ελάχιστα του rolling resistance) βλέπω αρκετή βελτίωση. Επίσης τα Michelin ήταν ελαφρώς ακριβότερα.
Νομίζω βελτίωσαν φέτος, και πολύ πρόσφατα, τα EfficientGrip που ήταν πολύ καλά ελαστικά σε λογική τιμή.
Αν κάνει κάποιος πολλά χιλιόμετρα σε ΜΗ άσφαλτο τότε λογικά θα κοιτάξει και AllSeason. Αν κάνει όμως ελάχιστα, νομίζω δεν αξίζει.
Δείτε και αυτό για την άλλη πλευρά, αλλά με ασφαλτινη κατεύθυνση.
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2020-SUV-4x4-Summer-Tyre-Test.htm
https://www.michelin.gr/auto/tyres/michelin-pilot-sport-4-suv
-
Το 3008 δεν διαθέτει φώτα με λειτουργία στροφής ;
-
Δυστυχώς όχι.
-
Το 3008 δεν διαθέτει φώτα με λειτουργία στροφής ;
Από ότι ξέρω όχι, εκτός εαν άλλαξε κάτι τώρα. Ίσως στο facelift.
-
konstantinosnov wrote:
Το 3008 δεν διαθέτει φώτα με λειτουργία στροφής ;
Από ότι ξέρω όχι, εκτός εαν άλλαξε κάτι τώρα. Ίσως στο facelift.
Καλά είναι δυνατόν;ούτε στο hybrid ;
Peugeot 3008 2016