-
Σπέρνει το VAG , επίδειξη δύναμης, υπεροχής και περηφάνειας, Ρωσακια και Κινεζακια ερχόμαστε, τους Πουρκουαδες λιποψυχους κάποιος πρέπει να προσέχει μην μας προδώσουν πάλι, κολλητιλικια με Κινέζους όπως έχουμε δει να συμβαίνουν πρέπει να κοπούν άμεσα.
-
@a-d-p said in Crash Tests- Euro NCAP:
Μέτριο αποτέλεσμα, επιπέδου stellantis

Nissan Qashqai
Τον καθάρισε και τον πεζο και τον μηχανοβιο! Έκλεισε και το αμάξι στην αλλαγή λωρίδας μιλάμε ότι να ναι...
-
@a-d-p said in Crash Tests- Euro NCAP:
Seat Leon 5


Πολύ καλά τα πήγε ανοίγει μια χαρά η πόρτα του οδηγού.
Του ποδηλάτη βέβαια μπορεί να του προκαλέσει έμφραγμα στον πόντο τον έφερε αλλά δεν τον βρήκε... -
Τα ασφαλέστερα νέα μοντέλα στην Ευρώπη – Ποια έλαβαν 5 αστέρια στο Euro NCAP
-
@a-d-p said in Crash Tests- Euro NCAP:
Τα ασφαλέστερα νέα μοντέλα στην Ευρώπη – Ποια έλαβαν 5 αστέρια στο Euro NCAP
Δεν βλέπω κανένα Γαλλικό και ανησυχώ....

-
@fanis75 said in Crash Tests- Euro NCAP:
@a-d-p said in Crash Tests- Euro NCAP:
Τα ασφαλέστερα νέα μοντέλα στην Ευρώπη – Ποια έλαβαν 5 αστέρια στο Euro NCAP
Δεν βλέπω κανένα Γαλλικό και ανησυχώ....

Ψάξε στο Bollywoodcap


-
@fanis75 said in Crash Tests- Euro NCAP:
@a-d-p said in Crash Tests- Euro NCAP:
Τα ασφαλέστερα νέα μοντέλα στην Ευρώπη – Ποια έλαβαν 5 αστέρια στο Euro NCAP
Δεν βλέπω κανένα Γαλλικό και ανησυχώ....

Τα Γαλλικά είναι αντρικά αυτοκίνητα.

Θέλουν χέρια, όχι βοηθήματα.
-
@fanis75 said in Crash Tests- Euro NCAP:
@a-d-p said in Crash Tests- Euro NCAP:
Τα ασφαλέστερα νέα μοντέλα στην Ευρώπη – Ποια έλαβαν 5 αστέρια στο Euro NCAP
Δεν βλέπω κανένα Γαλλικό και ανησυχώ....

Ξύπνησαν και οι ρενατζήδες και σου λέει θα αφήσουμε τους γιούρο σκράπ να δίνουν 1 αστέρι στο τζόγγερ, ενώ θα δίνει 4 αστέρια στο εμτζι 4 που του φεύγουν τα καθίσματα από τις βάσεις τους ?
Οπότε αν δεν σοβαρευτεί το γιούρο σκράπ, δεν θα έχουν.
-
@katafractos17 said in Crash Tests- Euro NCAP:
@fanis75 said in Crash Tests- Euro NCAP:
@a-d-p said in Crash Tests- Euro NCAP:
Τα ασφαλέστερα νέα μοντέλα στην Ευρώπη – Ποια έλαβαν 5 αστέρια στο Euro NCAP
Δεν βλέπω κανένα Γαλλικό και ανησυχώ....

Τα Γαλλικά είναι αντρικά αυτοκίνητα.

Θέλουν χέρια, όχι βοηθήματα.

-
@criuser said in Crash Tests- Euro NCAP:
ενώ θα δίνει 4 αστέρια στο εμτζι 4 που του φεύγουν τα καθίσματα από τις βάσεις τους ?
Νομίζω στο MG3 εφευγαν, οχι στο 4.
ΥΓ: Βέβαια που να σκεφτούν οι Γάλλοι απλά να φτιάξουν σωστά αμάξια? Βρήκαν την εύκολη λύση - ΔΕΝ τα τεστάρουμε...

-
Ψάχνουν να βρούν λογισμικό που θα προσομοιώνει το αντάς, αλλά αυτοί οι γερμανοί που έχουν εμπειρία στις κλοπές αργούν να τους δώσουν την βιβλιογραφία...

-
@criuser said in Crash Tests- Euro NCAP:
Ψάχνουν να βρούν λογισμικό που θα προσομοιώνει το αντάς, αλλά αυτοί οι γερμανοί που έχουν εμπειρία στις κλοπές αργούν να τους δώσουν την βιβλιογραφία...

Για τους προεντατήρες υπάρχει ήδη λογισμικό


-
Volvo EX90: 5άστερο στις δοκιμές του Euro NCAP
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/volvo-ex90-5astero-stis-dokimes-toy-euro-ncap/
-
Mε αφορμή μια παλιότερη ανάρτησή μου για το euroncap, και το πόσο θολό είναι τελικά το σύστημα βαθμονόμησής του μόνο με αστέρια, έψαξα το αμάξι μου, ένα Πρίους του 2007 στο αντίστοιχο αμερικάνικο σύστημα δοκιμών πρόσκρουσης της NHTSA. Το report που κατέβασα ήταν κάμποσα ΜΒ και ...384 σελίδες (του euroncap το ριπόρτο της δοκιμής ήταν 14 σελίδες για το Prius του 2016 και ήταν όλο σχέδια με χρωματάκια και αστέρια).
Το Πρίους βολεύει για σύγκριση, γιατί αφενός είναι το δικό μου ιχ..., αφεδύο, τουλάχιστον στην παλιά έκδοση που έχω, ήταν ολόιδιο και σε Ευρώπη και σε Αμερική.https://nrd-static.nhtsa.dot.gov/reports/vehdb/v00000/v04900/v04933R001.pdf
https://cdn.euroncap.com/media/76993/euroncap-2016-toyota-prius-datasheet.pdf
Eν τω μεταξύ, κατέβασα και το report Πρίους του 2023 (60 ΜΒ) για να κάνω συγκρίσεις.
https://nrd-static.nhtsa.dot.gov/reports/vehdb/v10000/v15000/v15011R001.pdf
Ένα νουμεράκι βασικό π.χ. είναι το HIC (Head Injury Criterion), του οποίου το όριο είναι τα 700 (αδιάστατο), τα λέει μπροστά στη σύνοψη (abstract) στις πρώτες σελίδες (οι παλιοί θα το θυμούνται από τα τεστ του Auto Moto und Sport, αρχές νάιντις...). Για τον οδηγό λοιπόν το παλιό Πρίους έχει 340, ενώ το καινούργιο 163, η βελτίωση είναι κραυγαλέα. Πάντα και τα δύο στην ίδια δοκιμή, ήτοι εμπρόσθια πρόσκρουση με 56 χαω. Σου δίνει δηλαδή κάποια συγκριτικά νουμεράκια για να δεις, και (έστω) ότι κατάλαβες. Έχει και εδώ σταρ σύστεμ βέβαια.
Στο euroncap τώρα, έχουν 5 αστέρια και το παλιό και το καινούργιο. Όλα το ίδιο καλά δηλαδή? Ή μήπως έχουμε και εδώ βελτίωση με τα χρόνια? Έχουμε βέβαια, αλλά ΔΕΝ μας λέει πόσο.
Πόσο μεγαλύτερο ΗΙC έχει ένα μικρό αμαξάκι σε σχέση με ένα μεγάλο?
Πάρτ π.χ. το αμερικάνικο Φίατ 500 του 2012. Έχει HIC 384, όσο περίπου το μεγαλύτερο Πρίους του 2004.
https://nrd-static.nhtsa.dot.gov/reports/vehdb/v00000/v07500/v07505R001.pdf
Μπορούμε να συγκρίνουμε αποτελέσματα διαφορετικών κατηγοριών στο euroncap? Ευχαριστώ για την ερώτηση,΄αλλά όχι!Και μετά διερωτώμεθα γιατί ο κοζμάκης δεν δίνει σχεδόν καμία σημασία πλέον στα κρας τεστς...
Νταξ' εκτός αν δύο αμάξια για τα οποία ενδιαφέρεται, ανήκουν στην ίδια κατηγορία, και το ένα έχει πχ 2 αστέρια ενώ π.χ. το άλλο 5.
-
Το γενικό ποσοστό προστασίας ενηλίκων είναι ένα καλό κριτήριο. Από τους αγοραστές, θεωρώ ότι ούτε 0,01% δε θα καθόταν να διαβάσει 300+ σελίδες για κάθε ένα από τα μοντέλα που θέλει να αγοράσει.
-
Δεν είναι μόνο οι 300 σελίδες, αλλά και το ότι αυτές απαιτούν ένα α τεχνικό υπόβαθρο για να γίνουν λίγο κατανοητές.
Το θέμα όμως είναι το εξής:
Η ΝΗΤΣΑ
σου δίνει αυτή τη δυνατότητα, ενώ το euroncap μένει στα αστεράκια και στα σχεδιάκια από καρτούν.
Και δεν σταματάνε εκεί. Στη σελίδα του κάθε μοντέλου έχει και τις ανακλήσεις που έχουν ανακοινωθεί, τα παράπονα που έχουν γίνει από ιδιοκτήτες, τυχόν έρευνες που έχει κάνει ο οργανισμός για διάφορα που έχουν αναφερθεί σχετικά με το μοντέλο, κ.α.
Με δυο λόγια, ο όγκος πληροφορίας που μπορείς να πάρεις, παίζει να είναι δεκαπλάσιος από το euroncap, με πρόσθετο μπόνους ότι μπορείς να συγκρίνεις αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών.Εδώ π.χ. το Mercedes GLC
https://www.nhtsa.gov/vehicle/2024/MERCEDES-BENZ/GLC/SUV/AWD -
Αν δεν υπήρχε η άρνηση της Στελλάντις να δώσει στοιχεία δεν θα το συζητούσαμε καθόλου το θέμα, όπως δεν το συζητάγαμε παλιότερα.
Απόδειξη ότι το θέμα είχε μόλις 30 σελίδες μέχρι πριν 3 χρόνια και τώρα φέτος με το θέμα της Στελλάντις έχει άλλες 12 σελίδες.
-
@criuser said in Crash Tests- Euro NCAP:
Αν δεν υπήρχε η άρνηση της Στελλάντις να δώσει στοιχεία δεν θα το συζητούσαμε καθόλου το θέμα, όπως δεν το συζητάγαμε παλιότερα.
Απόδειξη ότι το θέμα είχε μόλις 30 σελίδες μέχρι πριν 3 χρόνια και τώρα φέτος με το θέμα της Στελλάντις έχει άλλες 12 σελίδες.
Μεγάλη η προσφορά του "φύγε Στέλλα κρατάω μαχαίρι" γκρουπ στην αποκάλυψη της κατάστασης σχετικά με τη λειτουργία του euro-ncap!
Ευχαριστούμε! -
@criuser said in Crash Tests- Euro NCAP:
Αν δεν υπήρχε η άρνηση της Στελλάντις να δώσει στοιχεία δεν θα το συζητούσαμε καθόλου το θέμα, όπως δεν το συζητάγαμε παλιότερα.
Απόδειξη ότι το θέμα είχε μόλις 30 σελίδες μέχρι πριν 3 χρόνια και τώρα φέτος με το θέμα της Στελλάντις έχει άλλες 12 σελίδες.
Ας είναι καλά ο moderator που έκατσε και έκανε συγχώνευση τα 142 τοπικά που υπήρχαν , για να δώσει τα εύσημα ο @criuser , στην Στελαντις

🤬 -
@a-d-p said in Crash Tests- Euro NCAP:
@criuser said in Crash Tests- Euro NCAP:
Αν δεν υπήρχε η άρνηση της Στελλάντις να δώσει στοιχεία δεν θα το συζητούσαμε καθόλου το θέμα, όπως δεν το συζητάγαμε παλιότερα.
Απόδειξη ότι το θέμα είχε μόλις 30 σελίδες μέχρι πριν 3 χρόνια και τώρα φέτος με το θέμα της Στελλάντις έχει άλλες 12 σελίδες.
Ας είναι καλά ο moderator που έκατσε και έκανε συγχώνευση τα 142 τοπικά που υπήρχαν , για να δώσει τα εύσημα ο @criuser , στην Στελαντις

🤬Ήρωας ο mod!!!
-
@nickthetrib said in Crash Tests- Euro NCAP:
@a-d-p said in Crash Tests- Euro NCAP:
@criuser said in Crash Tests- Euro NCAP:
Αν δεν υπήρχε η άρνηση της Στελλάντις να δώσει στοιχεία δεν θα το συζητούσαμε καθόλου το θέμα, όπως δεν το συζητάγαμε παλιότερα.
Απόδειξη ότι το θέμα είχε μόλις 30 σελίδες μέχρι πριν 3 χρόνια και τώρα φέτος με το θέμα της Στελλάντις έχει άλλες 12 σελίδες.
Ας είναι καλά ο moderator που έκατσε και έκανε συγχώνευση τα 142 τοπικά που υπήρχαν , για να δώσει τα εύσημα ο @criuser , στην Στελαντις

🤬Ήρωας ο mod!!!


Crash Tests- Euro NCAP