Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4
    • 1
    • 2
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 85 / 85
    Αντίλογος
    33
    1693
    15866
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fiverg last edited by fiverg

      @fhcc said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Δεν εκτιμώ κανένα τηλεμαιντανό για να τον βάλω.

      Αλλωστε δεν έχω όρεξη να κάνω μάθημα σε κανένα, ούτε θεωρώ ότι μπορεί ο ένας να κάνει μάθημα στον άλλον εδώ μέσα.

      Εγραψα τις απόψεις μου πριν 15 μέρες.

      Η πραγματικότητα θα δείξει αν θα δικαιωθώ.

      Γράψτε και εσείς τις δικές σας, όχι του καθοδηγητή και αποδεχτείτε το ρίσκο της πραγματικότητας.

      Γενικότερα όμως επειδή είμαι άνθρωπος που έχει ρισκάρει στην ζωή του με επιτυχίες και αποτυχίες, θεωρώ ως πιθανούς συνομηλιτές μου, ή μπορώ να τους ακούσω μόνο ανθρώπους που έχουν ρισκάρει στην ζωή τους, τα δικά τους λεφτά, όχι τα λεφτά των άλλων.

      Γιατί από τζάμπα μάγκες όπως όλοι αυτοί οι άσχετοι που βάζετε και προσπαθούν να το παίξουν ινφλουένσερς έχουμε γεμίσει.

      Αλλωστε ζήσαμε και τον κορυφαίο παρλαπίπα με τα λεφτά των άλλων και τις ουάου οικονομικές γνώσεις τον μπαρουφάκη, ο οποίος τουλάχιστον από στύλ και τρόπο ομιλίας σκίζει.

      Οπότε μην περιμένετε σχολιαστές από μένα.

      Πολύ σπάνια, αν συμφωνώ με κάποιον θα τον βάλω με την επισήμανση ότι συμφωνώ μαζί του, ή συμφωνώ σε κάποια και διαφωνώ σε κάποια άλλα.

      Καταλαβαίνω ότι για κάποιους του πολιτικού μηδέν, η δυνατότητα να έχουν προσωπική γνώμη και όχι αυτή του καθοδηγητή, δεν βρίσκεται στο λειτουργικό τους, αλλά δεν πειράζει...😊

      Σε κάποιον έγραψα: Αφήστε ήσυχη την Καρυστιανού.

      Ας την αφήσουν ήσυχη οι συνεργάτες της πρώτα
      https://www.naftemporiki.gr/politics/2128434/rigma-sto-komma-karystianoy-apochorei-o-vasilis-kokotsakis-me-eytheies-voles-kata-tis-igesias/

      Βεβαίως για τον συγκεριμένο έλεγα πάντα ότι είναι ένας παπαζτής, δεν δίνω μεγάλη βάση στα λεγόμενά του, απλά με τέτοιους συνεργάτες που βγήκαν στον αφρό με τα τέμπη και μόνο δεν πρόκειται να δει προκοπή.

      Να το συμπληρώσω: Αφήστε ήσυχο και τον Βαρουφάκη. IQ 200 που του επιτίθονται συνήθως βουλευτές που το μόνο τους προσόν είναι ότι λένε πάντα ναι σε ότι λέει ο αρχηγός και μάλλον δεν καταλαβαίνουν τίποτα από αυτά που λέει.

      Προφανώς ούτε οι πολίτες απ όσο βλέπω καταλαβαίνουν αυτά που έλεγε. Ο οικονομικός αναλφαβητισμός δεν βρίσκεται μόνο στα δεξιά της κοινωνίας. Πως να εξηγήσεις σε κάποιον ότι η έξοδος από ένα ισχυρό νόμισμα σε ένα "μαλακό" με σχεδιασμό, πλάνο, ανταλλάγματα κλπ είναι κάτι πολύ διαφορετικό από το να το κάνεις ενώ είσαι σε καθεστώς χρεωκοπίας και μάλιστα ενώ δεν έχει λεχθεί και τίποτα περί σκοπούμενης αναδιανομής πλούτου έχοντας π.χ. την γυναίκα του εν λόγω να διατηρεί τα αρχοντικά και τις καταθέσεις της στο εξωτερικό σε σκληρό νόμισμα ενώ τα μπατήρια θα έμεναν μπατήρια; Ευτυχώς που το κατάλαβε ο πρωθυπουργός του που τον έδιωξε κλωτσηδόν μόλις πήρε χαμπάρι το τι θα γίνονταν.

      Και για να σε προλάβω, πολλά από αυτά που λέει ΤΩΡΑ είναι σωστά και στην σφαίρα του εφικτού, προφανώς το εγώ του κόντυνε λιγάκι από την εμπειρία που απέκτησε.

      Να θυμηθώ να γράψω καμιά μέρα για το " Μείναμε στο ευρώ, σωθηκαμε!"

      Το βλέπουμε κάθε μέρα γύρω μας..

      Ασφαλως και σωθήκαμε που όπως γράφω δεν πήγαμε σε μαλακό νόμισμα υπό καθεστώς άτακτης χρεωκοπίας και υπό συνθήκες πλήρους κοινωνικής ανισότητας. Τώρα που κάπως ισορροπήσαμε ως προς το πρωτο, αν πρέπει να ξαναμπεί η αντικατάσταση του νομισματος στον δημόσιο διάλογο ας μπει.

      F 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • eddie_147
        eddie_147 last edited by

        https://www.in.gr/2026/06/24/politics/paraitithike-me-aixmes-o-kokotsakis-apo-to-komma-karystianou-den-mporeis-na-eyaggelizesai-ti-diafaneia-otan-leitourgeis-me-ayles/amp/

        Κυρία Μαρία ξύπνα.
        Πρέπει ΤΩΡΑ να γίνουν μεταγραφές γιατί αλλιώς βλέπω να μας περνάει Κουτσούμπας.

        Ζήτα του κυρίου Πούτιν μπάτζετ ΤΩΡΑ.
        Το κόμμα θέλει 2 πραγματογνωμονες Τεμπών, 1 Μητσοσαββίδη και 1 καλο δεξί μπακ.
        Σεπτέμβριο θα είναι αργά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Λευτεριά στον Θεοδωρικάκο!

          https://www.facebook.com/share/v/18ovKn79Em/

          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            fhcc @fiverg last edited by

            @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

            @fhcc said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

            @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

            Δεν εκτιμώ κανένα τηλεμαιντανό για να τον βάλω.

            Αλλωστε δεν έχω όρεξη να κάνω μάθημα σε κανένα, ούτε θεωρώ ότι μπορεί ο ένας να κάνει μάθημα στον άλλον εδώ μέσα.

            Εγραψα τις απόψεις μου πριν 15 μέρες.

            Η πραγματικότητα θα δείξει αν θα δικαιωθώ.

            Γράψτε και εσείς τις δικές σας, όχι του καθοδηγητή και αποδεχτείτε το ρίσκο της πραγματικότητας.

            Γενικότερα όμως επειδή είμαι άνθρωπος που έχει ρισκάρει στην ζωή του με επιτυχίες και αποτυχίες, θεωρώ ως πιθανούς συνομηλιτές μου, ή μπορώ να τους ακούσω μόνο ανθρώπους που έχουν ρισκάρει στην ζωή τους, τα δικά τους λεφτά, όχι τα λεφτά των άλλων.

            Γιατί από τζάμπα μάγκες όπως όλοι αυτοί οι άσχετοι που βάζετε και προσπαθούν να το παίξουν ινφλουένσερς έχουμε γεμίσει.

            Αλλωστε ζήσαμε και τον κορυφαίο παρλαπίπα με τα λεφτά των άλλων και τις ουάου οικονομικές γνώσεις τον μπαρουφάκη, ο οποίος τουλάχιστον από στύλ και τρόπο ομιλίας σκίζει.

            Οπότε μην περιμένετε σχολιαστές από μένα.

            Πολύ σπάνια, αν συμφωνώ με κάποιον θα τον βάλω με την επισήμανση ότι συμφωνώ μαζί του, ή συμφωνώ σε κάποια και διαφωνώ σε κάποια άλλα.

            Καταλαβαίνω ότι για κάποιους του πολιτικού μηδέν, η δυνατότητα να έχουν προσωπική γνώμη και όχι αυτή του καθοδηγητή, δεν βρίσκεται στο λειτουργικό τους, αλλά δεν πειράζει...😊

            Σε κάποιον έγραψα: Αφήστε ήσυχη την Καρυστιανού.

            Ας την αφήσουν ήσυχη οι συνεργάτες της πρώτα
            https://www.naftemporiki.gr/politics/2128434/rigma-sto-komma-karystianoy-apochorei-o-vasilis-kokotsakis-me-eytheies-voles-kata-tis-igesias/

            Βεβαίως για τον συγκεριμένο έλεγα πάντα ότι είναι ένας παπαζτής, δεν δίνω μεγάλη βάση στα λεγόμενά του, απλά με τέτοιους συνεργάτες που βγήκαν στον αφρό με τα τέμπη και μόνο δεν πρόκειται να δει προκοπή.

            Να το συμπληρώσω: Αφήστε ήσυχο και τον Βαρουφάκη. IQ 200 που του επιτίθονται συνήθως βουλευτές που το μόνο τους προσόν είναι ότι λένε πάντα ναι σε ότι λέει ο αρχηγός και μάλλον δεν καταλαβαίνουν τίποτα από αυτά που λέει.

            Προφανώς ούτε οι πολίτες απ όσο βλέπω καταλαβαίνουν αυτά που έλεγε. Ο οικονομικός αναλφαβητισμός δεν βρίσκεται μόνο στα δεξιά της κοινωνίας. Πως να εξηγήσεις σε κάποιον ότι η έξοδος από ένα ισχυρό νόμισμα σε ένα "μαλακό" με σχεδιασμό, πλάνο, ανταλλάγματα κλπ είναι κάτι πολύ διαφορετικό από το να το κάνεις ενώ είσαι σε καθεστώς χρεωκοπίας και μάλιστα ενώ δεν έχει λεχθεί και τίποτα περί σκοπούμενης αναδιανομής πλούτου έχοντας π.χ. την γυναίκα του εν λόγω να διατηρεί τα αρχοντικά και τις καταθέσεις της στο εξωτερικό σε σκληρό νόμισμα ενώ τα μπατήρια θα έμεναν μπατήρια; Ευτυχώς που το κατάλαβε ο πρωθυπουργός του που τον έδιωξε κλωτσηδόν μόλις πήρε χαμπάρι το τι θα γίνονταν.

            Και για να σε προλάβω, πολλά από αυτά που λέει ΤΩΡΑ είναι σωστά και στην σφαίρα του εφικτού, προφανώς το εγώ του κόντυνε λιγάκι από την εμπειρία που απέκτησε.

            Να θυμηθώ να γράψω καμιά μέρα για το " Μείναμε στο ευρώ, σωθηκαμε!"

            Το βλέπουμε κάθε μέρα γύρω μας..

            Ασφαλως και σωθήκαμε που όπως γράφω δεν πήγαμε σε μαλακό νόμισμα υπό καθεστώς άτακτης χρεωκοπίας και υπό συνθήκες πλήρους κοινωνικής ανισότητας. Τώρα που κάπως ισορροπήσαμε ως προς το πρωτο, αν πρέπει να ξαναμπεί η αντικατάσταση του νομισματος στον δημόσιο διάλογο ας μπει.

            Το μεγαλύτερο λάθος του Τσίπρα για μένα ήταν ότι άλλαξε πορεία στη μέση των διαπραγματεύσεων. Προσπαθώ όμως να θυμηθώ και το πλαίσιο μέσα στο οποίο πάρθηκαν οι αποφάσεις, την πίεση που υπήρχε από όλα τα ΜΜΕ. Ευρώ ή καταστροφή..

            Και προσπαθώ να θυμηθώ το πώς ξεκίνησε το "Βγάλτε τα λεφτά σας από τις τράπεζες" Όχι στο τέλος που όλοι τρέχαμε στα ΑΤΜ, στην αρχή..

            Από εκεί και πέρα καλύτερη διακυβέρνηση σε σχέση με τώρα όπου νομίζω ότι διεξάγεται κάποιος διαγωνισμός για το ποιος θα κλέψει τα περισσότερα. Σε λίγο το κυβερνών κόμμα δε θα έχει ούτε αναπληρωματικούς να βάλει στην ομάδα.

            Για την Καρυστιανού πιστεύω ότι πρέπει να έχει ισχυρή φωνή στη Βουλή μήπως και βρουν το δίκιο τους οι γονείς των παιδιών που χάθηκαν. Είχα γράψει λίγες μέρες πριν για το αντίστοιχο δυστύχημα στην Αργεντινή όπου μπήκαν φυλακή υπουργοί μετά από τον αγώνα των γονιών. Κι εκεί λέγανε ότι φταίει ο τελευταίος υπάλληλος.

            Δεν θα γράψω κάτι άλλο για αυτά τώρα, είπα θα το κάνω κάποια στιγμή. Δεν αντιγράφω από κάπου και θέλει τον χρόνο του.

            Δεν είμαι γραμμένος σε κανένα κόμμα, ούτε στης Καρυστιανού ούτε στου Τσίπρα. Πρέπει όμως να ξεφύγουμε από το Μητσοτάκης ή χάος που προβάλλουν πολλά ΜΜΕ, στη θέση του Μητσοτάκη βάζουμε όποιον θέλουμε. Δεν καταστράφηκαν οι χώρες όπου υπάρχουν κυβερνήσεις συνεργασίας.

            Με προβληματίζει βέβαια που ένα κόμμα μετά από όλα αυτά που γίνονται εμφανίζεται στις δημοσκοπήσεις με 20-25%. Ποιοι είναι αυτοί που το στηρίζουν; Δεν μπορούν να πάρουν όλοι Ferrari, Porsche ή κανένα απλό Navara.. Ούτε σπίτια για να κρύψουν τα εισοδήματά τους.

            I F 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a @fhcc last edited by ilias-a

              @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

              Το μεγαλύτερο λάθος του Τσίπρα για μένα ήταν ότι άλλαξε πορεία στη μέση των διαπραγματεύσεων.

              Το μεγαλυτερο και προγραμματισμενο απο την αρχη ηταν οτι κυριολεκτικα πηδηξε τη μεσαια ταξη.
              Καπετανιος σε υπερωκεανειο με φουρτουνα εγινε, αλλα χωρις να εχει δει ποτε στη ζωη του θαλασσα και στο τελος του εφταιξαν οι μουτσοι κα οι λοστρομοι.

              F O 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • F
                fhcc @ilias-a last edited by

                @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                Το μεγαλύτερο λάθος του Τσίπρα για μένα ήταν ότι άλλαξε πορεία στη μέση των διαπραγματεύσεων.

                Το μεγαλυτερο και προγραμματισμενο απο την αρχη ηταν οτι κυριολεκτικα πηδηξε τη μεσαια ταξη.
                Καπετανιος σε υπερωκεανειο με φουρτουνα εγινε, αλλα χωρις να εχει δει ποτε στη ζωη του θαλασσα και στο τελος του εφταιξαν οι μουτσοι κα οι λοστρομοι.

                Και φτάσαμε σήμερα στο σημείο να μην υπάρχει πια μεσαία τάξη ή τέλος πάντων σε λίγο δε θα υπάρχει.

                I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a @fhcc last edited by

                  @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                  @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                  @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                  Το μεγαλύτερο λάθος του Τσίπρα για μένα ήταν ότι άλλαξε πορεία στη μέση των διαπραγματεύσεων.

                  Το μεγαλυτερο και προγραμματισμενο απο την αρχη ηταν οτι κυριολεκτικα πηδηξε τη μεσαια ταξη.
                  Καπετανιος σε υπερωκεανειο με φουρτουνα εγινε, αλλα χωρις να εχει δει ποτε στη ζωη του θαλασσα και στο τελος του εφταιξαν οι μουτσοι κα οι λοστρομοι.

                  Και φτάσαμε σήμερα στο σημείο να μην υπάρχει πια μεσαία τάξη ή τέλος πάντων σε λίγο δε θα υπάρχει.

                  Με πολυ αγωνα και μεγαλο κοπο ευτυχως ακομα υπαρχει, το αν θα παραμεινει αγνωστο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    otso @ilias-a last edited by

                    @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                    @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                    Το μεγαλύτερο λάθος του Τσίπρα για μένα ήταν ότι άλλαξε πορεία στη μέση των διαπραγματεύσεων.

                    Το μεγαλυτερο και προγραμματισμενο απο την αρχη ηταν οτι κυριολεκτικα πηδηξε τη μεσαια ταξη.
                    Καπετανιος σε υπερωκεανειο με φουρτουνα εγινε, αλλα χωρις να εχει δει ποτε στη ζωη του θαλασσα.

                    Το κουλι ποιον πηδαει δηλαδη ; την μεσαια και δη τους επαγγελματιες , ολοι βριζουν , ακομα και ζημια να εχεις μια χρονια πρεπει να δηλωνεις κερδη και να πληρωνεις φορο . Στο capital γινεται πανυγηρι καθε φορα που καποιος γραφει για φοροαπαλλαγες για gov και οτι αλλη μαλακια τους ερθει στο κεφαλι , η παλαβη δεξια εχει αποτρελαθει τελειως .
                    Νέα μέτρα κατά της φοροδιαφυγής επαγγελματιών προτείνει η ΤτΕ - Πώς θα περιοριστεί η χρήση των μετρητών
                    https://www.capital.gr/forum/thread/8683890/?messageId=8683890
                    Εχουν παλαβωσει τελειως στο στοχαστρο οι κοινοι λογαριασμοι
                    https://www.capital.gr/tax/3999688/pote-forologeitai-i-metafora-xrimaton-apo-koinous-trapezikous-logariasmous-apofasi-tis-ded-apokaluptei-forologikes-pagides/
                    Ξεκινανε απο οτι βρηκαν μια μεγαλη μεταφορα χρηματων μεταξυ κοινων λογαριασμων συζυγων και θα καταληξουν στα χρηματα που μεταφερεις στο παιδι σου .
                    Τα χρηματα που εχω στην τραπεζα ειναι το κερδος μου αφου εχω φορολογηθει ; ΣΩΣΤΑ ;
                    Και στην τραπεζα αφου ερευναται η προελευση πανω απο πεντακοσαρικο ειναι νομιμα ΣΩΣΤΑ ;
                    Γιατι να ξαναφορολογηθω βρε παλαβη δεξια ;
                    Η σταζι ηταν γατακια μπροστα τους παρακολουθουν τα παντα φορολογουν τα παντα και το παιζουν και αντιπροσωποι του φιλελευθερισμου .
                    Τι φοβαστε μην πεσει το τσουρμο απο λαμογια του ΠΑΣΟΚ και ΝΔ που κυβερναει ;
                    Και τον σκυλο μου να βαλω απλη διαχειριση καλυτερα θα κανει
                    σιγα το dna που γεννηθηκαν κυβερνητες .

                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ilias-a @otso last edited by

                      @otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                      Και τον σκυλο μου να βαλω απλη διαχειριση καλυτερα θα κανει
                      σιγα το dna που γεννηθηκαν κυβερνητες .

                      2012-2018 στο εξωτερικο ησουν αραγε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fiverg @fhcc last edited by

                        @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                        Δεν καταστράφηκαν οι χώρες όπου υπάρχουν κυβερνήσεις συνεργασίας.

                        Οι χώρες που έχεις στο νου σου δεν έχουν γεωπολιτικά θέματα. Με αυτό δεν θέλω να πω ότι δεν μπορούν εδώ να ευδοκιμήσουν κυβερνήσεις συνεργασίας αλλά το ότι οι συνεργαζόμενοι πρέπει να ανήκουν τουλάχιστον στον ίδιο ιδεοπολιτικό χώρο και να βλέπουν τα θέματα με τον ίδιο τρόπο. Μην είναι ο ένας "πατρίς, θρησκεία, οικογένεια" και ο άλλος "δεν υπάρχουν σύνορα στην θάλασσα". Τσίπρας-Καμμένος όταν έφτασαν στο θέμα των Πρεσπών απλά διαλύθηκαν...

                        Με προβληματίζει βέβαια που ένα κόμμα μετά από όλα αυτά που γίνονται εμφανίζεται στις δημοσκοπήσεις με 20-25%. Ποιοι είναι αυτοί που το στηρίζουν; Δεν μπορούν να πάρουν όλοι Ferrari, Porsche ή κανένα απλό Navara.. Ούτε σπίτια για να κρύψουν τα εισοδήματά τους.

                        Ελ Επαγγελμ που δεν μπορούσαν να κρύψουν και πλήρωναν ασφαλιστικές εισφορές ως ποσοστό επί συριζα. Υπάλληλοι σε ιδιωτικές εταιρίες με καλά αποτελέσματα όπου πλέον η lease X1 25e για μεσαία στελέχη είναι πιο κοινή από καροτσάκια σε super market. Άνεργοι που δεν είχαν δουλειά το 19 και τώρα έχουν λόγω πτώσης ανεργίας. Υπάλληλοι σε βιομηχανία και ενέργεια (μιλάω προφανώς για μεγάλες εταιρίες). Εργαζόμενοι στον κατασκευαστικό τομέα. Εργαζόμενοι σε ναυπηγεία. Υποθέσεις κάνω προσπαθώντας να φανταστώ τους "ευνοημένους"...

                        bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • bekiaris
                          bekiaris @fiverg last edited by

                          @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                          Ελ Επαγγελμ που δεν μπορούσαν να κρύψουν και πλήρωναν ασφαλιστικές εισφορές ως ποσοστό επί συριζα. Υπάλληλοι σε ιδιωτικές εταιρίες με καλά αποτελέσματα όπου πλέον η lease X1 25e για μεσαία στελέχη είναι πιο κοινή από καροτσάκια σε super market. Άνεργοι που δεν είχαν δουλειά το 19 και τώρα έχουν λόγω πτώσης ανεργίας. Υπάλληλοι σε βιομηχανία και ενέργεια (μιλάω προφανώς για μεγάλες εταιρίες). Εργαζόμενοι στον κατασκευαστικό τομέα. Εργαζόμενοι σε ναυπηγεία. Υποθέσεις κάνω προσπαθώντας να φανταστώ τους "ευνοημένους"...

                          οποτε καταλαβαίνω οτι η σημερινή κυβέρνηση έδωσε δουλειά στον κόσμο, όλα καλα, αυτή να ψηφίσουμε?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andya3 last edited by

                            Τα τελευταία χρόνια η ελληνική αγορά εργασίας κινείται ανοδικά. Με λίγα λόγια υπάρχουν δουλειές. Η βελτίωση των αμοιβών και η αντιμετώπιση της ακρίβειας παραμένουν όμως δίκαιο αίτημα.

                            Αυτά βέβαια δεν μπορούν να επιτευχθούν με την ενίσχυση του κράτους και την αδυσώπητη φορολογία, όπως διατείνονται τα αριστερά κόμματα και προβάλλει και πάλι ο Αλέξης. Ζήσαμε όλοι την τεράστια ύφεση της περιόδου που κυβέρνησε.

                            Ούτε βέβαια οι μεγάλοι έμμεσοι φόροι και τα επιδόματα του Κυριάκου δίνουν λύση. Αλλά το άλλο με την αριστερά είναι σα να λέμε, δεν φτάνει που κουτσαίνεις παίρνεις και φόρα και χτυπάς και το κεφάλι σου στον τοίχο!

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • bekiaris
                              bekiaris @andya3 last edited by

                              @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                              Τα τελευταία χρόνια η ελληνική αγορά εργασίας κινείται ανοδικά. Με λίγα λόγια υπάρχουν δουλειές. Η βελτίωση των αμοιβών και η αντιμετώπιση της ακρίβειας παραμένουν όμως δίκαιο αίτημα.

                              η βελτίωση στην αγορά εργασίας οφείλετε σε πολλούς παράγοντες,

                              1. Ποσοτική χαλάρωση/COVID : η ρευστότητα-COVID είναι base effect από 4+ χρόνια πριν, όχι ενεργός μοχλός τώρα. Αν κάτι παίζει ρόλο σήμερα, είναι η αποκλιμάκωση επιτοκίων 2024-2026

                              2. Ταμείο Ανάκαμψης : Οι εκταμιεύσεις RRF τροφοδοτούν δημόσιες επενδύσεις και κατασκευές, που είναι έντασης εργασίας κλάδος.

                              3. Συρρίκνωση εργατικού δυναμικού (μετανάστευση + συντάξεις) — Τεκμηριωμένο φαινόμενο διαχρονικά (brain drain 2010-2018, γήρανση πληθυσμού), και λογικό ως μηχανισμός tighter labor market.

                              Το πρόβλημα: τα ίδια τα στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ δεν δείχνουν "βελτίωση" αυτή τη στιγμή — δείχνουν επιδείνωση εντός του 2026:
                              Ιανουάριος 2026: ανεργία 7,7% → Φεβρουάριος 2026: 8,5% → Μάρτιος 2026: 9,0%. Δηλαδή τρίτος συνεχόμενος μήνας ανόδου μέσα στο τρίμηνο, παρά τη μηνιαία αύξηση απασχολουμένων. Και σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2025, η απασχόληση υποχώρησε 1,8%, στα 4,27 εκατομμύρια άτομα — άρα η εικόνα του α' τριμήνου 2026 είναι επιδείνωση σε τριμηνιαία βάση, παρά τη βελτίωση σε ετήσια βάση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 81
                              • 82
                              • 83
                              • 84
                              • 85
                              • 85 / 85
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr