-
Lap εκείνη την εποχή είχα το ML 350 . Μπορούσα να έχω το Λέξους . Ηταν και αρκετά φτηνότερο . Με 70 λεπτά την βενζίνη δεν σε ένοιαζε το να καις 2-3 λίτρα λιγότερο . Περισσότερο σου άρεσαν τα 60 άλογα παραπάνω και το εξαιρετικό 7τάχυτο κιβώτιο που στην πράξη είχε περισσότερες ταχύτητες αφού άλλαζε ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης .
-
Εκείνη την εποχή το υβριδικό είχε το hsd σύστημα μετάδοσης της toyota. Άπειρες ταχύτητες που θυμίζει cvt, με πλανητικό σύστημα γρανανζιων.
Τα συστήματα που είχε ήταν κλειδωμένη πατέντα που ακόμα και σήμερα πολλές εταιρίες δεν μπορουν να το έχουν (πλεον εδωσε την αδεια η Toyota για οποιον θελει να συνεργαστει μαζι της), βλ Hyundai υβριδικά, όπου το σύστημα τους είναι υποδεέστερο παρά του οτι είναι σύστημα του 2020.
-
Εκείνη την εποχή όταν έπαιρνες αμάξι για τέστ ντράιβ το έπαιρνες μόνος σου για τουλάχιστον 2 ώρες έως και 2 μέρες . Οπότε όπως καταλαβαίνεις τα είχαμε οδηγήσει όλα . Μην το θεοποιείς στο θεωρητικό επίπεδο .
-
Εγω εχω ένσταση ως προς την άποψη ότι είχε παρόμοια τεχνολογία με τον ανταγωνισμό. Υποστηριζω πως ήταν πιο μπροστά, άλλο αν δεν σου άρεσε οδηγικα.
-
Έχω Πρίους Μκ2 του 2007 σήμερα. Είναι πολύ μπροστά από την συντριπτική πλειοψηφία των ιχ που βλέπω γύρω μου.Άσχετα αν μου αρέσουν κάμποσα από δαύτα περισσότερο. Το 2005, το υβρίδιο το Λέξους ήταν από άλλο πλανήτη.
Παρωδία οι τιμές του υβριδικού, με καμιά 10-12 χιλιάρικα παραπάνω παίρνεις το Βόλβο το 60άρι με 390 αλόγατα, επαναφορτιζόμενο υβρίδιο και αυτό, γιατί να δώσεις 50-60 χήνες για ένα Πεζώ?
-
Αλλος μεγαλος μαθηματικός! Και εγω πηρα το 2008 26.000, με μολις 7.000 πανω επαιρνα το ιδιο σε 3008, πως δεν το σκέφτηκα..σωστος..την επομενη φορα που θα παρω θα σου ζητησω καμια δεκαρικουμπα να ανεβω κατηγορία.
-
Όλοι έχετε κ έχουμε ένα μέρος δίκιο.Τα ευρώ δεν είναι μαρούλια οπότε τα 2-3ή 7 χιλιάδες ευρώ ακόμα και για να ανέβεις κατηγορία κ εξοπλισμό μπορεί σε κάποιον να φαίνονται αρκετά ....
Όσο αφορά στο θέμα της δόσης συμφωνώ με το 30% .Γιατί έτσι όπως έχουμε μπλέξει με τους μ@@@@ς δεν μπορείς να ξέρεις τι ξημερώνει Κ φυσικά ξημερώνει μόνο για εσένα κ δεν αφορά τις τράπεζες....
-
Αλλος μεγαλος μαθηματικός! Και εγω πηρα το 2008 26.000, με μολις 7.000 πανω επαιρνα το ιδιο σε 3008, πως δεν το σκέφτηκα..σωστος..την επομενη φορα που θα παρω θα σου ζητησω καμια δεκαρικουμπα να ανεβω κατηγορία.
Ο φίλος παραπάνω μιλάει για αυτοκίνητα της τάξης των 50-60κ, οπότε δεν μπορεί να συγκριθεί με το 2008 στο παράδειγμά σου που κοστίζει 26κ.
Όταν κάποιος έχει τη δυνατότητα να δώσει 60κ για αυτοκίνητο κατά πάσα πιθανότητα δεν θα δυσκολευτεί και πολύ να δώσει άλλα 10κ για να πάρει κάτι καλύτερο. Και συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο παραπάνω, ότι τα 50 χιλιάρικα++ για πεζώ είναι εξωπραγματικό ποσό. Σε αυτά τα χρήματα έχεις άπειρες άλλες επιλογές.
-
Συνεχίζεται το σερί! Ξέρεις τι ποσοστό είναι τα 10.000 στα 50.000; Πήγαινε και βάλε αυτό το ποσοστό σε οποιοδήποτε νούμερο στη ζωή σου π.χ στο μισθό σου, σε ασθένειες, σε τροχαία ατυχήματα, σε πιθανότητες τυχερών παιχνιδιών, σε θνησιμότητα, σε γεννήσεις, σε οτιδήποτε αριθμό, αν πας και μειώσει ή αυξήσεις το αντίστοιχο ποσοστό θα δεις ότι είναι απίστευτα μεγάλη διαφορά σε απόλυτους αριθμούς. Με αυτή τη λογική, τότε γιατί να μην ανέβει και 10 παραπάνω να πάει στα 80.000? δηλαδή 10.000 είναι ψίχουλα, και 20.000 είναι πολλά? και που σταματάνε τα ψίχουλα και που γίνονται πολλά; Το γυρίσαμε και στη φιλοσοφία τώρα.
Επίσης η Peugeot δεν είναι αυτή που ξέρατε μάλλον. Get used to it, γιατί οι πωλήσεις δείχνουν άλλα, Ιανουάριο και Φεβρουάριο ξεκίνησε δυνατά 2η πίσω από Toyota. Παρα τις τιμές της, κάποιοι πιστεύουν σε αυτήν..
Εσύ ποιο SUV plug in hybrid θα έπαιρνες μέχρι 50.000 - 58.600ευρώ; αλλά τόσα έχω, 58.600, άντε να πάω 59 το πολύ.
-
Καλά μη τσατιζεσαι βρε συ,
20% παραπάνω κοστίζει. Βάλε μέσα και τον ρυθμο απομείωσης-απαξίωσης
Εσύ για παραδειγμα δεν επέλεξες το duster και πήρες το ακριβότερο και καλύτερο 2008.
Ποσό τις % παραπάνω πληρωσες;
Επίσης στις οικονομικες συγκρίσεις δεν υπάρχουν γραμμικές ισότητες αλλά καμπύλες (και μάλιστα και τεθλασμενες) που σημαίνει πως αλλιώς αντιδρά σε μια αυξηση 20% ενα Χ εισόδημα αλλιώς ένα υποπολλαπλασιο του.
Αυτές τις καμπύλες διάβασε σωστά η peugeot, έκανε έρευνα και είδε πως η σχεδίαση έχει άλλη ελαστικότητα ως προς την αύξηση της τιμής του αυτοκινητου, και από ότι φαίνεται, της βγήκε.
-
Πιστευω δεν είναι μακρια το Duster Plug-in με βαση αυτό
https://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-geneva-motor-show/<a>new-dacia-suv-will-be-europes-most-affordable-ev</a>
που πιστευω θα κάνει θραυση σαν δευτερο αυτοκινητο αστικα - περιαστικά για όποιον έχει δυνατότητα αυτόνομης φόρτισης. Αναμένεται μέσα στο '21 στα 15-17κ ανάλογα τις ελαφρύνσεις που θα αποφασιστούν τελικά απ τη κυβέρνηση.
Λογικά το Dust Plug-In (σε 2-3 χρόνια) θα παίζει στα 30-35κ αναβαθμισμένο σε πολλούς τομείς και τότε θα κρνουμε κατά πόσο κάποιος που διαθέτει ένα ποσό αρκετά πάνω απ το μέσο όρο των 20κ θα αποφασίσει να τα δώσει σ ένα Dacia. Προσωπικά πιστεύω θα είναι πολλοί λίγοι και όχι γιατί το αυτοκίνητο δεν θα τα αξίζει τα 30κ σαν τεχνολογία, specs και vfm
-
Τελευταία απάντηση, είναι ήδη τελείως off topic όλα αυτά και η κοινή λογική δεν χρειάζεται υπεράσπιση, νόμιζα δηλαδή.
Άλλωστε όπως έχω καταλάβει, τα 20χίλιαρα ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ είναι δωρεάν εδώ μέσα, και μοιράζονται αφιλοκερδώς! Όποιος θέλει σε PM πάντως, και 500ευρώ να μου προσφέρει αυτές τις δύσκολες ώρες θα βοηθήσει πολύ την οικογένειά μας, που αυτή την περίοδο έχει ακριβώς 0 έσοδα. Αν είναι και δεκαχίλιαρο, ακόμη περισσότερο. Ευχαριστώ
@Lap 'Οπως και στα επιχειρήματά σου για την Ρουμανία, GDP ppp, επέμενες ότι η αγοραστική δύναμη,η είναι ίδια με Ελλάδα. Τελικά ρώτησα το φιλικό μου ζευγάρι που σου έλεγα, δουλεύουν και οι 2 σε Γερμανικές πολυεθνικές, η κοπέλα είναι στέλεχος μάλιστα, και ξέρεις τελικά τι αυτοκίνητο έχουν; Μεταχειρισμένο Ibiza 8ετίας. Πάει η Ρουμανία, πάμε Ελλάδα.
Μερικά νούμερα, και ας βγάλει τα συμπεράσματά του ο καθένας. Σημείωση, όλα είναι απλά υβριδικά, και δεν έβαλα καθόλου mild hybrid που είναι όλα τα υπόλοιπα. Κανένα δεν είναι Plug in hybrid, και έβαλα σε όλες τις εκδόσεις που ΞΕΚΙΝΑΝΕ, οπότε νομίζω κανέναν δεν ξεκινάει 4Χ4 για να μην μπλέκω σε αένας συγκρίσεις για μία κατηγορία που ΔΕΝ με ενδιαφέρει.
C-HR το 2.0lit = ξεκινάει από 30.000 πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, και καίει σαν πετρελαιοκίνητο.
Corola 2.0lit = ξεκιναει 31.000 δεν πληρώνει τέλη, καίει 3.7 εργοστασιακή, αλλά σε πραγματικά τεστ 7.1 μέση.
C-RV ξεκινάει από 43.000, πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (118ευρό) και καταναλώνει σαν πετρέλαιο.
RAV4 ξεκινάει από 36.000 (39.000 το 4Χ4), πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, καίει σαν πετρέλαιο
RX450h = ξεκινάει από 76.000, πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (132Co2) και καταναλώνει 5.8lt.
βάζω και τα Subaru, αν και η εταιρία το αναφέρει σαν mild hybrid, αλλά έχει έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 16 ίππων, καίνε και πληρώνουν τέλη σαν βενζίνες πάντως (από 150Co2 και 6,7 κατανάλωση εργοστασιακή)
Ας πούμε mild hybrid Μercedes GLC (χειρότερη κατανάλωση, ξεκινάνε τα τέλη από 400ευρώ, χειρότερες επιδόσεις, κλπ) ξεκινάνε περίπου από 60.000, και αν ανέβεις κατηγορία και πας GLE ξεκινάνε από 96.000 (εντάξει, έχουμε ξεφύγει και σε κατηγορία και λεφτά, απλά τα βάζω λίγο για να δούμε το perspective) και GLS ξεκινάει από 150.000
-
To chr, το RAV4 και το corolla, hybrid με τον ίδιο κινητήρα, το ένα καίει σαν πετρέλαιο το άλλο καίει πολύ; Λογικό.
-
To chr, το RAV4 και το corolla, hybrid με τον ίδιο κινητήρα, το ένα καίει σαν πετρέλαιο το άλλο καίει πολύ; Λογικό.
Η Corolla καίει 7.1 πραγματικά, εγώ καίω 5.1 στο 2008, δηλαδή και 5.5 να καίω σε χειρότερες συνθήκες (που έχω και πολύ Αθήνα μέσα ήδη), και τιμητικά το λέω ότι 'καίνε σαν πετρελαιοκίνητα', απλά τα περισσότερα mild hybrid που είδα ήταν λίγο καλύτερα από βενζίνη και δεν έμπαιναν καν σαν σύγκριση. Έβαλα τα Subaru γιατί αν και αναφέρονται σαν mild hybrid είναι λίγο ποιο εξελιγμένη τεχνολογία.
Είναι 3 διαφορετικά αυτοκίνητα, με διαφορετικό αεροδυναμικό συντελεστή, βάρος και σχήμα. Την Corolla την έβαλα σαν μέσο σύγκρισης ενός ΜΗ suv. Ο καθένας κάνει τους πίνακές του και βγάζει τα συμπεράσματά του. Δεν επιβάλλω καμία άποψη, απλά τα δεδομένα πρέπει να πεφτουν στο τραπέζι ώστε να υπάρχει μέτρο σύγκριση και να υπάρχει ένας κώδικας επικοινωνίας, αλλιώς MX5 με Duster και Aygo και XC90, ας πούμε.. Out.
-
Εγω ανεφερα πως πιο σωστός δείκτης για συγκριση της αγοραστικής δύναμης κατά μέσο όρο του πληθυσμού των δύο χωρών ειναι αυτός. Αν και επελεξα αλλον δεικτη απο το ΑΕΠ.
https://data.worldbank.org/indicator/NY.GDP.PCAP.PP.CD?locations=GR-RO
-
Dublin wrote:
Αλλος μεγαλος μαθηματικός! Και εγω πηρα το 2008 26.000, με μολις 7.000 πανω επαιρνα το ιδιο σε 3008, πως δεν το σκέφτηκα..σωστος..την επομενη φορα που θα παρω θα σου ζητησω καμια δεκαρικουμπα να ανεβω κατηγορία.
Ο φίλος παραπάνω μιλάει για αυτοκίνητα της τάξης των 50-60κ, οπότε δεν μπορεί να συγκριθεί με το 2008 στο παράδειγμά σου που κοστίζει 26κ.
Όταν κάποιος έχει τη δυνατότητα να δώσει 60κ για αυτοκίνητο κατά πάσα πιθανότητα δεν θα δυσκολευτεί και πολύ να δώσει άλλα 10κ για να πάρει κάτι καλύτερο. Και συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο παραπάνω, ότι τα 50 χιλιάρικα++ για πεζώ είναι εξωπραγματικό ποσό. Σε αυτά τα χρήματα έχεις άπειρες άλλες επιλογές.
Επιλογές ;δηλαδή για πείτε
-
Καλησπέρα,
Για άλλη μία φορά διαβάζω εδώ μέσα πως τα 50k για Peugeot όποιος τα δίνει είναι ηλίθιος. Καθώς είμαι ένας από τους ηλίθιους που τα έχω δώσει, από τη στιγμή που αναφέρθηκε εδώ μέσα προσπάθησαν διάφοροι να μου πασάρουν ένα κάρο μοντέλα τα οποία 'με τα ίδια λεφτά ή με μερικά χιλιάρικα παραπάνω **-δεν έχεις ανάγκη εσύ εφόσον έδωσες 50- **θα μπορούσαν να γίνουν δικά σου', δίνοντας μου μοντέλα τα οποία δεν έχουν καμία **μα καμία **απολύτως σχέση με το τεχνολογικό κομμάτι που πήρα από την Peugeot επιλέγοντας όλα τα extra.
Τώρα και με το plug in hybrid βλέπω να γίνεται ακριβώς το ίδιο πράγμα. Παιδιά, προτείνετε ένα plug in hybrid (όχι απλά hybrid) το οποίο όχι απλώς πωλείται, αλλά παρέχει τα ίδια τεχνολογικά χαρακτηριστικά με το 3008 (από την οθόνη αντί για παλαιολιθικά στροφόμετρα έως το active safety brake), είναι SUV, έχει 300 άλογα, δύο (2) ηλεκτροκινητήτες, είναι 4Χ4 και έχει 22 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για τα εντός πόλης.
-
Προσωπικα-μπορει να είμαι κ λαθος- όταν μίλησα για τα 10000€ δεν τα θεωρώ αμελητέα κ επουδενί δεν σημαίνει ότι αφού οκ δίνεις 50000 μπορείς να δώσεις κ 10000 κ άρα και 20000 ευρώ ...Αυτή η λογική δεν υφίσταται ούτε στα οικονομικά ούτε πουθενά.Ετσι δεν βγάζεις άκρη κ άρα συνεχώς ανεβάνεθςψσε τιμή.Μπορει οκ να λες αφού δίνω 50000 γιατί να μη δώσω 55000 η 58600 για το υβριδικό (μπορεί όντως να συμφέρει πιο πολύ κ να κρατήσει περισσότερο την τιμή) αλλά ο κάθε ένας έχει τα όρια του κ στο τι μπορεί να δώσει ,και τι μπορεί να καλύψει από δόση και το τι θεωρεί ότι αξίζει τέλος πάντως να μπει σε αυτή τη διαδικασία ή όχι
-
Όπως ανεφερα και προηγουμένως όλα έχουν να κάνουν με την τιμή που θεωρείς σωστή για αυτό που θέλεις (π.χ plug hybrid, ή ολα τα εξτρα σε εξοπλισμο) και την δυνατότητα σου στο ανέβασμα κατά 20%.
Αν δεν μπορείς ενα 10 με 20% παραπανω, διότι είσαι τελειως εκτός των ορίων σου, τότε ήδη έχεις ανέβει πολύ υψηλά ως βάση.
Έτσι λοιπόν αν φτάσεις στα 50-55 ως βάση τότε κοιτάς με ένα 10-15-20% τι εναλλακτικές εχεις;
Αν η εναλλακτική είναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο και εχει καλυτερη μεταπώληση τότε κοιτάς, αν όχι τοτε δεν ανεβαινεις κατά 20% και παίρνεις το φθηνότερο. (στα 50-55)
-
Όπως ανεφερα και προηγουμένως όλα έχουν να κάνουν με την τιμή που θεωρείς σωστή για αυτό που θέλεις (π.χ plug hybrid, ή ολα τα εξτρα σε εξοπλισμο) και την δυνατότητα σου στο ανέβασμα κατά 20%.
Αν δεν μπορείς ενα 10 με 20% παραπανω, διότι είσαι τελειως εκτός των ορίων σου, τότε ήδη έχεις ανέβει πολύ υψηλά ως βάση.
Αυτό ακριβώς λέω κ εγώ Lap!Μπορεί το 10ή 20% να είναι το όριο σου στο έξτρα παραπανω κ ως εκεί και να μην μπορείς να πεις άντε να πάω κ αλλά 5-10χιλιαδες ευρώ πάνω
Peugeot 3008 2016