-
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Να πας να κοιταχτείς.
πήγα ήδη και μου ειπε, να κόψω τις συζητήσεις με ψεκασμένους φιλοχρήματους ΝεοΤρομοκράτες του Οπεκεπέ και των Υποκλοπών.
Η κβαντική, ο ψεκασμένος, οι Ρωσολάτρες, ποτ μαζευτήκατε όλες οι περιπτώσεις σ' αυτό το κόμμα και θέλετε να σώσετε και τη χώρα τρομάρα σας, χα, χα


κατάντια, η δήθεν κραταία ΝΔ ασχολείται με την Καρυστιανού...πόσο χαμηλά θα πέσετε για να μην χάσετε καμία ψήφο. Αλλά δεν μπορείτε πλέον να βάψετε μπλε την Κρήτη μάλλον, και ψάχνεστε...

-
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
.
μου θυμίζει κάτι απο το πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θά ναι. Κάθε μέρα που περνάει σας κάνει πιο μικρή παράταξη, ασχοληθείτε με την Καρυστιανού, με τον Σαμαρά και οτιδήποτε άλλο δείχνει οτι εκτος απο "μικρό" κόμμα, δεν μπορείτε να δώσετε λύσεις, δνε μπορείτε να εμπνεύσετε την κοινωνία. Αμολύστε τα μπουλντόγκ να γαβγίζουν στα δήθεν ανεξάρτητα μέσα που πληρώνετε με τις λίστες Πέτσα, και προωθείστε στην δικαιοσύνη τα άτομα που θα σας ξεπλένουν. Οι κοινωνία όμως, ακούει, βλέπει, ψάχνετε σαθρά αφηγήματα ενώ ο κόσμος βράζει. Αν ήσασταν σοβαρό κόμμα, κανένας Τσίπρας δεν θα έπαιρνε 15%... γιατί δεν υπήρχε δίπλα σας. Αλλα καταφέρατε να αναστήσετε και τους τελειωμένους. Για τέτοια κατάντια μιλάμε...
-
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Το πρόβλημα δεν είναι ο Μητσοτάκης αλλά η κεντροαριστερά και η αριστερά.
είναι και ο Μητσοτάκης καθώς δεν έλυσε τα προβλήματα της χώρας
Επί δεκαετίες στήριξαν το πολιτικό τους αφήγημα στην κρατική πολιτική και την παρωχολογία. Το κράτος κατέρρευσε και λεφτά δεν υπάρχουν. Και τώρα δεν ξέρουν τι να πουν.
αναφέρεις την πολιτική που ακολουθεί η ΝΔ? είναι μερικές φορές που λέμε, κοιταχτείτε στον καθρέφτη ρε ΟΠΕΚΕΠΕΔες?
Ναι, γιατί ο ΟΠΕΚΕΠΕ ξεκίνησε το 19, πριν όλοι ήταν παρθένες.
Το "σκάνδαλο " ΟΠΕΚΕΠΕ ξεκίνησε πριν από την ίδρυση του το 1998.
Πριν από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, η διαχείριση των κοινοτικών επιδοτήσεων και των αγροτικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΚΑΠ) στην Ελλάδα ήταν κατακερματισμένη. Ο ΟΠΕΚΕΠΕ αποτέλεσε συνέχεια των προκατόχων του, τους οποίους απορρόφησε.
Έχω εργαστεί σε δύο από αυτούς, στον Οργανισμό Βάμβακος και στην Δνση Αγροτικής ανάπτυξης που είχαν τη διαχείριση των κοινοτικών επιδοτήσεων και των αγροτικών ενισχύσεων πριν από τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
Αλλά και στον ίδιο τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
Τα έχω δει με τα νεαρά μάτια μου και τα έχω ακούσει με τα αυτιά μου, όλα αυτά που βγαίνουν στη δημοσιότητα τους τελευταίους μήνες και μερικοί πέφτουν απ'τα σύννεφα

-
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
.
μου θυμίζει κάτι απο το πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θά ναι. Κάθε μέρα που περνάει σας κάνει πιο μικρή παράταξη, ασχοληθείτε με την Καρυστιανού, με τον Σαμαρά και οτιδήποτε άλλο δείχνει οτι εκτος απο "μικρό" κόμμα, δεν μπορείτε να δώσετε λύσεις, δνε μπορείτε να εμπνεύσετε την κοινωνία. Αμολύστε τα μπουλντόγκ να γαβγίζουν στα δήθεν ανεξάρτητα μέσα που πληρώνετε με τις λίστες Πέτσα, και προωθείστε στην δικαιοσύνη τα άτομα που θα σας ξεπλένουν. Οι κοινωνία όμως, ακούει, βλέπει, ψάχνετε σαθρά αφηγήματα ενώ ο κόσμος βράζει. Αν ήσασταν σοβαρό κόμμα, κανένας Τσίπρας δεν θα έπαιρνε 15%... γιατί δεν υπήρχε δίπλα σας. Αλλα καταφέρατε να αναστήσετε και τους τελειωμένους. Για τέτοια κατάντια μιλάμε...
Ο Τσίπρας προς το παρόν το 15% που έχει (δημοσκοπικά) το παίρνει από ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, Νέα Αριστερά, Κασσελάκη και λοιπούς. Οπότε αυτό τον συγκεκριμένο τον ανέστησαν όλοι αυτοί και η αντιπολιτευτική τους ανυπαρξία ή η έλλειψη συννενόησης και όχι ο Μητσοτάκης.
Καλώς ή κακώς μπορεί να φάμε ακόμη μια 4ετία Κούλη αυτοδύναμο ή συνεργαζόμενο μόνο και μόνο επειδή ο γιδοβοσκός και οι πασόκοι δεν αποδέχονται ότι ο Τσίπρας είναι νέος ηγέτης της κεντροαριστεράς και δεν του δίνουν τα κλειδιά του μαγαζιού από τώρα. -
@a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Το πρόβλημα δεν είναι ο Μητσοτάκης αλλά η κεντροαριστερά και η αριστερά.
είναι και ο Μητσοτάκης καθώς δεν έλυσε τα προβλήματα της χώρας
Επί δεκαετίες στήριξαν το πολιτικό τους αφήγημα στην κρατική πολιτική και την παρωχολογία. Το κράτος κατέρρευσε και λεφτά δεν υπάρχουν. Και τώρα δεν ξέρουν τι να πουν.
αναφέρεις την πολιτική που ακολουθεί η ΝΔ? είναι μερικές φορές που λέμε, κοιταχτείτε στον καθρέφτη ρε ΟΠΕΚΕΠΕΔες?
Ναι, γιατί ο ΟΠΕΚΕΠΕ ξεκίνησε το 19, πριν όλοι ήταν παρθένες.
Το "σκάνδαλο " ΟΠΕΚΕΠΕ ξεκίνησε πριν από την ίδρυση του το 1998.
Πριν από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, η διαχείριση των κοινοτικών επιδοτήσεων και των αγροτικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΚΑΠ) στην Ελλάδα ήταν κατακερματισμένη. Ο ΟΠΕΚΕΠΕ αποτέλεσε συνέχεια των προκατόχων του, τους οποίους απορρόφησε.
Έχω εργαστεί σε δύο από αυτούς, στον Οργανισμό Βάμβακος και στην Δνση Αγροτικής ανάπτυξης που είχαν τη διαχείριση των κοινοτικών επιδοτήσεων και των αγροτικών ενισχύσεων πριν από τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
Αλλά και στον ίδιο τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
Τα έχω δει με τα νεαρά μάτια μου και τα έχω ακούσει με τα αυτιά μου, όλα αυτά που βγαίνουν στη δημοσιότητα τους τελευταίους μήνες και μερικοί πέφτουν απ'τα σύννεφα

Εν τω μεταξύ η καλή μας η Κοβέσι φρόντισε να εγκαλέσει τους κοινοβουλευτικούς της ΝΔ ΠΡΙΝ δει το πόρισμα της αρμόδιας ("αδέκαστης") υπαλλήλου που βγάζει τους πιο πολλούς από αυτούς λάδι (σε ότι αφορά τα "ρουσφέτια"). Κι από εκεί που δεν μπορούσαν να εμφανιστούν το πάσχα στα χωριά τους, θα κάνουν προεκλογική περίοδο με απαλλαγή μέσω εισαγγελικής βούλας κιόλας! Πραγματικά απορώ τελικά πως γίνεται και δουλεύουν όλοι για τον Κούλη.
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Ο Τσίπρας προς το παρόν το 15% που έχει (δημοσκοπικά) το παίρνει από ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, Νέα Αριστερά, Κασσελάκη και λοιπούς. Οπότε αυτό τον συγκεκριμένο τον ανέστησαν όλοι αυτοί και η αντιπολιτευτική τους ανυπαρξία ή η έλλειψη συννενόησης και όχι ο Μητσοτάκης.
το δέχομαι εν μέρει, αλλά έχει ευθύνη και ο Μητσοτάκης, δίπλα σε αυτούς τους ανύπαρτκους, έπρεπε να έχει 40%. Αυτος τώρα με το ζόρι πάει στο 25%, αν κάνει κόμμα και ο Σαμαράς, αστο. Ο κύκλος Μητσοτάκη, έκλεισε, ως πρωθυπουργός δεν έχει να προσφέρει κάτι, συνέχισε την πολιτική του Πασοκ, το οποίο έβαλε μέσα στο κόμμα του. Με παλαιοκομματικά εργαλεία, δεν πας μπροστά, μόνο κερδίζεις χρονο.
-
Την συνταγματική προστασία της λιτότητας προωθεί το Μαξίμου
Η κυβερνητική πρόταση να συμπεριληφθεί στη Συνταγματική Αναθεώρηση διάταξη για πάση θυσία, όπως και σήμερα, δημοσιονομική σταθερότητα προοιωνίζεται περισσότερα και εφιαλτικότερα δεινά για την οικονομία και την κοινωνία από τα σημερινά και, φυσικά, από εκείνα “απολύτως αναγκαία” της τρόικας.
Τί σημαίνουν όλα αυτά; Απλούστατα, να γίνει στην Ελλάδα το νέο Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης συνταγματική επιταγή για να συνεχιστεί η λεηλασία της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας εν ονόματι «της δημοσιονομικής και μόνο σταθερότητας» και εξασφάλισης, πάση θυσία, του αναγκαίου… «δημοσιονομικού χώρου», για να εμφανίζεται αξιόπιστη η χώρα στους δανειστές για παίρνει κι άλλα νέα δάνεια για σπατάλες.
-
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Να εύχεσαι να έχει καλούς συμβούλους η καρυστιανου και να μην ολισθήσει σε τέτοιες παπάντζες.
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Να εύχεσαι να έχει καλούς συμβούλους η καρυστιανου
δεν θέλει και πολύ προσπάθεια να βρει κάποιος καλύτερους συμβούλους απο τον Κυριάκο, οποτε εχω πίστη.
-
Η νέα νομοθεσία, η οποία εγκρίθηκε από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου μετά την έγκρισή της από το Συμβούλιο Υπουργών, προβλέπει ότι προϊόντα φυτικής προέλευσης που έχουν υποστεί έως και 20 στοχευμένες γονιδιωματικές τροποποιήσεις δεν θα υποχρεούνται πλέον να φέρουν ειδική ένδειξη ότι προέρχονται από τέτοιες τεχνικές.
-
Αποκάλυψη Politico: «O Μητσοτάκης έτοιμος να πατήσει το “κουμπί” των πρόωρων εκλογών για να σωθεί!»
Το διεθνές μέσο υποστηρίζει ότι ανώτερα κυβερνητικά στελέχη εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο μιας αιφνιδιαστικής εκλογικής αναμέτρησης, προκειμένου να προλάβουν την πολιτική ωρίμανση του νέου πολιτικού εγχειρήματος του Αλέξη Τσίπρα. Όπως αναφέρεται, η δημιουργία του κόμματος ΕΛΑΣ προκαλεί ανησυχία στο κυβερνητικό στρατόπεδο, καθώς εκτιμάται ότι, εφόσον του δοθεί χρόνος, θα μπορούσε να αποκτήσει δυναμική και να επηρεάσει σημαντικά τους πολιτικούς συσχετισμούς.
-
Να πούμε πάντως ότι αν αυτό που υπονόησε ο Παϊτέρης είχε λεχθεί για καμιά «προοδευτική» πολιτικό αντί για την λατινοπουλου, ε ρε τι θα είχαμε ακούσει από την αριστεριλα και τις «γυναικείες οργανώσεις»…
-
Ξεκίνησε ο Τσίπρας να μοιράζει λεφτά. Μετά τα τσάμπα εισητήρια αυξάνει και τους μισθούς.
https://www.facebook.com/reel/1782248166266435Κάτι τζάμπα έδινε και ο Ανδρουλάκης, νομίζω εισητήρια κι αυτός. Ο Βελόπουλος μοιράζει 500€ σε κάθε Έλληνα και θα ξαναφτιάξει λέει τον ΟΕΚ για να χτίζει σπίτια να τα δίνει στον κόσμο.
Αυτή η γελοιότητα με την παροχολογία πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει. Κάπως πρέπει να προστατευτούν οι Έλληνες από τους δημαγωγούς και τους λαικιστές, που όλως τυχαίως συγκεντρώνονται κυρίως στην αριστερά και την κεντροαριστερά.
Ας κάνουν υποχρεωτικό πριν τις εκλογές κάθε κόμμα να καταθέτει προσχέδια των κύριων νομοσχεδίων της οικονομικής πολιτικής που σκοπεύει να ακολουθήσει. Να τα καταθέτουν στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και να κοστολογούνται. Αλλιώς να μην παίρνει άδεια το κόμμα να κατέβει στις εκλογές.
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Να πούμε πάντως ότι αν αυτό που υπονόησε ο Παϊτέρης είχε λεχθεί για καμιά «προοδευτική» πολιτικό αντί για την λατινοπουλου, ε ρε τι θα είχαμε ακούσει από την αριστεριλα και τις «γυναικείες οργανώσεις»…
Και για αυτό φυσικά δεν θα ιδρώσει το αυτί κανενός «προοδευτικού» έμμισθου αγωνιστή του καναπέ. Αν όμως λέγονταν ανάποδα θα είχε καεί η Αθήνα …
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Να πούμε πάντως ότι αν αυτό που υπονόησε ο Παϊτέρης είχε λεχθεί για καμιά «προοδευτική» πολιτικό αντί για την λατινοπουλου, ε ρε τι θα είχαμε ακούσει από την αριστεριλα και τις «γυναικείες οργανώσεις»…
Για να ξέρουν κι αυτοί που δεν το είδαν:
Κοίτα.
Αλλάζει το πράγμα,επειδή το είπε ΓΥΦΤΟΣ.
Και με τους γύφτους δεν τα βάζουμε.
Αν θέλουμε κάτι, κοστίζει:
-
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Ξεκίνησε ο Τσίπρας να μοιράζει λεφτά. Μετά τα τσάμπα εισητήρια αυξάνει και τους μισθούς.
Αυτή η γελοιότητα με την παροχολογία πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει.
η γελοιότητα που γεμίζουν οι τσέπες των servicers πότε θα σταματήσει? αναφέρομαι σε αυτούς που έθρεψε η ΝΔ!!! ακόμα και το ΔΝΤ το αναγνωρίζει
Ας κάνουν υποχρεωτικό πριν τις εκλογές κάθε κόμμα να καταθέτει προσχέδια των κύριων νομοσχεδίων της οικονομικής πολιτικής που σκοπεύει να ακολουθήσει.
και η ΝΔ τι θα καταθέσει? το σχέδιο τα κονομάνε 5-10 γνωστές εταιρίες, οπως ΔΕΗ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κτλ, δίνω χρήματα στο κομματικό στρατό (σε σένα αναφέρομαι, αν και απο τον τροπο που μιλάς, μάλλον προπαγανδίζεις με υποσχετικές... τζάμπα εργάζεσαι) και οι άλλοι να πάνε να χεστούν.
-
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Ξεκίνησε ο Τσίπρας να μοιράζει λεφτά. Μετά τα τσάμπα εισητήρια αυξάνει και τους μισθούς.
Αυτή η γελοιότητα με την παροχολογία πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει.
η γελοιότητα που γεμίζουν οι τσέπες των servicers πότε θα σταματήσει? αναφέρομαι σε αυτούς που έθρεψε η ΝΔ!!! ακόμα και το ΔΝΤ το αναγνωρίζει
Το θεσμικό πλαίσιο για τους servicers ψηφίστηκε κυρίως από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ–ΑΝΕΛ το 2015–2016.
Κάποιοι έχετε "κοντή"μνήμη, πιθανόν και "κοντή" αντίληψη. Δεν κακίζω κανέναν, ότι μπορεί κι όπου φτάνει ο καθένας. Μην προκαλείτε όμως και βγάζετε και γλώσσα ...
-
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Το θεσμικό πλαίσιο για τους servicers ψηφίστηκε κυρίως από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ–ΑΝΕΛ το 2015–2016.
Κάποιοι έχετε "κοντή"μνήμη, πιθανόν και "κοντή" αντίληψη. Δεν κακίζω κανέναν, ότι μπορεί κι όπου φτάνει ο καθένας. Μην προκαλείτε όμως και βγάζετε και γλώσσα ...
όπως πάντα, λες τα μισά και αυτά που συμφέρουν...
Ο «Ηρακλής» ψηφίστηκε στις 12 Δεκεμβρίου 2019 στην Ολομέλεια της Βουλής (Ν. 4649/2019), επί κυβέρνησης Μητσοτάκη. Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας σχεδίασε, διαπραγματεύθηκε και έλαβε στις 10 Οκτωβρίου 2019 την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το πρόγραμμα — ήρθε δηλαδή πολύ σύντομα μετά τις εκλογές του Ιουλίου 2019, καθώς η κυβέρνηση παρέλαβε κατάσταση όπου σχεδόν 1 στα 2 δάνεια ήταν μη εξυπηρετούμενο, με τα ΜΕΔ στα 75,4 δισ. ευρώ στο τέλος Ιουνίου 2019 σύμφωνα με την Έκθεση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας της ΤτΕ
-
Πάντως αν υπάρχουν Νεοδημοκράτες που στηρίζουν τη παράταξη τζάμπα, να ξέρουν ότι έχουν γίνει συγκάτοικοι στη δεξιά πολυκατοικία με τους Βιλανάκηδες, μόνο που οι γύφτοι πληρώνονται τοίς μετρητοίς!
-
Αχ βρε Πήλιου από τι υλικό είναι φτιαγμένος ο βιονικός σου σβέρκος και αντέχει τόσες σφαλιάρες...

Θα είναι σαν του Παιτέρη που κάποτε καμάρωνε σαν γύφτικο σκεπάρνι που λέγανε παλιά...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4