-
-
Αυτο με το φωτιζόμενο σήμα jeep πίσω είναι σαν φωτεινή επιγραφή από χασάπικο…τα ίδια και το Grandland, κακάσχημο
-
Πιο όμορφο από το υπάρχον κόμπας.
Περιμένουμε και το νέο ρενεγκέιτ
-
@jamesd said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
Αυτο με το φωτιζόμενο σήμα jeep πίσω είναι σαν φωτεινή επιγραφή από χασάπικο…τα ίδια και το Grandland, κακάσχημο
Είδα και ένα οπελ χτες με φωτισμένο το opel...τραγικό!
-
Έχω δει και βαγκ και άλλες μάρκες
-
Οδηγούμε το νέο Jeep Compass στη Βαρκελώνη

https://www.4troxoi.gr/dokimes/odigoyme-to-neo-jeep-compass-sti-varkeloni/
-
-
Οντως τελικά τετρακίνητο θα ειναι αποκλειστικά το ηλεκτρικό?
-
Ναι όπως και στο 3008, DS7 και Γκράντλαντ.
Η Σιτροέν παραδοσιακά δεν θα έχει 4κίνητα, αλλά έχει ως επιλογή το γκρίπ κοντρόλ στο 5 αιρκρος μαζί με το χειμερινό πακέτο.
-
Πολύ επιτυχημένη κίνηση , η "μεγάλη" σου πλατφόρμα να μην μπορεί να δεχθεί έστω την τετρακίνηση με ηλεκτρομοτέρ που προσφέρεις στην μικρότερη.
Όλοι οι άλλοι (δε νομίζω να μου διαφεύγει κάποιος) στη c κατηγορία, προσφέρουν τετρακίνητες θερμικές εκδόσεις, άρα μάλλον η αγορά υπάρχει.
Jeep με λογισμικό από το ράφι του προφλ 3008 ΙΙ (υποθέτω). Γιατι κάποιος να το προτιμήσει από το 3008 , άγνωστο.
-
@civil357 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
Πολύ επιτυχημένη κίνηση , η "μεγάλη" σου πλατφόρμα να μην μπορεί να δεχθεί έστω την τετρακίνηση με ηλεκτρομοτέρ που προσφέρεις στην μικρότερη.
Όλοι οι άλλοι (δε νομίζω να μου διαφεύγει κάποιος) στη c κατηγορία, προσφέρουν τετρακίνητες θερμικές εκδόσεις, άρα μάλλον η αγορά υπάρχει.
Jeep με λογισμικό από το ράφι του προφλ 3008 ΙΙ (υποθέτω). Γιατι κάποιος να το προτιμήσει από το 3008 , άγνωστο.
Δεν κατάλαβα τι μπέρδεψες με τις πλατφόρμες ?
Μια χαρά μπορεί, αλλά οι 4κίνητες θερμικές αυξάνουν τους ρύπους και στην υπόλοιπη Ευρώπη πλήν Γερμανίας, οι φόροι ρύπων είναι τεράστιοι.
Επίσης έχουν και φόρο βάρους πάνω από 1,8-2 τόννους με αποτέλεσμα τα φεβ να τον τρώνε και αυτόν.
Δεν προλαβαίνω τώρα αλλά μπορώ να σας βάλω να δείτε τους φόρους ρύπων που πληρώνουν τα θερμικά και τα φέβ που είναι τεράστιοι.
Διάβασα για ένα αμάξι μεγάλο δεν θυμάμαι ποιο που δεν θα το φέρουν στην Γαλλία, γιατί ο φόρος ρύπων είναι μεγαλύτερος από την αξία του αυτοκινήτου.
-
@criuser said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
Μια χαρά μπορεί, αλλά οι 4κίνητες θερμικές αυξάνουν τους ρύπους και στην υπόλοιπη Ευρώπη πλήν Γερμανίας, οι φόροι ρύπων είναι τεράστιοι.
Υπάρχει σήμερα στη γκάμα ή προβλέπεται λύση θερμική (οποιαδήποτε μορφής) σε c suv με τετρακίνηση;
Όλοι οι άλλοι , Γερμανοί , Κορεάτες και Ιάπωνες που προσφέρουν τετρακίνητα θερμικά ( είτε υβριδικά , είτε phev είτε απλά μικρουβριδικά) , δεν επιρρεάζονται από τους φόρους; Μόνο η στελλάντις ; Ειλικρινής απορία.
-
Οι Γάλλοι πουλάνε πολύ στην Γαλλία που έχει θέμα με τους φόρους.
Πιθανόν και σε άλλες χώρες που πουλάνε πολύ.
Η Τζίπ θα έχει αμάξια που θα είναι για Ευρώπη, ή για περισσότερο Ευρώπη και λίγο Αμερική ή το ανάποδο που θα είναι τα μεγάλα.
Γενικά όμως μέχρι να δούμε τι θα γίνει στις 10 Δεκεμβρίου ο στόχος του ομίλου ήταν μέχρι το 2030 να πουλάει μόνο ηλεκτρικά.
Οπότε ένα 4κίνητο θερμικό που θα ήταν ακριβό δεν έχει νόημα πέρα από αυτό που κάνει με τον δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στο Αβέντζερ που βγαίνει ήδη ακριβό.
Αντίθετα βγαίνει φτηνό με τους 2 ηλεκτροκινητήρες για 4κινηση.
-
@criuser said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
Οπότε ένα 4κίνητο θερμικό που θα ήταν ακριβό δεν έχει νόημα πέρα από αυτό που κάνει με τον δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στο Αβέντζερ που βγαίνει ήδη ακριβό.
Τη λύση την είχε. Λεγόνταν phev σύστημα του προηγούεμου 3008. Ήταν ακριβό , μοσχοπούλησε και σε τετρακίνητο όμως. Ποιους ρύπους μου αναφέρεις ακριβώς, ιδίως σε phev; Δε συζητάμε , εδώ και χρόνια για κλασσική τετρακίνηση. Ακόμα και το προηγούμενο compass την είχε εγκαταλείψει.
Προφανώς τη λύση, την έκοψε για λόγους κόστους, και η renault πουλάει Γαλλία ,αλλά μια χαρά βγάζει τετρακίνητο phev .
Τέλος τι λογική είναι αυτή για έναν παγκόσμιο κολοσσό όπως η στελάντις να επικεντρώνεται μόνο στη Γαλλία ( δεν υπάρχει ελπίζω τέτοια λογική ,απλά μου το αναφέρεις ως επιχείρημα, ).
-
@civil357 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
Τέλος τι λογική είναι αυτή για έναν παγκόσμιο κολοσσό όπως η στελάντις να επικεντρώνεται μόνο στη Γαλλία
Αφού δεν πουλάει αλλού....
Και στην Γαλλια πουλάει λόγω σωβινισμού. Ααα και Ιταλία λίγο και Αμέρικα τα τζιπ (αλλά τα psa ούτε να τα φτύσουν). -
JEEP χωρίς τετρακίνηση που εστιάζει στην αεροδυναμική... Οκ και πες αντε την Ευρώπη την έχουν ξεγραμμένη ,ελπίζουν να πουλήσει το 3008, στην Αμερική /Καναδά πχ και στον υπόλοιπο κόσμο που το COMPASS πούλαγε αρκετά τι θα κάνουν?
Εντωμεταξύ έχουν τετρακίνητα Γερμανοί Ιταλοί, Ιάπωνες μόνο η stellantis δε μπορεί. -
Πάλι γράφετε ότι θέλετε να καταλάβετε για να δείξετε την κακοπιστία σας και όχι την πραγματικότητα.
Οπότε δεν θα επαναλάβουμε τα ίδια, όσοι θέλετε και έχετε ίχνος καλοπιστίας που πολύ αμφιβάλλω, μπορείτε να το ψάξετε.
-
@criuser said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
Έχω δει και βαγκ και άλλες μάρκες
Άλλο πράγμα να είναι το σηματακι βι νταμπλγιου άλλο...Opel , πόσο μάλλον... λοχίας -σμηνίας τι είναι το Citroen
-
@criuser said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
Πάλι γράφετε ότι θέλετε να καταλάβετε για να δείξετε την κακοπιστία σας και όχι την πραγματικότητα.
Οπότε δεν θα επαναλάβουμε τα ίδια, όσοι θέλετε και έχετε ίχνος καλοπιστίας που πολύ αμφιβάλλω, μπορείτε να το ψάξετε.
Cruise εδω μιλάει η πραγματικότητα...Εγω πχ το εχω αποκλείσει με τη μία λόγω απυσίας τετρακίνησης.Δε μπορεί να λέγεσαι Jeep και να μην εχεις τετρακίνητο ενα απο τα βασικά σου μοντέλα. Εδω βγάζουν το Renegade.
Εντωμεταξύ τωρα που το σκέφτομαι το ηλεκτρικό εχει πίσω ηλεκτροκινητηρα αρα πιθανόν να μπαίνει και στα θερμικά ενας μικρότερος πίσω για να δώσει τετρακίνηση .Μήπως το παρουσιάσουν αργότερα ως 4xe... -
Να ξαναπούμε κάτι.
Στην Ευρώπη όποιο αυτοκίνητο έχει πάνω από 95 γρ ρύπους πληρώνει πρόστιμο.
Ενα μεγάλο αμάξι με θερμικό πληρώνει έτσι και αλλιώς.
Το να βάλουν ηλεκτροκινητήρα όπως στο Αβέντζερ είναι πιθανό.
Εξαρτώνται πολλά από το τι θα ανοκοινωθεί στις 10/12 από την ΕΕ.
JEEP COMPASS 2025 mk3