-
Επειδή δεν έχει γίνει σαφές, τι διαφορές έχει αυτή η Active, από την κανονική Active Grip?
είναι μόνο το σύστημα Grip Control?
-
Επειδή δεν έχει γίνει σαφές, τι διαφορές έχει αυτή η Active, από την κανονική Active Grip?
είναι μόνο το σύστημα Grip Control?
Ναι και η ζάντα, ίδιο μέγεθος 18' αλλά διαφορετικό σχέδιο όπως της allure νομιζω
-
Θα περάσω μια βόλτα από αντιπροσωπείες Peugeot να δω τι παίζει... με ενδιέφερε το 3008 αλλά λόγω υψηλής τιμής το είχα αποκλείσει.
Και εγώ το είχα τελείως εκτός λίστας και μόλις το ανέφερε ένας φίλος στο φόρουμ την περασμένη Πέμπτη, πήγα για να προλάβω Παρασκευή. Σε non grip πρέπει να έχει μείνει ένα σε μη μεταλλικό (22.200) και μερικά Active με grip σε μαύρο και amazonite.
Να φανταστείς είχα κλείσει το copper αλλά λόγω ιδιαιτερότητας ως χρώμα σε βίντεο που είδα το ακύρωσα και πήρα το μαύρο. Αμέσως το copper το πήρε άλλος από λιστα αναμονής.Όπως σωστα ειπώθηκε παραπάνω οι διαφορές είναι το grip και άλλες 18άρες ζάντες από αυτές του Active.
-
Για την ζάντα για επιβεβάιωσέ το, γιατί ήξερα ότι είναι με 17'' (καλύτερα για εμένα) χωρίς το Grip.
-
Για την ζάντα για επιβεβάιωσέ το, γιατί ήξερα ότι είναι με 17'' (καλύτερα για εμένα) χωρίς το Grip.
18αρα είναι, το ειδα live προχθες, με 17αρες λόγω ογκου θα δειχνει λιγότερο όμορφο το αυτοκίνητο.
-
Θα γεμίσει ο τόπος 3008!
Κοίταγα ας πούμε το Karoq, και είχε 600€ έκπτωση..
Τι να πει και ο φουκαράς που έχει πάρει ήδη το karoq με το μηχανικο ac και δει την τιμή του 3008 τώρα...
-
Fanis75 wrote:
Για την ζάντα για επιβεβάιωσέ το, γιατί ήξερα ότι είναι με 17'' (καλύτερα για εμένα) χωρίς το Grip.
18αρα είναι, το ειδα live προχθες, με 17αρες λόγω ογκου θα δειχνει λιγότερο όμορφο το αυτοκίνητο.
18άρα μου είπε ο πωλητής και το έγραψε και στην παραγγελία. Αν είναι και του Allure ακόμα καλύτερα!
-
18αρα αλλά πιο μαζεμένη προς τα μέσα για να μη βρίσκει πεζοδρόμια, όλα αυτά πήγαιναν για ενοικιαζόμενα μάλλον
Η τιμή είναι για τη βενζίνη όχι γι το πετρέλαιο
-
Ποια είναι η έκδοση με τα 22? Είναι ντίζελ 130 ακτιβ χωρίς grip? Μήπως πρόκειται για την business έκδοση που έχει η avis? Αυτή το είχε στα 22 κάτι.
-
Ποια είναι η έκδοση με τα 22? Είναι ντίζελ 130 ακτιβ χωρίς grip? Μήπως πρόκειται για την business έκδοση που έχει η avis? Αυτή το είχε στα 22 κάτι.
Σωστά, όπως μου είπε και εμένα ο πωλητής οι εκδόσεις active no grip είναι στην ουσία οι business οι οποίες προορίζονταν για εταιρείες leasing
-
Tkin73 wrote:
Ποια είναι η έκδοση με τα 22? Είναι ντίζελ 130 ακτιβ χωρίς grip? Μήπως πρόκειται για την business έκδοση που έχει η avis? Αυτή το είχε στα 22 κάτι.
Σωστά, όπως μου είπε και εμένα ο πωλητής οι εκδόσεις active no grip είναι στην ουσία οι business οι οποίες προορίζονταν για εταιρείες leasing
και εγώ έτσι έχω καταλάβει, είναι η Business.
-
Ενδιαφέρον συγκριτικό.....και με ξεκάθαρο νικητή....
https://www.newsauto.gr/test-drive/sigkritiki-dokimi-bmw-x1-sdrive16d-vs-peugeot-3008-1-5-bluehdi/
-
Διακόσιες σελίδες πίσω υπήρχαν ομηρικές μάχες για αυτή την σύγκριση ...
Κάποιους τους δικαίωσε ο χρόνος , άλλους όχι...
-
Διακόσιες σελίδες πίσω υπήρχαν ομηρικές μάχες για αυτή την σύγκριση ...
Κάποιους τους δικαίωσε ο χρόνος , άλλους όχι...
Ναι αλλά με άλλους κινητήρες (βενζίνη με 130 και 136) και άλλες τιμές (παραπλήσιες). Επίσης ήταν γενική σύγκριση μοντέλων εφ' όλης της ύλης και όχι 2 συγκεκριμένων συνδυασμών κινητήρα/κιβωτίου. Η Χ1 είναι καλύτερη, πως να το κάνουμε....αλλά δεν είναι value for money, γιατί για να γίνει της προκοπής θέλει πάνω από €50.000. Οπότε εαν συγκρίνουμε με βάση την τιμή και μόνο, το 3008 είναι ξεκάθαρα καλύτερο.
-
Η Χ1 είναι καλύτερη, πως να το κάνουμε....αλλά δεν είναι value for money, γιατί για να γίνει της προκοπής θέλει πάνω από €50.000. Οπότε εαν συγκρίνουμε με βάση την τιμή και μόνο, το 3008 είναι ξεκάθαρα καλύτερο.
Αν είναι να φτάσεις πάνω από 50k για την Χ1 να τη συγκρίνεις με το 3008 GT με όλα τα extra στα ίδια λεφτά. Είσαι σίγουρος πως η Χ1 θα κερδίσει; Σε ποια σημεία πιστεύεις;
-
Fanis75 wrote:
Η Χ1 είναι καλύτερη, πως να το κάνουμε....αλλά δεν είναι value for money, γιατί για να γίνει της προκοπής θέλει πάνω από €50.000. Οπότε εαν συγκρίνουμε με βάση την τιμή και μόνο, το 3008 είναι ξεκάθαρα καλύτερο.
Αν είναι να φτάσεις πάνω από 50k για την Χ1 να τη συγκρίνεις με το 3008 GT με όλα τα extra στα ίδια λεφτά. Είσαι σίγουρος πως η Χ1 θα κερδίσει; Σε ποια σημεία πιστεύεις;
Κατ'αρχάς σε αυτά τα λεφτά και με προυποθέσεις χτυπάς και plug in hybrid που είναι πολύ καλή πρόταση.
-
Καλησπέρα σε όλους,έχω ήδη αποφασίσει την αγορά του 3008 κ λόγω εκπτώσεων έκλεισα ήδη ένα 1.5 diesel active(no grip) αυτόματο.
μιλωντας όμως με διάφορους φίλους κάποιοι προσπαθούν να με αποτρέψουν από το diesel κ λένε να πάω στο βενζινοκίνητο 1,2.
η χρήση θα είναι καθημερινή μέσα στην πόλη καθώς κ προβλεπόμενες εκδρομες το καλοκαίρι για διακοπες(ίσως κάποιες φορές κ καθε ΣΚ στο κοντινό εξοχικό)
τι λέτε;ο πετρελαιοκινητήρας έχει προβλήματα σε τέτοια χρήση;μικρη η διαφορά στην τιμή κ πιστευω οτι αρκετα μικρότερη κατανάλωση όσον αφορά το πετρελαιο.
επιδοσεις δεν με ενδιαφέρουν γτ υπάρχει κ δεύτερο αυτοκίνητο αρκετα πιο δυνατό.
Θα κάνω περίπου 10-15 χιλιάδες χλμ το χρονο
Ολες οι απόψεις δεκτές κ σεβαστές!
-
Καλησπέρα σε όλους,έχω ήδη αποφασίσει την αγορά του 3008 κ λόγω εκπτώσεων έκλεισα ήδη ένα 1.5 diesel active(no grip) αυτόματο.
μιλωντας όμως με διάφορους φίλους κάποιοι προσπαθούν να με αποτρέψουν από το diesel κ λένε να πάω στο βενζινοκίνητο 1,2.
η χρήση θα είναι καθημερινή μέσα στην πόλη καθώς κ προβλεπόμενες εκδρομες το καλοκαίρι για διακοπες(ίσως κάποιες φορές κ καθε ΣΚ στο κοντινό εξοχικό)
τι λέτε;ο πετρελαιοκινητήρας έχει προβλήματα σε τέτοια χρήση;μικρη η διαφορά στην τιμή κ πιστευω οτι αρκετα μικρότερη κατανάλωση όσον αφορά το πετρελαιο.
επιδοσεις δεν με ενδιαφέρουν γτ υπάρχει κ δεύτερο αυτοκίνητο αρκετα πιο δυνατό.
Θα κάνω περίπου 10-15 χιλιάδες χλμ το χρονο
Ολες οι απόψεις δεκτές κ σεβαστές!
Οι φίλοι ακολουθούν πάντα τη μόδα, το ρεύμα της εποχής. Όσο καλός και να είναι ένας 3κύλινδρος 1.2 πάντα θα είναι ένας μικρός κινητήρας για τόσο ογκώδες αυτοκίνητο, που θα πρέπει να δουλεύει μόνιμα στο 100% της απόδοσής του για να το κινεί αξιοπρεπώς και μάλλον θα έχει και μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση, ειδικά μέσα στην πόλη. Ο 'σωστός' κινητήρας για αυτό το αμάξι αυτόματο, είναι ο ντήζελ.
-
Anestisf wrote:
Καλησπέρα σε όλους,έχω ήδη αποφασίσει την αγορά του 3008 κ λόγω εκπτώσεων έκλεισα ήδη ένα 1.5 diesel active(no grip) αυτόματο.
μιλωντας όμως με διάφορους φίλους κάποιοι προσπαθούν να με αποτρέψουν από το diesel κ λένε να πάω στο βενζινοκίνητο 1,2.
η χρήση θα είναι καθημερινή μέσα στην πόλη καθώς κ προβλεπόμενες εκδρομες το καλοκαίρι για διακοπες(ίσως κάποιες φορές κ καθε ΣΚ στο κοντινό εξοχικό)
τι λέτε;ο πετρελαιοκινητήρας έχει προβλήματα σε τέτοια χρήση;μικρη η διαφορά στην τιμή κ πιστευω οτι αρκετα μικρότερη κατανάλωση όσον αφορά το πετρελαιο.
επιδοσεις δεν με ενδιαφέρουν γτ υπάρχει κ δεύτερο αυτοκίνητο αρκετα πιο δυνατό.
Θα κάνω περίπου 10-15 χιλιάδες χλμ το χρονο
Ολες οι απόψεις δεκτές κ σεβαστές!
Οι φίλοι ακολουθούν πάντα τη μόδα, το ρεύμα της εποχής. Όσο καλός και να είναι ένας 3κύλινδρος 1.2 πάντα θα είναι ένας μικρός κινητήρας για τόσο ογκώδες αυτοκίνητο, που θα πρέπει να δουλεύει μόνιμα στο 100% της απόδοσής του για να το κινεί αξιοπρεπώς και μάλλον θα έχει και μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση, ειδικά μέσα στην πόλη. Ο 'σωστός' κινητήρας για αυτό το αμάξι αυτόματο, είναι ο ντήζελ.
Με συγχωρείς σύντροφε, αλλά θα διαφωνήσω κάθετα. Φυσικά και δεν χρειάζεται να δουλεύεις έναν κινητήρα στο 100% του (αυτό θα σήμαινε συνέχεια κόφτες ή στις ΣΑΛ τις μέγιστης ισχύος του μοτέρ). Ο κυβισμός είναι μια παράμετρος, αλλά όχι η σημαντικότερη. Η απόδοση σε ισχύ και ροπή είναι σημαντικότερες.
-
Καλησπέρα σε όλο το φορουμ , ως νέο μέλος.
Αναφορικά με το αυτοκίνητο του θέματος , το 3008 είναι ένα από τα επικρατέστερα στη λίστα επιλογής μου , μόνο όμως ως Gt line , οπότε κάποιες απορίες προς κατόχους κυρίως:
-
Τα full led τα οποία διαθέτει και είναι ο κύριος λόγος που με ώθησαν σε αυτό , έχουν και λειτουργία να αλλάζουν δέσμη ( έτσι τουλάχιστον κατάλαβα από το internet, ο πωλητής δεν το ανέφερε καν το χαρακτηριστικό) ; Το σύστημα στην πράξη δουλεύει; και αν ναι όπως τα παρόμοια που βλέπω σε βίντεο της volvo ή της bmw;
-
Υπάρχει κάποια συγκλονιστική άλλη διαφορά από την allure; τι είναι το σύστημα διατήρησης της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα; είναι το περιβόητο adaptive cruise; και εντάξει αν υπάρχει το αυτόματο κιβώτιο δουλεύει το σύστημα, στο manual προφανώς θα υπολειτουργεί.
-
Λειτουργεί στην πράξη το 'όλες οι λειτουργίες από την οθόνη';;, εντάξει το καλαβαίνω με τον καιρό όλα συνηθίζονται,αλλά. ήμαρτον ρε πεζό βάλε και κανένα φυσικό χειριστήριο. Στο test drive στο οποίο ήμουν άνευ πωλητή , δεν τα πολύ πήγαμε καλά εγώ και η οθόνη.
-
Το αυτόματο έχει κάποια λειτουργία που το συνδέει με το grip ; Με τι ταχύτητα ξεκινά;; Έχει ίσως πιο κοντή 1η από το manual (ευσεβείς μου πόθοι προφανώς ε;)
-
Και τέλος ίσως η πιο κρίσιμή μου ερώτηση. Δουλεύει το grip;;;.Με αρκετά χιλιόμετρα εκτός δρόμου δεν έχω αυταπάτες, ούτε σκοπεύω να το ρίξω σε ένα μέτρο λάσπη αλλά π.χ. έστω σαθρός χωματόδρομος σε συνδυασμό με φυτευτή πέτρα( συνηθισμένη σκηνικό των βουνών μας), τον ανεβαίνει σιγά σιγά βρίσκοντας πρόσφρυση ή θα την ανεβεί με τη φόρα οπότε θα το ξεβιδώσεις όλο;; Επίσης σε χιόνι πως τα πάει;; Καταλαβαίνω ότι το 'εκτός ' του θέματος , είναι υποκειμενικό για τον καθένα, αλλά κάθε εμπειρία ευπρόσδεκτη.
Αυτά τα ολίγα και καλώς σας βρήκα και πάλι.
-
Peugeot 3008 2016