-
@shumakos said in Seat Leon Mk4 (2020):
Από την οθόνη φαίνεται ότι είναι το pro-FL. Από την άλλη καινούριο FR Plus DSG είναι 31k αμάξι στον τιμοκατάλογο.
Και πήρε έτσι τσαμπουκα+5-6Κ , το fl από ένα μοντέλο που ήδη είχε πάρει αύξηση; Με λίγα λόγια το Λεόν από 20-21 προηγούμενο μοντέλο πήγε 25-26 υπάρχον και τώρα 32 το fl?
Τις τιμές στην σεατ/κουπρα τις βγάζει αυτός που έβγαζε και του φοκους;
Γιατί μάλλον leon/seat/cupra θα έχει το μέλλον του φοκους...στο χρονοντούλαπο της ιστορίας... -
@tkin73 said in Seat Leon Mk4 (2020):
@shumakos said in Seat Leon Mk4 (2020):
Από την οθόνη φαίνεται ότι είναι το pro-FL. Από την άλλη καινούριο FR Plus DSG είναι 31k αμάξι στον τιμοκατάλογο.
Και πήρε έτσι τσαμπουκα+5-6Κ , το fl από ένα μοντέλο που ήδη είχε πάρει αύξηση; Με λίγα λόγια το Λεόν από 20-21 προηγούμενο μοντέλο πήγε 25-26 υπάρχον και τώρα 32 το fl?
Τις τιμές στην σεατ/κουπρα τις βγάζει αυτός που έβγαζε και του φοκους;
Γιατί μάλλον leon/seat/cupra θα έχει το μέλλον του φοκους...στο χρονοντούλαπο της ιστορίας...Τις τιμές τις βγάζει ο ίδιος που βγάζει και για τα :
HYUNDAI, KIA, FIAT, ABARTH, ALFA ROMEO, JEEP, XPENG, LEAPMOTOR και CHANGAN

https://www.autohellas.gr/markes-drastiriotites/eisagogi-dianomi-polisi/
-
@tkin73 said in Seat Leon Mk4 (2020):
Τις τιμές στην σεατ/κουπρα τις βγάζει αυτός που έβγαζε και του φοκους;
Όχι, η Φορντ έχει άλλη εισαγωγική, θυγατρική της Φορντ Ευρώπης.
-
@fanis75 said in Seat Leon Mk4 (2020):
@tkin73 said in Seat Leon Mk4 (2020):
Τις τιμές στην σεατ/κουπρα τις βγάζει αυτός που έβγαζε και του φοκους;
Όχι, η Φορντ έχει άλλη εισαγωγική, θυγατρική της Φορντ Ευρώπης.
Περιπεκτικα το έγραψα για να καταλήξω στο συμπέρασμα "ότι καλά θα πάει και αυτό". Κοστολόγηση τύπου όχι πόσο μας κοστίζει αλλά πόσα μας λείπουν!
Αυτά βλέπει η bmw με τον άσο και κάνει πάρτυ στις πωλήσεις.
Το Λεόν της σεατ έχει γίνει μια η άλλη με μοντέλο της bmw...
Να πάρω Λεόν με 28Κ με 150 style και ένα σωρό έλλειψεις εξοπλισμού ή 120 με τα 170 στα 29? Μεγάλο διλλημα... -
Καταλαβαίνω ότι το θέμα κάποιων είναι η μάρκα που είναι μισητή
και όχι αν πχ θα προτιμούσαν ένα Skoda από μια Mercedes.Για την ιστορία πάντως ανεξαρτήτως του ελληνικού μικρόκοσμου,
το Leon είναι από τα πιο καλοπουλημένα της κατηγορίας του
και οι πανευρωπαϊκές πωλήσεις του που είναι ανοδικές και όχι πτωτικές όπως ίσως υπάρχει η εντύπωση σε κάποιους,
δείχνουν ότι ο Ευρωπαίος καταναλωτής εγκρίνει και έχει εντελώς άλλη άποψη από τον Έλληνα.Και χωρίς να υπεισέρχομαι στη σύγκριση που προηγήθηκε,
το Leon είτε το πεις SEAT είτε Cupra
δεν είναι τόσο κακό αυτοκίνητο που πιστεύουν κάποιοι.

-
@tkin73 said in Seat Leon Mk4 (2020):
@shumakos said in Seat Leon Mk4 (2020):
Από την οθόνη φαίνεται ότι είναι το pro-FL. Από την άλλη καινούριο FR Plus DSG είναι 31k αμάξι στον τιμοκατάλογο.
Και πήρε έτσι τσαμπουκα+5-6Κ , το fl από ένα μοντέλο που ήδη είχε πάρει αύξηση; Με λίγα λόγια το Λεόν από 20-21 προηγούμενο μοντέλο πήγε 25-26 υπάρχον και τώρα 32 το fl?
Τις τιμές στην σεατ/κουπρα τις βγάζει αυτός που έβγαζε και του φοκους;
Γιατί μάλλον leon/seat/cupra θα έχει το μέλλον του φοκους...στο χρονοντούλαπο της ιστορίας...To απλό χειροκίνητο F/L Leon FR είναι εκεί στα 26 με χρώμα. Αν κάποιος θέλει είτε FR DSG είτε FR Plus χειροκίνητο (FR plus σημαίνει ηλιοροφή και κάτι άλλα ψιλά επιπλέον της FR) πάει χονδρικά 2k επάνω και αν θέλει FR Plus DSG πάει στα 31 γιατί στο μεταξύ ανεβαίνει μπάντα στον υπολογισμό του EΤT. Οι τιμές με το F/L δεν έχουν ανέβει νομίζω. Μην ανεβάζετε πίεση χωρίς λόγο
. -
Το Leon είναι μέτρια εξοπλισμένο, μέτριο ποιοτικά στη καμπίνα του και θα έπρεπε να κοστίζει λιγότερο. Η ομορφιά και το κοφτερό του τιμόνι δεν δικαιολογούν αντίστοιχη τιμή με το σαφώς πιο ολοκληρωμένο όχημα και καλύτερο σε όλα του BMW 1. Τέτοιες μλκιες έλεγε και η Ford γτ Focus και κλείνει γραμμές παραγωγής. Από έναν VAGίτη....
Seat Leon Mk4 (2020)